Wat denk je van onze vriend Amrabat maar dat systeem speelde Slot ook niet met AZ .quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk geworden dat Taap wel tien keer beter kon dan hij bij ons heeft laten zien, dat heeft dan ook met de trainers en de speelstijl te maken gehad.
Velen zijn nog steeds veel te optimistisch over de kwaliteit van de huidige selectie. Het gros is brandhout en de schaarse spelers die wel iets kunnen zijn niet constant. Maar types als Toornstra..Botteghin..Jörgensen..totale armoede om die nog steeds in een Feyenoord-shirt te zien. Godsgruwelijk zat die labiele bende, heb er niks meequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Financiële plaatje ben ik met je eens. Maar je hebt niet het gevoel dat er dan eerst een stuk of 6 spelers weg moeten en 6 bij moeten?
Ons middenveld bijvoorbeeld is bij vlagen compleet brandhout, dat lost een andere manier van spelen of de aanstelling een andere trainer toch niet op?
Het probleem is juist al jaren dat de kwaliteit van het eerste in zijn totaliteit behoorlijk achter blijft in vergelijking met de begroting waar we mee werken.
Daardoor blijf je het bij vlagen moeilijk houden tegen clubs als Heerenveen, Vitesse en tegen puntverlies aanlopen.
Een interview van anderhalf uur. Elan kijkt 10 minuten en trekt zijn conclusies.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:13 schreef Elan het volgende:
Heb 10 minuten gekeken.
"We moeten in elk geval zorgen dat we in de competitie en in de beker blijven mee doen om de prijzen, anders is de patiënt straks alsnog overleden"
Die podcast luisteren was dus voldoende geweest.
Gros is brandhout is wel heel negatief. Wel mee eens dat je veel eerder moet doorselecteren. Daarom zou ik zeggen komende zomer grote schoonmaak in het salarishuis. Senesi verkopen en daar 4 jonge spelers met voldoende potentie voor terughalen. Dat verwacht ik van een Arnesen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Velen zijn nog steeds veel te optimistisch over de kwaliteit van de huidige selectie. Het gros is brandhout en de schaarse spelers die wel iets kunnen zijn niet constant. Maar types als Toornstra..Botteghin..Jörgensen..totale armoede om die nog steeds in een Feyenoord-shirt te zien. Godsgruwelijk zat die labiele bende, heb er niks mee
Gozer jij hebt het blijkbaar helemaal gezien en je weet het ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een interview van anderhalf uur. Elan kijkt 10 minuten en trekt zijn conclusies.
Tja. Dan wil je het ook gewoon niet weten maar lekker doorgaan met kankeren.
Svensson. Komt. Niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bijlow
Hall - Geertruida - Hendriks - Malacia
Toornstra - Wehrmann
Kokcu
Azarkan - Bozenik - Sinisterra
Fer, Diemers, Burger, Antonucci op het middenveld.
Linssen, Conteh en Bannis voorin.
Wel erg extreem, maar verkoop van Berghuis, Haps, Jorgensen en Senesi.
Nieuwkoop, Botteghin, Van Beek, Spajic, Narsingh en Pratto gaan weg.
Scheelt je heel veel salaris en kan je de selectie op specifieke posities versterken.
Svensson transfervrij halen lijkt me logisch. En verder?
Is nu wel redelijk aan alle kanten bevestigd dat hij niet in Nederland gaat blijven.quote:
Europese inkomsten zijn niet begroot bij Feyenoord. 2e helft van dit seizoen is wel volledig met publiek begroot.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Elke miljoen is mooi meegenomen hoor, afgelopen seizoenen is het helaas iets te vaak gebeurd dat Feyenoord geen uitgave van 5 miljoen kon permitteren. Dus ik ben daarom daar niet zo luchtig over.
Voorrondes overleven zijn wel onze verantwoordelijkheid en ik ga ervanuit dat de vEL te overleven valt als we een prima loting hebben. Net zoals Dinamo Tblisi en Hapoel Beer Sheva in 2019, terwijl wij toen ook al een kutteam hadden met alleen dan nog een grotere kale mongool aan de leiding.
Verder valt of staat alles in combinatie met onze huidige financiële situatie. Weet iemand hier of Feyenoord Q3 en Q4 heeft begroot met kwalificatie voor de EL? Of is het zonder EL-inkomsten begroot?
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Is nu wel redelijk aan alle kanten bevestigd dat hij niet in Nederland gaat blijven.
Ja daar baal ik ook nog steeds van.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk geworden dat Taap wel tien keer beter kon dan hij bij ons heeft laten zien, dat heeft dan ook met de trainers en de speelstijl te maken gehad.
Ja lag goed in de groep (is misschien gedeeltelijk daarom zo lang gebleven), is ook indirect verantwoordelijk ervoor dat Sinisterra zo is opgebloeid. Wel een schoolvoorbeeld dat het bij een speler echt eraan kan liggen hoe de trainers hem gebruiken want bij Peru en Willem II deed hij het ook goed. Gek genoeg ook een beetje hoopgevend want dat maakt wel duidelijk dat Dickie niet het maximale uit al zijn spelers haaltquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook nog steeds van.
Was ook echt een fijne gozert had ik het idee...
Ik was wel echt fan, ook van die dwaze dingen die hij in de CL deed kon ik ook zelfs hebben.
Manmanmanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Zowel Bijlow als Marsman twijfelachtig voor zondag.
Probleem is dat EL je nauwelijks geld oplevert, qua TV inkomsten is het nihil, en qua ticket inkomsten raak je weer een deel kwijt aan bonussen, kortom CL levert je het grote geld op, en op deze manier raak je in een vicieuze cirkel, ook omdat je je spelers minder in de etalage zet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Europese inkomsten zijn niet begroot bij Feyenoord. 2e helft van dit seizoen is wel volledig met publiek begroot.
Volgens @Elan moeten we niet zo zeuren en is het prima dat Bijlow op regelmatige basis een pijntje en/of blessure heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Tja, Elan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens @:elan moeten we niet zo zeuren en is het prima dat Bijlow op regelmatige basis een pijntje en/of blessure heeft.
Volgens FeyenoordTM zijn ze al bezig met een tweede keeper die ook als eerste zou kunnen fungeren maar hij was er wat cryptisch over behalve dat hij lang was (joh), redelijk jong nog en we hem ooit in Europees verband zijn tegengekomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, Elan.
Het is echt een dingetje met Bijlow. Als hij volgend jaar niet nagenoeg alles kan spelen, moet je toch na gaan denken over alternatieven vind ik.
Wie is jullie 3e keeper? (en kan hij er wat van)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
Dat klinkt wel verstandig ja. Zou het echt bizar zonde vinden, ook voor die Bijlow zelf, als blessures zijn carrière zo gaan beïnvloeden, maar ja. Een goede tweede keeper die mogelijk zelfs de concurrentie aan kan gaan zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens FeyenoordTM zijn ze al bezig met een tweede keeper die ook als eerste zou kunnen fungeren maar hij was er wat cryptisch over behalve dat hij lang was (joh), redelijk jong nog en we hem ooit in Europees verband zijn tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |