Dit klinkt meer als sensatie zoeken. Als je het document bekijkt zie je dat het een advies van de Gezondheidsraad is. Als je dan kijkt bij het hoofdstuk waar het om gaat (3.3) dan laat het de uitleg zien aan het kabinet dat er meer keuze is dan "niets doen" en "verplicht vaccineren". Het enige wat ze met die tabel laten zien is wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:45 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens hoe ze de vaccinaties door onze strot willen duwen. En dat ze bijvoorbeeld de zorgpremies omhoog willen gooien voor de niet gevaccineerde. Echt...
hieronder het document waar het staat beschreven.
https://vnpf.nl/media/fil(...)id-19-vaccinatie.pdf
Vervolgens gaan ze in op wat er allemaal nog op die 'interventieladder' staat en de tabel die jij quote is dan vervolgens een begripsverheldering.quote:Als de vaccinatiegraad te laag is om groepsbescherming te bereiken, kan er een conflict ontstaan tussen de verantwoordelijkheid van de overheid om met (wettelijke) beleidsinterventies de volksgezondheid te bevorderen en de verantwoordelijkheid van diezelfde overheid om de individuele rechten en belangen van burgers te respecteren.
Die verplichting staat gewoon in een officieel document van de overheid. Dus hoezo niet geloven?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:53 schreef Ronald het volgende:
[..]
Er komt geen plicht, o.a. de christelijke partijen zouden dat blokkeren, bovendien is het niet nodig aangezien zo’n 80-90% vrijwillig wil vaccineren.
Niet alles geloven wat je op obscure websites en Twitter gekkies leest.
Ik heb de laatste maanden iets te vaak gedacht 'neeee... dat zal toch niet echt gebeuren?'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:53 schreef Ronald het volgende:
[..]
Er komt geen plicht, o.a. de christelijke partijen zouden dat blokkeren, bovendien is het niet nodig aangezien zo’n 80-90% vrijwillig wil vaccineren.
Niet alles geloven wat je op obscure websites en Twitter gekkies leest.
Ja, de officiële documenten laten weinig ernstige bijwerkingen zien. Ik weet niet wat voor een bronnen jij gebruikt, iedereen kan iets plaatsen op internet. Net als die hoax dat de zuster die als eerst een prik kreeg in de VS zou zijn overleden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:53 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Heb je die lijst gezien? hoeveel mensen al lichamelijke kwalen hebben gekregen? Hoeveel er dood gegaan zijn na vaccinaties?
Dat is het CDC.. De officiële overheidsinstantie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, de officiële documenten laten weinig ernstige bijwerkingen zien. Ik weet niet wat voor een bronnen jij gebruikt, iedereen kan iets plaatsen op internet. Net als die hoax dat de zuster die als eerst een prik kreeg in de VS zou zijn overleden.
Dit is dus een aanvraag van de regering aan de gezondheidsraad waarin advies gevraagd wordt over mogelijke aanpakken. Dat je dit hier als vaststaand neerzet is niet echt netjes imo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:45 schreef mir1986 het volgende:
Kijk eens hoe ze de vaccinaties door onze strot willen duwen. En dat ze bijvoorbeeld de zorgpremies omhoog willen gooien voor de niet gevaccineerde. Echt...
hieronder het document waar het staat beschreven.
https://vnpf.nl/media/fil(...)id-19-vaccinatie.pdf
Hoeveel van die zaken zijn de afgelopen maanden al uitgekomen? Wat eerst echt BNW zou zijn en nu toch waarheid gebleken is?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef diedrick het volgende:
[..]
Dit is dus een aanvraag van de regering aan de gezondheidsraad waarin advies gevraagd wordt over mogelijke aanpakken. Dat je dit hier als vaststaand neerzet is niet echt netjes imo.
Ja, heb jij daar documenten van dat enorm veel doden en ernstig zieken zijn door het vaccin?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:55 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dat is het CDC.. De officiële overheidsinstantie.
Zolang overal de afstandsregels, mondkapjes etc nog gelden heeft een test erbovenop geen enkel nut, waarom zou ik dat doen als ik daarna toch weer afstand moet houden in een restaurant en een mondmasker op moet als ik naar de wc ga?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:53 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Heb je die lijst gezien? hoeveel mensen al lichamelijke kwalen hebben gekregen? Hoeveel er dood gegaan zijn na vaccinaties?
[ twitter ]
De overheid wil gewoon een tweedeling. Waarom zou ik me moeten laten testen als ik geen klachten heb? En hoeveel verder gaat dit nog? Wat willen ze straks nog meer gaan testen? Of je verkouden bent? Of je de griep hebt? Willen ze straks 3 maanden per jaar weer een lockdown instellen? Willen ze de mensen gaan opsluiten die zich niet laten vaccineren? Mogen zij omkomen van de honger als een paria? Of geen geld meer mogen hebben?
Zo van .. hophop, iedereen afscheid nemen van elkaar en als de wiedeweerga naar huis? Sperrzeit!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef falling_away het volgende:
Is het trouwens alleen iets van hier dat de kerkklokken om 20:45 de avondklok inluiden?
Omdat je anders helemaal niet naar binnen mag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zolang overal de afstandsregels, mondkapjes etc nog gelden heeft een test erbovenop geen enkel nut, waarom zou ik dat doen als ik daarna toch weer afstand moet houden in een restaurant en een mondmasker op moet als ik naar de wc ga?
Je bent dus aan het gokken, ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Hoeveel van die zaken zijn de afgelopen maanden al uitgekomen? Wat eerst echt BNW zou zijn en nu toch waarheid gebleken is?
Het is voor mij echt het 1 of het ander, hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je anders helemaal niet naar binnen mag.
Ik zou ook bedanken voor de eer trouwens.
Yes, die zijn er..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, heb jij daar documenten van dat enorm veel doden en ernstig zieken zijn door het vaccin?
Nou post ze hier of in het vaccinatie topic, als het gewoon officiële documenten zijn. Geen vage screenshots of twitterposts of wat dan ook.quote:
Ditquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dit is toch bijna cabaret? We mogen straks schoenen passen in een winkel. Natuurlijk met allemaal afzetlinten en pijlen overal. Dubbele mondkapjes op, en passen maar!
Doe gewoon de scholen en winkels open angsthazen kabinet.
Nope, die berekening is een goede afspiegeling van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is de bierviltjesberekening, de echte miljoenste prik zal volgende week of misschien zelfs daarna pas zijn.
Hey maat!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:00 schreef asco het volgende:
Oh, nog niet, YT speelt jonge Lady Gaga.
Net als de modellen van van Dissel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nope, die berekening is een goede afspiegeling van de werkelijkheid.
En toen bleef het stil.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou post ze hier of in het vaccinatie topic, als het gewoon officiële documenten zijn. Geen vage screenshots of twitterposts of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |