Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een lange periode met goed transferbeleid zou genoeg moeten zijn. Maar dan moet je bijna elke euro die je hebt goed investeren en dat is bij ons nog nooit gelukt volgens mij.
Bij AZ wel, maar daar hebben mensen ook meer geduld.
Tja, dat gaat voor vrijwel alle clubs gelden vermoed ik. Worden lastige tijden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
Ook een klapper op de transfermarkt zal voor 60% naar de ontstane coronaschulden gaan.
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, dat gaat voor vrijwel alle clubs gelden vermoed ik. Worden lastige tijden.
Gek genoeg baal ik eigenlijk het meest van het feit dat ik dacht dat we wel weer redelijk op koers waren. En dan komt er zo’n kut pot voorbij. Lekker ook met zo’n programma voor de boeg.
Dan gaat men zelf ook denken dat het allemaal wel goed gaat. Transferwindow met Troost is ook een hele dure grap gebleken. Die heeft zich gewoon van tafel laten blazen door een paar zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.
Het gaat niet geweldig nee, dat zeg ik ook niet. Maar tweede helft tegen Willem II was best goed, eerste helft tegen PSV prima, vandaag begin je (weer) ruk maar na de goal van Heerenveen tot en met de rode kaart ben je ook de betere.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.
Moet daar niet even een website voor gemaakt worden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe veel wedstrijden nis Feyenoord eigenlijk ongeslagen?
Toen gingen ze weer voor het snelle succes, net als in 2007.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.
Yep. Enige verschil is dat we nu geen schuld van 35 miljoen hoeven weg te werken en nog een positief eigen vermogen hebben. Door corona wordt dat alleen steeds kleiner. Irritant is het..zoveel spelers die van mij wel mogen opbokken, maar wat kan je ervoor terughalen..quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen gingen ze weer voor het snelle succes, net als in 2007.
Deze keer leverde het tenminste een kampioenschap op, maar we zijn nu eigenlijk weer terug bij waar we in 2014 waren.
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.
Tegen Willem 2 was het de eerste helft nog veel slechter. Werden vandaag genoeg kansen gecreëerd en er was helemaal niks aan de hand tot de rode kaart.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.
Die pass van Geertruida was exemplarisch. Zonder veel druk zo'n bal geven. Dan heb je geen idee waar je medespelers horen te lopen. De dekking erna was dramatisch want de verdediging communiceerde niet goed.
En hoe vaak Fer stond te slapen of de verkeerde kant draaide...dat leek gewoon niet verbeterd sinds zijn debuutjaar
Is ook wel genoeg perspectief en hopelijk pakken een paar verrassingen van Arnesen goed uit. PSV zou je eigenlijk structureel wel voorbij moeten kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep. Enige verschil is dat we nu geen schuld van 35 miljoen hoeven weg te werken en nog een positief eigen vermogen hebben. Door corona wordt dat alleen steeds kleiner. Irritant is het..zoveel spelers die van mij wel mogen opbokken, maar wat kan je ervoor terughalen..
De goal van Berghuis was wel echt een pareltje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.
Die pass van Geertruida was exemplarisch. Zonder veel druk zo'n bal geven. Dan heb je geen idee waar je medespelers horen te lopen. De dekking erna was dramatisch want de verdediging communiceerde niet goed.
En hoe vaak Fer stond te slapen of de verkeerde kant draaide...dat leek gewoon niet verbeterd sinds zijn debuutjaar
Qua gevoel eens, maar de club kan het zich echt niet permitteren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet of ik er heel droevig van moet worden om zo’n affiche in een leeg stadion achter de tv te moeten missen.
Laat het dan ook maar meteen een écht kleurloos seizoen worden.
Inspelen, doorlopen, binnen schieten. Wel aardig ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De goal van Berghuis was wel echt een pareltje.
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Qua gevoel eens, maar de club kan het zich echt niet permitteren.
Ik heb echt het gevoel dat het zwaard van Damocles boven ons hangt. Overwinteren in de EL en de beker had nog enigszins lucht gegeven. Nu moet je spelers verkopen, maar ik moet nog maar
zien dat je daar in deze tijden de hoofdprijs voor gaat pakken.
Voor 4 miljoen gaan zich genoeg clubs melden vermoed ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Inspelen, doorlopen, binnen schieten. Wel aardig ja.
Welke club zit trouwens te wachten op die labiele persoonlijkheid van Berghuis? Kijk die eerste gele kaart even terug. Waar gaat dat over!? Hij mag blij zijn dat ie bij Feyenoord speelt. Hoger mag ie lekker bankie oppakken.
Totaal niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.
In 2010/11 moesten we alles met waarde verkopen en konden we niets terughalen. Dat is nu wel anders. We hebben veel meer spelers die minstens 5 miljoen opleveren en als we 30 miljoen binnen krijgen neem ik aan dat we daar wel 10-15 miljoen van kunnen uitgeven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.
beide beentjes weer op de grondquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Scrummie het volgende:
Van Amerikanen met geld naar terug naar 2010. Het kan snel gaan.
Totaal blind dat iemand als Fer verkozen werd boven Tapia als je nu haar hun niveau een jaar later kijkt. Vat de achterlijkheid van Feyenoord wel samenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Taap zijn goede wedstrijden in een Feyenoord shirt zijn ook op 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Totaal blind dat iemand als Fer verkozen werd boven Tapia als je nu haar hun niveau een jaar later kijkt. Vat de achterlijkheid van Feyenoord wel samen
Oneens, toen had Heerenveen al verder voor kunnen staan. Denk aan die rare bal van Geertruida alleen al. Er was van alles aan de hand maar we leken er doorheen te zwijnen tegen de verhoudingen in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Tegen Willem 2 was het de eerste helft nog veel slechter. Werden vandaag genoeg kansen gecreëerd en er was helemaal niks aan de hand tot de rode kaart.
Mwah, na dat eerste kwartier had Feyenoord de wedstrijd wel goed onder controle. Die afgekeurde goal kwam echt uit het niets wat dat betreft,quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oneens, toen had Heerenveen al verder voor kunnen staan. Denk aan die rare bal van Geertruida alleen al. Er was van alles aan de hand maar we leken er doorheen te zwijnen tegen de verhoudingen in.
Ik vraag het mij af. Het zal vooral afhangen wat de scc-houders gaan doen. Als daar een grote groep restitutie vraagt dan heeft de club echt een fors gaat te dichten. En voor een speler als Senesi zal waarschijnlijk ook nog genoeg aan de strijkstok blijven hangen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2010/11 moesten we alles met waarde verkopen en konden we niets terughalen. Dat is nu wel anders. We hebben veel meer spelers die minstens 5 miljoen opleveren en als we 30 miljoen binnen krijgen neem ik aan dat we daar wel 10-15 miljoen van kunnen uitgeven.
Ik vond het juist een typisch verschijnsel van dit Feyenoord: ineens wakker worden en druk zetten, denken er te zijn ("onder controle") en dan achterin keer op keer staan te slapen bij counters. Middenveld was ook weer om je tv uit te schieten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, na dat eerste kwartier had Feyenoord de wedstrijd wel goed onder controle. Die afgekeurde goal kwam echt uit het niets wat dat betreft,
Vind ik ook. Net als dat die penalty echt niet zo'n achterlijke actie was van Marsman. Hij glibberde alleen door. Zag er veel erger uit dan was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Haringkop het volgende:
Ik zit net nog eens die 3-3 te kijken, maar eigenlijk best bizar dat die gewoon goedgekeurd werd. Tuurlijk moet Marsman dat beter doen, maar dat zetje is echt wel precies genoeg om hem uit balans te brengen.
ik vond het niet veel maar er wordt te vaak wel voor gefloten, wel grappig dat die jongen als 1e keeper het echt goed gedaan heeft, hij is net 3 dagen weer 2e keeper en staat te schutteren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Haringkop het volgende:
Ik zit net nog eens die 3-3 te kijken, maar eigenlijk best bizar dat die gewoon goedgekeurd werd. Tuurlijk moet Marsman dat beter doen, maar dat zetje is echt wel precies genoeg om hem uit balans te brengen.
Gewoon terecht. Keepers komen met noppen vooruit op ooghoogte in, raken geregeld iemand en geen haan die er naar kraait. Als keepers maar een vlaagje wind voelen dan is het echter al een overtreding en liggen ze te janken. Dat overbeschermen van keepers mag wat mij betreft wel over zijn, ze hebben het voordeel dat ze hoger komen doordat ze hun handen mogen gebruiken, daarnaast kunnen ze net als iedere andere speler toch ook gewoon de duels aangaan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Haringkop het volgende:
Het was inderdaad niet heel veel. Toch hoort dit binnen het 5-meter gebied afgefloten te worden, denk ik. Keeper is in de lucht heel kwetsbaar. Een heel klein zetje en hij zit volledig mis natuurlijk. Wat mij betreft is hier buiten het 5 meter gebied niets aan de hand, maar daarbinnen zou de keeper beschermd mogen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het niet veel maar er wordt te vaak wel voor gefloten, wel grappig dat die jongen als 1e keeper het echt goed gedaan heeft, hij is net 3 dagen weer 2e keeper en staat te schutteren.
Ben je toevallig voor PSV?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Keepers komen met noppen vooruit op ooghoogte in, raken geregeld iemand en geen haan die er naar kraait. Als keepers maar een vlaagje wind voelen dan is het echter al een overtreding en liggen ze te janken. Dat overbeschermen van keepers mag wat mij betreft wel over zijn, ze hebben het voordeel dat ze hoger komen doordat ze hun handen mogen gebruiken, daarnaast kunnen ze net als iedere andere speler toch ook gewoon de duels aangaan?
Ohja en Dickie valt nu ook wel echt door de mand hé. Ontzettende nare vent. Ik las dat users hier de mond vol hadden over Schmidt, maar die is tenminste gewoon eerlijk. Dickie heeft een beetje last van het v.d. Brom syndroom, amicaal wanneer het goed loopt maar een chagrijnige cynische sik wanneer het tegenzit.
Nog even teruggekeken, (min 6:28) maar hij wordt meer door z'n eigen verdedigers gehinderd lijkt hetquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet heel veel. Toch hoort dit binnen het 5-meter gebied afgefloten te worden, denk ik. Keeper is in de lucht heel kwetsbaar. Een heel klein zetje en hij zit volledig mis natuurlijk. Wat mij betreft is hier buiten het 5 meter gebied niets aan de hand, maar daarbinnen zou de keeper beschermd mogen worden.
Dus dit is een ongelukkig moment, maar niet direct de reden dat je verliest. Ze moeten gewoon weer kritisch de wedstrijd analyseren, en ook vooral de goede punten eruit pakken. Uiteindelijk leer je weer van dit soort wedstrijden.
Zei ik ook gelijk ja, al zal je hem met een regelneukertje wel mee hebben gekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken, (min 6:28) maar hij wordt meer door z'n eigen verdedigers gehinderd lijkt het
Ja inderdaad. En die aanvaller raakte hem echt amper.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken, (min 6:28) maar hij wordt meer door z'n eigen verdedigers gehinderd lijkt het
Amper was genoeg om hem uit balans te brengen in dit beeld, al zal iedereen hier nogal subjectief naar kijken dus een discussie hierover heeft toch niet veel zin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:47 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En die aanvaller raakte hem echt amper.
Het maakt ook weinig meer uit, scheids was niet goed maar ook niet partijdig, als je een 1-3 zo weggeeft kan je alleen maar naar jezelf kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Amper was genoeg om hem uit balans te brengen in dit beeld, al zal iedereen hier nogal subjectief naar kijken dus een discussie hierover heeft toch niet veel zin.
Bedankt voor het omschrijven van de charme van Dick Advocaat. Iemand die gewoon oprecht chagrijnig is na een nederlaag en daardoor in wat emotie gaat handelen en spreken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
Ohja en Dickie valt nu ook wel echt door de mand hé. Ontzettende nare vent. Ik las dat users hier de mond vol hadden over Schmidt, maar die is tenminste gewoon eerlijk. Dickie heeft een beetje last van het v.d. Brom syndroom, amicaal wanneer het goed loopt maar een chagrijnige cynische sik wanneer het tegenzit.
Oh uiteraard, je mag dit nooit weggeven. Ook niet met 10 man.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt ook weinig meer uit, scheids was niet goed maar ook niet partijdig, als je een 1-3 zo weggeeft kan je alleen maar naar jezelf kijken.
Hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Keepers komen met noppen vooruit op ooghoogte in, raken geregeld iemand en geen haan die er naar kraait. Als keepers maar een vlaagje wind voelen dan is het echter al een overtreding en liggen ze te janken. Dat overbeschermen van keepers mag wat mij betreft wel over zijn, ze hebben het voordeel dat ze hoger komen doordat ze hun handen mogen gebruiken, daarnaast kunnen ze net als iedere andere speler toch ook gewoon de duels aangaan?
Ja dit dus. Was ook niet de 1e keer dit seizoen met 10 man en Heerenveen creëerde eigenlijk ook tot die 2-3 niets.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:11 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat gejank om de scheids wel een beetje treurig overigens. Je staat 1-3 voor en er is weinig aan de hand. Het is echt onbegrijpelijk dat je dit dan nog weggeeft, met als start die domme tweede gele kaart van Berghuis. En dan gaat binnen 7 (!!) minuten alles mis![]()
![]()
Welcome to Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |