Omdat we ons niet realiseren dat als we massaal op gaan staan, we sterker zijn tegenover een overheid. In NL is dat saamhorigheidsgevoel erg niet meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar op de een of andere manier slikken we dit soort lulverhalen als zoete koek.
Dit kan nooit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:59 schreef JosMert het volgende:
Dit was tot kort BNW
Brrrrrr, laten we alsjeblieft niet deze kant op gaan in de maatschappij
Mja de andere optie is dat je neergeknuppeld of afgeschoten wordt door een waterkanon.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar op de een of andere manier slikken we dit soort lulverhalen als zoete koek.
Met een volksverlakker en bewezen leugenaar als rutte aan het roer wel inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Avondklok blijft nog wel tot de zomer. Zei ik weken terug al maar men is hier inderdaad nogal wereldvreemd
Je op corona laten testen is een beetje hetzelfde als aangifte doen van de diefstal van je fiets; je verdwijnt in de statistieken die alleen maar gebruikt worden om je verzekeringspremie te verhogen of je langer 's avonds in je eigen huis op te sluiten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klinkt gewoon als een slinkse manier om aan meer testresultaten te komen.
Mensen zonder klachten laten zich niet testen maar als je ze 'verplicht' met een lekkere wortel zoals een kroegbezoek dan doen ze het wel. Walgelijke praktijken.
'Als de mogelijkheid er is, zal deze gebruikt worden.'quote:
In het filmpje zegt ie letterlijk dat dan de ministeriële regeling opnieuw door de kamers moet.quote:
Dat ook nog eens, ja. Stijgen straks de cijfers weer door extra testresultaten en gooien ze alles weer dicht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je op corona laten testen is een beetje hetzelfde als aangifte doen van de diefstal van je fiets; je verdwijnt in de statistieken die alleen maar gebruikt worden om je verzekeringspremie te verhogen of je langer 's avonds in je eigen huis op te sluiten.
Ja, door dat soort houdingen snap ik wel waarom de overheid met beperkende maatregelen komt, ipv adviezen...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je op corona laten testen is een beetje hetzelfde als aangifte doen van de diefstal van je fiets; je verdwijnt in de statistieken die alleen maar gebruikt worden om je verzekeringspremie te verhogen of je langer 's avonds in je eigen huis op te sluiten.
Ja, maar als ze vinden dat er sprake is van spoed, dan gebeurd dat volgens mij pas na invoering.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:49 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
In het filmpje zegt ie letterlijk dat dan de ministeriële regeling opnieuw door de kamers moet.
Oprotten hoor, met dit!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:59 schreef JosMert het volgende:
Dit was tot kort BNW
Brrrrrr, laten we alsjeblieft niet deze kant op gaan in de maatschappij
[ link | afbeelding ]
Eens... Ipv samen te werken tegen corona, zijn er steeds meer mensen die blijkbaar meer corona willenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat we ons niet realiseren dat als we massaal op gaan staan, we sterker zijn tegenover een overheid. In NL is dat saamhorigheidsgevoel erg niet meer.
Grapjas!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Eens... Ipv samen te werken tegen corona, zijn er steeds meer mensen die blijkbaar meer corona willen
Als je naar de details per overleden patiënt kijkt, staan er toch wel een aantal tussen waarvan ik denk "hmm". Al blijft het natuurlijk giswerk.quote:
quote:Patient was vaccinated at 11:30am. By 7pm he started presenting symptoms of fatigue, chest pain. Patient urinated and defecated in himself. Was not feeling well. Patient died at 10:30pm.
quote:Patient got the injection and quickly developed a fever and felt weak. Family was contacted and he was sent to Hospital. [Deceased]
quote:Patient received COVID-19 (Moderna) vaccine from the Health Department on afternoon of January 8, 2021 and went to sleep approximately 2300 that night. Was found unresponsive in bed the following morning and pronounced dead at 1336 on January 9, 2021
quote:Sudden death 18 hours post vaccine .
quote:Patient became sick 3 hours after the vaccine and was found deceased 1 day after his vaccination. He passed away in his sleep.
Ook genoeg waar het al op voorhand duidelijk is dat het níet aan het vaccin lag (bijvoorbeeld al COVID-positief, of lag in een hospice of andere aanwijsbare oorzaken).quote:Pt. presented to the ER with abd pain and septic shock. Pt. reported to feel ill shortly after receiving the vaccine [Deceased]
Mijn ex buurman die heden in Turkije woont mag soms 4 dagen op rij niet naar buiten, dus ook overdag niet.quote:
En voor hoe lang zou dit moeten gelden dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:45 schreef Za het volgende:
[..]
Dit kan nooit.
Men kan op maandag corona oplopen en op woensdag negatief testen.
Dan kun je niet donderdag of vrijdag in de kroeg zitten of vrijelijk door een zorginstelling paraderen met je testtoegangsbewijs.
Moet alles wijken voor corona?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Eens... Ipv samen te werken tegen corona, zijn er steeds meer mensen die blijkbaar meer corona willen
So sad. Maar hé, we hebben wel het leven van een paar hoogbejaarden nog een paar weken kunnen rekken 👍🏻quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mijn collega van de horecagelegenheid waar ik niet meer werk want corona want geen geld meer want toko failliet.. 18 jaar jong .. 2 hersentumoren verwijderd een paar maanden terug. Mag een maandje langer op zijn scan wachten om te bekijken hoe de bestralingen hebben uitgepakt. Dus in zijn geval zou dat best eens de waarheid kunnen zijn.
Zal je kind zijn
Natuurlijk gaan er altijd mensen plotseling dood. Zeker nu ze eerst de ouderen hebben gevaccineerd in de meeste landen. Het is pas zorgwekkend als er meer doden onder die groep vallen dan normaal. Van een groep van laten we zeggen 100.000 80+ zal er elke dag wel een aantal dood gaan. @crystal_meth had daar volgens mij een tijdje terug een uitsplitsing van, de sterftekans van een tachtig/negentig jarige versus de sterfte gevallen in de groep na het vaccin.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je naar de details per overleden patiënt kijkt, staan er toch wel een aantal tussen waarvan ik denk "hmm". Al blijft het natuurlijk giswerk.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook genoeg waar het al op voorhand duidelijk is dat het níet aan het vaccin lag (bijvoorbeeld al COVID-positief, of lag in een hospice of andere aanwijsbare oorzaken).
Maar goed, time will tell.
Je denkt maar dat je een ons weegt. Die wet wordt echt niet aangenomen voor nog maar een maandje. Zeker nog aantal maanden avondklok.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef popje het volgende:
Ik gok toch dat met de zomertijd en dalende besmettingen de avondklok er 24 maart toch echt af moet... als het licht is gaan mensen echt niet meer binnen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |