Ik ben in dubio. Je gaat er nooit dezelfde kwaliteit voor terug halen en hij levert nauwelijks een transfersom op. Hij lijkt ook veel te veel bezig met zijn rol als aanvoerder en de tactiek. Misschien is dat wel voorbij met een andere trainer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop volgend seizoen op een Feyenoord zonder Berghuis. Zo, dat is eruit.
Ik denk ook wel dat er meer argumenten zijn om 'm te houden dan weg te doen (al is de kans natuurlijk erg groot dat hij weg gaat). Maar mijn hoop zit 'm ook niet echt in het kwaliteitsaspect, meer in het 'toe aan iets nieuws' qua Berghuis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben in dubio. Je gaat er nooit dezelfde kwaliteit voor terug halen en hij levert nauwelijks een transfersom op. Hij lijkt ook veel te veel bezig met zijn rol als aanvoerder en de tactiek. Misschien is dat wel voorbij met een andere trainer.
Maar het is wel met afstand je best betaalde speler en we moeten een keer door.
Tegen die tijd is er voor Feyenoord wellicht ook geen noodzaak er vol in de gaan qua ranglijst dus dan verwacht ik alsnog dat de individuele kwaliteit de doorslag geeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind ze wel enorm hybrid spelen hoor zo van genoeg is genoeg dus zie dat dit seizoen niet zo snel gebeuren en tegen de tijd van Feyenoord-Ajax is het kampioenschap misschien net beslist dus dan zie ik Feyenoord het gewoon nog winnen ook.
Hoe zie je dat voor je met nog 3 wedstrijden te gaan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen die tijd is er voor Feyenoord wellicht ook geen noodzaak er vol in de gaan qua ranglijst dus dan verwacht ik alsnog dat de individuele kwaliteit de doorslag geeft.
Ga er altijd met veel zin naar zitten kijken maar statistisch gezien is de kans op een pak slaag altijd dichterbij dan een bescheiden overwinning dat heeft niks met pessimisme of Calimero te maken. Hoping for the best, expecting the worst.
Alles afwegend zou ik het toch jammer vinden wanneer hij vertrekt, omdat je inderdaad dezelfde kwaliteit niet terughaalt.. of Sinistierra moet opeens structureel de pannen van het dak gaan spelenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben in dubio. Je gaat er nooit dezelfde kwaliteit voor terug halen en hij levert nauwelijks een transfersom op. Hij lijkt ook veel te veel bezig met zijn rol als aanvoerder en de tactiek. Misschien is dat wel voorbij met een andere trainer.
Maar het is wel met afstand je best betaalde speler en we moeten een keer door.
Stevige consolidatie in puntenaantal zowel naar onder als boven op (bijvoorbeeld) een vierde plek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je met nog 3 wedstrijden te gaan?
Ik vond Sinisterra gisteren wel weer ouderwets gevaarlijk. Heel onvoorspelbaar in z'n acties, heel balvast, goed overzicht, prima passesquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alles afwegend zou ik het toch jammer vinden wanneer hij vertrekt, omdat je inderdaad dezelfde kwaliteit niet terughaalt.. of Sinistierra moet opeens structureel de pannen van het dak gaan spelen
Ik denk dat je tot het eind bij AZ in de buurt blijft staan. Als het tegen zit in de achtervolging vanaf plek 4 en als het meezit heb je een voorsprong en is PSV misschien ook nog in zicht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Stevige consolidatie in puntenaantal zowel naar onder als boven op (bijvoorbeeld) een vierde plek.
Dat scenario zou geweldig zijn maar er is met wedstrijden achtereenvolgens tegen Twente en AZ Groningen ook zomaar een kans dat je de aansluiting met die clubs volledig kwijtraakt, en juist naar je achtervolgers moet gaan kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je tot het eind bij AZ in de buurt blijft staan. Als het tegen zit in de achtervolging vanaf plek 4 en als het meezit heb je een voorsprong en is PSV misschien ook nog in zicht.
Die wedstrijd tegen Groningen is een inhaalwedstrijd dus daar ga je in ieder geval niet verderop van raken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat scenario zou geweldig zijn maar er is met wedstrijden achtereenvolgens tegen Twente en AZ Groningen ook zomaar een kans dat je de aansluiting met die clubs volledig kwijtraakt, en juist naar je achtervolgers moet gaan kijken.
Even kijken hoe ze het na het drama van gisteren weer oppakken.
Als je in de laatste 10 minuten de bus gaat parkeren met 10 man en ook nog heel erg beperkt gaat counteren (de 1-3 of de 2-3 voorsprong behouden is 10000x belangrijker dan nog een kooltje) hoort dat helemaal niets uit te maken. Sterker nog, dan had je nog wat aan De Jurk met zijn lengte bij corners tegen gezien Sini niet zo heel lang is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Het drama begon inderdaad niet bij de rode kaart, maar na de wissel van Sini naar Jorgensen
Misschien dat een sportjournalist daar nog een analyse aan kan wijden.
Als Ajax dat wel besluit legt Toornstra dusdanig hard zijn noppen in het been van een Ajacied dat het net geen rood is maar dat het wel heel veel pijn doet, en vervolgens doet Linssen dat totdat Ajax het een tandje rustiger aan doet. Dat is een heel andere situatie dan wanneer je in de slotfase tegen een opportunistische aanvallende ploeg met 10 man een voorsprong verdedigt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Er kan een keer een moment komen dat ze dat wel besluiten te doen. Je zag gisteren ook hoe makkelijk wij in staat zijn in een heel kort tijdsbestek 3 kools weggeven, dus je maakt mij niet wijs dat het niet zou kunnen.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit pas telt bij vanaf de Europa League. Financieel valt er ellendig weinig te halen in de Conference League, behalve een Europees prijsje (leuk man de Europa Cup III weer terug /s) en een ticket naar de groepsfase EL. Om de EL te halen via de 3de plek (ik zie ons geen 2de worden) moeten we hopen dat Ajax de beker pakt. Anders gaan we de Conference League in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je je Europees kwalificeert is de noodzaak om Senesi te verkopen al minder (waardoor je een hoger bedrag kan vragen), en verder maakt het ook wel het verschil of we in de vijver Antonucci/Conteh kunnen vissen of in de vijver Senesi/Kudus voor jong talent. Volgend seizoen wordt sowieso een opbouwjaar.
Je had Linssen of Sini gewoon moeten wisselen voor Spajic en het daar bij moeten laten. Dan maak je de ruimtes achterin kleiner tegen een opportunistisch aanvallende ploeg terwijl je twee goals verschil verdedigt. Ik kan er nog steeds niet bij dat Dickie dat niet deed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je in de laatste 10 minuten de bus gaat parkeren met 10 man en ook nog heel erg beperkt gaat counteren (de 1-3 of de 2-3 voorsprong behouden is 10000x belangrijker dan nog een kooltje) hoort dat helemaal niets uit te maken. Sterker nog, dan had je nog wat aan De Jurk met zijn lengte bij corners tegen gezien Sini niet zo heel lang is.
Ja, eens dat Spajic erin had gemoeten. Zodra de 2-3 binnenviel na het domme verlies van de Geert dacht ik echt: "nu moeten ze gvd 5-3-1 of desnoods 6-2-1 spelen om dit vast te houden". Vleugelaanvaller eruit, Spajic erin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had Linssen of Sini gewoon moeten wisselen voor Spajic en het daar bij moeten laten. Dan maak je de ruimtes achterin kleiner tegen een opportunistisch aanvallende ploeg terwijl je twee goals verschil verdedigt. Ik kan er nog steeds niet bij dat Dickie dat niet deed.
mwa was anders druk zat qua eigen spelers in het strafschop gebiedquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, eens dat Spajic erin had gemoeten. Zodra de 2-3 binnenviel na het domme verlies van de Geert dacht ik echt: "nu moeten ze gvd 5-3-1 of desnoods 6-2-1 spelen om dit vast te houden". Vleugelaanvaller eruit, Spajic erin.
Wat een armoe hebben wij toch.
bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je in de laatste 10 minuten de bus gaat parkeren met 10 man en ook nog heel erg beperkt gaat counteren (de 1-3 of de 2-3 voorsprong behouden is 10000x belangrijker dan nog een kooltje) hoort dat helemaal niets uit te maken. Sterker nog, dan had je nog wat aan De Jurk met zijn lengte bij corners tegen gezien Sini niet zo heel lang is.
Nou dat viel wel mee gezien hoeveel ruimte Heerenveen had voor die goals. Tevens moet je bij 1-3 en 10 man al de laatste tien minuten voor de pot hangen en ballen wegrammen. Dat kan Spajic prima.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa was anders druk zat qua eigen spelers in het strafschop gebied
als je zelf stopt met voetballen houdt het wel een beetje op, kan je wel 6 cv's opstellen maar als die bal blijft komen gaat het een keer foutquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee gezien hoeveel ruimte Heerenveen had voor die goals. Tevens moet je bij 1-3 en 10 man al de laatste tien minuten voor de pot hangen en ballen wegrammen. Dat kan Spajic prima.
Dit was echt ongekend dom (en tevens ook wel onbegrijpelijk dat een ontzettend ervaren coach als Dick dit soort fouten nog maakt).
Natuurlijk maar niet in zo’n kort tijdbestek. Wat extra vastigheid achterin opstellen is dan een logische keuze.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zelf stopt met voetballen houdt het wel een beetje op, kan je wel 6 cv's opstellen maar als die bal blijft komen gaat het een keer fout
Correct, maar kan voor Groningen wel een manier zijn om aan te haken bij winst. Verschil is dan (in de realiteit van het hier en nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Groningen is een inhaalwedstrijd dus daar ga je in ieder geval niet verderop van raken.
Verder zijn de komende wedstrijden voor AZ zelf VVV (u), Feyenoord (t), Vitesse (u), Twente (t), PSV (t). Genoeg kansen om punten te verspelen.
Zeker met hoe Marsman bezig was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maar niet in zo’n kort tijdbestek. Wat extra vastigheid achterin opstellen is dan een logische keuze.
Senesi moet sowieso verkocht worden anders kan je Slot toch ook eigenlijk niks bieden. Het idee van Arnesen was om het anders te gaan doen, met jonge getalenteerde spelers, daar is nu geen geld voor en in de jeugd spelen ze niet. Dus hoe wil je die ambitie ooit realiseren zonder geld van Senesi?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je je Europees kwalificeert is de noodzaak om Senesi te verkopen al minder (waardoor je een hoger bedrag kan vragen), en verder maakt het ook wel het verschil of we in de vijver Antonucci/Conteh kunnen vissen of in de vijver Senesi/Kudus voor jong talent. Volgend seizoen wordt sowieso een opbouwjaar.
Dat ben ik met je eens maar het ligt ook aan de insteek. Als we dik in de schulden zitten moeten we ieder bod deze zomer boven de 20 miljoen al accepteren om niet in de problemen te komen, als we financieel iets meer lucht hebben door Europese plaatsing kunnen we langer wachten totdat er echt een mooi bedrag neergelegd wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Senesi moet sowieso verkocht worden anders kan je Slot toch ook eigenlijk niks bieden. Het idee van Arnesen was om het anders te gaan doen, met jonge getalenteerde spelers, daar is nu geen geld voor en in de jeugd spelen ze niet. Dus hoe wil je die ambitie ooit realiseren zonder geld van Senesi?
Europese plaatsing vanaf de Europa League* it is. De Conference League gaat ons weinig opleveren qua tv-rechten, premies en prijzengeld tov de CL en EL.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar het ligt ook aan de insteek. Als we dik in de schulden zitten moeten we ieder bod deze zomer boven de 20 miljoen al accepteren om niet in de problemen te komen, als we financieel iets meer lucht hebben door Europese plaatsing* kunnen we langer wachten totdat er echt een mooi bedrag neergelegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |