Mike las mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:08 schreef jameshond7 het volgende:
Mike doet alsof hij van niets weet
vind het ook beetje flauw dat BB niet even meegewerkt had aan jill der verzoek die had om alles gevraagd slingers en ballonenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
Jill gaat de huiskamer versieren (met wc-papier) en BB doet het licht uit. Sympathiek.
Hoezo geen spelletje? Leuk toch voor de groep? En dan heeft Thomas ook iets om met de groep te delen/doen. Met zo'n knuffel of strifboeken zondert hij zich alleen maar afquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flut vraag overigens dat cadeau voor Thomas. Weer een spelletje, alsjeblieft niet zeg. Maar gekozen voor die pikachu knuffel. Het is toch een reuzenkleuter dus dat past wel bij hem.
Misschien doet BB wel wat in de gameroom morgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind het ook beetje flauw dat BB niet even meegewerkt had aan jill der verzoek die had om alles gevraagd slingers en ballonen
Praat een tikkeltje te snel. Op snelheid 0.75 is hij perfect te verstaan denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het moeilijker om de gesprekken van Mike te volgen dan die van Julie.
Julie heeft toch een kinderverblijfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Dure ballonen voor Thomas... Straks valt er wat te neuken zijn de condooms op ..
Dat zei hij inderdaad maar het klonk ook niet heel serieus.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:16 schreef jameshond7 het volgende:
Michel denkt dat Jerrel terugkomt?
Moet ie niet meer doenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:18 schreef jameshond7 het volgende:
100 procent dat Mike op fok heeft gezeten
Daar gaan ze nog spijt van krijgen. Hij is nu al een buitenstaander ook al lult hij nog zoveel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:20 schreef aswesleep het volgende:
Ze hebben zichzelf geen cadeau gedaan met Mike op de kamer te halen.
Eikel.....hij gaat toch niet op die kamer slapen he....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:20 schreef BB-King het volgende:
De Mike act is weer begonnen.
"Die mensen op de andere slaapkamer zeggen niks tegen mij!"
Denk niet dat Thomas Julie gaat neuken , misschien dat ie in juli Jill pakt , maar dat is privequote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:16 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Julie heeft toch een kinderverblijf
En tegen Jill zei hij dat ie er zo diep in zat bij de Nick clanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:20 schreef Tourniquet het volgende:
Mike: "Ik wist niet dat die anderen op Michel en Nick gingen, ik had geen idee. Ze zeiden niets tegen mij".
Er is weer een bedje vrij in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eikel.....hij gaat toch niet op die kamer slapen he....
Ja, het zelfbenoemd alleswetende orakel. Wat een droeftoeter is dit toch ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:15 schreef engine het volgende:
Mike wist allang wie eruit ging liggen![]()
Jawel, hij heeft al proef gelegenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is af en toe ook wel grappig om naar te luisterenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het zelfbenoemd alleswetende orakel. Wat een droeftoeter is dit toch ook.
Oh zeker wel!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |