Mike las mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:08 schreef jameshond7 het volgende:
Mike doet alsof hij van niets weet
vind het ook beetje flauw dat BB niet even meegewerkt had aan jill der verzoek die had om alles gevraagd slingers en ballonenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
Jill gaat de huiskamer versieren (met wc-papier) en BB doet het licht uit. Sympathiek.
Hoezo geen spelletje? Leuk toch voor de groep? En dan heeft Thomas ook iets om met de groep te delen/doen. Met zo'n knuffel of strifboeken zondert hij zich alleen maar afquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flut vraag overigens dat cadeau voor Thomas. Weer een spelletje, alsjeblieft niet zeg. Maar gekozen voor die pikachu knuffel. Het is toch een reuzenkleuter dus dat past wel bij hem.
Misschien doet BB wel wat in de gameroom morgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind het ook beetje flauw dat BB niet even meegewerkt had aan jill der verzoek die had om alles gevraagd slingers en ballonen
Praat een tikkeltje te snel. Op snelheid 0.75 is hij perfect te verstaan denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het moeilijker om de gesprekken van Mike te volgen dan die van Julie.
Julie heeft toch een kinderverblijfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Dure ballonen voor Thomas... Straks valt er wat te neuken zijn de condooms op ..
Dat zei hij inderdaad maar het klonk ook niet heel serieus.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:16 schreef jameshond7 het volgende:
Michel denkt dat Jerrel terugkomt?
Moet ie niet meer doenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:18 schreef jameshond7 het volgende:
100 procent dat Mike op fok heeft gezeten
Daar gaan ze nog spijt van krijgen. Hij is nu al een buitenstaander ook al lult hij nog zoveel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:20 schreef aswesleep het volgende:
Ze hebben zichzelf geen cadeau gedaan met Mike op de kamer te halen.
Eikel.....hij gaat toch niet op die kamer slapen he....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:20 schreef BB-King het volgende:
De Mike act is weer begonnen.
"Die mensen op de andere slaapkamer zeggen niks tegen mij!"
Denk niet dat Thomas Julie gaat neuken , misschien dat ie in juli Jill pakt , maar dat is privequote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:16 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Julie heeft toch een kinderverblijf
En tegen Jill zei hij dat ie er zo diep in zat bij de Nick clanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:20 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: "Ik wist niet dat die anderen op Michel en Nick gingen, ik had geen idee. Ze zeiden niets tegen mij".
Er is weer een bedje vrij in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eikel.....hij gaat toch niet op die kamer slapen he....
Ja, het zelfbenoemd alleswetende orakel. Wat een droeftoeter is dit toch ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:15 schreef engine het volgende:
Mike wist allang wie eruit ging liggen![]()
Jawel, hij heeft al proef gelegenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is af en toe ook wel grappig om naar te luisterenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het zelfbenoemd alleswetende orakel. Wat een droeftoeter is dit toch ook.
Oh zeker wel!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:27 schreef Windhapper het volgende:
Jill doet weer onaardig tegen Matt. Zal hij morgen z'n excuses wel weer voor moeten aanbieden.
nee niet echt ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:20 schreef aswesleep het volgende:
Ze hebben zichzelf geen cadeau gedaan met Mike op de kamer te halen.
En vergeet niet: "Zelf zou ik dat wel doen bij hen".quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:25 schreef BB-King het volgende:
Zoey en Jill weer negatief over K5.
Voelen zich niet genoeg getroost als ze dat nodig hebben.
Grappig hoe jij altijd mensen bovenaan zet die er eerstvolgend uit gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:28 schreef Yolk het volgende:
Zoey en Jill staan bij mij nu ex aequo op 1.
Dat Zoeyzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Grappig hoe jij altijd mensen bovenaan zet die er eerstvolgend uit gaan.
Dus Zoey of Jill is de volgende die gaat.
Is toch niet echt nodig ze stemmen al samen. Dit is oprecht hoe Zoey zich voelt, verongelijkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey krijgt weer even een flink vrij spel voor een nieuwe ronde Jill-manipulatie.
Ze hebben de huiskamer versierd en zijn een taart aan het bakken voor zijn verjaardag. Hij moest eigenlijk in bed blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mag Thomas niet naar de keuken? Wat heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Morgen gaat Mike worstenbroodjes bakken. Dan komt alles goed.
Oh, dat zal wel weer jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Grappig hoe jij altijd mensen bovenaan zet die er eerstvolgend uit gaan.
Dus Zoey of Jill is de volgende die gaat.
owquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben de huiskamer versierd en zijn een taart aan het bakken voor zijn verjaardag. Hij moest eigenlijk in bed blijven.
Wie zat er straks voor de 2e keer bij Zoey te praten, dat ze gewoon met k5 mee moest doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:32 schreef zodeju het volgende:
Jill en Zoey kunnen er niet tegen dat Michel helpt....Hij loopt met de kop omhoog, naast zijn schoenen kijkt op mensen neer.
Als er een sociaal is dan is het Michel....aardig tegen iedereen.
Ze weet in ieder geval nu wel hoe je groene "slingers" maakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:35 schreef jameshond7 het volgende:
Ik hoop niet dat Zoey het wcpapier tussen der billen heeft geragd waar nu de kamer mee is versierd
Bah inderdaad, en wie gaf Michel en Nick een compliment voor hun houding tijdens de nominatie dat vond ze waardig en een voorbeeld voor anderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wie zat er straks voor de 2e keer bij Zoey te praten, dat ze gewoon met k5 mee moest doen?
Het is en blijft een snake.
Ik hoop van harte dat ze gewoon met 5 blijven stemmen en niks vertellen aan Zoey en Mike.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bah inderdaad, en wie gaf Michel en Nick een compliment voor hun houding tijdens de nominatie dat vond ze waardig en een voorbeeld voor anderen.
Zoey blijft voor mij ook een vals kreng.
Zou er geen kwartier mee uit houden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:39 schreef Flow3r het volgende:
Die Mike neemt het hele gesprek over, waar hij ook komt, vermoeiende vent bah
Gewoon negeren en of weglopenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou er geen kwartier mee uit houden.
Net even puntjes scoren bij K5, nu bij Zoey en Jill en zo nog even met Thomas en Matt lullen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:39 schreef Flow3r het volgende:
Die Mike neemt het hele gesprek over, waar hij ook komt, vermoeiende vent bah
Er zijn nog wel bedden vrij hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kan ook nie terug want Liese ligt klaar voor Noom
Juist in die kamer waren alle bedden bezet , maar nu Sjeryl weg is .. Maar Mike komt dat bed waarschijnlijk vullen ... en laat de andere kamer over met 3 ...quote:
Die Julie waar hij bij in bed ligt? Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:42 schreef BBguy het volgende:
Die Michel zag Zoey toen toch zitten? Volgens mij vind ie Julie wel wat.
Zijn derde bondje al deze avond.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mike is een bondje aan het smeden met Zoey en Jill
Mike probeert zich in te likken bij beide bondjes tegelijk en dat gaat zich uiteindelijk tegen hem kerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mike is een bondje aan het smeden met Zoey en Jill
Ah ja kloptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist in die kamer waren alle bedden bezet , maar nu Sjeryl weg is .. Maar Mike komt dat bed waarschijnlijk vullen ... en laat de andere kamer over met 3 ...
Ongelofelijke dombo. Dit gaat zo in de gaten lopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mike probeert zich in te likken bij beide bondjes tegelijk en dat gaat zich uiteindelijk tegen hem keren
Aan d'r kop te zien komt ze niks tekort!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:50 schreef engine het volgende:
Jill "kan ik een heel weeshuis van laten eten wat hij op een dag eet"
Thomas en Jill is te vroeg. Het is nog 5-5.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:52 schreef Tourniquet het volgende:
Als Michel of Julie huismeester worden, moeten ze Zoey en Mike op de bank zetten.
Maar het zullen Thomas en Jill wel worden.
Ja Michel eet heel veel en daarnet vonden Mike, Zoey en Jill het ook vervelend dat hij een hele hand chips pakte en expres 2 chipjes achterliet om zo te laten zien dat hij niet alles zelf opeet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:50 schreef engine het volgende:
Jill "kan ik een heel weeshuis van laten eten wat hij op een dag eet"
Kan er met mijn pet niet bij.....hij is ook niet hooghartig, jij hij is trots op zijn lichaam nounou dat is wel iets om iemand totaal af te branden. Hij heeft nog nooit iets naars gezegd tegen Thomas over zijn figuur. Wat een nare mensen heb je toch....jIll jankt om iemand die ze twee weken kent die in haar gezicht boert en fluit die haar beledigd. en die nu weg is. En ze brand Michel af.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik snap echt niet wat Mike zegt over Michel.
Michel is totaal niet dominant, of wat dan ook
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Aan d'r kop te zien komt ze niks tekort!
Alle ballen op Mike en Zoey.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:56 schreef Flow3r het volgende:
Trap die Mike er aub uit volgende keer
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Aan d'r kop te zien komt ze niks tekort!
Duurt niet lang meer (bij de meeste)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:55 schreef Oranos het volgende:
Waarom trappen mensen in die praatjes van Mike
Zoey en Mike zijn wat mij betreft allebei onbetrouwbaar dus het is nog maar de vraag of het 5-5 kan worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas en Jill is te vroeg. Het is nog 5-5.
Allemaal jalousie. Mike wil de ladiesman worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan er met mijn pet niet bij.....hij is ook niet hooghartig, jij hij is trots op zijn lichaam nounou dat is wel iets om iemand totaal af te branden. Hij heeft nog nooit iets naars gezegd tegen Thomas over zijn figuur. Wat een nare mensen heb je toch....jIll jankt om iemand die ze twee weken kent die in haar gezicht boert en fluit die haar beledigd. en die nu weg is. En ze brand Michel af.
Moet ze gewoon lekker zelf weten. Wie is een Mike om te bepalen wat goed of fout is. Iemand die zelf geen vriendinnetje kan scoren...losert.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:58 schreef Angel79 het volgende:
Mike zegt eindelijk iets nuttigs.Vind hetook niet kunnen dat Julie bij mies in bed ligt.Ze heeft een man toch vraagt hij nog
Dat zijn de keukenkopers onder onsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:55 schreef Oranos het volgende:
Waarom trappen mensen in die praatjes van Mike
is ook zoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:30 schreef Oranos het volgende:
Nog steeds zo naief, ze denken dat Zoey toevallig hetzelfde gestemd heeft als team Thomas
En waarom is dat nuttig...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:58 schreef Angel79 het volgende:
Mike zegt eindelijk iets nuttigs.Vind hetook niet kunnen dat Julie bij mies in bed ligt.Ze heeft een man toch vraagt hij nog
Ook prima hoor. Komende weken eerst Mike en Matt weg wat mij betreft en daarna zien we wel weer verder.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:59 schreef chufi het volgende:
Maar goed Mike denkt volgende week Matt en Thoms
Maar het was niet toevallig. Zoey heeft dat bedacht en Thomas en de rest op dat spoor gezet.quote:
Ja kan ik ook wel respecteren, maar het irriteert me dat mensen hem zo makkelijk geloven, hoe naief zijn ze?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:04 schreef Windhapper het volgende:
Mike speelt gewoon het spel. De grote manipulator. Hier en daar een opmerking, mensen onzeker maken over hun positie, mensen zeker maken over zichzelf en in de loop van de week gaat hij bommetjes leggen in de hoop dat bestaande bondjes knallen en hij er zelf niet op komt te staan en iedereen lijkt er vooralsnog met open ogen in te trappen. Die is niet bezig met in broekjes komen. Hij wilt in de finale.
Doe ff normaal hoor. Jill is 22 jaar oud en Mike 29.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En waarom is dat nuttig...
Heeft Jill er last van of een andere bewoner....zijn volwassen mensen . En die Mike is zelf een vies mannetje die Jill wel even wil doen. Eentje die nog een kind is en hij met zijn dertig jaar. En hij met zijn grote praatjes vindt het niet kunnen.![]()
Domme idioot.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:09 schreef Tourniquet het volgende:
Mike tegen Jill en Zoey nu uitwijden dat hij Naomi de komende week wil gaan bewegen een stem op Michel uit te brengen. Hij vertelt met droge ogen tegen de dames hoe hij dat gaat doen. Slijmen, gezellig met haar in bed gaan liggen en langzaam manipuleren.
Jill: "deze gozer!"
Hij is geen bedreiging. Hij begint ieder verhaal met 'als ik erop sta, lig ik er sowieso uit.'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:06 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja kan ik ook wel respecteren, maar het irriteert me dat mensen hem zo makkelijk geloven, hoe naief zijn ze?
Ja maar kom op, zijn hele verhaal tegenover K5 over het nomineren sloeg helemaal nergens op, ik zou hem meteen nomineren als ik hun was, samen met Zoeyquote:
Heb het ook nog niemand horen zeggen. Ik geloof dit overigens wel. Hoe Matt naar Jill kijkt als zij met een andere jongen is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:16 schreef Yolk het volgende:
Is dit voor het eerst dat het zo hard door iemand wordt uitgesproken? "Matt is zwaar verliefd op Jill" - Mike.
Mike heeft het al eerder erover gehad op hun slaapkamer. Met Jill en Jerrel erbij (en ook Thomas geloof ik). Toen heeft Jill aangegeven dat ze erop zou gaan letten (en is sindsdien inderdaad iets afstandelijker geworden van Matt).quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:16 schreef Yolk het volgende:
Is dit voor het eerst dat het zo hard door iemand wordt uitgesproken? "Matt is zwaar verliefd op Jill" - Mike.
De meisjes willen niet op Zoey en hij hoeft alleen Nick of Naomi zover te krijgen om niet op hem te gaan en het is niet zeker of hij erop staat. Daarom heeft hij niet op Nick gestemt en loopt hij met Naomi aan te pappen, dat gaat hij in de loop van de week uit proberen te buiten. Nog wat hameren op de populariteit van Liese waar Naomi bij is en die gaat ook nadenken of ze wel tegen Liese wilt in die finale. Mike is meer een pokeraar dan een schaker. Hij denkt goed na over wie wat in zijn hand heeft en wat iedereen nodig heeft om de pot uiteindelijk te pakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:16 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja maar kom op, zijn hele verhaal tegenover K5 over het nomineren sloeg helemaal nergens op, ik zou hem meteen nomineren als ik hun was, samen met Zoey
Die amper iets verkeerd gedaan heeft behalve in het begin beetje veel achter Jill aan lopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:24 schreef Flow3r het volgende:
Zielige vent over een onzeker ventje van 20
Misschien had Big Brother dan geen onzeker ventje van 20 moeten casten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:24 schreef Flow3r het volgende:
Zielige vent over een onzeker ventje van 20
Heb ook wel eens zo laat geluisterd naar Els, Jowi en Nathaliequote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:34 schreef engine het volgende:
Half drie en Mike gaat nog altijd door
Je zou af en toe even moeten kunnen forwardenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:34 schreef engine het volgende:
Half drie en Mike gaat nog altijd door
Dan kies ik voor Liesequote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:36 schreef engine het volgende:
Jill "Thomas heeft gezegd dat hij volgende week tegen Liese wil"
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo laat geluisterd naar Els, Jowi en Nathalie. Dit is toch een stuk beter vol te houden.
Forwarden naar de volgende leugenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Je zou af en toe even moeten kunnen forwarden
Naar z'n andere bondje ja en de verhalen die hij daar dan weer ophangtquote:
Hij trekt dat hele groepje uit elkaarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe bizarre strategie van Mike:
Als Matt deze week huismeester wordt, dan wordt hij daarna populair en kunnen we de week daarop hem tegenover Michel zetten om Michel weg te krijgen.
Hij verspreekt zich ook wel eens maar lult zich er direct weer uitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Naar z'n andere bondje ja en de verhalen die hij daar dan weer ophangt![]()
Serieus respect hoe je al die verhaallijntjes uit elkaar kunt houden, ik zou me gelijk verspreken
Zoey zat ook al van....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:44 schreef Oranos het volgende:
[..]
Hij trekt dat hele groepje uit elkaar
Al zal Thomas hier niet in trappen
Als je zo makkelijk en veel kunt lullen dan ben je vast gewend om snel te schakelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hij verspreekt zich ook wel eens maar lult zich er direct weer uit![]()
Vraag me soms af of hij wel een plan heeft of gewoon alles in het moment beslist.
Een man met talentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk en veel kunt lullen dan ben je vast gewend om snel te schakelen
Jill maakt een taart voor jarige Thomas.quote:
Zoey voelt aan hem: "Nu niet".quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:50 schreef Batacuda het volgende:
Mike is een kachel als hij achter je ligt.
Zoey staat er toch bijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:53 schreef BB-King het volgende:
Hey, Jill heeft toch Thomas zijn naam goed gespeld!
Wie heeft haar geholpen?
Ze kwam er zelf achter, eerlijk is eerlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 02:53 schreef BB-King het volgende:
Hey, Jill heeft toch Thomas zijn naam goed gespeld!
Wie heeft haar geholpen?
Sterk gespeeld dit. Hij geeft ze geen kans om het er nu meteen over te hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:00 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ie daar zitten tot de dames naar bed gaan?![]()
Zeker bang dat ze het nog even over hem gaan hebben
Of wachten tot hij alleen is om z'n gebit?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:00 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ie daar zitten tot de dames naar bed gaan?![]()
Zeker bang dat ze het nog even over hem gaan hebben
Nee, dat kan blijven zitten. Tenzij het gebroken isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Of wachten tot hij alleen is om z'n gebit?
Of hoeft dat er niet uit
Okquote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee, dat kan blijven zitten. Tenzij het gebroken is
Ik heb er ondertussen wel een beetje slaap van gekregen. Thanks Mikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok![]()
Hij wil dus gewoon nog steeds over HET SPEL ouwehoeren![]()
Zoey heeft al paar keer gevraagd of hij nu gaat slapen
Hij zei dacht ik morgen pas naar de volw. kamer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er ondertussen wel een beetje slaap van gekregen. Thanks Mike![]()
Ik wil eigenlijk gewoon weten in welke kamer hij gaat slapen
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:24 schreef BB-King het volgende:
Mike snapt niet dat Big Brother toelaat hoe het andere groepje de ander wegwerkt.
Hij denkt dat ze ook nog wel een stokje ervoor gaan steken dat dat gaat gebeuren.
de backt toch jill allein of niet??quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben de huiskamer versierd en zijn een taart aan het bakken voor zijn verjaardag. Hij moest eigenlijk in bed blijven.
dit vent kijkte wel 20 uren vandaag big brotherquote:Op vrijdag 19 februari 2021 03:24 schreef BB-King het volgende:
Jill is naar bed. Mike blijft nog bij Zoey hangen. Zoey zegt Patje te missen. Mike ook.
Hij zegt dat Patje tegen hem zei dat hij de nieuwe Michel wordt, maar de verbeteraar?
Mike zegt nu dat strategen niet ver komen. De kijkers waarderen dat ook niet.
Hij vindt wel dat het spel gespeeld mag worden. Hij noemt Michel ook een strateeg.
Hij had dat meteen door toen Michel hem voor een persoonlijk gesprekje vroeg.
Zoey snapt niet dat de andere meiden Michel niet dominant vinden.
Mike zegt dat de kijkers niet kunnen voelen welke steekjes Michel geeft.
Dat hij vooral wordt weergegeven wordt als lief en een mooiboy.
Zoey vraagt aan Mike welke keuze hij met de nominatie vrijstelling had gemaakt.
Mike had hetzelfde gedaan. Al denkt hij dat Jill waarschijnlijk een betere kans had.
Mike snapt niet dat Big Brother toelaat hoe het andere groepje de ander wegwerkt.
Hij denkt dat ze ook nog wel een stokje ervoor gaan steken dat dat gaat gebeuren.
Mike geeft toe dat ze wel wat kunnen manipuleren zoals bij het snowboarden werd gedacht.
Hehe ze maken zich op om naar bed te gaan.![]()
Alleen met een hoop drank en drugs is dit huis nog te redden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:58 schreef Whuzz het volgende:
Mogguh COS. Nachtstreams zie ik, zoals voorspeld! Er moet geherorienteerd worden
Opblaaspop ontbreekt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Op de website van BB kan je kiezen tot 8:00 voor het cadeau voor Thomas. Dat beloofd weinig spectaculairs
Nee, ja, maar je kunt ook kiezen voor een HYLARISCH spel! Da's toch super... uh,. hylarisch!?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Op de website van BB kan je kiezen tot 8:00 voor het cadeau voor Thomas. Dat beloofd weinig spectaculairs
Realdoll, gemodeleerd naar Jill. Kunne Matt en Thomas er om vechten. Of hem delen.quote:
Die heb ik serieus gekozenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, ja, maar je kunt ook kiezen voor een HYLARISCH spel! Da's toch super... uh,. hylarisch!?
Ik ook. Dat was het enige waarbij er nog eventueel wat grappigs voor de groep gebeurt.quote:
In de uitzending? Uitzendingen moet je per definitie niet geloven .. dat is zo gemanipuleerd...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:27 schreef DKUp het volgende:
Ik vond Michel ook nou niet zo sympathiek overkomen gisteren met gezeik over de stemmen tegen Mike.
quote:
Bezoekje van een dame van lichte zeden ..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:05 schreef M.Ritcher het volgende:
rote lichtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:40 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bezoekje van een dame van lichte zeden ..
Met mijn ijver om dit forum naar een hoger niveau te tillen, kwam ik een perma-ban op YT tegen.quote:
mike naar huis,beter als donderdagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat Mike de hechte band tussen K5 onderschat.
Er is daar niemand die met hem mee zal gaan in een ander bondje.
Naomi zal nooit Liese stemmen tot het niet anders meer kan.
Er is nog geen cliffhanger naar volgende weekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:10 schreef Cargamelk het volgende:
Zal wel een saaie cos dag worden zonder Jerrel
Ja. Jij ook gefeliciteerd met Thomas.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:17 schreef Benny het volgende:
Thomas jarig.
Moet ik jullie nu ook - lekker Nederlands - allemaal feliciteren met z'n verjaardag?
Heb je wel blokjes kaas en worst?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:17 schreef Benny het volgende:
Thomas jarig.
Moet ik jullie nu ook - lekker Nederlands - allemaal feliciteren met z'n verjaardag?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:17 schreef Benny het volgende:
Thomas jarig.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de uitzending? Uitzendingen moet je per definitie niet geloven .. dat is zo gemanipuleerd...
Thomas snurkt een stuk minder vooral kwa lawaai dat hij maaktquote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liese is in gewicht bij gekomen en begint nu te snurken i.p.v. Thomas.
Gisteren een mooi stukje gezien waarin een kandidaat of een cheque voor haarzelf mocht pakken van 5000, of de brieven van hun geliefden mocht pakken. De andere bewoners zagen hoe ze ging beredeneren: Dat is een bitch, die stemt mij eruit...etc.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:00 schreef Jockari het volgende:
9 uur, en ze liggen nog steeds te bed. Straks overdag liggen ze weer in bed en op de banken. Waar zijn die toch zo moe van ? B zou beter eens naar de buitenlandse uitzendingen kijkn. Die zitten vol activiteiten (en activi-tieten).
Hebben ze toch notarissen bij BB he... althans .. zegt Peter.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:52 schreef MissyZ het volgende:
Ja een kringverjaardag!!!!
Allemaal gefeliciteerd met onze Pikachu Thomas.![]()
![]()
![]()
Koffie met gebak op volgorde van binnenkomen, de stoeltjes staan om de salontafel.
De kaasblokjes en leverworst volgen vanzelf.
Maar bovenalles vieren we dat Jerrel thuis zijn internet gaat openen.....![]()
![]()
![]()
![]()
De Polonaise is nog steeds de beste huisregelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:04 schreef Whuzz het volgende:
Tja, je kunt zeggen van Jill's blije huisregels wat je wilt, maar er gebeurde in elk geval iets 's ochtends.
het was half 4 vannacht toen de taart af was zoey en jillquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:00 schreef Jockari het volgende:
9 uur, en ze liggen nog steeds te bed. Straks overdag liggen ze weer in bed en op de banken. Waar zijn die toch zo moe van ? B zou beter eens naar de buitenlandse uitzendingen kijkn. Die zitten vol activiteiten (en activi-tieten).
Ja dat was het voor mij ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
het was half 4 vannacht toen de taart af was zoey en jill
Juist dat is 10 x beter dan dit gedoe.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:03 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Gisteren een mooi stukje gezien waarin een kandidaat of een cheque voor haarzelf mocht pakken van 5000, of de brieven van hun geliefden mocht pakken. De andere bewoners zagen hoe ze ging beredeneren: Dat is een bitch, die stemt mij eruit...etc.
Ze pakte de cheque.....de brieven gingen door de vernietiger.
DAT is tv maken.
Mee eens! 50% blije actie, 50% sjacherijnige koppen. Mooie TV.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De Polonaise is nog steeds de beste huisregel
Hahahaha en een deurwaarder voor het belgisch deel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben ze toch notarissen bij BB he... althans .. zegt Peter.
Echt wel.. Geraldine nog even met een sneer richting Michel zo halverwege de uitzending.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:08 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha en een deurwaarder voor het belgisch deel.
Als dat zo is he......laat dan cijfers zien ook.
Tussenstanden.
Maak het spannender.
Moet wel zeggen dat ik wel tijdens de live dacht dat men Michel ging offeren. Nick kwam amper in beeld, en Jerrel ook. Michel werd vrij negatief weggezet. Toen die opmerking erbij van notaris...ik denk een compleet intro dat ze Michel wegstemmen.
Maar dat kan ook niet he, maar denk dat ze er wel aan dachten.
tang en varken en zoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef Jockari het volgende:
Bij zo iemand laat je toch je kinderen niet achter in een kinderdagverblijf ? Iedereen wakker, maar Miss Baksel niet.
[ afbeelding ]
Sneer? Bwoah, ik denk wel dat ze het graag dominant heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt wel.. Geraldine nog even met een sneer richting Michel zo halverwege de uitzending.
Het is net een écht mens hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef Jockari het volgende:
Bij zo iemand laat je toch je kinderen niet achter in een kinderdagverblijf ? Iedereen wakker, maar Miss Baksel niet.
[ afbeelding ]
Nog steeds dat hele "er klopt niets van!!!1111einz".quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:08 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha en een deurwaarder voor het belgisch deel.
Als dat zo is he......laat dan cijfers zien ook.
Tussenstanden.
Maak het spannender.
Moet wel zeggen dat ik wel tijdens de live dacht dat men Michel ging offeren. Nick kwam amper in beeld, en Jerrel ook. Michel werd vrij negatief weggezet. Toen die opmerking erbij van notaris...ik denk een compleet intro dat ze Michel wegstemmen.
Maar dat kan ook niet he, maar denk dat ze er wel aan dachten.
Wat heeft dat met uitslapen te makenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi he die polls.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nog steeds dat hele "er klopt niets van!!!1111einz".
Ik houd sinds het begin al de polls op twitter/FoK in de gaten en die hebben er letterlijk nog geen één keer naast gezeten wanneer het ging om "wie gaat weg / blijft".
Ja, er is wel eens één poll die een andere uitslag geeft. Die is dan vaak om 3 uur 's nachts gemaakt met 30 stemmers ofzo. Het gemiddelde van de polls heeft tot nu toe elke keer accuraat voorspeld wie er weg zou gaan.
Dat was met René zo, met Patje zo, en ook met Jerrel weer niet anders.
Het énige wat gister niet klopte was de uitspraak van peter dat het weer "heel close" was. Er was niets "close" aan, het was 100% overduidelijk dat Jerrel ging opbokken.
Geloof je niet? Hier:
https://twitter.com/Lisanne_1908/status/1362348720881295361
https://twitter.com/soyChantal/status/1362285215557840902
https://twitter.com/Vaniiity_1990/status/1362281478520995840
https://twitter.com/angelxhs28/status/1362365716486324225
https://twitter.com/After_acc/status/1362368602528169986
https://twitter.com/inini__/status/1362367330265804804
https://twitter.com/jonaske1994/status/1362389824112574469
https://twitter.com/xliefsromy/status/1362405225143885824
https://twitter.com/Nick39916773/status/1362403995638247429
BB / Wie mag er blijven?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:19 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Mooi he die polls.
Zowiezo mooi dat BB een heel groot social media team actief heeft.
Op Twitter, Op fb en ja...ook hier.
Ik juichte keihard hoor dat Jerrel eruit ging.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB / Wie mag er blijven?
Had er ook nog bij gemoeten.
Als heel social media keer op keer de uitslag juist voorspeld... dan moet je er misschien een beetje waarde aan toekennen, in plaats van te roepen dat er allemaal niets van klopt. Ik weet dat je dat liever niet wilt horen, maar het lijkt allemaal gewoon te kloppen
Patje for president! "en alles is wat het lijkt" is het tweede deel van zijn quotequote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik juichte keihard hoor dat Jerrel eruit ging.
Maar ik denk altijd aan de slogan: 'Niets is wat het lijkt"
Zo, met je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar elke koe
heeft en keer verjaardag
Hij moet nog naar bedquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo, met je verkeerde been uit bed gestapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |