Het gaat toch vooral om dat ze die linkerkant wederom niet goed konden bedwingen icm Veerman? Dat tweette hij overigens na een minuut of 15 al, ter verdediging van. (hij kijkt ook vooral naar Heerenveen want o.a. die club volgt hij altijd) Al hadden ze dat in mijn ogen al wat eerder opgelost nu en vind ik de conclusie 'frustratietackle vanwege het achterna lopen back' een beetje vergezocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
Hoe Heerenveen Feyenoord opnieuw op het verkeerde been zette (VI PRO)
https://www.vi.nl/pro/ana(...)verkeerde-been-zette
Iemand dit artikel gelezen? Bijna de hele analyse rust op het feit dat Berghuis uit frustratie rood pakte (vanwege de tactiek ook nog). Maar daar ben ik nog steeds niet over uit. Het is een domme en roekeloze tackle, maar waarom zou hij gefrustreerd zijn als je 1-3 voor staat?
Dat snap ik. Maar Feyenoord draait het om tot 3-1. Dan doen de eerste 60 minuten er niet meer toe. Hij doet alsof de rest van de wedstrijd nog steeds een gevolg is van de tactiek van Heerenveen, omdat Berghuis uit frustratie rood zou pakken. Dat vind ik nogal vergezocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat toch vooral om dat ze die linkerkant wederom niet goed konden bedwingen icm Veerman? Dat tweette hij overigens na een minuut of 15 al, ter verdediging van. (hij kijkt ook vooral naar Heerenveen want o.a. die club volgt hij altijd)
Is ook vergezocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar Feyenoord draait het om tot 3-1. Dan doen de eerste 60 minuten er niet meer toe. Hij doet alsof de rest van de wedstrijd nog steeds een gevolg is van de tactiek van Heerenveen, omdat Berghuis uit frustratie rood zou pakken. Dat vind ik nogal vergezocht.
Edit: wat je in je edit zegt dus
1e helft was matig, begin 2e helft heel goed en na de 1-3 ging alles fout wat fout kon gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef RvLaak het volgende:
Heb, ivm andere verplichtingen, niets gezien, noch gelezen, over de wedstrijd. Was het echt zo slecht als het scoreverloop doet vermoeden?
De 30e tot 80 minuut (geen idee meer wanneer Berghuis rood kreeg) waren helemaal gezien het rugbyveld eigenlijk meer dan prima. Wat daarna gebeurde dat gebeurt je één keer in de 10 seizoenen ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef RvLaak het volgende:
Heb, ivm andere verplichtingen, niets gezien, noch gelezen, over de wedstrijd. Was het echt zo slecht als het scoreverloop doet vermoeden?
Het drama begon inderdaad niet bij de rode kaart, maar na de wissel van Sini naar Jorgensenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De 30e tot 80 minuut (geen idee meer wanneer Berghuis rood kreeg) waren helemaal gezien het rugbyveld eigenlijk meer dan prima. Wat daarna gebeurde dat gebeurt je één keer in de 10 seizoenen ofzo.
Al vond ik het wisselbeleid van Dickie daar ook wel een beetje debet aan.
Tja..> De Jurk inbrengen is dan ook vragen om problemenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Het drama begon inderdaad niet bij de rode kaart, maar na de wissel van Sini naar Jorgensen
Misschien dat een sportjournalist daar nog een analyse aan kan wijden.
Berghuis kreeg al in minuut 67 rood. Maar de eerste 10 minuten daarna gebeurde er nog niet veel inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De 30e tot 80 minuut (geen idee meer wanneer Berghuis rood kreeg) waren helemaal gezien het rugbyveld eigenlijk meer dan prima. Wat daarna gebeurde dat gebeurt je één keer in de 10 seizoenen ofzo.
Al vond ik het wisselbeleid van Dickie daar ook wel een beetje debet aan.
Iemand noemde Zorya Lugansk al, het leek daarop maar dan zonder goede afloopquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
Kan me NAC uit nog herinneren toen ze Van Hooijdonk erin brachten en heel dat stadion gek werd. Was van 0-2 naar 3-2 ofzo?
Verder kan ik weinig Feyenoordvoorbeelden opnoemen die een beetje vergelijkbaar waren. Wel die vergelijkbaar aanvoelden natuurlijk maar dan ben ik wel even bezig.
Ik was beide wedstrijden zeldzaam boos maar bij Wolfsberger was dat puur gericht op de scheidsrechter, gisteren echt op de eigen ploeg. Zelfs als Feyenoord-supporter is dit een zeldzaamheid. Echt een ongekend kutseizoen zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef Erasmus het volgende:
Nog steeds een kater hiero. Binnen 7 minuten een 1-3 voorsprong weggeven... het enige wat je hoefde te doen is 10 minuten de bus parkeren. Zelfs dat lukte niet eens omdat er bepaalde spelers zijn die als een debiel omgaan met hun balbezit en binnen 10 seconden de bal verliezen. Dit voelt kutter dan de 1-4 verlies van Wolfsberger.
Waar-de-loos. Verder hoop ik dat Berghuis aids oploopt met zijn straatse maniertjes.
Had het er gisteren nog over, zo'n dag als gisteren was uiteindelijk zonder corona een stuk leuker geweest omdat je in ieder geval dan nog wat berenburgjes kon atten in die lange kroeg onder de tribune daar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan in dit corona seizoen maar moeilijk echt boos worden eigenlijk.
Het grappige was dat ik de hele tijd super ontspannen voor de tv zat, ook bij de vermeende 2-0 en die strafschop. Maar deze ongekend achterlijke manier van een voorsprong weggeven maakte mij toch wel weer heel agressief, ben er nu echt wel klaar mee. Met name aan het middenveld erger ik mij al maanden kapot (met uitzondering van Toornstra).quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, voor mij persoonlijk was het nu alsnog voor de TV dus dat wat jij zegt mis ik niet, maar gewoon meer de beleving, spanning, etc. Wat jij laatst al zei volgens mij, het zijn meer veredelde trainingspotjes dan wat anders. Het besef dat er wat op het spel staat is wat moeilijker of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het er gisteren nog over, zo'n dag als gisteren was uiteindelijk zonder corona een stuk leuker geweest omdat je in ieder geval dan nog wat berenburgjes kon atten in die lange kroeg onder de tribune daar.
Nu zat ik me met een bak koffie op de bank maar wat halfbakken te ergeren.
Op naar volgend seizoenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Plus het scheelt weer een vernedering tegen Ajax.
Wat uiteindelijk veel meer stress geeft.
Mwah, deze vernedering is erger dan een mogelijke vernedering die Ajax met hun kwaliteiten kan toebrengen. In de arena waren we al een stuk beter en dat was met Diemers op het middenveld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Maar zonder Berghuis en zonder publiek had dat toch op een enorm drama uitgelopen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze vernedering is erger dan een mogelijke vernedering die Ajax met hun kwaliteiten kan toebrengen. In de arena waren we al een stuk beter en dat was met Diemers op het middenveld.
Dat laatste heb ik ook een beetje. Terwijl juist door corona het resultaat dit seizoen ontzettend belangrijk is voor wat we kunnen neerzetten volgend jaar als we wel weer normaal naar de Kuip kunnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, voor mij persoonlijk was het nu alsnog voor de TV dus dat wat jij zegt mis ik niet, maar gewoon meer de beleving, spanning, etc. Wat jij laatst al zei volgens mij, het zijn meer veredelde trainingspotjes dan wat anders. Het besef dat er wat op het spel staat is wat moeilijker of iets dergelijks.
van Ajax verliezen is geen schandequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
Wat uiteindelijk veel meer stress geeft.
In welk opzicht, kwalificatie voor Europees voetbal?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook een beetje. Terwijl juist door corona het resultaat dit seizoen ontzettend belangrijk is voor wat we kunnen neerzetten volgend jaar als we wel weer normaal naar de Kuip kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |