Ik lees hier niet meer tijdens de uitzending waarin de nominatie wordt bekendgemaakt. De uitslag zelf stond dan wel in een spoiler, maar uit de reacties daarop kon ik toch opmaken dat het Thomas en Patrick waren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:53 schreef Kefke04 het volgende:
Ik kan niet wachten op de uitzending vanavond, laten we nu al afspreken hier niet te spoilen
Ergens wel, maar dat verbond van 5 is wel min of meer uit vriendschap ontstaan (aangewakkerd als reactie op de club van Daan/Jowi/Thomas/Els/Naat) de tegenbeweging niet...quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk best hypocriet dat ze het andere team allerlei dingen verwijten die ze zelf ook doen
Het zint hun niet dat het plannetje wat ze hadden niet zo gaat en laten zich nu enorm kennen
Jill mag de tacktiek die Matt net heeft uitgelegd, zoals het volgens hem zal gaan , niet met Too bespreken, Jill zegt dat kan ik niet eens want ik snap er niets vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat mag Jill van Matt niet aan Thomas vertellen? Zit maar half te luisteren
Dat kan haast niet, want dan hadden Michel en Nick al 6 stemmen gehad. Ik zie niemand anders van die club die afgeweken kan hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:04 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Ik ben blij dat Mike met ons is"
Heeft Mike ook ZOey voorgelogen? Of heeft hij TOCH Nick+Michel gestemd?
Stel je aan zeg. Godverdomme. Wie bedreigde er ook alweer een 13 jarig meisje en voor kanker hoer uitschold?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef SLP_ het volgende:
Zou BB dit aan Jerrel vertellen vandaag denken jullie?
https://www.superguide.nl(...)-ernstig-bedreigd-tv
Het is een verhaal in Story. Sinds wanneer zijn die verhalen waar? Waarom zou je een verzonnen verhaal uit Story aan Jerrel gaan vertellenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef SLP_ het volgende:
Ik denk dat BB wel moet vertellen aan Jerrel dat zijn vriend bedreigd wordt en dat Jerrel dan zelf besluit op te stappen.
Hoop dat zij de volgende isquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:07 schreef Whuzz het volgende:
Zoey gaat niet vertellen tussen wie ze moest kiezen
Het kán wel, maar dan zijn er dus 3 genomineerden en heeft Zoey moeten kiezen uit Jerrel en Jill (beiden 5 stemmen) als derde genomineerde.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan haast niet, want dan hadden Michel en Nick al 6 stemmen gehad. Ik zie niemand anders van die club die afgeweken kan hebben.
raar dat met dit soort verhalen wel een story wordt geloofdquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef SLP_ het volgende:
Ik denk dat BB wel moet vertellen aan Jerrel dat zijn vriend bedreigd wordt en dat Jerrel dan zelf besluit op te stappen.
Inderdaad. Ik lees ook niet mee vanavond tijdens de uitzending en morgen ook niet. Echt jammer die spoilers. Praten over de uitzending is geen probleem maar niet vooruit kijken en dan hier komen vertellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik lees hier niet meer tijdens de uitzending waarin de nominatie wordt bekendgemaakt. De uitslag zelf stond dan wel in een spoiler, maar uit de reacties daarop kon ik toch opmaken dat het Thomas en Patrick waren.
Dat zou wel hilarisch zijn, Mr. Mastermind die zijn eigen team opblaastquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:09 schreef Kefke04 het volgende:
Lijkt het nu of Thomas afwijkend heeft gestemd,
Lijkt me dat BB wel even gaat verifieren bij zn vriend. En indien die vriend aangeeft dat het echt zo is dat hij dagelijks bedreigd wordt moeten ze dat wel laten weten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is een verhaal in Story. Sinds wanneer zijn die verhalen waar? Waarom zou je een verzonnen verhaal uit Story aan Jerrel gaan vertellen
Waarom? Zodat de bedreigers hun zin krijgen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Lijkt me dat BB wel even gaat verifieren bij zn vriend. En indien die vriend aangeeft dat het echt zo is dat hij dagelijks bedreigd wordt moeten ze dat wel laten weten.
Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom? Zodat de bedreigers hun zin krijgen?
Never bend to terrorism.
Waarom kun je dat risico niet lopen? Dat is toch niet BB's schuld? Het is een zaak van de politie. Die vriend moet niet naar Story gaan, maar naar de politie en aangifte doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.
Weet niet of ze liegt dat ze op iets wacht of niks wil vertellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Harry het volgende:
Zoey en Thomas zitten buiten.
Thomas: ben je tevreden?
Zoey: ik wacht nog op iets. Dat zal je na alles wel zien.
Heeft iemand een idee waar Zoey nog op wacht??
Als Team Thomas eensgezind op Michel en Nick is gegaan zijn zij de twee genomineerden, de rest heeft er nooit meer dan 5 namelijk. Er heeft dus iemand afgeweken van dat plan, anders was Zoey niet nodig voor die call.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het kán wel, maar dan zijn er dus 3 genomineerden en heeft Zoey moeten kiezen uit Jerrel en Jill (beiden 5 stemmen) als derde genomineerde.
dan zou die vriend wel contact opnemen met bb hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.
Dat vermoeden heb ik ook. Past helemaal in Jerrel's "narrative".quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
Die vriend van Ferrel wil ook even in de belangstelling staan, dus heeft ie even de story gebeld.
Omdat RTL en Endemol grote bedrijven zijn, die dit soort media-aandacht, niet kunnen gebruiken. Tegenwoordig ligt alles onder een vergrootglas. Bedrijven zijn zeer voorzichtig als het gaat om rasisme/bedreigingen etc.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom kun je dat risico niet lopen? Dat is toch niet BB's schuld? Het is een zaak van de politie. Die vriend moet niet naar Story gaan, maar naar de politie en aangifte doen.
Maar goed, mij zal het een zorg zijn. Als ze het aan Jerrel vertellen en Jerrel gaat daardoor weg.... floats my boat :w
zou de Jerrel al iets vermoeden, zit weer afgezonderd zie ik op stream2quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Past helemaal in Jerrel's "narrative".
Ik ga voor scenario B, Mike kan Michel niet luchten dus wss michel + ?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Team Thomas eensgezind op Michel en Nick is gegaan zijn zij de twee genomineerden, de rest heeft er nooit meer dan 5 namelijk. Er heeft dus iemand afgeweken van dat plan, anders was Zoey niet nodig voor die call.
De meest logische gegadigde voor de afwijkende stem lijkt me Mike, die of twee keer neutraal heeft gestemd (waardoor Jill/Jerrel/Michel/Nick) allemaal 5 stemmen hebben. Of Mike heeft één stem op Jerrel/Jill/Michel/Nick uitgebracht en de ander neutraal, waardoor Zoey moest kiezen uit 3 voor de 2e nominatieplek.
Vaag antwoord, als ze daar gewoon ja had geantwoord was het voor Thomas duidelijk geweest. Ik denk dat ze vooral benieuwd is wie zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Misschien is er dan toch een 6e stem op Jerrel uitgebracht. Zou wel haar emoties van gisteren verklaren, of het is een fucking goede actricequote:Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Harry het volgende:
Heeft iemand een idee waar Zoey nog op wacht??
Defuk. Die maakt het nog spannender.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:04 schreef Harry het volgende:
Kan me goed voorstellen dat het allemaal daadwerkelijk gebeurd is, zeker na het verhaal van die 13 jarige. Het is het internet, mensen worden om minder bedreigd. Waarom je dat dan aan de Story laat weten is me een raadsel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
Die vriend van Ferrel wil ook even in de belangstelling staan, dus heeft ie even de story gebeld.
Maar Zoey gaf net aan dat Mike met ons is en net zo in het spel staat als haar,hij heeft gedaan wat hij moest doen, zei ze tegen Thomasquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Team Thomas eensgezind op Michel en Nick is gegaan zijn zij de twee genomineerden, de rest heeft er nooit meer dan 5 namelijk. Er heeft dus iemand afgeweken van dat plan, anders was Zoey niet nodig voor die call.
De meest logische gegadigde voor de afwijkende stem lijkt me Mike, die of twee keer neutraal heeft gestemd (waardoor Jill/Jerrel/Michel/Nick) allemaal 5 stemmen hebben. Of Mike heeft één stem op Jerrel/Jill/Michel/Nick uitgebracht en de ander neutraal, waardoor Zoey moest kiezen uit 3 voor de 2e nominatieplek.
Zo emotioneel vond ik haar anders niet. Ze stond aardig happy bij de Jill kliek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vaag antwoord, als ze daar gewoon ja had geantwoord was het voor Thomas duidelijk geweest. Ik denk dat ze vooral benieuwd is wie zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Misschien is er dan toch een 6e stem op Jerrel uitgebracht. Zou wel haar emoties van gisteren verklaren, of het is een fucking goede actrice
Dit idd. Endemol gaat een mega shitstorm over zich heen krijgen als er wél iets gebeurd en zij hebben niets laten weten. En tuurlijk bestaat de kans dat het aandachtstekort is, maar als zon bedrijf kan je dat risico niet nemen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Omdat RTL en Endemol grote bedrijven zijn, die dit soort media-aandacht, niet kunnen gebruiken. Tegenwoordig ligt alles onder een vergrootglas. Bedrijven zijn zeer voorzichtig als het gaat om rasisme/bedreigingen etc.
Wat nu als de genomineerde geen gelijke stemmen mogen hebben om op de bank te komen. Dat het echt nummer 1 moet zijn en een nummer 2 Net zoals bij het stemmen 1 en je 2de stem.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dt Jerril en zijn vriend een leuk leven kunnen leiden, maar ze presenteren zich als enorme drama queens en gaan uit van het slechtste. En het taalgebruik van die 2 wekt ook geen sympathiequote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef SLP_ het volgende:
Zou BB dit aan Jerrel vertellen vandaag denken jullie?
https://www.superguide.nl(...)-ernstig-bedreigd-tv
Ja, maar ik bedoel dat het in theorie ook nog zou kunnen dat heel de groep Thomas/Zoey wel op Michel en Nick heeft gestemd. Maar omdat Zoey heeft moeten kiezen volgt daaruit dat er in dat scenario wel 3 genomineerden moeten zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik wel echt een stretch vinden vanuit de makers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat het in theorie ook nog zou kunnen dat heel de groep Thomas/Zoey wel op Michel en Nick heeft gestemd. Maar omdat Zoey heeft moeten kiezen volgt daaruit dat er in dat scenario wel 3 genomineerden moeten zijn.
Dan heb je dus:
Michel: 6 stemmen
Nick: 6 stemmen
Jerrel: 5 stemmen
Jill: 5 stemmen
En heeft Zoey moeten kiezen uit Jerrel en Jill als derde persoon op de bank.
Heeft Zoey dan al gekozen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat het in theorie ook nog zou kunnen dat heel de groep Thomas/Zoey wel op Michel en Nick heeft gestemd. Maar omdat Zoey heeft moeten kiezen volgt daaruit dat er in dat scenario wel 3 genomineerden moeten zijn.
Dan heb je dus:
Michel: 6 stemmen
Nick: 6 stemmen
Jerrel: 5 stemmen
Jill: 5 stemmen
En heeft Zoey moeten kiezen uit Jerrel en Jill als derde persoon op de bank.
eerst maar eens de bewijzen zien en dan opmaken hoe ernstig het is, bij Silly Sill konden ook alle reaguurders van GS voor het bankje zich verantwoorden, maar het zal allemaal wel weer opgeblazen zijn zoals het een drama queen betaamtquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:22 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dt Jerril en zijn vriend een leuk leven kunnen leiden, maar ze presenteren zich als enorme drama queens en gaan uit van het slechtste. En het taalgebruik van die 2 wekt ook geen sympathie
Whaaaaaaaat. Nou wordt ie helemaal mooi. Wij komen er wel achter neem ik aan, door de uitzending. Maar wat een trut, zichzelf indekken dus zodat ze niet weten wie zij op de bank gezet heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:07 schreef Whuzz het volgende:
Zoey gaat niet vertellen tussen wie ze moest kiezen
Ze werd gisteren na de nominaties naar de DBK geroepen omdat er een gelijke stand was bij het nomineren. Vorige keer moest de huismeester de beslissing maken. Maar we weten natuurlijk ook niet zeker wat Zoey heeft moeten doen in de DBK.quote:
Iedereen die na kan denken, weet het wel hoor..quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Whaaaaaaaat. Nou wordt ie helemaal mooi. Wij komen er wel achter neem ik aan, door de uitzending. Maar wat een trut, zichzelf indekken dus zodat ze niet weten wie zij op de bank gezet heeft.
Ik sluit ook niet uit dat ze er maar één heeft mogen saven van de 3/4 en dat de rest genomineerd isquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze werd gisteren na de nominaties naar de DBK geroepen omdat er een gelijke stand was bij het nomineren. Vorige keer moest de huismeester de beslissing maken. Maar we weten natuurlijk ook niet zeker wat Zoey heeft moeten doen in de DBK.
Allez vooruit, die denkt daar dan toch te geraken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef Was-beer het volgende:
Matt is al bezig met de volgende stemming
Ik denk dat de kans dat iemand afwijkend heeft gestemd ook groter is hoor. Maar BB bepaalt de regels.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik wel echt een stretch vinden vanuit de makers.Ineens 3 genomineerden omdat je nummer 1 en 2 niet kwijt wilt
hoezo zijn die kwaad de nominaties zijn ng niet bekend tochquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel gaf haar wel een compliment voor haar tactiek. Goed gespeeld.
Vertelt BB wel deden ze verleden keer ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Whaaaaaaaat. Nou wordt ie helemaal mooi. Wij komen er wel achter neem ik aan, door de uitzending. Maar wat een trut, zichzelf indekken dus zodat ze niet weten wie zij op de bank gezet heeft.
dat kan wel verklaren waarom het zolang duurde voor zoey naar binnen werd geroepen, ze moesten bij de febo even nadenken hoe dat op te lossen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik wel echt een stretch vinden vanuit de makers.Ineens 3 genomineerden omdat je nummer 1 en 2 niet kwijt wilt
Opdrachten e.d. zijn niet belangrijk meer. Heel BB gaat eigenlijk om de stemmingen. Lijkt DGK wel maar dan iets schijnheiliger. Opdrachten slaan op niks .quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef Was-beer het volgende:
Matt is al bezig met de volgende stemming
weet je vraag me af of dat wel idd zo is want toen met liese kwam het ook op de tv te staan dus toen zagen wij ook dar er dubbele nominatie wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze werd gisteren na de nominaties naar de DBK geroepen omdat er een gelijke stand was bij het nomineren. Vorige keer moest de huismeester de beslissing maken. Maar we weten natuurlijk ook niet zeker wat Zoey heeft moeten doen in de DBK.
Nee, zei hij gisteravond. Hij was niet kwaad. Maar zei dat ze het goed speelde. Altijd op de achtergrond en nog nooit een stem had gehad. Haar speltechniek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo zijn die kwaad de nominaties zijn ng niet bekend toch
Tja... ik zou hetzelfde doen in Zoey's huidige positie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar, bij Liese werd er destijds expliciet door BB gezegd dat het om een dubbele nominatie ging. Nu niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je vraag me af of dat wel idd zo is want toen met liese kwam het ook op de tv te staan dus toen zagen wij ook dar er dubbele nominatie was
we hebben al meerdere keren gezien dat bb niet aan voorspel dingen doet, heel veel dingen doen ze telkens express anders , andere tijden , op een andere manier, om de bewoners in de war te brengenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je vraag me af of dat wel idd zo is want toen met liese kwam het ook op de tv te staan dus toen zagen wij ook dar er dubbele nominatie was
Daar zou ik niet teveel uit afleiden. Stagairs gonna stagairquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar, bij Liese werd er destijds expliciet door BB gezegd dat het om een dubbele nominatie ging. Nu niet.
ja in het begin deden ze het wel sneller snap niet dat ze het nu allemaal zo kort op elkaar doen bekend maken koffers pakken en dan naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:35 schreef snetje het volgende:
Het lijkt wel alsof BB zelf nog niet klaar is voor het spel ... kom op!! Gooi die nominaties erin!! Dat bange wachten elke keer ...
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:37 schreef rinardo het volgende:
Zoey zegt dat ze in de dbk hebben gezegd dat ze het pas een paar minuten voor de uitz gaan zeggen
Ook Naomi haar vrijstelling had net zo goed voor de stemming openbaar gemaakt kunnen worden. De eerste twee die naar binnen moesten kregen het binnen te horen en werd door vertelt de andere konden nog wat anders bedenken als ze wilde. Heb totaal geen idee welke volgorde ze naar binnen zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar, bij Liese werd er destijds expliciet door BB gezegd dat het om een dubbele nominatie ging. Nu niet.
Precies. Het zou de huismeester natuurlijk wel heel veel macht geven als die 2 mensen van de nominatielijst mag halen. Stel dat 6 mensen evenveel stemmen zouden hebben, dan zou het nogal apart zijn als de huismeester dan mag aanwijzen welke 2 er genomineerd worden. Je gaat dan haast richting een situatie waarbij je het nomineren net zo goed over kan slaan en de huismeester gewoon rechtstreeks 2 mensen op de lijst kan laten zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 17 februari 2021 12:37 schreef Harry het volgende:
In Chez Patrick:
Vandaag: Jill en Michel
Morgen: Jerrel en Nick
Nee, ze ging eerst een poosje alleen buiten zitten. Ik denk dat het toch niet helemaal was wat ze verwachtte.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo emotioneel vond ik haar anders niet. Ze stond aardig happy bij de Jill kliek.
Haar lichaamstaal en gesprekjes duiden juist dat alles volgens plan is gelopen.
Misschien niet qua nomineren maar wel haar beslissende stem als huismeester.
als dat niet neuken wordtquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:37 schreef Harry het volgende:
In Chez Patrick:
zou alleszins bij hem geen bezoekske willen brengen hoor als ge zo ziet wa hij doet daar, doet zijn vuile kousen en schoenen in zijn kast, alwaar er meer vuile was in ligt dan propere klerenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:35 schreef Sangha het volgende:
Deed Thomas nou een imitatie van rapper Sjors?
Nu onderschat je wel de groupies hoor van een rls. wat die al niet uit gevreten hebben afgelopen jaren. lusten honden geen brood vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
eerst maar eens de bewijzen zien en dan opmaken hoe ernstig het is, bij Silly Sill konden ook alle reaguurders van GS voor het bankje zich verantwoorden, maar het zal allemaal wel weer opgeblazen zijn zoals het een drama queen betaamt
Jill zit er echt niet op, die is zo zeker, die had anders allang in haar bed gelegen hoe zielig ze was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:37 schreef Harry het volgende:
In Chez Patrick:
Ze weet dat ze K5 alleen blij kan maken door Jerrel erop te zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja... ik zou hetzelfde doen in Zoey's huidige positie.
Als haar plan was gelukt (Mies+Nick op de bank), dan was ze "safe" en hoefde ze zich niets aan te trekken van wat K5 van haar vind daarna.
Maar nu is haar plan slechts 50% geslaagd en loopt ze het risico dat er iemand uit haar groepje uit vliegt (weg overmacht) én K5 haar doorheeft (weg dubbelspel). Dát is erg riskant, dus probeert ze de schade te beperken door te voorkomen dat iedereen doorheeft welke rol zij heeft gespeeld.
Ze heeft zich in een bepaalde positie geplaatst waardoor ze nu niet anders meer kan.
Van mij mag ze weg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill zit er echt niet op, die is zo zeker, die had anders allang in haar bed gelegen hoe zielig ze was.
hoeveel moorden en geweldplegingen of zelfs maar vernietigen van woningen is daar uit voort gekomen? Njente, nada, niks....quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nu onderschat je wel de groupies hoor van een rls. wat die al niet uit gevreten hebben afgelopen jaren. lusten honden geen brood van
dat denk ik dus ook, en zo houdt zij haar positie tussen beide groepenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze weet dat ze K5 alleen blij kan maken door Jerrel erop te zetten.
Die kinderclub maakt ze dan wijs dat ze dat moest om Jill te redden.
Allebei blij!
Maar wel veel ellende voor vrienden en familyquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoeveel moorden en geweldplegingen of zelfs maar vernietigen van woningen is daar uit voort gekomen? Njente, nada, niks....
bij wie dan? noem eens wat namen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar wel veel ellende voor vrienden en family
Wat nu weer.... ik was niet aan het kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat mag Jill van Matt niet aan Thomas vertellen? Zit maar half te luisteren
Voor Zoey is het beter om Jill erin te houden. Als ze Jerrel erin houdt dan blijft ze twijfelen aan zijn gemoedstoestand...Ze heeft hem ook gewaarschuwd,quote:
Pukkeliesje weer?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef snetje het volgende:
30 keer op een dag douchen en dan gaan klagen dat je een te droge huid hebt ...
familie van ivan brian . en zelfs een fokker hierquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij wie dan? noem eens wat namen?
Ze hadden al 2 scenario's afgesproken voor het stemmen. Het was Michel of Julie tegen Nick.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook Naomi haar vrijstelling had net zo goed voor de stemming openbaar gemaakt kunnen worden. De eerste twee die naar binnen moesten kregen het binnen te horen en werd door vertelt de andere konden nog wat anders bedenken als ze wilde. Heb totaal geen idee welke volgorde ze naar binnen zijn gegaan.
Bij eerdere Big Brother edities konden inderdaad meerdere mensen genomineerd zijn. Maar het systeem was toen wel anders dat je oneindig maal kon sms'en en bellen om je favoriet er in te houden. Nu hebben alleen mensen die een account op één van de 2 sites (of allebeiquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:38 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Precies. Het zou de huismeester natuurlijk wel heel veel macht geven als die 2 mensen van de nominatielijst mag halen. Stel dat 6 mensen evenveel stemmen zouden hebben, dan zou het nogal apart zijn als de huismeester dan mag aanwijzen welke 2 er genomineerd worden. Je gaat dan haast richting een situatie waarbij je het nomineren net zo goed over kan slaan en de huismeester gewoon rechtstreeks 2 mensen op de lijst kan laten zetten.
Sinds wanneer is het trouwens zo dat er maar 2 mensen genomineerd kunnen zijn? Mijn BB-geheugen is niet zo sterk, maar ik herinner me uit eerdere edities toch situaties waarbij meerdere bewoners genomineerd werden (waren er in BB1 niet een keer vijf genomineerden?).
Geniet er nog maar even van ... na de bekendmaking krijgen we weer een grafstemming ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Stream 2 is niet om aan te gluren en te horen...tokkie alert.
brian van dgk? met zijn tokkie familie, dat was een wifebeaterquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
familie van ivan brian . en zelfs een fokker hier
Botnetje doet wonderenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bij eerdere Big Brother edities konden inderdaad meerdere mensen genomineerd zijn. Maar het systeem was toen wel anders dat je oneindig maal kon sms'en en bellen om je favoriet er in te houden. Nu hebben alleen mensen die een account op één van de 2 sites (of allebei) de mogelijkheid om maar 1 stem uit te brengen.
met wat moeite kan je wel 100en stemmen uitbrengen, gratisquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bij eerdere Big Brother edities konden inderdaad meerdere mensen genomineerd zijn. Maar het systeem was toen wel anders dat je oneindig maal kon sms'en en bellen om je favoriet er in te houden. Nu hebben alleen mensen die een account op één van de 2 sites (of allebei) de mogelijkheid om maar 1 stem uit te brengen.
honderden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
met wat moeite kan je wel 100en stemmen uitbrengen, gratis
Die Jillybil heeft echt al gehoord dat ze niet bang hoeft te zijn en ook Thomas weet dat. Voor hun geen verrassing meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Stream 2 is niet om aan te gluren en te horen...tokkie alert.
dat ging toch over dineren?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill zit er echt niet op, die is zo zeker, die had anders allang in haar bed gelegen hoe zielig ze was.
Maar bovenal (ik val in herhaling), er is geen notaris bij de uitslag betrokken, er is dus geen controle op de stemmen, en BB bepaald! Stemmen is dus totale onzin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
jajaquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
brian van dgk? met zijn tokkie familie, dat was een wifebeater
ok beetje veel moeite, bij je provider kan je al 20 mail accounts maken, dan nog de gratis providers, en mocht het op ip gaan neem je een tijdelijk proef account op een vpnquote:
Het was het waanidee van Mike, dat Michel of Nick op de ander heeft gestemd, om zichzelf te redden. Matt gelooft daar blijkbaar vol in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat nu weer.... ik was niet aan het kijken
Manueel werkquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
ok beetje veel moeite, bij je provider kan je al 20 mail accounts maken, dan nog de gratis providers, en mocht het op ip gaan neem je een tijdelijk proef account op een vpn
quote:
En als Jill dan vanavond genomineerd blijkt:quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft z'n Elmo-kleurige trui weer aan
Ja dat is altijd wel een discussie geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar bovenal (ik val in herhaling), er is geen notaris bij de uitslag betrokken, er is dus geen controle op de stemmen, en BB bepaald! Stemmen is dus totale onzin.
Mooie droom.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als Jill dan vanavond genomineerd blijkt:
[ afbeelding ]
"grappig" doen voor de camera'squote:
Ik reageerde op deze quote van Harryquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:55 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je gezien hoe blij ze buiten de boel bij elkaar aan het gillen zijn....terwijl drie dagen geleden ze zo bang was dat ze op de bank kwam te zitten...hele tijd janken ze was niet goed genoeg en ik wil nog niet naar huis. Ik wil ook wel eens dat ze trots op mij zijn. En dat kan ik nu doen door in de finale te komen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:37 schreef Harry het volgende:
In Chez Patrick:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach is gezelliger dan het gezeur van het is niet eerlijk dat ze op me gestemd hebben van K5 vanmorgen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:01 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
doen wat de kinderclub altijd doet, kinderachtig gedragen
ieder zijn smaak ik ben klaar met dat kinderachtig gedoe, en jill zat gisteren te huilen en te zeuren dat ze als laatste gekozen werd voor een spelletje, dus wat is het verschil.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach is gezelliger dan het gezeur van het is niet eerlijk dat ze op me gestemd hebben van K5 vanmorgen.
Ze snappen iig heel goed wat "Goodwill Kweken" betekent , zowel bij de Febo als wel de sukkels thuis die meestemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Hoe lang zou het duren voor Jill en Mike het concept "roterende camera" begrijpen?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze quote van Harry
[..]vrouwen die bang zijn voor muisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee je moet zeiken over nominaties want dan ben je volwassen volgens sommige hierquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het wel leuk. Jill en Mike hebben echt lol. Eerst samen zingen en gebaren van zangers belachelijk maken en nu een plek zoeken waar de camera hun niet ziet.
Jill is echt naast haar schoenen gaan lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ieder zijn smaak ik ben klaar met dat kinderachtig gedoe, en jill zat gisteren te huilen en te zeuren dat ze als laatste gekozen werd voor een spelletje, dus wat is het verschil.
Ik vind het ook wel leuk. Blij dat ze niet meer zo sip in bed ligt de hele tijd. Waarom zou je geen plezier meer mogen hebben?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het wel leuk. Jill en Mike hebben echt lol. Eerst samen zingen en gebaren van zangers belachelijk maken en nu een plek zoeken waar de camera hun niet ziet.
Jaaaa. Meteen gaat de stream op Nick en Thomas in een slaapkamer. Aan het Relativeren.quote:
en mocht ze vanavond op de bank zitten gaat ze dr tieten laten zien, ik zit al klaar met de broek op de enkelsquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:12 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Blij dat ze niet meer zo sip in bed ligt de hele tijd. Waarom zou je geen plezier meer mogen hebben?
En dat gesprek van boze klagende K5 vind ik wel vermakelijk.
Wij zijn de helikopter van hun tunnelvisiequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik vind het vermakelijk dat mensen niet inzien dat rls in bubbel leven met hun eigen inzichten en visie , doordat ze in deze groepsdynamiek zitten. en niet alles mee krijgen... en dat dit niet gezien word
dat je nick niet moet blijkt al uit je posten continuquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nick zegt er zijn er veel die een plan volgen om niet in gevaar te komen. Ja dat klopt Nick jij bent er net zo een als al die anderen. Hij kan wel hard liegen want oke hij zegt niet wat een ander stemt maar ze doen hun stemmen wel op elkaar afstemmen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Wij zijn de helikopter van hun tunnelvisie
Poëtischquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Wij zijn de helikopter van hun tunnelvisie
Dan oordeel je weer verkeerd zoals altijd als je op mij reageert. Het maakt me geen flikker uit wie er wint. En ook maakt het me geen moer uit wie er uit gaat. Maar ik hoor nick nu op de streams dingen zeggen die niet kloppen. Hoe kan ik iemand die ik niet ken niet moeten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat je nick niet moet blijkt al uit je posten continu
Jerrel is inderdaad de persoon waarvan ik denk dat het beter is als hij weg is. Voor de groep in ieder geval zou het beter zijn. Maar ik merk het wel morgenavond wie weg gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:16 schreef Sangha het volgende:
Stel je voor dat Michel er uit zou gaan donderdag, ben benieuwd hoe de groepsdynamiek gaat zijn dan, wordt weer een heel ander sfeertje. Ik hoop niet dat hij of Nick eruit gaat. Doe maar een Jerrel dan in dit geval, want verder acties doet hij ook niet meer.
Van die 3 geloof ik wel en klopt ook wel, maar niet dat er 2 gaan. Misschien dat ze de 'geheime kamer' gaan opvoeren waar iemand voor een bepaalde tijd verblijft alvorens hij/zij het huis weer in gedropt wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:16 schreef Kefke04 het volgende:
ik ben het voor het eerst eens met Thomas, er komen er 3 op t bord en er gaan er 2
Oh leuk ik bij Sony...maar dan niet bij het maken,quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb vroeger bij philips gewerkt , en zo maak je echt geen tv hoor
Puur tactischquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef BBguy het volgende:
Dat het kinderclubje jerrel erin wilt houden gaat mij echt alle logica voorbij. Als Michel of Nick eruit gaat dan is het einde zoek daarbinnen
Ik hoop het zo... een dergelijk scenario, wordt wel tijd voor een sliding van de kant van BB.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van die 3 geloof ik wel en klopt ook wel, maar niet dat er 2 gaan. Misschien dat ze de 'geheime kamer' gaan opvoeren waar iemand voor een bepaalde tijd verblijft alvorens hij/zij het huis weer in gedropt wordt.
Om vervolgens een week later jankend eruit te gaan omdat de dynamiek/sfeer naar de klote is jaquote:
Laat ik het zo zeggen: ik moest denken aan helicopterview ....tunnelvisie snap je dan ook vast welquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik snap hem niet, helikopters in tunnels is nooit een goed idee
Jill zijn we al aan gewent maar dat een bijna een dertiger.......zeg er ook maar niks over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef Lpracing het volgende:
Is die Jill nu echt zo lomp dat ze denkt dat ze ergens een plek vinden waar ze niet in beeld is.
Moet je'm nog iets oppoetsen .. want de verplichte nl'er mist nog.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat de top 3 van deze Big Brother wordt:
Thomas, Nick en Naomi
Volgorde maakt geen donder uit. Een Vlaamse speler wint.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze quote van Harry
[..]Niet doen. dacht dat je mij quote....sorry. Dacht dat je zo de stemming voor je zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zoeyquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
Edit: Shit, er staat natuuurlijk een Nederlander in de finale.
Goeiequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van die 3 geloof ik wel en klopt ook wel, maar niet dat er 2 gaan. Misschien dat ze de 'geheime kamer' gaan opvoeren waar iemand voor een bepaalde tijd verblijft alvorens hij/zij het huis weer in gedropt wordt.
Marketing technisch denk ik dat het een Nederlander is die wint. In Nederland haalt het programma de beste kijkcijfers en is dan ook beter te verkopen om een volgend seizoen te starten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
Ik had de post aangepastquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet je'm nog iets oppoetsen .. want de verplichte nl'er mist nog.
Yep. Maar alleen wel als de kijker weet wat er speelt en er af en toe geschakeld wordt naar die geheime kamer op streams. Zo creëer je een momentum.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goeie![]()
En dan Jill in de geheime kamer.
Zolang ze haar er dan niet meer uit halen vind ik dat primaquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goeie![]()
En dan Jill in de geheime kamer.
Het antwoord zit hem dan in Thomas. Die is bij de Nederlanders al vanaf het begin een van de populairstequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marketing technisch denk ik dat het een Nederlander is die wint. In Nederland haalt het programma de beste kijkcijfers en is dan ook beter te verkopen om een volgend seizoen te starten.
die kijkcijfers toch niet, als je die afleidt naar aantal vlamingen en aantal nederlanders zijn de cijfers in Vlaanderen beterquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marketing technisch denk ik dat het een Nederlander is die wint. In Nederland haalt het programma de beste kijkcijfers en is dan ook beter te verkopen om een volgend seizoen te starten.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
ik voel ook aan alles dat het naomi moet worden al vanaf het beginquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
Edit: Shit, er staat natuuurlijk een Nederlander in de finale.
Ach wat gezellig verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. maar Febo heeft geen saaie dag met die twee vandaag
Pluspunten halen
[ afbeelding ]
Is zij al genomineerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
Zoey doet puzzelen liever alleen.....raar he Zoey dat je je alleen voelt.
Nee is echt onzin, in Nederland haalt het by far de meeste kijkers met uitgesteld kijken er bij gerekend zeker. Dat wordt in Vlaanderen niet meegerekend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:24 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
die kijkcijfers toch niet, als je die afleidt naar aantal vlamingen en aantal nederlanders zijn de cijfers in Vlaanderen beter
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik voel ook aan alles dat het naomi moet worden al vanaf het begin
als ze zich zo blijft voordoen zal ze in toekomst ook véél alleen zijn denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk wordt dat wel meegerekend, het wordt alleen niet publiek bekend gemaakt. Ze zetten volledig in op het online (her)bekijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee is echt onzin, in Nederland haalt het by far de meeste kijkers met uitgesteld kijken er bij gerekend zeker. Dat wordt in Vlaanderen niet meegerekend.
die had die al gisteren terug hequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Loslippige Mike
dat het maar lang mag duren voor zijn gebit terug komt
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die had die al gisteren terug he
In Nederland ook, maar in Vlaanderen wordt het misschien niet bekend gemaakt, hier in Nederland wel een week later.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dat wel meegerekend, het wordt alleen niet publiek bekend gemaakt. Ze zetten volledig in op het online (her)bekijken.
Denk dat Jill het niet gaat redden. Die is er denk ik deze week al uit. Ik geef Nick een goede kans om in de finale te staan of er moet iets gebeuren dat zijn populariteit minder wordt maar dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:27 schreef Kefke04 het volgende:
Het zal altijd thomas of Jill in de finale worden, maar nooit te samen, dat laten de anderen echt niet gebeuren.
Is jammer dat hij niet naar zijn eigen gedrag kijkt wat stemmen aangaat. Is geen verkeerde gozer maar totaal geen zelfreflectie jammer genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nikkie zevert nu al een uur nominatie diarree.. de praktijk, komt nooit een zak van terecht
Dat NikkieZeveren begint na 6 weken al aardig misselijk te worden
Vraag me eigenlijk af hoe de Thomas het ziet. Die wil in de finale....maar met wie? ziet hij dat voor zich. hij kan kiezen uit Jill Mike en Matt....de rest moet hij weg spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:27 schreef Kefke04 het volgende:
Het zal altijd thomas of Jill in de finale worden, maar nooit te samen, dat laten de anderen echt niet gebeuren.
Ik wou al vragen wat er nou weer mee wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die had die al gisteren terug he
Mike beweert wel meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:32 schreef Jockari het volgende:
Mike beweert absoluut niet op Nick of Naomi gestemd te hebben.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:34 schreef Jockari het volgende:
Nick wil tegen één persoon staan: hij noemt geen naam, maar die persoon tekent en schildert een hele dag. Wie zou dat verdorie toch zijn ???
Thomas en Mike hebben nu door hoe ze info uit Nick moeten krijgen. Je geeft hem een voorzetje en hij lult er een kwartiertje over door tot hij dingen zegt die hij beter niet zou delen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nikkie zevert nu al een uur nominatie diarree.. de praktijk, komt nooit een zak van terecht
Dat NikkieZeveren begint na 6 weken al aardig misselijk te worden
Hij moet gewoon lekker doen wat 'ie al weken doet, Vlaamse BS bakken in de keuken , het is nu een SL met BelgBrabbelquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is jammer dat hij niet naar zijn eigen gedrag kijkt wat stemmen aangaat. Is geen verkeerde gozer maar totaal geen zelfreflectie jammer genoeg.
Ik vrees er voor, maar je kan wel eens gelijk hebben. Dan is het de moeite om direct na de bekendmaking de stream te volgen denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef BBguy het volgende:
We weten precies hoe dit gaat, Jerrel word genomineerd en Zoey saved zijn ass.
ik geloof niets wat Mike zegt , maar vind het geniaal wat hij doet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:32 schreef Jockari het volgende:
Mike beweert absoluut niet op Nick of Naomi gestemd te hebben.
ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:34 schreef Jockari het volgende:
Nick wil tegen één persoon staan: hij noemt geen naam, maar die persoon tekent en schildert een hele dag. Wie zou dat verdorie toch zijn ???
Jerrel is de Febo aan het traineren...moge duidelijk zijn dat duidelijk is wie er morgen moet vertrekken....quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Topoverleg op stream 2
Sjerrel ... controleer je zender.
Jerrel : Oh, we mogen niet fluisteren.
En gaat door met fluisteren.
Naomi die morgen vertrekt. Die hadden we niet zien aankomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:37 schreef Harry het volgende:
Mike zegt dat hij op Michel gestemd heeft, en niet op Liese, Naomie en Nick.
Met Nick en Naomie in de slaapkamer wordt er gesteggeld over de combinatie Nick - Jerrel.
Ze constateren dat als Jerrel wint dat er wel wat gaat veranderen.
Naomie zegt, dat ze dan haar koffers klaar mogen zetten.
ze zei eerder dat ze puzzelt om graag alleen te kunnen zijn, deze tip had ze ook aan thomas gegevenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
Ik vind dat Jerrel er ook niet echt hoort ,...quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:38 schreef Benny het volgende:
Jerrel gaat weg. Kan niet anders.
Heel de focus van BB ligt bij positiviteit. Kijk de afleveringen, kijk social media. Overal wordt die positiviteit benadrukt. Jerrel is dat niet, Hij brengt niks positiefs in huis. Dat werd net ook even goed uiteengezet door Nick. Hij doet niks in huis, hij is aan het kleuren. Dat is prima. Maar hij doet verder niks en zijn manier van het huis betreden was niet oke. Niet positief, dus weg
ja klopt maar straks,straksquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:38 schreef Benny het volgende:
Jerrel gaat weg. Kan niet anders.
Heel de focus van BB ligt bij positiviteit. Kijk de afleveringen, kijk social media. Overal wordt die positiviteit benadrukt. Jerrel is dat niet, Hij brengt niks positiefs in huis. Dat werd net ook even goed uiteengezet door Nick. Hij doet niks in huis, hij is aan het kleuren. Dat is prima. Maar hij doet verder niks en zijn manier van het huis betreden was niet oke. Niet positief, dus weg
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel is een grijze muis geworden, zit zijn tijd uit.
Eens. Jerry is een mak lammetje geworden die alleen nog maar zijn gezicht zit te vervenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel is een grijze muis geworden, zit zijn tijd uit.
Gisteren in de sauna zei Mike nog dat hij op Liese heeft gestemd, veilige stem. Daar zaten Nick en Noami ook gewoon bij, dus die weten nu ook (als het goed isquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:37 schreef Harry het volgende:
Mike zegt dat hij op Michel gestemd heeft, en niet op Liese, Naomie en Nick.
Met Nick en Naomie in de slaapkamer wordt er gesteggeld over de combinatie Nick - Jerrel.
Ze constateren dat als Jerrel wint dat er wel wat gaat veranderen.
Naomie zegt, dat ze dan haar koffers klaar mogen zetten.
Jerrel ontploft straks als hij te horen krijgt dat hij genomineerd is. Dagje rellen. Daarna de deur uit. Dikke prima.quote:
Ik vraag me af of het doordringtquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gisteren in de sauna zei Mike nog dat hij op Liese heeft gestemd, veilige stem. Daar zaten Nick en Noami ook gewoon bij, dus die weten nu ook (als het goed is) dat Mike maar wat aan het zwetsen is.
Snap het moet ze ook zelf weten maar ze wil vaak alleen en heeft ook nooit echt anders gedaan....dan zoek je het zelf op. Alleen buiten....loopt ook vaak weg als de groep haar te groot wordt. Tafel spelletjes doet ze vaak ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zei eerder dat ze puzzelt om graag alleen te kunnen zijn, deze tip had ze ook aan thomas gegeven
Dit is een onmogelijk scenario. Het huis ontploft. K3/4/5 pakt de spullen danquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:44 schreef puzziepie het volgende:
Mike gaat zijn schoen opvreten als Jer volgende week huismeester wordt
Wel een beetje jammer dat K4 ook loopt te dreigen met opstappenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is een onmogelijk scenario. Het huis ontploft. K3/4/5 pakt de spullen dan
Is gewoon zielig gedrag dat dreigen elke keer als iets niet gaat zoals ze willen. Vooral julie en naomi doen dit regelmatig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat K4 ook loopt te dreigen met opstappen
Ze dreigen niet .. denk dat ze het dan gewoon doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee, die fout hebben ze Achter één keer gemaakt met desastreuze gevolgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is een onmogelijk scenario. Het huis ontploft. K3/4/5 pakt de spullen dan
Daan en Natte deden dat ook , tjaquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon zielig gedrag dat dreigen elke keer als iets niet gaat zoals ze willen. Vooral julie en naomi doen dit regelmatig.
Ze gaan een Jowi/Daan/Naatje doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
Dan doe je het klaar! ... ... dit is gewoon slap dreigen .quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze dreigen niet .. denk dat ze het dan gewoon doen.
Dus dat. Dus is het een onmogelijk scenarioquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, die fout hebben ze Achter één keer gemaakt met desastreuze gevolgen
Ja preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ze gaan een Jowi/Daan/Naatje doen![]()
Vonden ze zwak op dat moment maar nu is de situatie anders want zij zijn slecht en wij zijn goed
Is hij ook echt genomineerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel ontploft straks als hij te horen krijgt dat hij genomineerd is. Dagje rellen. Daarna de deur uit. Dikke prima.
Na BB verkoopt hij geen pepernoot meer. Al die leugens met een strak gezicht! Die vertrouw je toch nooit meer!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt ... je moet nog een kapotte fiets bij Mike kopen .. wordt je nog belazerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |