Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetentquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Marsman is de groote mongool van de avond.
Berghuis volgt met daarachter Botteghin.
Die weet zelf ook wel dat ie een debiel is geweest. Het is Bilal nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Like gegeven.
Hoe zou Berghuis zich nu voelen?
Wel aardig dat de rest ook besluit dan de halve finale te willen missen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blij want nu mist ie slechts een wedstrijd in de beginrondes
Ik zou het op collectief falen willen gooienquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetent
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die weet zelf ook wel dat ie een debiel is geweest. Het is Bilal niet
Wie verwacht je daar, Marsman of Berghuis?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef hhh38 het volgende:
Zou de Brienenoord even in de gaten houden vannacht
Absoluut, maar met 11 kan was je nooit in deze positie gekomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen Berghuis wel de schuld geven, maar Marsman heeft ook staan blunder als een teringdebiel.
Maar dat was het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou het op collectief falen willen gooien
Ach als ie inhoudelijk een goed interview geeft krijgt iedereen weer een nat onderbroekje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.
Een 3-1 voorsprong niet kunnen verdedigen. Niet eens een beetje ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis is de grootste mongool. Marsman is gewoon incompetent
De solidariteit gaat ver.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel aardig dat de rest ook besluit dan de halve finale te willen missen.
Het hele team..ook met 10 man mag je nooit zo instortenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
We kunnen Berghuis wel de schuld geven, maar Marsman heeft ook staan blunder als een teringdebiel.
Als je bij een 1-3 voorsprong een tweede achterlijke tackle inzet ben je de grootste mongool. Mag van mij lekker dit weekend ook banken om een punt te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou het op collectief falen willen gooien
Dat was anders een rondje verder zo geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:35 schreef belanov het volgende:
Straks moeten hopen dat Ajax de dubbel pakt zodat je derde plek wat waard is![]()
![]()
![]()
In het veld heeft hij soms vonken in de kop maar het is echt geen domme jongen, verre van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, soms heb ik het idee dat Berghuis ook het IQ van een gorilla heeft.
Duurt nog ffquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tegen Ajax Haps op links, Sini op rechts en Linssen in de spits?
Ja had dit absoluut niet verwacht inderdaad. Maar de vraag hoe je zonder Berghuis speelt blijft altijd interessant. 😜quote:
Precies, of zelf eens zo’n achterlijke tackle tegen zijn poot laten krijgen. Wat is die debiel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:38 schreef onlogisch het volgende:
Laat Berghuis lekker naar huis lopen.
Inderdaad, vergelijk dit even met die 10 man situaties tegen Zagreb en CSKAquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:36 schreef Haringkop het volgende:
Nooit verwacht dat we met 10 man dit zouden weggeven. Dit had je gewoon moeten kunnen uitspelen.
Maar goed ik gun de rest van dit forum hun pleziertje.
Pech? Onkunde bedoel jequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hadden jullie nooit meer mogen weggeven. Wat een pech.
Weinig pech hoor, gewoon heel slecht uitgespeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hadden jullie nooit meer mogen weggeven. Wat een pech.
Weinig op de arbitrage aan te merken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:40 schreef Kerftminister het volgende:
Dickie wat zielig zeg dat bij die scheidsrechter. Wat triest, zelf tactisch keihard gefaald, kutwissels, kutopstelling.
Berghuis aanvoerdersband afpakken.
Inderdaad, nul organisatie. Zet dan die Kroatische slager erin om de boel op slot te zetten. Maar gelukkig kan Botteghin goed praten, wat de organisatie stond geweldig vandaag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, vergelijk dit even met die 10 man situaties tegen Zagreb en CSKA
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Weinig op de arbitrage aan te merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |