Tuurlijk wordt dat wel meegerekend, het wordt alleen niet publiek bekend gemaakt. Ze zetten volledig in op het online (her)bekijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee is echt onzin, in Nederland haalt het by far de meeste kijkers met uitgesteld kijken er bij gerekend zeker. Dat wordt in Vlaanderen niet meegerekend.
die had die al gisteren terug hequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Loslippige Mike
dat het maar lang mag duren voor zijn gebit terug komt
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die had die al gisteren terug he
In Nederland ook, maar in Vlaanderen wordt het misschien niet bekend gemaakt, hier in Nederland wel een week later.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dat wel meegerekend, het wordt alleen niet publiek bekend gemaakt. Ze zetten volledig in op het online (her)bekijken.
Denk dat Jill het niet gaat redden. Die is er denk ik deze week al uit. Ik geef Nick een goede kans om in de finale te staan of er moet iets gebeuren dat zijn populariteit minder wordt maar dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:27 schreef Kefke04 het volgende:
Het zal altijd thomas of Jill in de finale worden, maar nooit te samen, dat laten de anderen echt niet gebeuren.
Is jammer dat hij niet naar zijn eigen gedrag kijkt wat stemmen aangaat. Is geen verkeerde gozer maar totaal geen zelfreflectie jammer genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nikkie zevert nu al een uur nominatie diarree.. de praktijk, komt nooit een zak van terecht
Dat NikkieZeveren begint na 6 weken al aardig misselijk te worden
Vraag me eigenlijk af hoe de Thomas het ziet. Die wil in de finale....maar met wie? ziet hij dat voor zich. hij kan kiezen uit Jill Mike en Matt....de rest moet hij weg spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:27 schreef Kefke04 het volgende:
Het zal altijd thomas of Jill in de finale worden, maar nooit te samen, dat laten de anderen echt niet gebeuren.
Ik wou al vragen wat er nou weer mee wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die had die al gisteren terug he
Mike beweert wel meer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:32 schreef Jockari het volgende:
Mike beweert absoluut niet op Nick of Naomi gestemd te hebben.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:34 schreef Jockari het volgende:
Nick wil tegen één persoon staan: hij noemt geen naam, maar die persoon tekent en schildert een hele dag. Wie zou dat verdorie toch zijn ???
Thomas en Mike hebben nu door hoe ze info uit Nick moeten krijgen. Je geeft hem een voorzetje en hij lult er een kwartiertje over door tot hij dingen zegt die hij beter niet zou delen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nikkie zevert nu al een uur nominatie diarree.. de praktijk, komt nooit een zak van terecht
Dat NikkieZeveren begint na 6 weken al aardig misselijk te worden
Hij moet gewoon lekker doen wat 'ie al weken doet, Vlaamse BS bakken in de keuken , het is nu een SL met BelgBrabbelquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is jammer dat hij niet naar zijn eigen gedrag kijkt wat stemmen aangaat. Is geen verkeerde gozer maar totaal geen zelfreflectie jammer genoeg.
Ik vrees er voor, maar je kan wel eens gelijk hebben. Dan is het de moeite om direct na de bekendmaking de stream te volgen denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef BBguy het volgende:
We weten precies hoe dit gaat, Jerrel word genomineerd en Zoey saved zijn ass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |