abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:40:38 #226
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198101384
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het wel bewust gemanipuleerd is.
Verklaar je nader?

quote:
Er is ook geen enkel argument te bedenken om de economie nog wat extra schoppen te geven als men niet van mening is dat dat van groot belang is voor het verloop van de bestrijding van de pandemie.
Wie is "men" in dit verhaal?
Wie weet is die "men" wel het slachtoffer van tunnelvisie en dient het schaden van de economie als rookgordijn of rechtvaardiging van hun keuzes.
So we just called him Fred
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:41:52 #227
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_198101415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

En dan waarschijnlijk wel in de kleine lettertjes zetten dat mocht er toch corona uitbreken dat dit valt onder 'medisch onvoorspelbare omstandigheden' oid.

Wie garandeert mij dat die hotelhouder open kaart speelt? Voor hetzelfde geld heeft hij wat vrienden die eigenlijk geen vaccinatie hebben, maar knijpt hij even een oogje toe en geeft hij ze toch een kamer. Volksgezondheid in de handen leggen van ondernemers die in eerste instantie uit zijn op winst maken is echt het domste dat je kunt doen.
Je bedoelt zoals regeringen van landen in Zuid-Europa mensen opriepen om vooral te komen als toerist? Je weet wel, waar de tweede golf uit voortkwam?
pi_198101441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef popje het volgende:

[..]

Je wilt toch niet dat we meer vrijheden krijgen omdat straks de druk op de zorg niet hoog genoeg meer is?
Als straks heel 60+ is ingeënt zien we Hugo op tv uitleggen dat er maatregelen nodig zijn om "het zekere voor het onzekere te nemen".
pi_198101469
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
DEN HAAG - Naast het middelbaar onderwijs kijkt het demissionair kabinet of ook de mbo-scholen weer gedeeltelijk de deuren kunnen openen. Daarnaast wordt er gekeken of jongeren meer ruimte kunnen krijgen om buiten te sporten en naar de mogelijkheid om mensen bij ’click and collect’ kleding of schoenen te laten passen.
Dit is toch bijna cabaret? We mogen straks schoenen passen in een winkel. Natuurlijk met allemaal afzetlinten en pijlen overal. Dubbele mondkapjes op, en passen maar!

Doe gewoon de scholen en winkels open angsthazen kabinet.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:44:59 #230
22565 asco
Los in deze tent
pi_198101492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

On the bright side .. de dpaarrekening groeit en groeit, dus zo te langer wordt onze rondreis door Amerika. Als we daar ooit ongevaccineerd binnen gaan komen tenminste :')

Als je dat doet spoel je de hele smerige smaak van covid-19 in één keer weg! ^O^
Heel vaak gedaan en het is gewoon genieten 3.7, elke keer weer. _O_
pi_198101495
twitter

Kijk eens hoe ze de vaccinaties door onze strot willen duwen. En dat ze bijvoorbeeld de zorgpremies omhoog willen gooien voor de niet gevaccineerde. Echt...
hieronder het document waar het staat beschreven.
https://vnpf.nl/media/fil(...)id-19-vaccinatie.pdf
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:45:24 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198101503
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals regeringen van landen in Zuid-Europa mensen opriepen om vooral te komen als toerist? Je weet wel, waar de tweede golf uit voortkwam?
Dat bedoelde ik niet, nee :P

Maar ik zie het straks alweer gebeuren dat ondernemers gaan komen met '100 procent coronavrij uit eten' bla bla terwijl zij dat helemaal niet kunnen garanderen.

En juridisch timmeren ze het dan natuurlijk zo dicht dat als er toch stront aan de knikker is, dat jij als klant gewoon op eigen risico daar hebt gezeten.
pi_198101512
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang er landelijke regels gelden in Duitsland mbt afstand, mondmaskers etc zullen ze zich daar neem ik aan ook gewoon aan moeten houden als hotel zijnde?
Ze hebben geen hotels in Duitsland, maar in Zuid-Europa. Maar die regels zullen ze moeten volgen ja. Het schijnt bij gasten een veiliger gevoel te wekken, het zal.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_198101535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:45 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kijk eens hoe ze de vaccinaties door onze strot willen duwen. En dat ze bijvoorbeeld de zorgpremies omhoog willen gooien voor de niet gevaccineerde. Echt...
hieronder het document waar het staat beschreven.
https://vnpf.nl/media/fil(...)id-19-vaccinatie.pdf
Waar is jouw angst voor een vaccin op gebaseerd?
٩๏̯͡๏)۶
pi_198101603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik heb in BNW een document gepost met daarin alle bijwerkingen die gemeld zijn in Amerika bij het CDC. Dat gaat van lichamelijke kwalen tot de dood. Ook mensen onder de 60. Ik wil niet degene zijn die er lichamelijke klachten door krijgt, terwijl ik nu (voor zover ik natuurlijk weet en zo lang dat duurt) gezond ben. Voor Corona ben ik niet bang, en ook niet voor de langdurige lichamelijke klachten die je zou kunnen krijgen. Aangezien dat misschien 1% is van alle mensen met corona. (Zijn nu zo'n 3 miljoen besmettingen en 30.000 langdurige zieken?)

[ Bericht 0% gewijzigd door mir1986 op 19-02-2021 20:56:10 ]
pi_198101623
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik heb in BNW een document gepost met daarin alle bijwerkingen die gemeld zijn in Amerika bij het CNC. Dat gaat van lichamelijke kwalen tot de dood. Ook mensen onder de 60. Ik wil niet degene zijn die er lichamelijke klachten door krijgt, terwijl ik nu (voor zover ik natuurlijk weet en zo lang dat duurt) gezond ben. Voor Corona ben ik niet bang, en ook niet voor de langdurige lichamelijke klachten die je zou kunnen krijgen. Aangezien dat misschien 1% is van alle mensen met corona. (Zijn nu zo'n 3 miljoen besmettingen en 30.000 langdurige zieken?)
en dat de overheid het dus ook verplicht wil gaan stellen, waar is mijn eigen beslisrecht?
pi_198101629
Is het trouwens alleen iets van hier dat de kerkklokken om 20:45 de avondklok inluiden?
Alpha kenny one
pi_198101636
quote:

[..]

Ik heb in BNW een document gepost met daarin alle bijwerkingen die gemeld zijn in Amerika bij het CNC. Dat gaat van lichamelijke kwalen tot de dood. Ook mensen onder de 60. Ik wil niet degene zijn die er lichamelijke klachten door krijgt, terwijl ik nu (voor zover ik natuurlijk weet en zo lang dat duurt) gezond ben. Voor Corona ben ik niet bang, en ook niet voor de langdurige lichamelijke klachten die je zou kunnen krijgen. Aangezien dat misschien 1% is van alle mensen met corona. (Zijn nu zo'n 3 miljoen besmettingen en 30.000 langdurige zieken?)
Dat je het in BNW hebt gepost zegt natuurlijk alles. Verder worden er altijd vermeende bijwerkingen gerapporteerd, maar om te concluderen dat het vaccin daarvoor zorgt is een gevalletje post hoc ergo propter hoc.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:51:15 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198101638
quote:

[..]

Er zijn gewoon officiële documenten over de bijwerkingen. De kans op ernstige bijwerkingen is gewoon heel heel klein.
pi_198101645
We krijgen dus straks een soort minimale scholen en winkel opening met als wisselgeld nog weer een extra maand Sperrzeit als ik berichten zo lees.

Maar goed, dit weekend zal alles wel weer keurig gelekt worden nadat Jaapie z’n laatste PowerPoint met de variant des doods heeft gepresenteerd in het Catshuis.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198101646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja wij ook Landal wel heel mooi park maar dit jaar gaan we het anders doen, denk richting voormalig Oostblok als het weer kan.

Zal me niets verbazen dat je komende zomer in Nederland gewoon 4 euro mag aftikken voor een pilsje en dat mensen dat nog met liefde doen ook vanuit een soort solidariteit.
Zaten wij op dezelfde? :D

Wij waren in Land van Bartje in (achteraf gezien thank god!) De heetste week van de zomer. Moet er niet aan denken daar in het zwembad te moeten bivakkeren met 3 kleintjes bij 20 graden .. brrr :X
pi_198101647
quote:

[..]

Hoeveel procent van de mensen gaat dood voor een vaccin? Hoeveel procent houdt er klachten aan over? Als alle cijfers bekend zijn kan je pas een goede vergelijking maken.
pi_198101650
Avondklok wordt verlengd, wat een verrassing...
pi_198101657
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef Ronald het volgende:
Nou ja, er worden in dat schema wel allerlei overheidsinstanties bij de haren bijgesleept die niets met mijn medische status te maken hebben en blijkbaar wel over die informatie zouden moeten gaan beschikken.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:52:21 #245
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198101661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef Ronald het volgende:
We krijgen dus straks een soort minimale scholen en winkel opening met als wisselgeld nog weer een extra maand Sperrzeit als ik berichten zo lees.
Daar zal het wel op neerkomen inderdaad. Die avondklok blijft de komende maand het wisselgeld voor letterlijk alles waarschijnlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198101668
Ik vertrek nu pas naar huis en het is 20 minuten rijden. Living on the edge. Wens me geluk :P
Alpha kenny one
pi_198101686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef Momo het volgende:

[..]

Er is gewoon officiële documenten over de bijwerkingen. De kans op ernstige bijwerkingen is gewoon heel heel klein.
Heb je die lijst gezien? hoeveel mensen al lichamelijke kwalen hebben gekregen? Hoeveel er dood gegaan zijn na vaccinaties?

twitter

De overheid wil gewoon een tweedeling. Waarom zou ik me moeten laten testen als ik geen klachten heb? En hoeveel verder gaat dit nog? Wat willen ze straks nog meer gaan testen? Of je verkouden bent? Of je de griep hebt? Willen ze straks 3 maanden per jaar weer een lockdown instellen? Willen ze de mensen gaan opsluiten die zich niet laten vaccineren? Mogen zij omkomen van de honger als een paria? Of geen geld meer mogen hebben?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:53:33 #248
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198101692
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7002e1.htm
Hier gewoon officieel document over de Pfizer vaccins van de CDC.
1,893,360 first doses en 21 cases of anaphylaxis
pi_198101699
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef mir1986 het volgende:

[..]

en dat de overheid het dus ook verplicht wil gaan stellen, waar is mijn eigen beslisrecht?
Er komt geen plicht, o.a. de christelijke partijen zouden dat blokkeren, bovendien is het niet nodig aangezien zo’n 80-90% vrijwillig wil vaccineren.

Niet alles geloven wat je op obscure websites en Twitter gekkies leest.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198101706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef falling_away het volgende:
Ik vertrek nu pas naar huis en het is 20 minuten rijden. Living on the edge. Wens me geluk :P
Ik was laatst 's avonds bij een klant. Liep natuurlijk weer uit, was veel te gezellig. Ik mijn eigen verklaring schrijven want eigen baas.

Maar ik kreeg het wel even warm toen ik op de snelweg een auto in mijn achteruitkijkspiegel in het vizier kreeg, met 'iets' op zijn dak.

Bleek het de wegenwacht te zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')