Ik reageerde op deze quote van Harryquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:55 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je gezien hoe blij ze buiten de boel bij elkaar aan het gillen zijn....terwijl drie dagen geleden ze zo bang was dat ze op de bank kwam te zitten...hele tijd janken ze was niet goed genoeg en ik wil nog niet naar huis. Ik wil ook wel eens dat ze trots op mij zijn. En dat kan ik nu doen door in de finale te komen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:37 schreef Harry het volgende:
In Chez Patrick:
Vandaag: Jill en Michel
Morgen: Jerrel en Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach is gezelliger dan het gezeur van het is niet eerlijk dat ze op me gestemd hebben van K5 vanmorgen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:01 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
doen wat de kinderclub altijd doet, kinderachtig gedragen
ieder zijn smaak ik ben klaar met dat kinderachtig gedoe, en jill zat gisteren te huilen en te zeuren dat ze als laatste gekozen werd voor een spelletje, dus wat is het verschil.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach is gezelliger dan het gezeur van het is niet eerlijk dat ze op me gestemd hebben van K5 vanmorgen.
Ze snappen iig heel goed wat "Goodwill Kweken" betekent , zowel bij de Febo als wel de sukkels thuis die meestemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Hoe lang zou het duren voor Jill en Mike het concept "roterende camera" begrijpen?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze quote van Harry
[..]vrouwen die bang zijn voor muisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee je moet zeiken over nominaties want dan ben je volwassen volgens sommige hierquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het wel leuk. Jill en Mike hebben echt lol. Eerst samen zingen en gebaren van zangers belachelijk maken en nu een plek zoeken waar de camera hun niet ziet.
Jill is echt naast haar schoenen gaan lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ieder zijn smaak ik ben klaar met dat kinderachtig gedoe, en jill zat gisteren te huilen en te zeuren dat ze als laatste gekozen werd voor een spelletje, dus wat is het verschil.
Ik vind het ook wel leuk. Blij dat ze niet meer zo sip in bed ligt de hele tijd. Waarom zou je geen plezier meer mogen hebben?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het wel leuk. Jill en Mike hebben echt lol. Eerst samen zingen en gebaren van zangers belachelijk maken en nu een plek zoeken waar de camera hun niet ziet.
Jaaaa. Meteen gaat de stream op Nick en Thomas in een slaapkamer. Aan het Relativeren.quote:
en mocht ze vanavond op de bank zitten gaat ze dr tieten laten zien, ik zit al klaar met de broek op de enkelsquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:12 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Blij dat ze niet meer zo sip in bed ligt de hele tijd. Waarom zou je geen plezier meer mogen hebben?
En dat gesprek van boze klagende K5 vind ik wel vermakelijk.
Wij zijn de helikopter van hun tunnelvisiequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik vind het vermakelijk dat mensen niet inzien dat rls in bubbel leven met hun eigen inzichten en visie , doordat ze in deze groepsdynamiek zitten. en niet alles mee krijgen... en dat dit niet gezien word
dat je nick niet moet blijkt al uit je posten continuquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nick zegt er zijn er veel die een plan volgen om niet in gevaar te komen. Ja dat klopt Nick jij bent er net zo een als al die anderen. Hij kan wel hard liegen want oke hij zegt niet wat een ander stemt maar ze doen hun stemmen wel op elkaar afstemmen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Wij zijn de helikopter van hun tunnelvisie
Poëtischquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Wij zijn de helikopter van hun tunnelvisie
Dan oordeel je weer verkeerd zoals altijd als je op mij reageert. Het maakt me geen flikker uit wie er wint. En ook maakt het me geen moer uit wie er uit gaat. Maar ik hoor nick nu op de streams dingen zeggen die niet kloppen. Hoe kan ik iemand die ik niet ken niet moeten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat je nick niet moet blijkt al uit je posten continu
Jerrel is inderdaad de persoon waarvan ik denk dat het beter is als hij weg is. Voor de groep in ieder geval zou het beter zijn. Maar ik merk het wel morgenavond wie weg gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:16 schreef Sangha het volgende:
Stel je voor dat Michel er uit zou gaan donderdag, ben benieuwd hoe de groepsdynamiek gaat zijn dan, wordt weer een heel ander sfeertje. Ik hoop niet dat hij of Nick eruit gaat. Doe maar een Jerrel dan in dit geval, want verder acties doet hij ook niet meer.
Van die 3 geloof ik wel en klopt ook wel, maar niet dat er 2 gaan. Misschien dat ze de 'geheime kamer' gaan opvoeren waar iemand voor een bepaalde tijd verblijft alvorens hij/zij het huis weer in gedropt wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:16 schreef Kefke04 het volgende:
ik ben het voor het eerst eens met Thomas, er komen er 3 op t bord en er gaan er 2
Oh leuk ik bij Sony...maar dan niet bij het maken,quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb vroeger bij philips gewerkt , en zo maak je echt geen tv hoor
Puur tactischquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef BBguy het volgende:
Dat het kinderclubje jerrel erin wilt houden gaat mij echt alle logica voorbij. Als Michel of Nick eruit gaat dan is het einde zoek daarbinnen
Ik hoop het zo... een dergelijk scenario, wordt wel tijd voor een sliding van de kant van BB.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van die 3 geloof ik wel en klopt ook wel, maar niet dat er 2 gaan. Misschien dat ze de 'geheime kamer' gaan opvoeren waar iemand voor een bepaalde tijd verblijft alvorens hij/zij het huis weer in gedropt wordt.
Om vervolgens een week later jankend eruit te gaan omdat de dynamiek/sfeer naar de klote is jaquote:
Laat ik het zo zeggen: ik moest denken aan helicopterview ....tunnelvisie snap je dan ook vast welquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik snap hem niet, helikopters in tunnels is nooit een goed idee
Jill zijn we al aan gewent maar dat een bijna een dertiger.......zeg er ook maar niks over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef Lpracing het volgende:
Is die Jill nu echt zo lomp dat ze denkt dat ze ergens een plek vinden waar ze niet in beeld is.
Moet je'm nog iets oppoetsen .. want de verplichte nl'er mist nog.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat de top 3 van deze Big Brother wordt:
Thomas, Nick en Naomi
Volgorde maakt geen donder uit. Een Vlaamse speler wint.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze quote van Harry
[..]Niet doen. dacht dat je mij quote....sorry. Dacht dat je zo de stemming voor je zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zoeyquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
Edit: Shit, er staat natuuurlijk een Nederlander in de finale.
Goeiequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van die 3 geloof ik wel en klopt ook wel, maar niet dat er 2 gaan. Misschien dat ze de 'geheime kamer' gaan opvoeren waar iemand voor een bepaalde tijd verblijft alvorens hij/zij het huis weer in gedropt wordt.
Marketing technisch denk ik dat het een Nederlander is die wint. In Nederland haalt het programma de beste kijkcijfers en is dan ook beter te verkopen om een volgend seizoen te starten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
Ik had de post aangepastquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet je'm nog iets oppoetsen .. want de verplichte nl'er mist nog.
Yep. Maar alleen wel als de kijker weet wat er speelt en er af en toe geschakeld wordt naar die geheime kamer op streams. Zo creëer je een momentum.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goeie![]()
En dan Jill in de geheime kamer.
Zolang ze haar er dan niet meer uit halen vind ik dat primaquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goeie![]()
En dan Jill in de geheime kamer.
Het antwoord zit hem dan in Thomas. Die is bij de Nederlanders al vanaf het begin een van de populairstequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marketing technisch denk ik dat het een Nederlander is die wint. In Nederland haalt het programma de beste kijkcijfers en is dan ook beter te verkopen om een volgend seizoen te starten.
die kijkcijfers toch niet, als je die afleidt naar aantal vlamingen en aantal nederlanders zijn de cijfers in Vlaanderen beterquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marketing technisch denk ik dat het een Nederlander is die wint. In Nederland haalt het programma de beste kijkcijfers en is dan ook beter te verkopen om een volgend seizoen te starten.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
ik voel ook aan alles dat het naomi moet worden al vanaf het beginquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Thomas, Nick en Naomi
Edit: Shit, er staat natuuurlijk een Nederlander in de finale.
Ach wat gezellig verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. maar Febo heeft geen saaie dag met die twee vandaag
Pluspunten halen
[ afbeelding ]
Is zij al genomineerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
Zoey doet puzzelen liever alleen.....raar he Zoey dat je je alleen voelt.
Nee is echt onzin, in Nederland haalt het by far de meeste kijkers met uitgesteld kijken er bij gerekend zeker. Dat wordt in Vlaanderen niet meegerekend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:24 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
die kijkcijfers toch niet, als je die afleidt naar aantal vlamingen en aantal nederlanders zijn de cijfers in Vlaanderen beter
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik voel ook aan alles dat het naomi moet worden al vanaf het begin
als ze zich zo blijft voordoen zal ze in toekomst ook véél alleen zijn denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk wordt dat wel meegerekend, het wordt alleen niet publiek bekend gemaakt. Ze zetten volledig in op het online (her)bekijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee is echt onzin, in Nederland haalt het by far de meeste kijkers met uitgesteld kijken er bij gerekend zeker. Dat wordt in Vlaanderen niet meegerekend.
die had die al gisteren terug hequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Loslippige Mike
dat het maar lang mag duren voor zijn gebit terug komt
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die had die al gisteren terug he
In Nederland ook, maar in Vlaanderen wordt het misschien niet bekend gemaakt, hier in Nederland wel een week later.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dat wel meegerekend, het wordt alleen niet publiek bekend gemaakt. Ze zetten volledig in op het online (her)bekijken.
Denk dat Jill het niet gaat redden. Die is er denk ik deze week al uit. Ik geef Nick een goede kans om in de finale te staan of er moet iets gebeuren dat zijn populariteit minder wordt maar dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:27 schreef Kefke04 het volgende:
Het zal altijd thomas of Jill in de finale worden, maar nooit te samen, dat laten de anderen echt niet gebeuren.
Is jammer dat hij niet naar zijn eigen gedrag kijkt wat stemmen aangaat. Is geen verkeerde gozer maar totaal geen zelfreflectie jammer genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nikkie zevert nu al een uur nominatie diarree.. de praktijk, komt nooit een zak van terecht
Dat NikkieZeveren begint na 6 weken al aardig misselijk te worden
Vraag me eigenlijk af hoe de Thomas het ziet. Die wil in de finale....maar met wie? ziet hij dat voor zich. hij kan kiezen uit Jill Mike en Matt....de rest moet hij weg spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:27 schreef Kefke04 het volgende:
Het zal altijd thomas of Jill in de finale worden, maar nooit te samen, dat laten de anderen echt niet gebeuren.
Ik wou al vragen wat er nou weer mee wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die had die al gisteren terug he
Mike beweert wel meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:32 schreef Jockari het volgende:
Mike beweert absoluut niet op Nick of Naomi gestemd te hebben.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:34 schreef Jockari het volgende:
Nick wil tegen één persoon staan: hij noemt geen naam, maar die persoon tekent en schildert een hele dag. Wie zou dat verdorie toch zijn ???
Thomas en Mike hebben nu door hoe ze info uit Nick moeten krijgen. Je geeft hem een voorzetje en hij lult er een kwartiertje over door tot hij dingen zegt die hij beter niet zou delen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nikkie zevert nu al een uur nominatie diarree.. de praktijk, komt nooit een zak van terecht
Dat NikkieZeveren begint na 6 weken al aardig misselijk te worden
Hij moet gewoon lekker doen wat 'ie al weken doet, Vlaamse BS bakken in de keuken , het is nu een SL met BelgBrabbelquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is jammer dat hij niet naar zijn eigen gedrag kijkt wat stemmen aangaat. Is geen verkeerde gozer maar totaal geen zelfreflectie jammer genoeg.
Ik vrees er voor, maar je kan wel eens gelijk hebben. Dan is het de moeite om direct na de bekendmaking de stream te volgen denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef BBguy het volgende:
We weten precies hoe dit gaat, Jerrel word genomineerd en Zoey saved zijn ass.
ik geloof niets wat Mike zegt , maar vind het geniaal wat hij doet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:32 schreef Jockari het volgende:
Mike beweert absoluut niet op Nick of Naomi gestemd te hebben.
ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:34 schreef Jockari het volgende:
Nick wil tegen één persoon staan: hij noemt geen naam, maar die persoon tekent en schildert een hele dag. Wie zou dat verdorie toch zijn ???
Jerrel is de Febo aan het traineren...moge duidelijk zijn dat duidelijk is wie er morgen moet vertrekken....quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Topoverleg op stream 2
Sjerrel ... controleer je zender.
Jerrel : Oh, we mogen niet fluisteren.
En gaat door met fluisteren.
Naomi die morgen vertrekt. Die hadden we niet zien aankomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:37 schreef Harry het volgende:
Mike zegt dat hij op Michel gestemd heeft, en niet op Liese, Naomie en Nick.
Met Nick en Naomie in de slaapkamer wordt er gesteggeld over de combinatie Nick - Jerrel.
Ze constateren dat als Jerrel wint dat er wel wat gaat veranderen.
Naomie zegt, dat ze dan haar koffers klaar mogen zetten.
ze zei eerder dat ze puzzelt om graag alleen te kunnen zijn, deze tip had ze ook aan thomas gegevenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
Ik vind dat Jerrel er ook niet echt hoort ,...quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:38 schreef Benny het volgende:
Jerrel gaat weg. Kan niet anders.
Heel de focus van BB ligt bij positiviteit. Kijk de afleveringen, kijk social media. Overal wordt die positiviteit benadrukt. Jerrel is dat niet, Hij brengt niks positiefs in huis. Dat werd net ook even goed uiteengezet door Nick. Hij doet niks in huis, hij is aan het kleuren. Dat is prima. Maar hij doet verder niks en zijn manier van het huis betreden was niet oke. Niet positief, dus weg
ja klopt maar straks,straksquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:38 schreef Benny het volgende:
Jerrel gaat weg. Kan niet anders.
Heel de focus van BB ligt bij positiviteit. Kijk de afleveringen, kijk social media. Overal wordt die positiviteit benadrukt. Jerrel is dat niet, Hij brengt niks positiefs in huis. Dat werd net ook even goed uiteengezet door Nick. Hij doet niks in huis, hij is aan het kleuren. Dat is prima. Maar hij doet verder niks en zijn manier van het huis betreden was niet oke. Niet positief, dus weg
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel is een grijze muis geworden, zit zijn tijd uit.
Eens. Jerry is een mak lammetje geworden die alleen nog maar zijn gezicht zit te vervenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel is een grijze muis geworden, zit zijn tijd uit.
Gisteren in de sauna zei Mike nog dat hij op Liese heeft gestemd, veilige stem. Daar zaten Nick en Noami ook gewoon bij, dus die weten nu ook (als het goed isquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:37 schreef Harry het volgende:
Mike zegt dat hij op Michel gestemd heeft, en niet op Liese, Naomie en Nick.
Met Nick en Naomie in de slaapkamer wordt er gesteggeld over de combinatie Nick - Jerrel.
Ze constateren dat als Jerrel wint dat er wel wat gaat veranderen.
Naomie zegt, dat ze dan haar koffers klaar mogen zetten.
Jerrel ontploft straks als hij te horen krijgt dat hij genomineerd is. Dagje rellen. Daarna de deur uit. Dikke prima.quote:
Ik vraag me af of het doordringtquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gisteren in de sauna zei Mike nog dat hij op Liese heeft gestemd, veilige stem. Daar zaten Nick en Noami ook gewoon bij, dus die weten nu ook (als het goed is) dat Mike maar wat aan het zwetsen is.
Snap het moet ze ook zelf weten maar ze wil vaak alleen en heeft ook nooit echt anders gedaan....dan zoek je het zelf op. Alleen buiten....loopt ook vaak weg als de groep haar te groot wordt. Tafel spelletjes doet ze vaak ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zei eerder dat ze puzzelt om graag alleen te kunnen zijn, deze tip had ze ook aan thomas gegeven
Dit is een onmogelijk scenario. Het huis ontploft. K3/4/5 pakt de spullen danquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:44 schreef puzziepie het volgende:
Mike gaat zijn schoen opvreten als Jer volgende week huismeester wordt
Wel een beetje jammer dat K4 ook loopt te dreigen met opstappenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is een onmogelijk scenario. Het huis ontploft. K3/4/5 pakt de spullen dan
Is gewoon zielig gedrag dat dreigen elke keer als iets niet gaat zoals ze willen. Vooral julie en naomi doen dit regelmatig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat K4 ook loopt te dreigen met opstappen
Ze dreigen niet .. denk dat ze het dan gewoon doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee, die fout hebben ze Achter één keer gemaakt met desastreuze gevolgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is een onmogelijk scenario. Het huis ontploft. K3/4/5 pakt de spullen dan
Daan en Natte deden dat ook , tjaquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon zielig gedrag dat dreigen elke keer als iets niet gaat zoals ze willen. Vooral julie en naomi doen dit regelmatig.
Ze gaan een Jowi/Daan/Naatje doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
Dan doe je het klaar! ... ... dit is gewoon slap dreigen .quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze dreigen niet .. denk dat ze het dan gewoon doen.
Dus dat. Dus is het een onmogelijk scenarioquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, die fout hebben ze Achter één keer gemaakt met desastreuze gevolgen
Ja preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ze gaan een Jowi/Daan/Naatje doen![]()
Vonden ze zwak op dat moment maar nu is de situatie anders want zij zijn slecht en wij zijn goed
Is hij ook echt genomineerd?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel ontploft straks als hij te horen krijgt dat hij genomineerd is. Dagje rellen. Daarna de deur uit. Dikke prima.
Na BB verkoopt hij geen pepernoot meer. Al die leugens met een strak gezicht! Die vertrouw je toch nooit meer!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt ... je moet nog een kapotte fiets bij Mike kopen .. wordt je nog belazerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |