Heb het verkeerd begrepenquote:
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ondertussen 'babbelen' over wat dingen die in het huis spelen
Wat zei ze danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het verkeerd begrepen
En Eddy Wally dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Vlaming zeg ik dat er niks boven Hazes Senior gaat. Ook niet in belgie. Herman Brood is ook één van mijn favoriete nederlanders (en we kunnen nog door gaan met de golden earring e.d.)
Ik weet , ik heb woordjes geleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmen
En Julie die nog stééds alles aan Zoey toevertrouwd
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoeyquote:
Of ze vertelt de waarheidquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer even Michel dissen zeker.
In ieder geval op haar gevoel inspelen dat ze het heeeel erg vindt als Mies weg moet of op het bord komt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoey
Maar schijnbaar probeert ze Zoey terug aan hun kant te krijgen
Zo klinkt het welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoey
Maar schijnbaar probeert ze Zoey terug aan hun kant te krijgen
Heeft ze straks weer wat met Mies te bespreken.quote:
Belangrijker is haar klik met de damesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef cheanny het volgende:
Zoey is echt niet gek. Haar afkeer van Mies is al te groot.
Zolang je iemand maar niet de kap opzet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met VTM, en zit hier als Belg ook.
Ik weet heel veel over Nederland. Vooral de verschillen tussen Vlaams en Nederlands.
Geen enkel vlaming kent het woord "capuchon" ze zeggen allemaal "kap"
Verklikt alles van K-5 zonder dat ze zelf beseft dat Zoey een meeëter is van beide kampen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmen
En Julie die nog stééds alles aan Zoey toevertrouwd
Ik hoor en zie Julie en Zoey met elkaar kletsenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom BB net zo interresant gesprek
Ik ben hier ziedend
Veel streamlocks sinds gisteren. Lijkt er op alsof BB wil dat wij minder weten, zodat we meer TV kijken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom BB net zo interresant gesprek
Ik ben hier ziedend
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
kut streamlock, kutstagiaars wat een ellende man man man* capuchon_jongen Slaat toetsenbord in twee en pat de reserve toetsenbord
Of ze wil niet dat Zoey weet dat zij dat weet. Je weet het niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:42 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie beseft nog steeds niet dat juist Mike, Michel (en Nick) heeft gesaved
Tnx, was het vergeten! Ik ga ook kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga de aflevering kijken, tot straks
Ze hebben woensdag nacht ook met elkaar alles uitgesprokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef suzi1 het volgende:
het is wel heel makkelijk om tegen julie achteraf te zeggen dat je het verkeerd begrepen hebt. halve woorden, halve zinnen
ze zegt nu dat Mike op Michel en Liese heeft gestemd, dus ze kunnen het toch zo uitrekenen het is geen geheim ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of ze wil niet dat Zoey weet dat zij dat weet. Je weet het niet!
daar ging t mij niet om.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben woensdag nacht ook met elkaar alles uitgesproken
je kan ook niet alles horen en meekrijgen
Dat krijgen wij ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |