quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Inderdaad, dat zo'n klungel tegen je scoort is extra pijnlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:43 schreef GGMM het volgende:
Wel extra zuur dat het dan Siem de Jong is die scoort
Je hebt dit niet verspeeld door de arbitrage, maar die 3-3 is toch gewoon een overtreding denk ik. Hij brengt Marsman tijdens z'n sprong uit balansquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Weinig op de arbitrage aan te merken.
Komt er ook wel als een oud wijf uit en werd eigenlijk net zo hard gehinderd door zijn eigen verdedigers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt dit niet verspeeld door de arbitrage, maar die 3-3 is toch gewoon een overtreding denk ik. Hij brengt Marsman tijdens z'n sprong uit balans
Dat vind ik dan wel weer erg mooiquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
Feijenoord maakt nog kans op de conference league
Hij had meer last van de twee Feyenoorders.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt dit niet verspeeld door de arbitrage, maar die 3-3 is toch gewoon een overtreding denk ik. Hij brengt Marsman tijdens z'n sprong uit balans
Nee joh. Senesi en Botteghin lopen hem meer in de weg dan Veerman. Veerman staat voor Marsman hè. Hooguit de arm maar dat noem ik uit balans halen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja hij doet dat ook wel erg slecht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt er ook wel als een oud wijf uit en werd eigenlijk net zo hard gehinderd door zijn eigen verdedigers.
Gigantisch mad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja hij doet dat ook wel erg slecht.
Wat een kkwedstrijd
Ja vooral positief zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een klotezooi dit. Had echt gedacht dat er een prachtige Feyenoord-Ajax voor de beker aan zat te komen.
Maar goed, er zijn ook een aantal positieve dingen uit deze wedstrijd te halen. Paar goede dingen van Feyenoord gezien. Zo moet je het ook bekijken.
Dat heeft 'ie inderdaad al vaak genoeg bewezen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Berghuis is gewoon aanvoerder onwaardig, met zijn labiele zwakzinnige kutgedrag elke keer.
Jullie hebben toch maar mooi 3x gescoord.quote:
Vooral defensief heel sterk inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een klotezooi dit. Had echt gedacht dat er een prachtige Feyenoord-Ajax voor de beker aan zat te komen.
Maar goed, er zijn ook een aantal positieve dingen uit deze wedstrijd te halen. Paar goede dingen van Feyenoord gezien. Zo moet je het ook bekijken.
Dit. Knie vooruit en hoofd van die aanvaller eraf beuken. Slappe hap man.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij had meer last van de twee Feyenoorders.
Gewoon ongelofelijk slap. Kom op man. Wees eens baas in je eigen 5 meter.
Beetje de Bizot-manier maar dan zonder overbodige trapbewegingen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit. Knie vooruit en hoofd van die aanvaller eraf beuken. Slappe hap man.
Paar goede goals binnen 20 minuten. Rug goed gerecht. En tja, dat Berghuis dan weer eens wat doms doet, daar valt ook niet tegen de coachen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral defensief heel sterk inderdaad
In principe is de doelman ook extra beschermd in de 5-meter. Dit was er zo eentje die de VAR had laten gaan als er voor een overtreding was gefloten. Beide kan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij die 3-3 wordt er ook wel eens gefloten ja, maar ik vond er weinig aan de hand. Aanvallers zijn soms vogelvrij tegenover de doelman, dus dit was wel eens verfrissend.
Bijvoorbeeld. In je 5-meter mag je heel veel, maak daar ook gebruik van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Beetje de Bizot-manier maar dan zonder overbodige trapbewegingen.
En Fer en Haps.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Berghuis, Diemers en Botteghin.
Probleem is dat er geen geld is en dus weinig perspectief op betere spelers. Best kans dat er wat matige spelers worden geloosd, maar dan komen er weer nieuwe spelers aan wie je je kan ergeren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Berghuis, Diemers en Botteghin.
Spajic zit toch gewoon op de bank? Speelde 1 keer slecht en wordt daarna nooit meer opgesteld? Botteghin speelt elke week slecht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem is dat er geen geld is en dus weinig perspectief op betere spelers. Best kans dat er wat matige spelers worden geloosd, maar dan komen er weer nieuwe spelers aan wie je je kan ergeren.
Wehrmann is geen wereldwonder, maar wel triest dat een Diemers de voorkeur krijgt ja. Ongekend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
.
Kökcü is toch ook weer aanwezig, kan minstens 45 min spelen denk ik wel, Wehrmann doe je weer weg, ik vind het echt ongelooflijk. Diemers verneukt letterlijk elke aanval, vertraagt het tempo enorm en lijdt per wedstrijd meerdere keren gevaarlijk balverlies.
Volgend seizoen weer spelers van 1,5-2 mln die de eigen jeugd in de weg lopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem is dat er geen geld is en dus weinig perspectief op betere spelers. Best kans dat er wat matige spelers worden geloosd, maar dan komen er weer nieuwe spelers aan wie je je kan ergeren.
Oh ik wil hem eigenlijk altijd slaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Qarrad het volgende:
Normaal vind ik het hoofd van Pascal Kamperman wel grappig maar nu wil ik het slaan.
Defensie met Spajic stond inderdaad gewoon prima. Minste tegengoals op een gegeven moment zelfs van de hele Eredivisie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Spajic zit toch gewoon op de bank? Speelde 1 keer slecht en wordt daarna nooit meer opgesteld? Botteghin speelt elke week slecht.
Kökcü is toch ook weer aanwezig, kan minstens 45 min spelen denk ik wel, Wehrmann doe je weer weg, ik vind het echt ongelooflijk. Diemers verneukt letterlijk elke aanval, vertraagt het tempo enorm en lijdt per wedstrijd meerdere keren gevaarlijk balverlies.
En sta je 4-3 achter, moet je letterlijk met aanvallende spelers als Toornstra, Diemers en Haps iets gaan forceren, waarom blijft Haps maar telkens linksbuiten staan? Waarom brengt Dickie geen Bozenik in de laatste 5 minuten?
2 miljoen per jaar die mongool. Echt optiefen. Ben woest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef Erasmus het volgende:
Opdonderen die kanjermongool van een Berghuis
Achterlijke teringdebiel, terug naar Rotterdam laten lopen met zijn tassen.
Marsman is gewoon incapabel, kan hij niets aan doen (nou ja eigenlijk wel maar die kerel denkt iig wel na voordat hij wat doet itt zijn aanvoerder)
Met Bijlow hadden we gewoon gewonnenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:02 schreef Erasmus het volgende:
Opdonderen die kanjermongool van een Berghuis
Achterlijke teringdebiel, terug naar Rotterdam laten lopen met zijn tassen.
Marsman is gewoon incapabel, kan hij niets aan doen (nou ja eigenlijk wel maar die kerel denkt iig wel na voordat hij wat doet itt zijn aanvoerder)
Vooral dat Spajic zo makkelijk aan de kant is geschoven is wel opmerkelijk. Heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld. Aan Botteghin erger ik mij altijd, behalve tegen PSV.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Spajic zit toch gewoon op de bank? Speelde 1 keer slecht en wordt daarna nooit meer opgesteld? Botteghin speelt elke week slecht.
En sta je 4-3 achter, moet je letterlijk met aanvallende spelers als Toornstra, Diemers en Haps iets gaan forceren, waarom blijft Haps maar telkens linksbuiten staan? Waarom brengt Dickie geen Bozenik in de laatste 5 minuten?
En dan ook nog van die straatse maniertjes hebben buiten en op het veld alsof hij een god is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
2 miljoen per jaar die mongool. Echt optiefen. Ben woest.
@maxi-mus postte net een vrij treffende tweet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En dan ook nog van die straatse maniertjes hebben buiten en op het veld alsof hij een god is.
Ik zou mij kapotschamen.
Respect dat jij er tenminste nog wel wat positiefs uithaalt. Lees hier bijna alleen maar negativiteit. Natuurlijk ben je kwaad (dat ben ik ook), en is dit even een hele bittere pil. Toch waren er voldoende lichtpuntjes. Check de 3 goals binnen no-time. Het gevecht wat door de jongens werd gevoerd. Marsman met een hele knappe safe op de penalty.quote:
Heb je allemaal helemaal niks aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Respect dat jij er tenminste nog wel wat positiefs uithaalt. Lees hier bijna alleen maar negativiteit. Natuurlijk ben je kwaad (dat ben ik ook), en is dit even een hele bittere pil. Toch waren er voldoende lichtpuntjes. Check de 3 goals binnen no-time. Het gevecht wat door de jongens werd gevoerd. Marsman met een hele knappe safe op de penalty.
En ach, come on. Het is maar de beker.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je kwaad (dat ben ik ook)
Leuke rubriek dit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Respect dat jij er tenminste nog wel wat positiefs uithaalt. Lees hier bijna alleen maar negativiteit. Natuurlijk ben je kwaad (dat ben ik ook), en is dit even een hele bittere pil. Toch waren er voldoende lichtpuntjes. Check de 3 goals binnen no-time. Het gevecht wat door de jongens werd gevoerd. Marsman met een hele knappe safe op de penalty.
Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajoh, het is maar een Europa League ticket. Wat maakt dat inderdaad uitquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Een vrij matige ookquote:
Makkelijk derde.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:12 schreef hhh38 het volgende:
Nou, 2e worden of 3e en hopen dat Ajax de beker wint
Hm ja, de kreet ''het is maar de beker'' gaat voor Feyenoord natuurlijk niet echt meer op tegenwoordig. Je speelt liever Europa League natuurlijk. Maar realistisch gezien heb je wel meer een ploeg die in een Conference League hoort. En als je een beetje een team neerzet, dan kun je die league met Slot best winnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ajoh, het is maar een Europa League ticket. Wat maakt dat inderdaad uit
Conference League here we come
Ik kan altijd vrij weinig met dit soort flauwekul.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Als kleine uk dacht ik ooit..mijn vriendjes zijn voor Feyenoord dus ikke ook. Als kind zou je zo'n ingrijpende beslissing nooit mogen nemen, gezien het ernstige leed dat het op kan leveren.
Wat een onzinquote:Duidelijk was dat Advocaat niet tevreden was over het optreden van scheidsrechter Siemen Mulder. Dat laat hij weten wanneer Hans Kraaij namens ESPN over de gemiste strafschop van Heerenveen begint. Marsman stopte die strafschop, waarna Mulder eerst floot om 'm over te laten nemen. "Dat vind ik belachelijk. Als je zo'n penalty houdt en dan terugfluiten. Toen was de VAR wel wakker, daarna een aantal keer niet."
Als je uit Oss komt ben je voor TOP.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan altijd vrij weinig met dit soort flauwekul.
Dat is natuurlijk heel jammer, dat je er niks mee kan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan altijd vrij weinig met dit soort flauwekul.
Ik was ooit bij de introductie in het betaald voetbal, in het uitvak verkochten ze maar 1 ding: Bi-Fi worstjes, geen drinken, bier, niks, alleen die kut worstjes. Zelden zo een dorst gehad na afloop.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor TOP.
Zo bij ESPN.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie al een interview gegeven?
Gaan we ook niet halen.. hoop het wel maar denk t niequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:24 schreef M.Melandri het volgende:
Berghuis speelde wel grandioos tot de rode kaart. Top 3 gaat nog wel heel pittig worden vrees ik.
Je hoeft toch geen act te zijn als je anders tegen de dingen aankijkt dan de gemiddelde sport-volger.quote:
Herprogrammeer jezelf kutbotquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Herprogrammeer jezelf kutbot
Ik weet eigenlijk ook niet of ik er heel droevig van moet worden om zo’n affiche in een leeg stadion achter de tv te moeten missen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef DonRaja het volgende:
Laten we maar ff een tussenjaartje inlassen
Komend seizoen hebben we in ieder geval een veelbelovende trainer. Benieuwd wat hij uit dit labiele zootje spelers weet te persen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef DonRaja het volgende:
Laten we maar ff een tussenjaartje inlassen
Nummer 6 is al een hele prestatie voor Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef Leonos het volgende:
Ajoh, bekertje, verder gewoon 6e worden, prima seizoen.
Wellicht nog klein feestje op de coolsingel.
Gaat wel een lastig verhaal voor Arnesen worden als Berghuis vertrekt voor een fooi. Salarisbudget is er wel maar dan zit je weer in een vijver van transfervrije spelers te vissen. Of men is achter de schermen al op de goede weg met geldschieters.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Komend seizoen hebben we in ieder geval een veelbelovende trainer. Benieuwd wat hij uit dit labiele zootje spelers weet te persen.
Investeerders mogen wel aankloppen ja..elke gek met een zakje duiten is welkom. Ik zie niet hoe Feyenoord op een andere manier de weg omhoog kan vinden. Hooguit door een klapper op de transfermarkt maar dat is bij deze club niet echt een zekerheidquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gaat wel een lastig verhaal voor Arnesen worden als Berghuis vertrekt voor een fooi. Salarisbudget is er wel maar dan zit je weer in een vijver van transfervrije spelers te vissen. Of men is achter de schermen al op de goede weg met geldschieters.
Een lange periode met goed transferbeleid zou genoeg moeten zijn. Maar dan moet je bijna elke euro die je hebt goed investeren en dat is bij ons nog nooit gelukt volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Investeerders mogen wel aankloppen ja..elke gek met een zakje duiten is welkom. Ik zie niet hoe Feyenoord op een andere manier de weg omhoog kan vinden. Hooguit door een klapper op de transfermarkt maar dat is bij deze club niet echt een zekerheid
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een lange periode met goed transferbeleid zou genoeg moeten zijn. Maar dan moet je bijna elke euro die je hebt goed investeren en dat is bij ons nog nooit gelukt volgens mij.
Bij AZ wel, maar daar hebben mensen ook meer geduld.
Tja, dat gaat voor vrijwel alle clubs gelden vermoed ik. Worden lastige tijden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
Ook een klapper op de transfermarkt zal voor 60% naar de ontstane coronaschulden gaan.
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, dat gaat voor vrijwel alle clubs gelden vermoed ik. Worden lastige tijden.
Gek genoeg baal ik eigenlijk het meest van het feit dat ik dacht dat we wel weer redelijk op koers waren. En dan komt er zo’n kut pot voorbij. Lekker ook met zo’n programma voor de boeg.
Dan gaat men zelf ook denken dat het allemaal wel goed gaat. Transferwindow met Troost is ook een hele dure grap gebleken. Die heeft zich gewoon van tafel laten blazen door een paar zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.
Het gaat niet geweldig nee, dat zeg ik ook niet. Maar tweede helft tegen Willem II was best goed, eerste helft tegen PSV prima, vandaag begin je (weer) ruk maar na de goal van Heerenveen tot en met de rode kaart ben je ook de betere.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.
Moet daar niet even een website voor gemaakt worden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe veel wedstrijden nis Feyenoord eigenlijk ongeslagen?
Toen gingen ze weer voor het snelle succes, net als in 2007.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.
Yep. Enige verschil is dat we nu geen schuld van 35 miljoen hoeven weg te werken en nog een positief eigen vermogen hebben. Door corona wordt dat alleen steeds kleiner. Irritant is het..zoveel spelers die van mij wel mogen opbokken, maar wat kan je ervoor terughalen..quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen gingen ze weer voor het snelle succes, net als in 2007.
Deze keer leverde het tenminste een kampioenschap op, maar we zijn nu eigenlijk weer terug bij waar we in 2014 waren.
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.
Tegen Willem 2 was het de eerste helft nog veel slechter. Werden vandaag genoeg kansen gecreëerd en er was helemaal niks aan de hand tot de rode kaart.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.
Die pass van Geertruida was exemplarisch. Zonder veel druk zo'n bal geven. Dan heb je geen idee waar je medespelers horen te lopen. De dekking erna was dramatisch want de verdediging communiceerde niet goed.
En hoe vaak Fer stond te slapen of de verkeerde kant draaide...dat leek gewoon niet verbeterd sinds zijn debuutjaar
Is ook wel genoeg perspectief en hopelijk pakken een paar verrassingen van Arnesen goed uit. PSV zou je eigenlijk structureel wel voorbij moeten kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep. Enige verschil is dat we nu geen schuld van 35 miljoen hoeven weg te werken en nog een positief eigen vermogen hebben. Door corona wordt dat alleen steeds kleiner. Irritant is het..zoveel spelers die van mij wel mogen opbokken, maar wat kan je ervoor terughalen..
De goal van Berghuis was wel echt een pareltje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.
Die pass van Geertruida was exemplarisch. Zonder veel druk zo'n bal geven. Dan heb je geen idee waar je medespelers horen te lopen. De dekking erna was dramatisch want de verdediging communiceerde niet goed.
En hoe vaak Fer stond te slapen of de verkeerde kant draaide...dat leek gewoon niet verbeterd sinds zijn debuutjaar
Qua gevoel eens, maar de club kan het zich echt niet permitteren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet of ik er heel droevig van moet worden om zo’n affiche in een leeg stadion achter de tv te moeten missen.
Laat het dan ook maar meteen een écht kleurloos seizoen worden.
Inspelen, doorlopen, binnen schieten. Wel aardig ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De goal van Berghuis was wel echt een pareltje.
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Qua gevoel eens, maar de club kan het zich echt niet permitteren.
Ik heb echt het gevoel dat het zwaard van Damocles boven ons hangt. Overwinteren in de EL en de beker had nog enigszins lucht gegeven. Nu moet je spelers verkopen, maar ik moet nog maar
zien dat je daar in deze tijden de hoofdprijs voor gaat pakken.
Voor 4 miljoen gaan zich genoeg clubs melden vermoed ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Inspelen, doorlopen, binnen schieten. Wel aardig ja.
Welke club zit trouwens te wachten op die labiele persoonlijkheid van Berghuis? Kijk die eerste gele kaart even terug. Waar gaat dat over!? Hij mag blij zijn dat ie bij Feyenoord speelt. Hoger mag ie lekker bankie oppakken.
Totaal niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.
In 2010/11 moesten we alles met waarde verkopen en konden we niets terughalen. Dat is nu wel anders. We hebben veel meer spelers die minstens 5 miljoen opleveren en als we 30 miljoen binnen krijgen neem ik aan dat we daar wel 10-15 miljoen van kunnen uitgeven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.
beide beentjes weer op de grondquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Scrummie het volgende:
Van Amerikanen met geld naar terug naar 2010. Het kan snel gaan.
Totaal blind dat iemand als Fer verkozen werd boven Tapia als je nu haar hun niveau een jaar later kijkt. Vat de achterlijkheid van Feyenoord wel samenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Taap zijn goede wedstrijden in een Feyenoord shirt zijn ook op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Totaal blind dat iemand als Fer verkozen werd boven Tapia als je nu haar hun niveau een jaar later kijkt. Vat de achterlijkheid van Feyenoord wel samen
Oneens, toen had Heerenveen al verder voor kunnen staan. Denk aan die rare bal van Geertruida alleen al. Er was van alles aan de hand maar we leken er doorheen te zwijnen tegen de verhoudingen in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 was het de eerste helft nog veel slechter. Werden vandaag genoeg kansen gecreëerd en er was helemaal niks aan de hand tot de rode kaart.
Mwah, na dat eerste kwartier had Feyenoord de wedstrijd wel goed onder controle. Die afgekeurde goal kwam echt uit het niets wat dat betreft,quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oneens, toen had Heerenveen al verder voor kunnen staan. Denk aan die rare bal van Geertruida alleen al. Er was van alles aan de hand maar we leken er doorheen te zwijnen tegen de verhoudingen in.
Ik vraag het mij af. Het zal vooral afhangen wat de scc-houders gaan doen. Als daar een grote groep restitutie vraagt dan heeft de club echt een fors gaat te dichten. En voor een speler als Senesi zal waarschijnlijk ook nog genoeg aan de strijkstok blijven hangen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2010/11 moesten we alles met waarde verkopen en konden we niets terughalen. Dat is nu wel anders. We hebben veel meer spelers die minstens 5 miljoen opleveren en als we 30 miljoen binnen krijgen neem ik aan dat we daar wel 10-15 miljoen van kunnen uitgeven.
Ik vond het juist een typisch verschijnsel van dit Feyenoord: ineens wakker worden en druk zetten, denken er te zijn ("onder controle") en dan achterin keer op keer staan te slapen bij counters. Middenveld was ook weer om je tv uit te schieten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, na dat eerste kwartier had Feyenoord de wedstrijd wel goed onder controle. Die afgekeurde goal kwam echt uit het niets wat dat betreft,
Vind ik ook. Net als dat die penalty echt niet zo'n achterlijke actie was van Marsman. Hij glibberde alleen door. Zag er veel erger uit dan was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Haringkop het volgende:
Ik zit net nog eens die 3-3 te kijken, maar eigenlijk best bizar dat die gewoon goedgekeurd werd. Tuurlijk moet Marsman dat beter doen, maar dat zetje is echt wel precies genoeg om hem uit balans te brengen.
ik vond het niet veel maar er wordt te vaak wel voor gefloten, wel grappig dat die jongen als 1e keeper het echt goed gedaan heeft, hij is net 3 dagen weer 2e keeper en staat te schutteren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Haringkop het volgende:
Ik zit net nog eens die 3-3 te kijken, maar eigenlijk best bizar dat die gewoon goedgekeurd werd. Tuurlijk moet Marsman dat beter doen, maar dat zetje is echt wel precies genoeg om hem uit balans te brengen.
Gewoon terecht. Keepers komen met noppen vooruit op ooghoogte in, raken geregeld iemand en geen haan die er naar kraait. Als keepers maar een vlaagje wind voelen dan is het echter al een overtreding en liggen ze te janken. Dat overbeschermen van keepers mag wat mij betreft wel over zijn, ze hebben het voordeel dat ze hoger komen doordat ze hun handen mogen gebruiken, daarnaast kunnen ze net als iedere andere speler toch ook gewoon de duels aangaan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Haringkop het volgende:
Het was inderdaad niet heel veel. Toch hoort dit binnen het 5-meter gebied afgefloten te worden, denk ik. Keeper is in de lucht heel kwetsbaar. Een heel klein zetje en hij zit volledig mis natuurlijk. Wat mij betreft is hier buiten het 5 meter gebied niets aan de hand, maar daarbinnen zou de keeper beschermd mogen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het niet veel maar er wordt te vaak wel voor gefloten, wel grappig dat die jongen als 1e keeper het echt goed gedaan heeft, hij is net 3 dagen weer 2e keeper en staat te schutteren.
Ben je toevallig voor PSV?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Keepers komen met noppen vooruit op ooghoogte in, raken geregeld iemand en geen haan die er naar kraait. Als keepers maar een vlaagje wind voelen dan is het echter al een overtreding en liggen ze te janken. Dat overbeschermen van keepers mag wat mij betreft wel over zijn, ze hebben het voordeel dat ze hoger komen doordat ze hun handen mogen gebruiken, daarnaast kunnen ze net als iedere andere speler toch ook gewoon de duels aangaan?
Ohja en Dickie valt nu ook wel echt door de mand hé. Ontzettende nare vent. Ik las dat users hier de mond vol hadden over Schmidt, maar die is tenminste gewoon eerlijk. Dickie heeft een beetje last van het v.d. Brom syndroom, amicaal wanneer het goed loopt maar een chagrijnige cynische sik wanneer het tegenzit.
Nog even teruggekeken, (min 6:28) maar hij wordt meer door z'n eigen verdedigers gehinderd lijkt hetquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet heel veel. Toch hoort dit binnen het 5-meter gebied afgefloten te worden, denk ik. Keeper is in de lucht heel kwetsbaar. Een heel klein zetje en hij zit volledig mis natuurlijk. Wat mij betreft is hier buiten het 5 meter gebied niets aan de hand, maar daarbinnen zou de keeper beschermd mogen worden.
Dus dit is een ongelukkig moment, maar niet direct de reden dat je verliest. Ze moeten gewoon weer kritisch de wedstrijd analyseren, en ook vooral de goede punten eruit pakken. Uiteindelijk leer je weer van dit soort wedstrijden.
Zei ik ook gelijk ja, al zal je hem met een regelneukertje wel mee hebben gekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken, (min 6:28) maar hij wordt meer door z'n eigen verdedigers gehinderd lijkt het
Ja inderdaad. En die aanvaller raakte hem echt amper.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken, (min 6:28) maar hij wordt meer door z'n eigen verdedigers gehinderd lijkt het
Amper was genoeg om hem uit balans te brengen in dit beeld, al zal iedereen hier nogal subjectief naar kijken dus een discussie hierover heeft toch niet veel zin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:47 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En die aanvaller raakte hem echt amper.
Het maakt ook weinig meer uit, scheids was niet goed maar ook niet partijdig, als je een 1-3 zo weggeeft kan je alleen maar naar jezelf kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Amper was genoeg om hem uit balans te brengen in dit beeld, al zal iedereen hier nogal subjectief naar kijken dus een discussie hierover heeft toch niet veel zin.
Bedankt voor het omschrijven van de charme van Dick Advocaat. Iemand die gewoon oprecht chagrijnig is na een nederlaag en daardoor in wat emotie gaat handelen en spreken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
Ohja en Dickie valt nu ook wel echt door de mand hé. Ontzettende nare vent. Ik las dat users hier de mond vol hadden over Schmidt, maar die is tenminste gewoon eerlijk. Dickie heeft een beetje last van het v.d. Brom syndroom, amicaal wanneer het goed loopt maar een chagrijnige cynische sik wanneer het tegenzit.
Oh uiteraard, je mag dit nooit weggeven. Ook niet met 10 man.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt ook weinig meer uit, scheids was niet goed maar ook niet partijdig, als je een 1-3 zo weggeeft kan je alleen maar naar jezelf kijken.
Hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Keepers komen met noppen vooruit op ooghoogte in, raken geregeld iemand en geen haan die er naar kraait. Als keepers maar een vlaagje wind voelen dan is het echter al een overtreding en liggen ze te janken. Dat overbeschermen van keepers mag wat mij betreft wel over zijn, ze hebben het voordeel dat ze hoger komen doordat ze hun handen mogen gebruiken, daarnaast kunnen ze net als iedere andere speler toch ook gewoon de duels aangaan?
Ja dit dus. Was ook niet de 1e keer dit seizoen met 10 man en Heerenveen creëerde eigenlijk ook tot die 2-3 niets.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:11 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat gejank om de scheids wel een beetje treurig overigens. Je staat 1-3 voor en er is weinig aan de hand. Het is echt onbegrijpelijk dat je dit dan nog weggeeft, met als start die domme tweede gele kaart van Berghuis. En dan gaat binnen 7 (!!) minuten alles mis![]()
![]()
Welcome to Feyenoord.
Dat heeft Dickie ook altijd al gehad, hij kan het de laatste jaren alleen net wat beter managen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
t scheidsje opwachten en constant daarover beginnen is wel een beetje zielig maar ik vind Dickie doorgaans nooit zo zurig na een nederlaag. (behalve dan richting de spelers soms maar dat is niet meer dan terecht) Het is geen Schmidt die elke week een andere smoes verzint en weinig naar zichzelf kijkt.
Vooral verdedigend zakte hij net als tegen AZ echt volledig door de mand. Dan heeft een speler als Fer eigenlijk geen bestaansrecht meer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik schrok gisteren ook weer van Fer. Voegt verdedigend en aanvallend eigenlijk vrij weinig toe.
Inderdaad. Dick kwam ook helemaal niet zuur over in het interview na de wedstrijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dat scheidsje opwachten en constant daarover beginnen is wel een beetje zielig maar ik vind Dickie doorgaans nooit zo zurig na een nederlaag. (behalve dan richting de spelers soms maar dat is niet meer dan terecht) Het is geen Schmidt die elke week een andere smoes verzint en weinig naar zichzelf kijkt.
(en elke trainer heeft dat wel een beetje, Hag begon ook steeds over dat zware schema en een dag minder rust)
Fer heeft geen GIF.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral verdedigend zakte hij net als tegen AZ echt volledig door de mand. Dan heeft een speler als Fer eigenlijk geen bestaansrecht meer.
Immers was nog beter dan Diemersquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Nog 1 ding over tactiek gister; hier kwam gister kritiek voorbij waarom Berghuis achter die linksback aanmoest. Dat blijkt dus van de spelers af te komen, die wens. Vond ik vrij apart.
Hoe dan ook, nog 13 wedstrijden en dan zit het erop voor Dickie.
Kan eigenlijk niet wachten om te zien welke ideeen die Slot heeft en hoe we dan gaan spelen. Ik zie echt niets meer in dit middenveld met Fer op 6, Diemers en Toornstra ervoor.
Ja precies, nou dat komt dan soms weer boven. Dat kan ik bij deze wedstrijd eerlijk gezegd wel een klein beetje begrijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft Dickie ook altijd al gehad, hij kan het de laatste jaren alleen net wat beter managen.
Nee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Immers was nog beter dan Diemers
Dick Advocaat perste de sinaasappel in Rotterdam-Zuid leeg.quote:
Nog een week van de waarheid. Ik vertrouw er wel op dat Dick dit team mentaal weer op de rit krijgt, maar alles gaat zo moeizaam dat ik niet geloof dat daar meer dan 6 punten uit komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Pittig programma trouwens met in één week Twente, Groningen en AZ uit.
Inderdaad, al is er bij dit Feyenoord' geen peil op te trekken verder kan zomaar een prima serie worden. Of niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat we bij Fer ons iets te veel hebben laten foppen door twee goede maandjes aan het einde van vorig seizoen. Het leek alsof hij toen groeide naar een bepaald niveau maar heb nu het idee dat hij gewoon eventjes boven zichzelf uitsteeg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral verdedigend zakte hij net als tegen AZ echt volledig door de mand. Dan heeft een speler als Fer eigenlijk geen bestaansrecht meer.
Drie keer uit, dit lijkt me een vooropgezet plannetje van de KNJBquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
Maar bij Schmidt is het dan zeker weer andersquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt voor het omschrijven van de charme van Dick Advocaat. Iemand die gewoon oprecht chagrijnig is na een nederlaag en daardoor in wat emotie gaat handelen en spreken.
Heerlijk vind ik dat. Maar als je niet het vermogen hebt daardoor heen te prikken kan ik me voorstellen dat het wat kleinzerig overkomt.
Het is nogal een verschil dat je wat mad bent omdat je een 1-3 voorsprong in 7 minuten weggeeft of dat je elke week de oppercalimero aan het uithangen bent, ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Maar bij Schmidt is het dan zeker weer anders![]()
Een van de hoofdoorzaken dat Feyenoord moeite heeft om het spel te maken. In balbezit handelt hij zo verschrikkelijk langzaam.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we bij Fer ons iets te veel hebben laten foppen door twee goede maandjes aan het einde van vorig seizoen. Het leek alsof hij toen groeide naar een bepaald niveau maar heb nu het idee dat hij gewoon eventjes boven zichzelf uitsteeg.
Oke man.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:08 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Maar bij Schmidt is het dan zeker weer andersje kunt wel chagrijnig zijn maar hij zit ook gewoon te huilen om beslissingen.
Maar een beetje positiviteit dan?quote:
Ja dat is wel lekker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar een beetje positiviteit dan?
Hendriks wederom in het elftal van de week. (2e keer in de laatste 3 weken)
[ twitter ]
Niet gelezen, maar dit was echt geen frustratie tackle. Als dat de conclusie is, zitten ze mis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
Hoe Heerenveen Feyenoord opnieuw op het verkeerde been zette (VI PRO)
https://www.vi.nl/pro/ana(...)verkeerde-been-zette
Iemand dit artikel gelezen? Bijna de hele analyse rust op het feit dat Berghuis uit frustratie rood pakte (vanwege de tactiek ook nog). Maar daar ben ik nog steeds niet over uit. Het is een domme en roekeloze tackle, maar waarom zou hij gefrustreerd zijn als je 1-3 voor staat?
Het gaat toch vooral om dat ze die linkerkant wederom niet goed konden bedwingen icm Veerman? Dat tweette hij overigens na een minuut of 15 al, ter verdediging van. (hij kijkt ook vooral naar Heerenveen want o.a. die club volgt hij altijd) Al hadden ze dat in mijn ogen al wat eerder opgelost nu en vind ik de conclusie 'frustratietackle vanwege het achterna lopen back' een beetje vergezocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
Hoe Heerenveen Feyenoord opnieuw op het verkeerde been zette (VI PRO)
https://www.vi.nl/pro/ana(...)verkeerde-been-zette
Iemand dit artikel gelezen? Bijna de hele analyse rust op het feit dat Berghuis uit frustratie rood pakte (vanwege de tactiek ook nog). Maar daar ben ik nog steeds niet over uit. Het is een domme en roekeloze tackle, maar waarom zou hij gefrustreerd zijn als je 1-3 voor staat?
Dat snap ik. Maar Feyenoord draait het om tot 3-1. Dan doen de eerste 60 minuten er niet meer toe. Hij doet alsof de rest van de wedstrijd nog steeds een gevolg is van de tactiek van Heerenveen, omdat Berghuis uit frustratie rood zou pakken. Dat vind ik nogal vergezocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat toch vooral om dat ze die linkerkant wederom niet goed konden bedwingen icm Veerman? Dat tweette hij overigens na een minuut of 15 al, ter verdediging van. (hij kijkt ook vooral naar Heerenveen want o.a. die club volgt hij altijd)
Is ook vergezocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar Feyenoord draait het om tot 3-1. Dan doen de eerste 60 minuten er niet meer toe. Hij doet alsof de rest van de wedstrijd nog steeds een gevolg is van de tactiek van Heerenveen, omdat Berghuis uit frustratie rood zou pakken. Dat vind ik nogal vergezocht.
Edit: wat je in je edit zegt dus
1e helft was matig, begin 2e helft heel goed en na de 1-3 ging alles fout wat fout kon gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef RvLaak het volgende:
Heb, ivm andere verplichtingen, niets gezien, noch gelezen, over de wedstrijd. Was het echt zo slecht als het scoreverloop doet vermoeden?
De 30e tot 80 minuut (geen idee meer wanneer Berghuis rood kreeg) waren helemaal gezien het rugbyveld eigenlijk meer dan prima. Wat daarna gebeurde dat gebeurt je één keer in de 10 seizoenen ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef RvLaak het volgende:
Heb, ivm andere verplichtingen, niets gezien, noch gelezen, over de wedstrijd. Was het echt zo slecht als het scoreverloop doet vermoeden?
Het drama begon inderdaad niet bij de rode kaart, maar na de wissel van Sini naar Jorgensenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De 30e tot 80 minuut (geen idee meer wanneer Berghuis rood kreeg) waren helemaal gezien het rugbyveld eigenlijk meer dan prima. Wat daarna gebeurde dat gebeurt je één keer in de 10 seizoenen ofzo.
Al vond ik het wisselbeleid van Dickie daar ook wel een beetje debet aan.
Tja..> De Jurk inbrengen is dan ook vragen om problemenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Het drama begon inderdaad niet bij de rode kaart, maar na de wissel van Sini naar Jorgensen
Misschien dat een sportjournalist daar nog een analyse aan kan wijden.
Berghuis kreeg al in minuut 67 rood. Maar de eerste 10 minuten daarna gebeurde er nog niet veel inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De 30e tot 80 minuut (geen idee meer wanneer Berghuis rood kreeg) waren helemaal gezien het rugbyveld eigenlijk meer dan prima. Wat daarna gebeurde dat gebeurt je één keer in de 10 seizoenen ofzo.
Al vond ik het wisselbeleid van Dickie daar ook wel een beetje debet aan.
Iemand noemde Zorya Lugansk al, het leek daarop maar dan zonder goede afloopquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
Kan me NAC uit nog herinneren toen ze Van Hooijdonk erin brachten en heel dat stadion gek werd. Was van 0-2 naar 3-2 ofzo?
Verder kan ik weinig Feyenoordvoorbeelden opnoemen die een beetje vergelijkbaar waren. Wel die vergelijkbaar aanvoelden natuurlijk maar dan ben ik wel even bezig.
Ik was beide wedstrijden zeldzaam boos maar bij Wolfsberger was dat puur gericht op de scheidsrechter, gisteren echt op de eigen ploeg. Zelfs als Feyenoord-supporter is dit een zeldzaamheid. Echt een ongekend kutseizoen zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef Erasmus het volgende:
Nog steeds een kater hiero. Binnen 7 minuten een 1-3 voorsprong weggeven... het enige wat je hoefde te doen is 10 minuten de bus parkeren. Zelfs dat lukte niet eens omdat er bepaalde spelers zijn die als een debiel omgaan met hun balbezit en binnen 10 seconden de bal verliezen. Dit voelt kutter dan de 1-4 verlies van Wolfsberger.
Waar-de-loos. Verder hoop ik dat Berghuis aids oploopt met zijn straatse maniertjes.
Had het er gisteren nog over, zo'n dag als gisteren was uiteindelijk zonder corona een stuk leuker geweest omdat je in ieder geval dan nog wat berenburgjes kon atten in die lange kroeg onder de tribune daar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan in dit corona seizoen maar moeilijk echt boos worden eigenlijk.
Het grappige was dat ik de hele tijd super ontspannen voor de tv zat, ook bij de vermeende 2-0 en die strafschop. Maar deze ongekend achterlijke manier van een voorsprong weggeven maakte mij toch wel weer heel agressief, ben er nu echt wel klaar mee. Met name aan het middenveld erger ik mij al maanden kapot (met uitzondering van Toornstra).quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, voor mij persoonlijk was het nu alsnog voor de TV dus dat wat jij zegt mis ik niet, maar gewoon meer de beleving, spanning, etc. Wat jij laatst al zei volgens mij, het zijn meer veredelde trainingspotjes dan wat anders. Het besef dat er wat op het spel staat is wat moeilijker of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het er gisteren nog over, zo'n dag als gisteren was uiteindelijk zonder corona een stuk leuker geweest omdat je in ieder geval dan nog wat berenburgjes kon atten in die lange kroeg onder de tribune daar.
Nu zat ik me met een bak koffie op de bank maar wat halfbakken te ergeren.
Op naar volgend seizoenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Plus het scheelt weer een vernedering tegen Ajax.
Wat uiteindelijk veel meer stress geeft.
Mwah, deze vernedering is erger dan een mogelijke vernedering die Ajax met hun kwaliteiten kan toebrengen. In de arena waren we al een stuk beter en dat was met Diemers op het middenveld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Maar zonder Berghuis en zonder publiek had dat toch op een enorm drama uitgelopen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze vernedering is erger dan een mogelijke vernedering die Ajax met hun kwaliteiten kan toebrengen. In de arena waren we al een stuk beter en dat was met Diemers op het middenveld.
Dat laatste heb ik ook een beetje. Terwijl juist door corona het resultaat dit seizoen ontzettend belangrijk is voor wat we kunnen neerzetten volgend jaar als we wel weer normaal naar de Kuip kunnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, voor mij persoonlijk was het nu alsnog voor de TV dus dat wat jij zegt mis ik niet, maar gewoon meer de beleving, spanning, etc. Wat jij laatst al zei volgens mij, het zijn meer veredelde trainingspotjes dan wat anders. Het besef dat er wat op het spel staat is wat moeilijker of iets dergelijks.
van Ajax verliezen is geen schandequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Wat uiteindelijk veel meer stress geeft.
In welk opzicht, kwalificatie voor Europees voetbal?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook een beetje. Terwijl juist door corona het resultaat dit seizoen ontzettend belangrijk is voor wat we kunnen neerzetten volgend jaar als we wel weer normaal naar de Kuip kunnen.
Als ik dit soort dingen zeg is het negatief maar goed..ik denk dat we er tegen Ajax kansloos af waren gegaan inderdaad. Toen die loting eruit rolde had ik al minder zin in die beker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zonder Berghuis en zonder publiek had dat toch op een enorm drama uitgelopen.
Gelukkig was dat besef er bij de spelers ook gisteravond![]()
Het is minder makkelijk te relativeren, al zal de manier waarop het gisteren gebeurde ook wel even blijven hangen bij de meesten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
van Ajax verliezen is geen schande
Denk dat dat wel was meegevallen. Beetje makkelijk indekken dit tov de meest schandalige wedstrijd sinds Trencin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zonder Berghuis en zonder publiek had dat toch op een enorm drama uitgelopen.
Gelukkig was dat besef er bij de spelers ook gisteravond![]()
Als je je Europees kwalificeert is de noodzaak om Senesi te verkopen al minder (waardoor je een hoger bedrag kan vragen), en verder maakt het ook wel het verschil of we in de vijver Antonucci/Conteh kunnen vissen of in de vijver Senesi/Kudus voor jong talent. Volgend seizoen wordt sowieso een opbouwjaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
In welk opzicht, kwalificatie voor Europees voetbal?
Alles valt en staat wel een beetje of we Senesi deze zomer voor een mooi bedrag kunnen verpatsen lijkt het. Berghuis en Jorgensen ook weg. Je beste spelers verkopen en opnieuw beginnen met een andere trainer, dat voelt toch redelijk vertrouwd.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat wel was meegevallen. Beetje makkelijk indekken dit tov de meest schandalige wedstrijd sinds Trencin.
Berghuis is ook niet zo belangrijk als ie vaak wordt gemaakt. In vorm is ie natuurlijk onze beste speler en kan hij punten voor ons pakken maar 60% van de wedstrijden speelt hij niet eens goed (tussen oktober en januari heeft hij maar één veldgoal gemaakt volgens mij). We zijn echt niet afhankelijk van hem (nog meer van Senesi eigenlijk).
Gisteren was gewoon een afgang en je seizoen is al voorbij, nu is het hopen dat Ajax de beker pakt en niet dat Heerenveen of nog erger VVV Europa ingaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is minder makkelijk te relativeren, al zal de manier waarop het gisteren gebeurde ook wel even blijven hangen bij de meesten.
Ben nog steeds bang dat Ajax een keer een echt pak slaag gaat geven, gelukkig laten ze dat na vooralsnog na ondanks de uitgelezen kans vorig seizoen met JaapGOAT. Maar op een hele goede dag van hun en een hele slechte dag van ons kan het zomaar een PSV uit monsterscore worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zeg is het negatief maar goed..ik denk dat we er tegen Ajax kansloos af waren gegaan inderdaad. Toen die loting eruit rolde had ik al minder zin in die beker.
Heerenveen heeft best een aardig elftal ik zou het ze van harte gunnen, zeker gezien ons schandalige trackrecord in Europa.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren was gewoon een afgang en je seizoen is al voorbij, nu is het hopen dat Ajax de beker pakt en niet dat Heerenveen of nog erger VVV Europa ingaan.
Denk dat de instorting gisteren meer mentaal was (en Dickie deed volkomen achterlijke wissels). Ben met het laatste wel eens hoor, en Berghuis is vaak ook in zijn mindere wedstrijden belangrijk, maar zijn belang wordt echt wel overdreven. Daar is ie simpelweg te wisselvallig voor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Zonder Berghuis blijft er eigenlijk niks over, ik denk dat die rode kaart gisteren dat wel aantoonde.
Zijn productiviteit mag dan wat minder zijn de manier waarop hij speelt en de dreiging die dat meebrengt voor een tegenstander zorgt ook dat er altijd ruimte komt voor anderen.
ja maar dan weet je helemaal zeker dat je geen punten gaat pakkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerenveen heeft best een aardig elftal ik zou het ze van harte gunnen, zeker gezien ons schandalige trackrecord in Europa.
Voorbij? Plek 2 is altijd nog meer waard dan de beker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren was gewoon een afgang en je seizoen is al voorbij, nu is het hopen dat Ajax de beker pakt en niet dat Heerenveen of nog erger VVV Europa ingaan.
Nee joh, die eeuwige angst altijd. Ajax kon niet eens een fatsoenlijke kans tegen ons creëren de laatste keer, die mogen al blij zijn met een zege tegen ons. En inderdaad vorig seizoen had Ajax de uitgelezen kans toen zij in bloedvorm verkeerden en Feyenoord drama was en met vier aanvallers startten, en zelfs toen bleef het bij 4-0 omdat er voor Ajax geen enkele reden was om door te halen (en omdat Feyenoord de tactiek veranderde). 10-0 gaat echt nooit meer gebeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben nog steeds bang dat Ajax een keer een echt pak slaag gaat geven, gelukkig laten ze dat na vooralsnog na ondanks de uitgelezen kans vorig seizoen met JaapGOAT. Maar op een hele goede dag van hun en een hele slechte dag van ons kan het zomaar een PSV uit monsterscore worden.
Dat is waar maar als je dat dan net niet redt zou je wel EL spelen als 3equote:Op donderdag 18 februari 2021 14:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voorbij? Plek 2 is altijd nog meer waard dan de beker.
Die 4-2-4 was wel een meesterzet van Stamquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, die eeuwige angst altijd. Ajax kon niet eens een fatsoenlijke kans tegen ons creëren de laatste keer, die mogen al blij zijn met een zege tegen ons. En inderdaad vorig seizoen had Ajax de uitgelezen kans toen zij in bloedvorm verkeerden en Feyenoord drama was en met vier aanvallers startten, en zelfs toen bleef het bij 4-0 omdat er voor Ajax geen enkele reden was om door te halen (en omdat Feyenoord de tactiek veranderde). 10-0 gaat echt nooit meer gebeuren.
2e plek kan je wel vergeten..tuurlijk gaat PSV nog punten verspelen, maar wij iets meer denk ik. Als het erom gaat laat deze ploeg het afweten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Voorbij? Plek 2 is altijd nog meer waard dan de beker.
Kans is niet groot, maar wie weet kan er nog een mooie reeks gemaakt worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2e plek kan je wel vergeten..tuurlijk gaat PSV nog punten verspelen, maar wij iets meer denk ik. Als het erom gaat laat deze ploeg het afweten.
Hij had gewoon verdedigend moet wisselen met die stand inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat de instorting gisteren meer mentaal was (en Dickie deed volkomen achterlijke wissels). Ben met het laatste wel eens hoor, en Berghuis is vaak ook in zijn mindere wedstrijden belangrijk, maar zijn belang wordt echt wel overdreven. Daar is ie simpelweg te wisselvallig voor.
Dat bedoel ik dus. Er kan een keer een moment komen dat ze dat wel besluiten te doen. Je zag gisteren ook hoe makkelijk wij in staat zijn in een heel kort tijdsbestek 3 kools weggeven, dus je maakt mij niet wijs dat het niet zou kunnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, die eeuwige angst altijd. Ajax kon niet eens een fatsoenlijke kans tegen ons creëren de laatste keer, die mogen al blij zijn met een zege tegen ons. En inderdaad vorig seizoen had Ajax de uitgelezen kans toen zij in bloedvorm verkeerden en Feyenoord drama was en met vier aanvallers startten, en zelfs toen bleef het bij 4-0 omdat er voor Ajax geen enkele reden was om door te halen (en omdat Feyenoord de tactiek veranderde). 10-0 gaat echt nooit meer gebeuren.
Ik vind hem echt wel goed hoor, die ga je wel missen en voor de transfersom hoef je hem niet weg te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop volgend seizoen op een Feyenoord zonder Berghuis. Zo, dat is eruit.
Zie liever betere spelers om hem heen, wellicht neemt die frustratie dan ook een keer wat af.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Hij is ook wel goed. Maar ook niet bijzonder goed (scoorde ook gewoon 10 wedstrijden op rij niet bijvoorbeeld, los van zijn erg slechte wedstrijden nog). Maar gaat mij ook niet om kwaliteit in dit geval, ik ben gewoon toe aan een nieuwe aanvoerder, een nieuw boegbeeld, etc.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem echt wel goed hoor, die ga je wel missen en voor de transfersom hoef je hem niet weg te doen.
Ik vind ze wel enorm hybrid spelen hoor zo van genoeg is genoeg dus zie dat dit seizoen niet zo snel gebeuren en tegen de tijd van Feyenoord-Ajax is het kampioenschap misschien net beslist dus dan zie ik Feyenoord het gewoon nog winnen ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Er kan een keer een moment komen dat ze dat wel besluiten te doen. Je zag gisteren ook hoe makkelijk wij in staat zijn in een heel kort tijdsbestek 3 kools weggeven, dus je maakt mij niet wijs dat het niet zou kunnen.
Dat begrijp ik nog wel maar als je ziet wat voor troep er gehaald wordt kan je niet verwachten dat er geld is om een betere speler dan Berghuis te halen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is ook wel goed. Maar ook niet bijzonder goed (scoorde ook gewoon 10 wedstrijden op rij niet bijvoorbeeld, los van zijn erg slechte wedstrijden nog). Maar gaat mij ook niet om kwaliteit in dit geval, ik ben gewoon toe aan een nieuwe aanvoerder, een nieuw boegbeeld, etc.
Dick gaat toch geen 4-2-4 spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Er kan een keer een moment komen dat ze dat wel besluiten te doen. Je zag gisteren ook hoe makkelijk wij in staat zijn in een heel kort tijdsbestek 3 kools weggeven, dus je maakt mij niet wijs dat het niet zou kunnen.
Ik ben in dubio. Je gaat er nooit dezelfde kwaliteit voor terug halen en hij levert nauwelijks een transfersom op. Hij lijkt ook veel te veel bezig met zijn rol als aanvoerder en de tactiek. Misschien is dat wel voorbij met een andere trainer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk ook wel dat er meer argumenten zijn om 'm te houden dan weg te doen (al is de kans natuurlijk erg groot dat hij weg gaat). Maar mijn hoop zit 'm ook niet echt in het kwaliteitsaspect, meer in het 'toe aan iets nieuws' qua Berghuis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben in dubio. Je gaat er nooit dezelfde kwaliteit voor terug halen en hij levert nauwelijks een transfersom op. Hij lijkt ook veel te veel bezig met zijn rol als aanvoerder en de tactiek. Misschien is dat wel voorbij met een andere trainer.
Maar het is wel met afstand je best betaalde speler en we moeten een keer door.
Tegen die tijd is er voor Feyenoord wellicht ook geen noodzaak er vol in de gaan qua ranglijst dus dan verwacht ik alsnog dat de individuele kwaliteit de doorslag geeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze wel enorm hybrid spelen hoor zo van genoeg is genoeg dus zie dat dit seizoen niet zo snel gebeuren en tegen de tijd van Feyenoord-Ajax is het kampioenschap misschien net beslist dus dan zie ik Feyenoord het gewoon nog winnen ook.
Hoe zie je dat voor je met nog 3 wedstrijden te gaan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd is er voor Feyenoord wellicht ook geen noodzaak er vol in de gaan qua ranglijst dus dan verwacht ik alsnog dat de individuele kwaliteit de doorslag geeft.
Ga er altijd met veel zin naar zitten kijken maar statistisch gezien is de kans op een pak slaag altijd dichterbij dan een bescheiden overwinning dat heeft niks met pessimisme of Calimero te maken. Hoping for the best, expecting the worst.
Alles afwegend zou ik het toch jammer vinden wanneer hij vertrekt, omdat je inderdaad dezelfde kwaliteit niet terughaalt.. of Sinistierra moet opeens structureel de pannen van het dak gaan spelenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben in dubio. Je gaat er nooit dezelfde kwaliteit voor terug halen en hij levert nauwelijks een transfersom op. Hij lijkt ook veel te veel bezig met zijn rol als aanvoerder en de tactiek. Misschien is dat wel voorbij met een andere trainer.
Maar het is wel met afstand je best betaalde speler en we moeten een keer door.
Stevige consolidatie in puntenaantal zowel naar onder als boven op (bijvoorbeeld) een vierde plek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je met nog 3 wedstrijden te gaan?
Ik vond Sinisterra gisteren wel weer ouderwets gevaarlijk. Heel onvoorspelbaar in z'n acties, heel balvast, goed overzicht, prima passesquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alles afwegend zou ik het toch jammer vinden wanneer hij vertrekt, omdat je inderdaad dezelfde kwaliteit niet terughaalt.. of Sinistierra moet opeens structureel de pannen van het dak gaan spelen
Ik denk dat je tot het eind bij AZ in de buurt blijft staan. Als het tegen zit in de achtervolging vanaf plek 4 en als het meezit heb je een voorsprong en is PSV misschien ook nog in zicht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Stevige consolidatie in puntenaantal zowel naar onder als boven op (bijvoorbeeld) een vierde plek.
Dat scenario zou geweldig zijn maar er is met wedstrijden achtereenvolgens tegen Twente en AZ Groningen ook zomaar een kans dat je de aansluiting met die clubs volledig kwijtraakt, en juist naar je achtervolgers moet gaan kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je tot het eind bij AZ in de buurt blijft staan. Als het tegen zit in de achtervolging vanaf plek 4 en als het meezit heb je een voorsprong en is PSV misschien ook nog in zicht.
Die wedstrijd tegen Groningen is een inhaalwedstrijd dus daar ga je in ieder geval niet verderop van raken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat scenario zou geweldig zijn maar er is met wedstrijden achtereenvolgens tegen Twente en AZ Groningen ook zomaar een kans dat je de aansluiting met die clubs volledig kwijtraakt, en juist naar je achtervolgers moet gaan kijken.
Even kijken hoe ze het na het drama van gisteren weer oppakken.
Als je in de laatste 10 minuten de bus gaat parkeren met 10 man en ook nog heel erg beperkt gaat counteren (de 1-3 of de 2-3 voorsprong behouden is 10000x belangrijker dan nog een kooltje) hoort dat helemaal niets uit te maken. Sterker nog, dan had je nog wat aan De Jurk met zijn lengte bij corners tegen gezien Sini niet zo heel lang is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Het drama begon inderdaad niet bij de rode kaart, maar na de wissel van Sini naar Jorgensen
Misschien dat een sportjournalist daar nog een analyse aan kan wijden.
Als Ajax dat wel besluit legt Toornstra dusdanig hard zijn noppen in het been van een Ajacied dat het net geen rood is maar dat het wel heel veel pijn doet, en vervolgens doet Linssen dat totdat Ajax het een tandje rustiger aan doet. Dat is een heel andere situatie dan wanneer je in de slotfase tegen een opportunistische aanvallende ploeg met 10 man een voorsprong verdedigt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit pas telt bij vanaf de Europa League. Financieel valt er ellendig weinig te halen in de Conference League, behalve een Europees prijsje (leuk man de Europa Cup III weer terug /s) en een ticket naar de groepsfase EL. Om de EL te halen via de 3de plek (ik zie ons geen 2de worden) moeten we hopen dat Ajax de beker pakt. Anders gaan we de Conference League in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je je Europees kwalificeert is de noodzaak om Senesi te verkopen al minder (waardoor je een hoger bedrag kan vragen), en verder maakt het ook wel het verschil of we in de vijver Antonucci/Conteh kunnen vissen of in de vijver Senesi/Kudus voor jong talent. Volgend seizoen wordt sowieso een opbouwjaar.
Je had Linssen of Sini gewoon moeten wisselen voor Spajic en het daar bij moeten laten. Dan maak je de ruimtes achterin kleiner tegen een opportunistisch aanvallende ploeg terwijl je twee goals verschil verdedigt. Ik kan er nog steeds niet bij dat Dickie dat niet deed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je in de laatste 10 minuten de bus gaat parkeren met 10 man en ook nog heel erg beperkt gaat counteren (de 1-3 of de 2-3 voorsprong behouden is 10000x belangrijker dan nog een kooltje) hoort dat helemaal niets uit te maken. Sterker nog, dan had je nog wat aan De Jurk met zijn lengte bij corners tegen gezien Sini niet zo heel lang is.
Ja, eens dat Spajic erin had gemoeten. Zodra de 2-3 binnenviel na het domme verlies van de Geert dacht ik echt: "nu moeten ze gvd 5-3-1 of desnoods 6-2-1 spelen om dit vast te houden". Vleugelaanvaller eruit, Spajic erin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had Linssen of Sini gewoon moeten wisselen voor Spajic en het daar bij moeten laten. Dan maak je de ruimtes achterin kleiner tegen een opportunistisch aanvallende ploeg terwijl je twee goals verschil verdedigt. Ik kan er nog steeds niet bij dat Dickie dat niet deed.
mwa was anders druk zat qua eigen spelers in het strafschop gebiedquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, eens dat Spajic erin had gemoeten. Zodra de 2-3 binnenviel na het domme verlies van de Geert dacht ik echt: "nu moeten ze gvd 5-3-1 of desnoods 6-2-1 spelen om dit vast te houden". Vleugelaanvaller eruit, Spajic erin.
Wat een armoe hebben wij toch.
bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je in de laatste 10 minuten de bus gaat parkeren met 10 man en ook nog heel erg beperkt gaat counteren (de 1-3 of de 2-3 voorsprong behouden is 10000x belangrijker dan nog een kooltje) hoort dat helemaal niets uit te maken. Sterker nog, dan had je nog wat aan De Jurk met zijn lengte bij corners tegen gezien Sini niet zo heel lang is.
Nou dat viel wel mee gezien hoeveel ruimte Heerenveen had voor die goals. Tevens moet je bij 1-3 en 10 man al de laatste tien minuten voor de pot hangen en ballen wegrammen. Dat kan Spajic prima.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa was anders druk zat qua eigen spelers in het strafschop gebied
als je zelf stopt met voetballen houdt het wel een beetje op, kan je wel 6 cv's opstellen maar als die bal blijft komen gaat het een keer foutquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee gezien hoeveel ruimte Heerenveen had voor die goals. Tevens moet je bij 1-3 en 10 man al de laatste tien minuten voor de pot hangen en ballen wegrammen. Dat kan Spajic prima.
Dit was echt ongekend dom (en tevens ook wel onbegrijpelijk dat een ontzettend ervaren coach als Dick dit soort fouten nog maakt).
Natuurlijk maar niet in zo’n kort tijdbestek. Wat extra vastigheid achterin opstellen is dan een logische keuze.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zelf stopt met voetballen houdt het wel een beetje op, kan je wel 6 cv's opstellen maar als die bal blijft komen gaat het een keer fout
Correct, maar kan voor Groningen wel een manier zijn om aan te haken bij winst. Verschil is dan (in de realiteit van het hier en nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Groningen is een inhaalwedstrijd dus daar ga je in ieder geval niet verderop van raken.
Verder zijn de komende wedstrijden voor AZ zelf VVV (u), Feyenoord (t), Vitesse (u), Twente (t), PSV (t). Genoeg kansen om punten te verspelen.
Zeker met hoe Marsman bezig was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maar niet in zo’n kort tijdbestek. Wat extra vastigheid achterin opstellen is dan een logische keuze.
Senesi moet sowieso verkocht worden anders kan je Slot toch ook eigenlijk niks bieden. Het idee van Arnesen was om het anders te gaan doen, met jonge getalenteerde spelers, daar is nu geen geld voor en in de jeugd spelen ze niet. Dus hoe wil je die ambitie ooit realiseren zonder geld van Senesi?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je je Europees kwalificeert is de noodzaak om Senesi te verkopen al minder (waardoor je een hoger bedrag kan vragen), en verder maakt het ook wel het verschil of we in de vijver Antonucci/Conteh kunnen vissen of in de vijver Senesi/Kudus voor jong talent. Volgend seizoen wordt sowieso een opbouwjaar.
Dat ben ik met je eens maar het ligt ook aan de insteek. Als we dik in de schulden zitten moeten we ieder bod deze zomer boven de 20 miljoen al accepteren om niet in de problemen te komen, als we financieel iets meer lucht hebben door Europese plaatsing kunnen we langer wachten totdat er echt een mooi bedrag neergelegd wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Senesi moet sowieso verkocht worden anders kan je Slot toch ook eigenlijk niks bieden. Het idee van Arnesen was om het anders te gaan doen, met jonge getalenteerde spelers, daar is nu geen geld voor en in de jeugd spelen ze niet. Dus hoe wil je die ambitie ooit realiseren zonder geld van Senesi?
Europese plaatsing vanaf de Europa League* it is. De Conference League gaat ons weinig opleveren qua tv-rechten, premies en prijzengeld tov de CL en EL.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar het ligt ook aan de insteek. Als we dik in de schulden zitten moeten we ieder bod deze zomer boven de 20 miljoen al accepteren om niet in de problemen te komen, als we financieel iets meer lucht hebben door Europese plaatsing* kunnen we langer wachten totdat er echt een mooi bedrag neergelegd wordt.
Als je zo'n EL ticket krijgt moet je ook eerst nog een voorronde spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Europese plaatsing vanaf de Europa League* it is. De Conference League gaat ons weinig opleveren qua tv-rechten, premies en prijzengeld tov de CL en EL.
Ligt er natuurlijk ook aan of we weer met volle stadions mogen spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Europese plaatsing vanaf de Europa League* it is. De Conference League gaat ons weinig opleveren qua tv-rechten, premies en prijzengeld tov de CL en EL.
Elke miljoen is mooi meegenomen hoor, afgelopen seizoenen is het helaas iets te vaak gebeurd dat Feyenoord geen uitgave van 5 miljoen kon permitteren. Dus ik ben daarom daar niet zo luchtig over.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zo'n EL ticket krijgt moet je ook eerst nog een voorronde spelen.
Ik denk dat die enorme kloof tussen EL en Conference League wordt overdreven, het scheelt hoogstens 5 miljoen. Dat is vervelend en betekent dat we minder stevig staan bij het verkopen, maar we hoeven niet ineens alle basisspelers met transferwaarde te verkopen ofzo
Niet dat jij dat zegt, maar dat gevoel krijg ik bij sommige posts
Ik weet niet wat begroot is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Elke miljoen is mooi meegenomen hoor, afgelopen seizoenen is het helaas iets te vaak gebeurd dat Feyenoord geen uitgave van 5 miljoen kon permitteren. Dus ik ben daarom daar niet zo luchtig over.
Voorrondes overleven zijn wel onze verantwoordelijkheid en ik ga ervanuit dat de vEL te overleven valt als we een prima loting hebben. Net zoals Dinamo Tblisi en Hapoel Beer Sheva in 2019, terwijl wij toen ook al een kutteam hadden met alleen dan nog een grotere kale mongool aan de leiding.
Verder valt of staat alles in combinatie met onze huidige financiële situatie. Weet iemand hier of Feyenoord Q3 en Q4 heeft begroot met kwalificatie voor de EL? Of is het zonder EL-inkomsten begroot?
Bij de Dick voor Mekaar podcast werd geopperd dat het er heel slecht voor zou staan door Corona en dat het grotendeels zal aankomen op de loyaliteit van Het Legioen hoe verder (restitutie, wel of niet verlengen in onzekere tijden etc).quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar het ligt ook aan de insteek. Als we dik in de schulden zitten moeten we ieder bod deze zomer boven de 20 miljoen al accepteren om niet in de problemen te komen, als we financieel iets meer lucht hebben door Europese plaatsing kunnen we langer wachten totdat er echt een mooi bedrag neergelegd wordt.
Je hebt helemaal gelijk, ik was dat eventjes compleet vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat begroot is.
De voorronde wordt wel moeilijker denk ik. Er zijn 16 minder deelnemers in de EL dus de slechtste teams zullen in die Conference League (voorronde) zitten
Wat zegt hij concreet over de huidige financiële situatie. Geen zin in anderhalf uur beschouwingen over hoe hectisch het vorige jaar was (goh)quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk als je de financiële dingetjes wilt weten je beter naar dit interview kan luisteren van anderhalf uur met Koevermans:
(vrij recent)
In plaats van de podcast van Krabby bedoel ik dan.
Dat weet ik niet meer precies.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zegt hij concreet over de huidige financiële situatie. Geen zin in anderhalf uur beschouwingen over hoe hectisch het vorige jaar was (goh)
Het eerste gedeelte is ook gelukt. Schone scoorde de vrije trap nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:40 schreef Elan het volgende:
Nog steeds katertje en heb niet eens gezopen.
Ook gewoon in 7 minuten weggegeven![]()
Zat nog te denken bij die vrije trap van Schone please scoor niet straks nog verlenging ook.
Nou dat laatste gedeelte is in elk geval gelukt
Touché.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte is ook gelukt. Schone scoorde de vrije trap niet
Niet per sé beter, maar ik denk dat we zelfs als we een jasje uitdoen de vierde selectie van de Eredivisie hebben, het gat met Utrecht en Vitesse is vrij groot wat dat betreft. Dat was tien jaar geleden anders toen clubs als Heerenveen en Twente gewoon sterker waren dan wij en meer konden uitgeven. Europees en de beker liggen we er vroegtijdig uit dit jaar dus eigenlijk denk ik dat het sportief niet veel slechter kan, tenzij je echt door het ijs zakt en dat gaat niet gebeuren onder Slot verwacht ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij de Dick voor Mekaar podcast werd geopperd dat het er heel slecht voor zou staan door Corona en dat het grotendeels zal aankomen op de loyaliteit van Het Legioen hoe verder (restitutie, wel of niet verlengen in onzekere tijden etc).
Al zaten ze ook behoorlijk champagne te zuipen dus geen idee of daar wat van waar is.
Maar even los van het hele verhaal of de club wel of niet moet verkopen om te overleven, was het plan om te kiezen voor een andere filosofie, waar ook andere spelers bij horen. Zie jij Slot het met eventuele huurlingen die aansluiten/terugkeren zonder versterkingen beter doen dan Advocaat?
wie is er 3e dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet per sé beter, maar ik denk dat we zelfs als we een jasje uitdoen de vierde selectie van de Eredivisie hebben, het gat met Utrecht en Vitesse is vrij groot wat dat betreft. Dat was tien jaar geleden anders toen clubs als Heerenveen en Twente gewoon sterker waren dan wij en meer konden uitgeven. Europees en de beker liggen we er vroegtijdig uit dit jaar dus eigenlijk denk ik dat het sportief niet veel slechter kan, tenzij je echt door het ijs zakt en dat gaat niet gebeuren onder Slot verwacht ik.
Kortom ik denk dat we volgend jaar vergelijkbaar gaan presteren maar wel met meer perspectief.
Financiële plaatje ben ik met je eens. Maar je hebt niet het gevoel dat er dan eerst een stuk of 6 spelers weg moeten en 6 bij moeten?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet per sé beter, maar ik denk dat we zelfs als we een jasje uitdoen de vierde selectie van de Eredivisie hebben, het gat met Utrecht en Vitesse is vrij groot wat dat betreft. Dat was tien jaar geleden anders toen clubs als Heerenveen en Twente gewoon sterker waren dan wij en meer konden uitgeven. Europees en de beker liggen we er vroegtijdig uit dit jaar dus eigenlijk denk ik dat het sportief niet veel slechter kan, tenzij je echt door het ijs zakt en dat gaat niet gebeuren onder Slot verwacht ik.
Kortom ik denk dat we volgend jaar vergelijkbaar gaan presteren maar wel met meer perspectief.
ik ook, die moeten waarschijnlijk verkopen en de waarde van Stengs en Boadu zal niet enorm zijn toegenomen, misschien dat Koopmeiners wel voor een aardig bedrag weggaat en of die linksback, ze worden er sowieso niet sterker op denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ, en zelfs daar heb ik mijn twijfels over.
Misschien wel misschien niet. Laten we het in ieder geval proberen in plaats van vierde worden en in de toernooien vroeg uitgeschakeld worden met voetbal waar je oogkanker van krijgt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Financiële plaatje ben ik met je eens. Maar je hebt niet het gevoel dat er dan eerst een stuk of 6 spelers weg moeten en 6 bij moeten?
Ons middenveld bijvoorbeeld is bij vlagen compleet brandhout, dat lost een andere manier van spelen of de aanstelling een andere trainer toch niet op?
Ons middenveld is de meest wisselvallige linie, maar ik denk dat je volgend jaar met Toornstra/Fer, Kökcü en 1 andere speler wel een aardig middenveld kan bouwen. Ik had goeie hoop dat Burger die 3e speler zou worden, maar die doet het bij Sparta helaas minder goed dan gedacht. Dan heb je nog Antonucci en Texeira maar die lijken iets te flegmatiek en Wehrmann die ook lastig te peilen is. Ik denk dat die positie invullen misschien wel de grootste uitdaging is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Financiële plaatje ben ik met je eens. Maar je hebt niet het gevoel dat er dan eerst een stuk of 6 spelers weg moeten en 6 bij moeten?
Ons middenveld bijvoorbeeld is bij vlagen compleet brandhout, dat lost een andere manier van spelen of de aanstelling een andere trainer toch niet op?
Het probleem is juist al jaren dat de kwaliteit van het eerste in zijn totaliteit behoorlijk achter blijft in vergelijking met de begroting waar we mee werken.
Daardoor blijf je het bij vlagen moeilijk houden tegen clubs als Heerenveen, Vitesse en tegen puntverlies aanlopen.
ik hoop op antonucci, nog nooit zien spelen maar een sierlijke aanvallende middenvelder zou leuk zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ons middenveld is de meest wisselvallige linie, maar ik denk dat je volgend jaar met Toornstra/Fer, Kökcü en 1 andere speler wel een aardig middenveld kan bouwen. Ik had goeie hoop dat Burger die 3e speler zou worden, maar die doet het bij Sparta helaas minder goed dan gedacht. Dan heb je nog Antonucci en Texeira maar die lijken iets te flegmatiek en Wehrmann die ook lastig te peilen is. Ik denk dat die positie invullen misschien wel de grootste uitdaging is.
Ja daar hoop ik ook op, zou mooi zijn als hij een beetje een klik heeft met Kökcü en Sinisterra en een beetje compenseert voor het gebrek aan overzicht bij eerstgenoemde, dan kan je echt een leuke speelse aanval vormen. Grote probleem aan Antonucci is dat hij niet achter zijn mannetje aanloopt en dat probleem heeft Kökcü (of diemersquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoop op antonucci, nog nooit zien spelen maar een sierlijke aanvallende middenvelder zou leuk zijn
dat is wel te lerenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar hoop ik ook op, zou mooi zijn als hij een beetje een klik heeft met Kökcü en Sinisterra en een beetje compenseert voor het gebrek aan overzicht bij eerstgenoemde, dan kan je echt een leuke speelse aanval vormen. Grote probleem aan Antonucci is dat hij niet achter zijn mannetje aanloopt en dat probleem heeft Kökcü (of diemers) ook nog wel eens
Bij vlagen vind ik het best aantrekkelijk om naar te kijken hoor het is meer de extreme wisselvalligheid wat storend is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet. Laten we het in ieder geval proberen in plaats van vierde worden en in de toernooien vroeg uitgeschakeld worden met voetbal waar je oogkanker van krijgt.
Wat denk je van onze vriend Amrabat maar dat systeem speelde Slot ook niet met AZ .quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk geworden dat Taap wel tien keer beter kon dan hij bij ons heeft laten zien, dat heeft dan ook met de trainers en de speelstijl te maken gehad.
Velen zijn nog steeds veel te optimistisch over de kwaliteit van de huidige selectie. Het gros is brandhout en de schaarse spelers die wel iets kunnen zijn niet constant. Maar types als Toornstra..Botteghin..Jörgensen..totale armoede om die nog steeds in een Feyenoord-shirt te zien. Godsgruwelijk zat die labiele bende, heb er niks meequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem is juist al jaren dat de kwaliteit van het eerste in zijn totaliteit behoorlijk achter blijft in vergelijking met de begroting waar we mee werken.
Daardoor blijf je het bij vlagen moeilijk houden tegen clubs als Heerenveen, Vitesse en tegen puntverlies aanlopen.
Een interview van anderhalf uur. Elan kijkt 10 minuten en trekt zijn conclusies.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef Elan het volgende:
Heb 10 minuten gekeken.
"We moeten in elk geval zorgen dat we in de competitie en in de beker blijven mee doen om de prijzen, anders is de patiënt straks alsnog overleden"
Die podcast luisteren was dus voldoende geweest.
Gros is brandhout is wel heel negatief. Wel mee eens dat je veel eerder moet doorselecteren. Daarom zou ik zeggen komende zomer grote schoonmaak in het salarishuis. Senesi verkopen en daar 4 jonge spelers met voldoende potentie voor terughalen. Dat verwacht ik van een Arnesen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Velen zijn nog steeds veel te optimistisch over de kwaliteit van de huidige selectie. Het gros is brandhout en de schaarse spelers die wel iets kunnen zijn niet constant. Maar types als Toornstra..Botteghin..Jörgensen..totale armoede om die nog steeds in een Feyenoord-shirt te zien. Godsgruwelijk zat die labiele bende, heb er niks mee
Gozer jij hebt het blijkbaar helemaal gezien en je weet het ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een interview van anderhalf uur. Elan kijkt 10 minuten en trekt zijn conclusies.
Tja. Dan wil je het ook gewoon niet weten maar lekker doorgaan met kankeren.
Svensson. Komt. Niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bijlow
Hall - Geertruida - Hendriks - Malacia
Toornstra - Wehrmann
Kokcu
Azarkan - Bozenik - Sinisterra
Fer, Diemers, Burger, Antonucci op het middenveld.
Linssen, Conteh en Bannis voorin.
Wel erg extreem, maar verkoop van Berghuis, Haps, Jorgensen en Senesi.
Nieuwkoop, Botteghin, Van Beek, Spajic, Narsingh en Pratto gaan weg.
Scheelt je heel veel salaris en kan je de selectie op specifieke posities versterken.
Svensson transfervrij halen lijkt me logisch. En verder?
Is nu wel redelijk aan alle kanten bevestigd dat hij niet in Nederland gaat blijven.quote:
Europese inkomsten zijn niet begroot bij Feyenoord. 2e helft van dit seizoen is wel volledig met publiek begroot.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Elke miljoen is mooi meegenomen hoor, afgelopen seizoenen is het helaas iets te vaak gebeurd dat Feyenoord geen uitgave van 5 miljoen kon permitteren. Dus ik ben daarom daar niet zo luchtig over.
Voorrondes overleven zijn wel onze verantwoordelijkheid en ik ga ervanuit dat de vEL te overleven valt als we een prima loting hebben. Net zoals Dinamo Tblisi en Hapoel Beer Sheva in 2019, terwijl wij toen ook al een kutteam hadden met alleen dan nog een grotere kale mongool aan de leiding.
Verder valt of staat alles in combinatie met onze huidige financiële situatie. Weet iemand hier of Feyenoord Q3 en Q4 heeft begroot met kwalificatie voor de EL? Of is het zonder EL-inkomsten begroot?
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Is nu wel redelijk aan alle kanten bevestigd dat hij niet in Nederland gaat blijven.
Ja daar baal ik ook nog steeds van.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk geworden dat Taap wel tien keer beter kon dan hij bij ons heeft laten zien, dat heeft dan ook met de trainers en de speelstijl te maken gehad.
Ja lag goed in de groep (is misschien gedeeltelijk daarom zo lang gebleven), is ook indirect verantwoordelijk ervoor dat Sinisterra zo is opgebloeid. Wel een schoolvoorbeeld dat het bij een speler echt eraan kan liggen hoe de trainers hem gebruiken want bij Peru en Willem II deed hij het ook goed. Gek genoeg ook een beetje hoopgevend want dat maakt wel duidelijk dat Dickie niet het maximale uit al zijn spelers haaltquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook nog steeds van.
Was ook echt een fijne gozert had ik het idee...
Ik was wel echt fan, ook van die dwaze dingen die hij in de CL deed kon ik ook zelfs hebben.
Manmanmanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Zowel Bijlow als Marsman twijfelachtig voor zondag.
Probleem is dat EL je nauwelijks geld oplevert, qua TV inkomsten is het nihil, en qua ticket inkomsten raak je weer een deel kwijt aan bonussen, kortom CL levert je het grote geld op, en op deze manier raak je in een vicieuze cirkel, ook omdat je je spelers minder in de etalage zet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Europese inkomsten zijn niet begroot bij Feyenoord. 2e helft van dit seizoen is wel volledig met publiek begroot.
Volgens @Elan moeten we niet zo zeuren en is het prima dat Bijlow op regelmatige basis een pijntje en/of blessure heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Tja, Elan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens @:elan moeten we niet zo zeuren en is het prima dat Bijlow op regelmatige basis een pijntje en/of blessure heeft.
Volgens FeyenoordTM zijn ze al bezig met een tweede keeper die ook als eerste zou kunnen fungeren maar hij was er wat cryptisch over behalve dat hij lang was (joh), redelijk jong nog en we hem ooit in Europees verband zijn tegengekomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, Elan.
Het is echt een dingetje met Bijlow. Als hij volgend jaar niet nagenoeg alles kan spelen, moet je toch na gaan denken over alternatieven vind ik.
Wie is jullie 3e keeper? (en kan hij er wat van)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Dat klinkt wel verstandig ja. Zou het echt bizar zonde vinden, ook voor die Bijlow zelf, als blessures zijn carrière zo gaan beïnvloeden, maar ja. Een goede tweede keeper die mogelijk zelfs de concurrentie aan kan gaan zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens FeyenoordTM zijn ze al bezig met een tweede keeper die ook als eerste zou kunnen fungeren maar hij was er wat cryptisch over behalve dat hij lang was (joh), redelijk jong nog en we hem ooit in Europees verband zijn tegengekomen.
Volgens mij zit Troost vaak als 3e keeper op de bank. Uit de jeugd dus, geen idee of het wat is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie is jullie 3e keeper? (en kan hij er wat van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |