Precies, daar gaat het toch om. Wat boeit het dat wij het eerder weten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
de spanning zit em nu in het in het huis gooien van de uitslag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:21 schreef BBguy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn al 2 dagen bezig om de nominaties van iedereen te raden/horen. En dan weten we eindelijk de feiten, en dan mag dat niet... Is eigenlijk raar![]()
Zo jammer dat Thomas en Jill het vanmorgen al wisten en de rest van de groep in spanning wordt gehouden.
Wat wordt er toch met verschillende maten gemeten.![]()
Michel heeft veel gereisd en werpt zijn vruchten af. Utah, Texas En Toronto zitten klaar lees ik al op fb. Heel zijn insta is al geïnformeerd.![]()
Aflevering op RTL5 moet bijna afgelopen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is Jerrel daarbij
Dit moet zowel de meest voorspelbare nominatie worden dit.
Misschien veel minder spannend dan Ziko en Liese. Of een Naomi, Liese en ReneIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Gooi die nominaties er maar in. Ik denk dat die zo nog wel gaan komenBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
heeft zoey het hen verteld?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
Zo jammer dat Thomas en Jill het vanmorgen al wisten en de rest van de groep in spanning wordt gehouden.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
We zijn al 2 dagen bezig om de nominaties van iedereen te raden/horen. En dan weten we eindelijk de feiten, en dan mag dat niet... Is eigenlijk raar
Ik zit met spanning te wachten tot de eerste de spoiler plaatst. Dan weet ik het en mag ik daar eigenlijk niks over zeggen....terwijl ik dat juist dan heel graag wil.
Maar ik probeer het niet te doen hoor![]()
Spoilers en ik niet reageren is ook prima.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja echt walgelijk. Zoey zou er gewoon op moeten vanwege niet nakomen van afspraak met BB.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:19 schreef BBguy het volgende:
How how how, er gaan twee mogen blijven hoor. Hoop ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk echt dat dit de domste keuze uit de geschiedenis is van BB. Hoezo opeens ook 3 genomineerde ipv 2?![]()
![]()
Oke had zoey het al verteld dan. Heb ik zeker gemist op de streamsquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
Je weet de nominaties nog niet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Gooi die nominaties er maar in. Ik denk dat die zo nog wel gaan komen![]()
Hier sla je spijker op de kop. Wel mee eens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
We zijn al 2 dagen bezig om de nominaties van iedereen te raden/horen. En dan weten we eindelijk de feiten, en dan mag dat niet... Is eigenlijk raar![]()
quote:![]()
Jill gaat nergens heen had ze gezegd.
En dacht je anders zo vrolijk zou zijn, Ze gaat al zowat dood dat ze niet gekozen is als sterkste vrouw ....![]()
Ik zit zo hard te wachren op half elfquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Ik zit met spanning te wachten tot de eerste de spoiler plaatst. Dan weet ik het en mag ik daar eigenlijk niks over zeggen....terwijl ik dat juist dan heel graag wil.
Spoilers en ik niet reageren is ook prima.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een paar spoilers okay, maar alle postings onder de spoilers begint lichtelijk te irriterenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Spoilers en ik niet reageren is ook prima.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Hier kan iedereen mee leven.
Leuk voor deze genomineerden om de gameroom mee te maken.
Vrijdag feestje voor Thomas!
Weer een paar leuke dagen.![]()
Denk dat ze wel vrij kalm zullen blijven. Ben gewoon Blij dat daar Jerrel bij staat, zonder jerrel had ik nu afgehaakt met kijken
Door deze actie hebben ze zoey door.
Ik zie ze Zoey nog nomineren volgende week
Volgende week Zoey versus Thomas of Jill
Quote mijn post. Ik zal er weer niet ver naast zitten.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nu wel opeens? Ik snap er geen ruk meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:26 schreef Kefke04 het volgende:
aflevering op go play is afgelopen
dus er kan over gesproken wordenBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Waar zou ik precies mee kunnen leven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hier kan iedereen mee leven.
Leuk voor deze genomineerden om de gameroom mee te maken.
Vrijdag feestje voor Thomas!
Weer een paar leuke dagen.![]()
Vrijdag verjaardag van Thomas. En ze zitten dan 50 dagen in het huis. Op de helft dus.
Tijd voor een feestje![]()
![]()
Of mike, die heeft het bij beide groepen wel wat verpestquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat ze wel vrij kalm zullen blijven. Ben gewoon Blij dat daar Jerrel bij staat, zonder jerrel had ik nu afgehaakt met kijken
Quote mijn post. Ik zal er weer niet ver naast zitten.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een paar spoilers okay, maar alle postings onder de spoilers begint lichtelijk te irriterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen zin meer in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:26 schreef Kefke04 het volgende:
aflevering op go play is afgelopen
dus er kan over gesproken wordenDuhh !![]()
Kunnen we anders niet een speciaal spoiler topic openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker Cossen onder spoilers![]()
Tering !!My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zal wel wat op de planning staanquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Benny het volgende:
Vrijdag verjaardag van Thomas. En ze zitten dan 50 dagen in het huis. Op de helft dus.
Tijd voor een feestjeBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Of Matt, want... hij is Matt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Of mike, die heeft het bij beide groepen wel wat verpest![]()
Kan me hier echt wel heel kwaad om maken....wat wordt dat kind en tevens Thomas toch beschermd. En zo duidelijk ook in de uitzending de hele tijd de zielige Jill. ik kots erop.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja echt walgelijk. Zoey zou er gewoon op moeten vanwege niet nakomen van afspraak met BB.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]Tyf op met die spoiiler of ik flikker alles wat ik post onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Precies dat. Optyfen met die meukquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kunnen we anders niet een speciaal spoiler topic openen?
lekker Cossen onder spoilers![]()
Tering !!Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
nee tot het einde blijven kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:28 schreef MMXMMX het volgende:
OMYGOD Yerrel save neeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Maar wat moet ik nou stemmen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
OHHH gelukkigze komt gewoon terug op haar beslissing
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Goed de aflevering afkijken is de boodschapquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:28 schreef MMXMMX het volgende:
OMYGOD Yerrel save neeeeeeeeeeeeeeeeeeeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ok spannend en nu mag het al of niet praten erover nhahahI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja helemaal mee eens. De voorkeursbehandeling van Djill en Thomas is absurd en komt mij inmiddels de spuigaten uit. Dat Zoey op haar keus mocht terugkomen is echt een dieptepunt!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me hier echt wel heel kwaad om maken....wat wordt dat kind en tevens Thomas toch beschermd. En zo duidelijk ook in de uitzending de hele tijd de zielige Jill. ik kots erop.![]()
![]()
Ik stem voor Nick! Toffe gast.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Relaxquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:28 schreef MMXMMX het volgende:
OMYGOD Yerrel save neeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Nominaties:
Huismeester Zoey kan niet genomineerd worden
Naomi heeft Julie vrijstelling gegeven, na de winst van de groepsopdracht eerder deze week
Liese: Jill en Jerrel
Matt: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Zoey: Michel en Nick
Mike: Michel en Liese
Jill: Michel en Nick
Nick : Jill en Jerrel
Julie: Jill en Jerrel
Naomi: Jill en Jerrel
Jerrel: Michel en Nick
Michel: Jill en Jerrel
Michel: 6x
Nick: 5x
Jill: 5x
Jerrel: 5x
Liese: 1x
Huismeester Zoey krijgt de keus om iemand vrij te stellen.
Ze kies in eerste instantie voor Jerrel, maar komt hier later op terug en stelt Jill vrij.
Genomineerd zijn Michel, Nick en Jerrel
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmen![]()
In het huis, zoals ik al eerder zei.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waar zou ik precies mee kunnen leven?
Zoey komt goed weg. Kan haar beslissing verkopen aan beide groepen.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]Goed idee, papers plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik ook:quote:
Zo van fuuucccccckkkkkkkk neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En daarna
Oef, Zoey is zo slecht nog nietIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Elke keer dat ik stem zegt hij dat er iets mis gegaan is en moet ik weer opnieuw stemmen wat doe ik verkeerd ?Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
zoey-nick+michel
liese-jill+jerrel
juli-jerrel+jill
naomi-jerrel+jill
jerrel-michel+nick
matt-michel+nick
michel-jerrel+jill
mike-michel+liese
nick-jerrel+jill
thomas-nick+michel
genomineerd michel - nick - jerrel![]()
Ik denk dat ze bij de Febo flink met hun handen in het haar hebben gezeten. Wat ze ook probeerden, het leek er steeds op dat er niet de door hun gewenste uitkomst zou komen.
Totdat...![]()
Dan nog weet ik t jietquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ik ook:
Zo van fuuucccccckkkkkkkk neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En daarna
Oef, Zoey is zo slecht nog nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je stemt niet op Tekkel?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef MMXMMX het volgende:
Elke keer dat ik stem zegt hij dat er iets mis gegaan is en moet ik weer opnieuw stemmen wat doe ik verkeerd ?![]()
![]()
Ik snap er geen ruk meer van, van die hele cos. Nu mag er wel over gesproken worden, terwijl de bewoners het nog steeds niet weten. Ben ik nu achterlijk(dat ben ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus omdat de belgen nu mee doen met BB
is onze fok Cos vant padje?
wat en Bagger RLSBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
zou ik niet zeggen, k5 weet dat ze jill gesaved heeft en de kant van de kleuterklas heeft gekozenquote:![]()
Vooral NIET stemmen dus. Doen we topper!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niet ... laat ze een ziekte krijgen bij BB.![]()
Hoezo 2 stemmen ? valsspelersquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:31 schreef Tamiro het volgende:
[..]
1x Nick
1x Michel
Duhof 2x Michel want Nick redt het wel op zijn eentje
Duhh !![]()
Ik probeer Jerrel te stemmen maar de site zegt iedere keer "oeps er gaat iets fout"
Dit is wel erg duidelijk
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het zit je nogal hoog? Ik zie meer klagende comments van jou over de spoilers dan spoilers zelf.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies dat. Optyfen met die meuk
Stel dat ze nu wel de nominaties tegelijk hadden laten zien in het huis. Dan had dat hier ook niet vermeld mogen worden? Open volgende week gewoon de COS even een uurtje niet als je niet de meest actuele informatie wil.![]()
Ik wil iets zeggen maar ik mag er niet over praten.
Maar ik kan je wel zeggen dat dit allemaal jullie schuld is door Patrick vorige week weg te stemmen in plaats van Thomas
Hoi ik ben Miep![]()
Maar moeten er twee weg of een?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:31 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Huismeester Zoey kan niet genomineerd worden
Naomi heeft Julie vrijstelling gegeven, na de winst van de groepsopdracht eerder deze week
Liese: Jill en Jerrel
Matt: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Zoey: Michel en Nick
Mike: Michel en Liese
Jill: Michel en Nick
Nick : Jill en Jerrel
Julie: Jill en Jerrel
Naomi: Jill en Jerrel
Jerrel: Michel en Nick
Michel: Jill en Jerrel
Michel: 6x
Nick: 5x
Jill: 5x
Jerrel: 5x
Liese: 1x
Huismeester Zoey krijgt de keus om iemand vrij te stellen.
Ze kies in eerste instantie voor Jerrel, maar komt hier later op terug en stelt Jill vrij.
Genomineerd zijn Michel, Nick en Jerrel
Stemmen:
[NL] https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[BE] https://www.goplay.be/big-brother/stemmenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit is een keuze van BB om Jill vrij te tellen. Neem van mij aan dat Zoey liever Jerrel erin had gehouden.quote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
dat mag je dan ook niet doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
Ik probeer Jerrel te stemmen maar de site zegt iedere keer "oeps er gaat iets fout"
Dit is wel erg duidelijk![]()
had mijn spoiler maar geklikt dan was je wat rustigerquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ruk meer van, van die hele cos. Nu mag er wel over gesproken worden, terwijl de bewoners het nog steeds niet weten. Ben ik nu achterlijk(dat ben ik.![]()
![]()
Ah gelukt
Jerry +1En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je hebt gelijk, was te enthousiastquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zou ik niet zeggen, k5 weet dat ze jill gesaved heeft en de kant van de kleuterklas heeft gekozen![]()
![]()
Maar ook een voorkeursbehandeling voor k5.Waarom nu ineens 3 genomineerden? Zijn ze bang dat 1van de k5jes moet vertrekken? Nu bijna op zeker dat jerrol eruit gaat dat is toch ook manipulatie danquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. De voorkeursbehandeling van Djill en Thomas is absurd en komt mij inmiddels de spuigaten uit. Dat Zoey op haar keus mocht terugkomen is echt een dieptepunt!![]()
had ik ook, uiteindelijk deed hij het.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef MMXMMX het volgende:
Elke keer dat ik stem zegt hij dat er iets mis gegaan is en moet ik weer opnieuw stemmen wat doe ik verkeerd ?
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Chill.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ruk meer van, van die hele cos. Nu mag er wel over gesproken worden, terwijl de bewoners het nog steeds niet weten. Ben ik nu achterlijk(dat ben ik.
Er was verzocht om de uitslag in de spoiler te plaatsen, totdat de aflevering op tv afgelopen is. Daar is massaal aan gehouden, maar zorgde ook voor enige chaos. That's all.![]()
In het voetballen zou BB nu een gele kaart hebben gekregen wegens spelbederf.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat ze bij de Febo flink met hun handen in het haar hebben gezeten. Wat ze ook probeerden, het leek er steeds op dat er niet de door hun gewenste uitkomst zou komen.
Totdat...Duhh !![]()
Ja, Willem Alexander, Maxima en Beatrix. Morgen moet er één het land verlaten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef Paul het volgende:
Weten ze al wie er genomineerd zijn heeBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
quote:
Je zal 1 van de 10 stemmen zijn die jerrel heeft ontvangen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef MMXMMX het volgende:
Elke keer dat ik stem zegt hij dat er iets mis gegaan is en moet ik weer opnieuw stemmen wat doe ik verkeerd ?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ik kan vanaf het begin al niks met rtlxlquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef zodeju het volgende:
Kan niet stemmen op rtlxl zie helemaal geen Big Brother meer.![]()
Dus ik kan ook niet stemmen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik doe meequote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Benny het volgende:
Tijd voor een feestje![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kan je er maar op stemmen?quote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Zo fijne cliffhanger was dat... Mike speelt dus het spel, Zoey probeert haar ass in ieder geval bij één kamp te redden, ik pak wel alvast de popcorn voor de reacties van Michel, Nick en Jerrel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik en al mijn wuhan vrienden stemmen ook op jerrelquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zal 1 van de 10 stemmen zijn die jerrel heeft ontvangen![]()
Hee Paulquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef Paul het volgende:
Weten ze al wie er genomineerd zijn hee
Nee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die lezen hier toch niet meequote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ruk meer van, van die hele cos. Nu mag er wel over gesproken worden, terwijl de bewoners het nog steeds niet weten. Ben ik nu achterlijk(dat ben ik.![]()
![]()
Het gaat erom dat mensen hier het op tv willen zien eerst, dus daarom mag het wel gezegd worden als het eenmaal op tv is geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ruk meer van, van die hele cos. Nu mag er wel over gesproken worden, terwijl de bewoners het nog steeds niet weten. Ben ik nu achterlijk(dat ben ik.
Hahahaha, bij gelijk mag huismeester 1 bewoner vrijstellen, dit betekent 3 man over, niets vreemds aan, is al eerder gebeurd ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Maar ook een voorkeursbehandeling voor k5.Waarom nu ineens 3 genomineerden? Zijn ze bang dat 1van de k5jes moet vertrekken? Nu bijna op zeker dat jerrol eruit gaat dat is toch ook manipulatie dan![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Wat voor tattoo heeft Michel eigenlijkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kijk even naar de poll. Het zij er meer die het anders willen zien. Ik trek mijn bek open, dat is wat anders. Maar het punt is gemaakt, weer over tot de order van de dag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog? Ik zie meer klagende comments van jou over de spoilers dan spoilers zelf.
Stel dat ze nu wel de nominaties tegelijk hadden laten zien in het huis. Dan had dat hier ook niet vermeld mogen worden? Open volgende week gewoon de COS even een uurtje niet als je niet de meest actuele informatie wil.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Wat een infantiel gedoe weer, daar op die kinderkamer.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nick gestemd... ok?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan vanaf het begin al niks met rtlxl![]()
Dus ik kan ook niet stemmenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat het nogal druk is, kreeg ook foumeldingen maar uiteindelijk gelukt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef zodeju het volgende:
Kan niet stemmen op rtlxl zie helemaal geen Big Brother meer.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
De beelden op de stream zijn al een paar keer in streamlock-stand gegaan. Ik vermoed dat ze dingen aan het voorbereiden zijn. Straks dus uitslag bij de bewoners.... Die zich nu aan het klaarmaken zijn om naar bed te gaan.
Liggen er zo dus in en dan gaat de zoemer![]()
![]()
Even excuses voor mijn 'opgewonden' reacties
Ik had gehoopt dat de COS veilig terrein was tijdens de nominatie-uitzending,
maar kennelijk beleven de meeste het anders, dus toch maar vermijden voortaan![]()
![]()
Dat was de vraag toch niet of wel?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zal 1 van de 10 stemmen zijn die jerrel heeft ontvangen![]()
Ik hoop dat Jerrel blijft.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vraag ik me af. Sowieso hoeven ze nergens bang voor te zijn. BB bepaald namelijk wie eruit gaat, niet wij. Denk eerder dat 2 man vrijstellen misschien teveel macht is voor de huismeester ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Maar ook een voorkeursbehandeling voor k5.Waarom nu ineens 3 genomineerden? Zijn ze bang dat 1van de k5jes moet vertrekken? Nu bijna op zeker dat jerrol eruit gaat dat is toch ook manipulatie dan![]()
Ik ben rustig pik en weer door.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
had mijn spoiler maar geklikt dan was je wat rustigerBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Dat had ik bij Nick, derde keer lukte het.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
Dit is wel erg duidelijk
Yes Yes.....quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:31 schreef Tamiro het volgende:
[..]
1x Nick
1x Michel
Duhof 2x Michel want Nick redt het wel op zijn eentje
![]()
Hahah.. Geweldig..quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
En probeer dit maar eens aan de Vlamingen uit te leggen![]()
Ga ergens anders domme vragen stellenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Okquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Chill.
Er was verzocht om de uitslag in de spoiler te plaatsen, totdat de aflevering op tv afgelopen is. Daar is massaal aan gehouden, maar zorgde ook voor enige chaos. That's all.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar lekker thuis rellen, jerrel.![]()
Paul
![]()
huhquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef D. het volgende:
maar kennelijk beleven de meeste het anders, dus toch maar vermijden voortaanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De notaris is gewaarschuwd voor dubbele stemmen....bedankt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:37 schreef Kefke04 het volgende:
Mijn 4 stemmen zijn naar Nick gegaanAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat staat er nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar moet er een weg of moeten er twee weg ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wilde ik ook maar werd niet geaccepteerd nu dus op Mick gestemd en toen ging het wel goedquote:
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Nou heb ik eerst een poll nodig voor ik m'n eigen stem ga uitbrengen. Zeggen jullie effe vanaf wanneer het kan?Hoi ik ben Miep![]()
Nu kan je gewoon niet stemmen.....quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Totdat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michel gestemd
Met Jill ernaast had ik het trouwens nog maar moeten zien gebeuren hoor, die werd weer lekker als zielig gansje neergezet vanavondOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Deze productie verdientquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
In het voetballen zou BB nu een gele kaart hebben gekregen wegens spelbederf.en een voordracht voor de tuchtcommissie.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Jep. En ze heeft een betere kans dan Jerrel om te overleven. De K5 groupies moeten hun stem of op Nick of op Michel zetten. Er van uitgaande dat Nick dan de meeste stemmen zou krijgen van de K5 groupies en Jill meer stemmen heeft dan Michel door de fans van de kinderkamer, zou “bye bye Michel” een scenario kunnen zijn. Niemand wil Jerrel. Bijna niemand. Ik stem op Jerrel omdat ik het K5 bondje kapot wil maken. Heeft geen nut, maar een stem is gratisquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
![]()
Julie flipt 'm omdat het mogelijk de laatste nacht met Michel is
Li0nHeart! Alles oké? Ik mis je stream verslagen vandaag ♥quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hahah.. Geweldig..
En probeer dit maar eens aan de Vlamingen uit te leggen![]()
Drama wijfquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Paul
![]()
Jerell stemmen is wel het grappigste
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Julie flipt de hele week al.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Julie flipt 'm omdat het mogelijk de laatste nacht met Michel isHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ik ben er juist hierdoor nu wel klaar mee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Quote mijn post. Ik zal er weer niet ver naast zitten.
Deze nominatie maakt het net als vorige week met Patrick niet spannend.
Die ging naar huis vanwege kleinkind.
Jerrel nu eventueel doordat zijn vriend het gevraagd heeft.
Hele week gedoe over nominaties en zodra de uitslag bekend wordt in het huis is de uitslag al zo goed als zeker.
Geen zin in gespeeld drama van de macho man en de zelfverkozen kok en bankliggert dat ze er eventueel uit zouden kunnen gaan morgenavond.
Het is een gezapige 'soap' aan het worden, iets dat in België vast scoort. Maar ik ben exit![]()
![]()
Het moge duidelijk zijn. Jerrel gaat/moet weg.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
3 genomineerd, oneerlijk, zo blijven die 2 kwallen er nog steeds in, wordt weer een voorspelbare saaie week![]()
![]()
POLLIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
waarom laten ze ons niet stemmen op wie er uit moet aangezien je maar x kan stemmen beetje vreemd echt heel raar
en wanneer krijgen de bewoners het te horen word wel tijd toch?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Liese is trots op Thomas dat hij zo lekker bezig is met sporten.
"En dat meen ik"
Heeft ze al vaker gezegd. Ik vind het lief![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef UtopiaFreak het volgende:
Exit Nick? Te saai, Michel en Jerrel vallen veel meer op.![]()
![]()
Het zou ook wel erg veel power zijn voor de HM als ze er 2 had mogen savenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:40 schreef Flow3r het volgende:
3 genomineerd, oneerlijk, zo blijven die 2 kwallen er nog steeds in, word weer een voorspelbare saaie week
Trouwens, hoe weten ze dat de uitzending in Belgie is verschoven
welnee, overduidelijk Jerrel gaat er uitquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef UtopiaFreak het volgende:
Exit Nick? Te saai, Michel en Jerrel vallen veel meer op.
voorspelbaar weer![]()
Die zijn blij tegen Jerrel te staan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Zo fijne cliffhanger was dat... Mike speelt dus het spel, Zoey probeert haar ass in ieder geval bij één kamp te redden, ik pak wel alvast de popcorn voor de reacties van Michel, Nick en Jerrel
Krijgen donderdag een mooi bericht van thuis. En extra spel informatie.
Stand is weer 5 tegen 5.
Messen opnieuw geslepen.
Eind goed al goed.![]()
neeee tochquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:38 schreef Toweler het volgende:
Ik ga Jerrel stemmen voor de reactie van de andere
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
DUDE, die actie van Zoey. Om haar eigen ass te redden gvd, gewoon je keuze veranderenKwam ze later pas achter zeker...
![]()
Botnet just kicked in Yo! Stemmen verdeeld over Nick en Michel'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Jerrel heeft heel de Regulier Dwarsstraat. Of zullen die met hun pik op Michel stemmen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:38 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jep. En ze heeft een betere kans dan Jerrel om te overleven. De K5 groupies moeten hun stem of op Nick of op Michel zetten. Er van uitgaande dat Nick dan de meeste stemmen zou krijgen van de K5 groupies en Jill meer stemmen heeft dan Michel door de fans van de kinderkamer, zou “bye bye Michel” een scenario kunnen zijn. Niemand wil Jerrel. Bijna niemand. Ik stem op Jerrel omdat ik het K5 bondje kapot wil maken. Heeft geen nut, maar een stem is gratisJullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
GO TIMEEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoe dan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef UtopiaFreak het volgende:
Exit Nick? Te saai, Michel en Jerrel vallen veel meer op.
Nick is juist een van de weinige sfeermakers![]()
![]()
Here we go mensen
Denk 1,maar 2 zou wel een machtige wending in het spel zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar moet er een weg of moeten er twee weg ?![]()
skeetquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk even naar de poll. Het zij er meer die het anders willen zien. Ik trek mijn bek open, dat is wat anders. Maar het punt is gemaakt, weer over tot de order van de dag.![]()
![]()
plas glas
was![]()
Ik heb al zo'n pollquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Michel + Jerrel is 'vuurwerk' = TVquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoe dan?
Nick is juist een van de weinige sfeermakers
Nick is veelste stabiel
Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
liese na de kamer nominaties
en wat een trut eerste instantie die zoeyI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Enige nadeel wat ik zie met 3 genomineerden is dat alle anti-Jerrel stemmers hun stem nu over 2 mensen moeten verdelen, en alle anti-Michel en anti-Nick stemmers zich kunnen samenbundelen op Jerrel![]()
![]()
Het is nu niet zo druk op de Regulier denk ik...quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jerrel heeft heel de Regulier Dwarsstraat. Of zullen die met hun pik op Michel stemmen?![]()
Ik snap nu pas dat mensen de uitzending vooruit kijken en vervolgens hier de uitslag lopen spoilerenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef D. het volgende:
maar kennelijk beleven de meeste het anders, dus toch maar vermijden voortaan![]()
Ik zit nog braaf op de live uitzending te wachten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ik Zoey was zou ik alvast onder het bed gaan liggen
parenclubs zijn ook dichtquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het is nu niet zo druk op de Regulier denk ik...![]()
Cute!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap nu pas dat mensen de uitzending vooruit kijken en vervolgens hier de uitslag lopen spoileren![]()
Ik zit nog braaf op de live uitzending te wachten![]()
![]()
Okay, normaal zijn er toch altijd 2 genomineerden?quote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mocht Jerrel naar huis moeten dan komt dat indirect door Mike die op Liese stemde.
Wat wil je doen dan? Ik kom wel bij je helpen met je paardjesquote:[img]http *O* s://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op woensdag 17 februari 2021 22:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vroegah waren dr lekkers int Cos
deden we ietsen samen
met elkaar
Slidings van Nick!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:45 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Let op, Nick gaat over 5 minuten *ook* het spel spelen
Laat het maar aan de regulier over om dwars te liggenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het is nu niet zo druk op de Regulier denk ik...![]()
![]()
Zou fijn zijn dat iemand met een megafoon alles door brieft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:43 schreef Kinga het volgende:
Zou fijn zijn als BB zoey nu ff naait en vertelt dat ze haar keuze veranderd heeft...Duhh !![]()
Same here,jerrol mag volgende week gaan.Eerst k5 uit elkaar.En dan het liefst challas Michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:38 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jep. En ze heeft een betere kans dan Jerrel om te overleven. De K5 groupies moeten hun stem of op Nick of op Michel zetten. Er van uitgaande dat Nick dan de meeste stemmen zou krijgen van de K5 groupies en Jill meer stemmen heeft dan Michel door de fans van de kinderkamer, zou “bye bye Michel” een scenario kunnen zijn. Niemand wil Jerrel. Bijna niemand. Ik stem op Jerrel omdat ik het K5 bondje kapot wil maken. Heeft geen nut, maar een stem is gratis![]()
Yup Mike heeft het pact van Zoey/Thomas bewust een beetje opgeblazen om bij beide kampen te kunnen aansluiten, maar hij gaat volgende week natuurlijk keihard gepakt worden door beide kampenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:45 schreef Sangha het volgende:
Mocht Jerrel naar huis moeten dan komt dat indirect door Mike die op Liese stemde.
Vrij rustige sfeerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Met zijn chain ring en armband omquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Eindelijk gaat er wat gebeuren daar?
[ afbeelding ]Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Daarom in NL wonen. En het is niet live he...quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap nu pas dat mensen de uitzending vooruit kijken en vervolgens hier de uitslag lopen spoileren![]()
Ik zit nog braaf op de live uitzending te wachten![]()
doei doei jerrel, jij mag weg, nick en michel blijven en michel of nick staat volgende week automatisch genomineerd
Scheelt veel drama op de socials als jerr weg is, krijgt zijn vriendje rust![]()
ze zou niets zeggen... misluktquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:46 schreef greysbones het volgende:
Zoëy trekt alvast de scheenbeschermers aan![]()
Nou, hup... Verdeel je in het huis, ga rellen, discussieren, plannetjes verzinnen en dat soort dingen. Deze reactie is wat magertjes![]()
Paul
![]()
Waarom verklapt Zoey nou toch dingen, mag toch nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Van wie?quote:
Hier gaat niks gebeuren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
wat moet die vanhaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn chain ring en armband omI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
De foto's zijn blijkbaar al getoondquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef IkFok het volgende:
Zoey verteld alles al aan de bewoners dus geen spanning meer
Yes! Dat wordt een broodje karma voor Mike!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup Mike heeft het pact van Zoey/Thomas bewust een beetje opgeblazen om bij beide kampen te kunnen aansluiten, maar hij gaat volgende week natuurlijk keihard gepakt worden door beide kampen
Komt wel.. op de slaapkamersquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef bb-fan-1999 het volgende:
valt mee met vuurwerk, er was ons toch wat anders beloofd?
Michel is de zwakste schakelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoey verteld er niet bij dat ze eerst Jerrel vrij had gesteld. Of ik moet het niet meegekregen hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef IkFok het volgende:
Zoey verteld alles al aan de bewoners dus geen spanning meerBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Oke dus doordat Michel de meeste stemmen had, en er daarna 3 mensen evenveel stemmen hadden zitten er nu 3 op de bank ipv 2?![]()
Dat komt zo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Nou, hup... Verdeel je in het huis, ga rellen, discussieren, plannetjes verzinnen en dat soort dingen. Deze reactie is wat magertjesBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Zolang het maar niet over het stemmen gaat..quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:48 schreef Benny het volgende:
Gaan ze lopen mauwen over de foto's_____!
Jerrel voelt de bui al hangen:
Ze kunnen beter mijn koffers nu al gevenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
dat vertelde ze netquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey verteld er niet bij dat ze eerst Jerrel vrij had gesteld. Of ik moet het niet meegekregen hebben.![]()
O Zoey, wat ben je toch een gehaaide tante.![]()
Voor een kon ik niets meer doen, Michel stond er sowieso op.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Jawel, ze zegt dat ze eerst voor Jill heeft gekozen en daarna voor Jerrel is gegaan op de bankquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey verteld er niet bij dat ze eerst Jerrel vrij had gesteld. Of ik moet het niet meegekregen hebben.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En terecht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Kinga het volgende:
WAT een anticlimax. Ze zijn relaxed omdat ze weten dat Jerrel op moet rotten...![]()
Maak een domme vragen topic aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Paul het volgende:
Waarom verklapt Zoey nou toch dingen, mag toch niet
Het is bij elke bekendmaking rustig. Zal wel een regel zijn, niet gillen en door elkaar heen roeptoeteren e..d.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Kinga het volgende:
WAT een anticlimax. Ze zijn relaxed omdat ze weten dat Jerrel op moet rotten...Allemaal cabaretteketet!![]()
Er 2 laten redden, en al helemaal door Zoey, zou wel erg oneerlijk zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:48 schreef BBguy het volgende:
Oke dus doordat Michel de meeste stemmen had, en er daarna 3 mensen evenveel stemmen hadden zitten er nu 3 op de bank ipv 2?![]()
![]()
Jawel, ze heeft alles verteld, ook dat Michel 6 stemmen had.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey verteld er niet bij dat ze eerst Jerrel vrij had gesteld. Of ik moet het niet meegekregen hebben.![]()
Michel trekt op de Viktor Verhulst, aldus NickTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Waarom zou dat een regel zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is bij elke bekendmaking rustig. Zal wel een regel zijn, niet gillen en door elkaar heen roeptoeteren e..d.![]()
![]()
![]()
straks gaan ze rekenen en blijkt dat de stemmen over mies en nick verdeeld wordenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Kinga het volgende:
WAT een anticlimax. Ze zijn relaxed omdat ze weten dat Jerrel op moet rotten...![]()
Zou ‘m niet dwars nemen...quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:45 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Laat het maar aan de regulier over om dwars te liggen![]()
Als ze straks beginnen te tellen snappen ze wel dat Zoey ook gewoon op Michel heeft gestemdquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
O Zoey, wat ben je toch een gehaaide tante.![]()
Voor een kon ik niets meer doen, Michel stond er sowieso op.
Ik woon in NL jonguhhquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Daarom in NL wonen. En het is niet live he...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zeker, anders was het Michel en Nick geweest dit heeft BB beslistquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:45 schreef Sangha het volgende:
Mocht Jerrel naar huis moeten dan komt dat indirect door Mike die op Liese stemde.![]()
3 genomineerden is in het voordeel van Jerrel mensen, de haters kunnen maar 1 van de 2 andere steunen.
Ik zie Nick nog wel verliezen morgen..Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
Paul
![]()
Dat mocht toch helemaal niet van Big Brother?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft alles verteld, ook dat Michel 6 stemmen had.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die polls hier gaan nergens over.quote:
Iedereen stemt "Jerrel moet koffers pakken",
maar als je de polls met de positieve stemmen bekijkt, heeft Michel 30 % minder positieve stemmen dan Jerrel.
En gaat Michel dus naar huis.Hoi ik ben Miep![]()
ze heeft het zelf verteldquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:43 schreef Kinga het volgende:
Zou fijn zijn als BB zoey nu ff naait en vertelt dat ze haar keuze veranderd heeft...I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
het ontvlamt bijna he!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
Dat hoofd van Julie doet me echt goed![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: