Heb het verkeerd begrepenquote:
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ondertussen 'babbelen' over wat dingen die in het huis spelen
Wat zei ze danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het verkeerd begrepen
En Eddy Wally dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Vlaming zeg ik dat er niks boven Hazes Senior gaat. Ook niet in belgie. Herman Brood is ook één van mijn favoriete nederlanders (en we kunnen nog door gaan met de golden earring e.d.)
Ik weet , ik heb woordjes geleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmen
En Julie die nog stééds alles aan Zoey toevertrouwd
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoeyquote:
Of ze vertelt de waarheidquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer even Michel dissen zeker.
In ieder geval op haar gevoel inspelen dat ze het heeeel erg vindt als Mies weg moet of op het bord komt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoey
Maar schijnbaar probeert ze Zoey terug aan hun kant te krijgen
Zo klinkt het welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kwn dacht dat ze de plannen vertelde aan Zoey
Maar schijnbaar probeert ze Zoey terug aan hun kant te krijgen
Heeft ze straks weer wat met Mies te bespreken.quote:
Belangrijker is haar klik met de damesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef cheanny het volgende:
Zoey is echt niet gek. Haar afkeer van Mies is al te groot.
Zolang je iemand maar niet de kap opzet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met VTM, en zit hier als Belg ook.
Ik weet heel veel over Nederland. Vooral de verschillen tussen Vlaams en Nederlands.
Geen enkel vlaming kent het woord "capuchon" ze zeggen allemaal "kap"
Verklikt alles van K-5 zonder dat ze zelf beseft dat Zoey een meeëter is van beide kampen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is "spreken over je gevoelens", zodat je straks allemaal "op gevoel" kunt stemmen
En Julie die nog stééds alles aan Zoey toevertrouwd
Ik hoor en zie Julie en Zoey met elkaar kletsenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom BB net zo interresant gesprek
Ik ben hier ziedend
Veel streamlocks sinds gisteren. Lijkt er op alsof BB wil dat wij minder weten, zodat we meer TV kijken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom BB net zo interresant gesprek
Ik ben hier ziedend
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
kut streamlock, kutstagiaars wat een ellende man man man* capuchon_jongen Slaat toetsenbord in twee en pat de reserve toetsenbord
Of ze wil niet dat Zoey weet dat zij dat weet. Je weet het niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:42 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie beseft nog steeds niet dat juist Mike, Michel (en Nick) heeft gesaved
Tnx, was het vergeten! Ik ga ook kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga de aflevering kijken, tot straks
Ze hebben woensdag nacht ook met elkaar alles uitgesprokenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef suzi1 het volgende:
het is wel heel makkelijk om tegen julie achteraf te zeggen dat je het verkeerd begrepen hebt. halve woorden, halve zinnen
ze zegt nu dat Mike op Michel en Liese heeft gestemd, dus ze kunnen het toch zo uitrekenen het is geen geheim ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of ze wil niet dat Zoey weet dat zij dat weet. Je weet het niet!
daar ging t mij niet om.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben woensdag nacht ook met elkaar alles uitgesproken
je kan ook niet alles horen en meekrijgen
Dat krijgen wij ook niet
Dat doet ze nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daar ging t mij niet om.
meer dat als je je later van de domme wil houden tegen haar
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zegt nu dat Mike op Michel en Liese heeft gestemd, dus ze kunnen het toch zo uitrekenen het is geen geheim ofzo.
Maar Mike blijft volhouden dat hij ze per ongeluk gesaved heeft ... dus dat is dan niet echt iets om dankbaar voor te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zegt nu dat Mike op Michel en Liese heeft gestemd, dus ze kunnen het toch zo uitrekenen het is geen geheim ofzo.
Ik vind Frans zo'n mooie taalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey en Jullie, moest het mogen zouden overschakelen naar vloeiend Frans. af en toe dat Frans woord ertussen
Dat wist heel Vlaanderen, behalve hijzelf.quote:
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zijde gij gene vlaming denk ik.
Ik heb een collega uit (NL) Limburg. Die zegt dat hij thuis met vrienden altijd Limburgs praat. Hij kan geen eens nederlands met ze praten. Voelt te onnatuurlijk. Kan met voorstellen dat Zoey en Julie ook best moeite moeten doen om vlaams tegen elkaar te praten, omdat Frans veel natuurlijker aanvoelt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey en Jullie, moest het mogen zouden overschakelen naar vloeiend Frans. af en toe dat Frans woord ertussen
Het gekke is dat de meeste Vlamingen vloeiend Frans kunnen, Ik kan het redelijk goed spreken. Enkel schrijven kan ik niet.quote:
https://m.facebook.com/st(...)8966510&id=539151509quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef Jockari het volgende:
Altijd leuk. Nick blijkt ook erg vlaamsgezind te zijn, en dus ook voor afscheiding van onze kostelijke waalse kolonie...
https://herentals.n-va.be/wie-is-wie/nick-kraft
Dat kan ik ook niet , kan het wel een beetje verstaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het gekke is dat de meeste Vlamingen vloeiend Frans kunnen, Ik kan het redelijk goed spreken. Enkel schrijven kan ik niet.
Als er een vergadering is in belgië met 1 waal en 20 vlamingen, dan gaat die vergadering door in het frans. Omdat dat waals zwijn geen nederlands verstaat. En dit meen ik, is uit de praktijkervaring gesproken.quote:
Dit zal dan over eten gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat Zoey nog eens op Julie raakt uitgekeken. Idealiter deze week.
Ik bevestig als rasechte vlaming hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er een vergadering is in belgië met 1 waal en 20 vlamingen, dan gaat die vergadering door in het frans. Omdat dat waals zwijn geen nederlands verstaat. En dit meen ik, is uit de praktijkervaring gesproken.
Als een boerke broerkequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Julie: "ik vind Michel echt een hele leuke kerel"
Ja, Julie, dat hadden we al in de gaten![]()
[ afbeelding ]
Mijn mond valt openquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er een vergadering is in belgië met 1 waal en 20 vlamingen, dan gaat die vergadering door in het frans. Omdat dat waals zwijn geen nederlands verstaat. En dit meen ik, is uit de praktijkervaring gesproken.
Ik weet wel dat het wat moeilijk ligt wat dat betreftquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze moeten iedere fucking dag dweilen vanwege al haar slakkesporenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Een monorail glijdt nog minder hard dan Julie om Michelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat Michel er niet over zou praten tot zondag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
Michel tegen Lies.
Zou Mike met ons meedoen met de stemming?
Lies kan Mike niet lezen.
Die meiden willen niet op elkaar stemmen ,Zoey niet op de meiden , en de meiden niet op haarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
Michel wil Zoe op de bank.
Liese wil dat niet. Ze meent het.
Ik denk dat ze het ook best leuk zouden kunnen hebben samen. Ze hadden alleen een valse start naar elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef cheanny het volgende:
Super dat zowel Thomas als Liese het etentje en het gesprekje met elkaar leuk vonden.
nou dan bn ik beniewd of het is wat ze zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Michel noemt nu Zoey en Matt, leuk het is dus nog niet besloten, want Nick heeft Jill en Thomas in gedachten
Zoey VS. Michel zou ook interessant zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : ik ga niet op Thomas en Jill stemmen, want dan moet 1 of 2 van ons tegen hen
Liese : Maar je kunt echt niet op Zoey stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |