Ik weet eigenlijk ook niet of ik er heel droevig van moet worden om zo’n affiche in een leeg stadion achter de tv te moeten missen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef DonRaja het volgende:
Laten we maar ff een tussenjaartje inlassen
Komend seizoen hebben we in ieder geval een veelbelovende trainer. Benieuwd wat hij uit dit labiele zootje spelers weet te persen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:38 schreef DonRaja het volgende:
Laten we maar ff een tussenjaartje inlassen
Nummer 6 is al een hele prestatie voor Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef Leonos het volgende:
Ajoh, bekertje, verder gewoon 6e worden, prima seizoen.
Wellicht nog klein feestje op de coolsingel.
Gaat wel een lastig verhaal voor Arnesen worden als Berghuis vertrekt voor een fooi. Salarisbudget is er wel maar dan zit je weer in een vijver van transfervrije spelers te vissen. Of men is achter de schermen al op de goede weg met geldschieters.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Komend seizoen hebben we in ieder geval een veelbelovende trainer. Benieuwd wat hij uit dit labiele zootje spelers weet te persen.
Investeerders mogen wel aankloppen ja..elke gek met een zakje duiten is welkom. Ik zie niet hoe Feyenoord op een andere manier de weg omhoog kan vinden. Hooguit door een klapper op de transfermarkt maar dat is bij deze club niet echt een zekerheidquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gaat wel een lastig verhaal voor Arnesen worden als Berghuis vertrekt voor een fooi. Salarisbudget is er wel maar dan zit je weer in een vijver van transfervrije spelers te vissen. Of men is achter de schermen al op de goede weg met geldschieters.
Een lange periode met goed transferbeleid zou genoeg moeten zijn. Maar dan moet je bijna elke euro die je hebt goed investeren en dat is bij ons nog nooit gelukt volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Investeerders mogen wel aankloppen ja..elke gek met een zakje duiten is welkom. Ik zie niet hoe Feyenoord op een andere manier de weg omhoog kan vinden. Hooguit door een klapper op de transfermarkt maar dat is bij deze club niet echt een zekerheid
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een lange periode met goed transferbeleid zou genoeg moeten zijn. Maar dan moet je bijna elke euro die je hebt goed investeren en dat is bij ons nog nooit gelukt volgens mij.
Bij AZ wel, maar daar hebben mensen ook meer geduld.
Tja, dat gaat voor vrijwel alle clubs gelden vermoed ik. Worden lastige tijden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
Ook een klapper op de transfermarkt zal voor 60% naar de ontstane coronaschulden gaan.
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, dat gaat voor vrijwel alle clubs gelden vermoed ik. Worden lastige tijden.
Gek genoeg baal ik eigenlijk het meest van het feit dat ik dacht dat we wel weer redelijk op koers waren. En dan komt er zo’n kut pot voorbij. Lekker ook met zo’n programma voor de boeg.
Dan gaat men zelf ook denken dat het allemaal wel goed gaat. Transferwindow met Troost is ook een hele dure grap gebleken. Die heeft zich gewoon van tafel laten blazen door een paar zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.
Het gaat niet geweldig nee, dat zeg ik ook niet. Maar tweede helft tegen Willem II was best goed, eerste helft tegen PSV prima, vandaag begin je (weer) ruk maar na de goal van Heerenveen tot en met de rode kaart ben je ook de betere.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.
Moet daar niet even een website voor gemaakt worden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe veel wedstrijden nis Feyenoord eigenlijk ongeslagen?
Toen gingen ze weer voor het snelle succes, net als in 2007.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij AZ is er ook veel minder druk, lijkt mij veel fijner werken. Paar jaar terug leek Feyenoord qua beleid ook op de goede weg..de jeugdopleiding die jaren achter elkaar als beste werd beoordeeld..maar er lijkt niks van over.
Yep. Enige verschil is dat we nu geen schuld van 35 miljoen hoeven weg te werken en nog een positief eigen vermogen hebben. Door corona wordt dat alleen steeds kleiner. Irritant is het..zoveel spelers die van mij wel mogen opbokken, maar wat kan je ervoor terughalen..quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen gingen ze weer voor het snelle succes, net als in 2007.
Deze keer leverde het tenminste een kampioenschap op, maar we zijn nu eigenlijk weer terug bij waar we in 2014 waren.
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo slecht was het vandaag niet en de laatste tijd gaat het echt niet geweldig. Tegen PSV en Willem 2 was het ook niet geweldig, maar toen zat het een beetje mee. Vandaag zit het tegen.
Tegen Willem 2 was het de eerste helft nog veel slechter. Werden vandaag genoeg kansen gecreëerd en er was helemaal niks aan de hand tot de rode kaart.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.
Die pass van Geertruida was exemplarisch. Zonder veel druk zo'n bal geven. Dan heb je geen idee waar je medespelers horen te lopen. De dekking erna was dramatisch want de verdediging communiceerde niet goed.
En hoe vaak Fer stond te slapen of de verkeerde kant draaide...dat leek gewoon niet verbeterd sinds zijn debuutjaar
Is ook wel genoeg perspectief en hopelijk pakken een paar verrassingen van Arnesen goed uit. PSV zou je eigenlijk structureel wel voorbij moeten kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep. Enige verschil is dat we nu geen schuld van 35 miljoen hoeven weg te werken en nog een positief eigen vermogen hebben. Door corona wordt dat alleen steeds kleiner. Irritant is het..zoveel spelers die van mij wel mogen opbokken, maar wat kan je ervoor terughalen..
De goal van Berghuis was wel echt een pareltje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was het wel. Het stond niet goed, liep niet goed op een kleine periode na waarin onze goals vielen in de tweede helft. Het zag er zenuwachtig uit.
Die pass van Geertruida was exemplarisch. Zonder veel druk zo'n bal geven. Dan heb je geen idee waar je medespelers horen te lopen. De dekking erna was dramatisch want de verdediging communiceerde niet goed.
En hoe vaak Fer stond te slapen of de verkeerde kant draaide...dat leek gewoon niet verbeterd sinds zijn debuutjaar
Qua gevoel eens, maar de club kan het zich echt niet permitteren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet of ik er heel droevig van moet worden om zo’n affiche in een leeg stadion achter de tv te moeten missen.
Laat het dan ook maar meteen een écht kleurloos seizoen worden.
Inspelen, doorlopen, binnen schieten. Wel aardig ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De goal van Berghuis was wel echt een pareltje.
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Qua gevoel eens, maar de club kan het zich echt niet permitteren.
Ik heb echt het gevoel dat het zwaard van Damocles boven ons hangt. Overwinteren in de EL en de beker had nog enigszins lucht gegeven. Nu moet je spelers verkopen, maar ik moet nog maar
zien dat je daar in deze tijden de hoofdprijs voor gaat pakken.
Voor 4 miljoen gaan zich genoeg clubs melden vermoed ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Inspelen, doorlopen, binnen schieten. Wel aardig ja.
Welke club zit trouwens te wachten op die labiele persoonlijkheid van Berghuis? Kijk die eerste gele kaart even terug. Waar gaat dat over!? Hij mag blij zijn dat ie bij Feyenoord speelt. Hoger mag ie lekker bankie oppakken.
Totaal niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.
In 2010/11 moesten we alles met waarde verkopen en konden we niets terughalen. Dat is nu wel anders. We hebben veel meer spelers die minstens 5 miljoen opleveren en als we 30 miljoen binnen krijgen neem ik aan dat we daar wel 10-15 miljoen van kunnen uitgeven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Krabby gaf vanmorgen inderdaad ook al aan dat we weer richting 2010 gaan. Alles verkopen en met jeugd doorgaan. Succes voor Arne. Gelukkig komt er met de huidige o/18 wel een mooie lichting aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |