Lijkt me dat BB wel even gaat verifieren bij zn vriend. En indien die vriend aangeeft dat het echt zo is dat hij dagelijks bedreigd wordt moeten ze dat wel laten weten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is een verhaal in Story. Sinds wanneer zijn die verhalen waar? Waarom zou je een verzonnen verhaal uit Story aan Jerrel gaan vertellen
Waarom? Zodat de bedreigers hun zin krijgen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Lijkt me dat BB wel even gaat verifieren bij zn vriend. En indien die vriend aangeeft dat het echt zo is dat hij dagelijks bedreigd wordt moeten ze dat wel laten weten.
Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom? Zodat de bedreigers hun zin krijgen?
Never bend to terrorism.
Waarom kun je dat risico niet lopen? Dat is toch niet BB's schuld? Het is een zaak van de politie. Die vriend moet niet naar Story gaan, maar naar de politie en aangifte doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.
Weet niet of ze liegt dat ze op iets wacht of niks wil vertellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Harry het volgende:
Zoey en Thomas zitten buiten.
Thomas: ben je tevreden?
Zoey: ik wacht nog op iets. Dat zal je na alles wel zien.
Heeft iemand een idee waar Zoey nog op wacht??
Als Team Thomas eensgezind op Michel en Nick is gegaan zijn zij de twee genomineerden, de rest heeft er nooit meer dan 5 namelijk. Er heeft dus iemand afgeweken van dat plan, anders was Zoey niet nodig voor die call.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het kán wel, maar dan zijn er dus 3 genomineerden en heeft Zoey moeten kiezen uit Jerrel en Jill (beiden 5 stemmen) als derde genomineerde.
dan zou die vriend wel contact opnemen met bb hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.
Dat vermoeden heb ik ook. Past helemaal in Jerrel's "narrative".quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
Die vriend van Ferrel wil ook even in de belangstelling staan, dus heeft ie even de story gebeld.
Omdat RTL en Endemol grote bedrijven zijn, die dit soort media-aandacht, niet kunnen gebruiken. Tegenwoordig ligt alles onder een vergrootglas. Bedrijven zijn zeer voorzichtig als het gaat om rasisme/bedreigingen etc.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom kun je dat risico niet lopen? Dat is toch niet BB's schuld? Het is een zaak van de politie. Die vriend moet niet naar Story gaan, maar naar de politie en aangifte doen.
Maar goed, mij zal het een zorg zijn. Als ze het aan Jerrel vertellen en Jerrel gaat daardoor weg.... floats my boat :w
zou de Jerrel al iets vermoeden, zit weer afgezonderd zie ik op stream2quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Past helemaal in Jerrel's "narrative".
Ik ga voor scenario B, Mike kan Michel niet luchten dus wss michel + ?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Team Thomas eensgezind op Michel en Nick is gegaan zijn zij de twee genomineerden, de rest heeft er nooit meer dan 5 namelijk. Er heeft dus iemand afgeweken van dat plan, anders was Zoey niet nodig voor die call.
De meest logische gegadigde voor de afwijkende stem lijkt me Mike, die of twee keer neutraal heeft gestemd (waardoor Jill/Jerrel/Michel/Nick) allemaal 5 stemmen hebben. Of Mike heeft één stem op Jerrel/Jill/Michel/Nick uitgebracht en de ander neutraal, waardoor Zoey moest kiezen uit 3 voor de 2e nominatieplek.
Vaag antwoord, als ze daar gewoon ja had geantwoord was het voor Thomas duidelijk geweest. Ik denk dat ze vooral benieuwd is wie zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Misschien is er dan toch een 6e stem op Jerrel uitgebracht. Zou wel haar emoties van gisteren verklaren, of het is een fucking goede actricequote:Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Harry het volgende:
Zoey en Thomas zitten buiten.
Thomas: ben je tevreden?
Zoey: ik wacht nog op iets. Dat zal je na alles wel zien.
Heeft iemand een idee waar Zoey nog op wacht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |