abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198053444
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:09 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Het is een verhaal in Story. Sinds wanneer zijn die verhalen waar? Waarom zou je een verzonnen verhaal uit Story aan Jerrel gaan vertellen :?
Lijkt me dat BB wel even gaat verifieren bij zn vriend. En indien die vriend aangeeft dat het echt zo is dat hij dagelijks bedreigd wordt moeten ze dat wel laten weten.
pi_198053450
Noom weer janken :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_198053452
ik denk dat BB eerst gaat informeren wat er van het verhaal van Jovanni waar is, bv of er aangiftes zijn, of bewijs vraagt. Ik denk niet dat BB story 1 op 1 geloofd
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_198053463
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Lijkt me dat BB wel even gaat verifieren bij zn vriend. En indien die vriend aangeeft dat het echt zo is dat hij dagelijks bedreigd wordt moeten ze dat wel laten weten.
Waarom? Zodat de bedreigers hun zin krijgen?

Never bend to terrorism.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:12:07 #30
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_198053466
daar is Mighty mike weer, gaat door met het manipuleren van Naomi.
pi_198053472
Die Mike past wel goed in de kinderkamer.....moet je hem horen....man hou toch je bek.... _O- _O- _O-
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:12:24 #32
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_198053473
Naomi aan het janken?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198053489
Ik ga even andere dingen doen, dit wordt toch niets meer tot nominaties bekend worden.. tot later :W
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:13:22 #34
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_198053490
Van al wat Mike verteld heeft sinds ie in het huis is, zijn nog geen twee woorden waar geweest
pi_198053491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Waarom? Zodat de bedreigers hun zin krijgen?

Never bend to terrorism.
Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.
pi_198053493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef Whuzz het volgende:
Noom weer janken :')
Vitamine B12 tekort. Het meiske is labiel.
pi_198053494
Mike: Ik had niet verwacht dat het zo'n emotionele last zou zijn.

Ja valt ook niet mee hè Mike, zoveel leugens dat je op een gegeven moment niet meer weet welke leugen je tegen wie hebt verteld. Da's mentaal zwaar. :')
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:14:03 #38
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_198053502
Zoey en Thomas zitten buiten.
Thomas: ben je tevreden?
Zoey: ik wacht nog op iets. Dat zal je na alles wel zien.

Heeft iemand een idee waar Zoey nog op wacht??
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_198053520
Mike heeft de petanque beker vannacht in de badkamer gezet en vraagt aan Nick waarom die in de badkamer staat. :)
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198053522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Nee, maar ze kunnen niet het risico lopen om niets te zeggen tegen Jerrel, en de bedreigingen blijven doorgaan. Je weet niet of er gekken zijn die die vriend bijv fysiek aan zouden vallen, of dat die vriend mentaal er helemaal doorheen gaat. Denk dat ze dan echt de keus aan Jerrel moeten laten wat hij gaat doen.
Waarom kun je dat risico niet lopen? Dat is toch niet BB's schuld? Het is een zaak van de politie. Die vriend moet niet naar Story gaan, maar naar de politie en aangifte doen.

Maar goed, mij zal het een zorg zijn. Als ze het aan Jerrel vertellen en Jerrel gaat daardoor weg.... floats my boat :W
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:15:12 #41
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_198053524
stel dat Jerrel moet gaan, dan wordt de huismeester proef levensbelangerijk voor elk kamp. mooi scenario voor BB
pi_198053527
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Harry het volgende:

Weet niet of ze liegt dat ze op iets wacht of niks wil vertellen.
pi_198053530
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Het kán wel, maar dan zijn er dus 3 genomineerden en heeft Zoey moeten kiezen uit Jerrel en Jill (beiden 5 stemmen) als derde genomineerde.
Als Team Thomas eensgezind op Michel en Nick is gegaan zijn zij de twee genomineerden, de rest heeft er nooit meer dan 5 namelijk. Er heeft dus iemand afgeweken van dat plan, anders was Zoey niet nodig voor die call.

De meest logische gegadigde voor de afwijkende stem lijkt me Mike, die of twee keer neutraal heeft gestemd (waardoor Jill/Jerrel/Michel/Nick) allemaal 5 stemmen hebben. Of Mike heeft één stem op Jerrel/Jill/Michel/Nick uitgebracht en de ander neutraal, waardoor Zoey moest kiezen uit 3 voor de 2e nominatieplek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198053534
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef SLP_ het volgende:

[..]

dan zou die vriend wel contact opnemen met bb hoor
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:16:41 #45
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_198053555
Die vriend van Ferrel wil ook even in de belangstelling staan, dus heeft ie even de story gebeld.
pi_198053558
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef Kefke04 het volgende:
Die vriend van Ferrel wil ook even in de belangstelling staan, dus heeft ie even de story gebeld.
Dat vermoeden heb ik ook. Past helemaal in Jerrel's "narrative".
pi_198053573
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Waarom kun je dat risico niet lopen? Dat is toch niet BB's schuld? Het is een zaak van de politie. Die vriend moet niet naar Story gaan, maar naar de politie en aangifte doen.

Maar goed, mij zal het een zorg zijn. Als ze het aan Jerrel vertellen en Jerrel gaat daardoor weg.... floats my boat :w
Omdat RTL en Endemol grote bedrijven zijn, die dit soort media-aandacht, niet kunnen gebruiken. Tegenwoordig ligt alles onder een vergrootglas. Bedrijven zijn zeer voorzichtig als het gaat om rasisme/bedreigingen etc.
pi_198053578
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook. Past helemaal in Jerrel's "narrative".
zou de Jerrel al iets vermoeden, zit weer afgezonderd zie ik op stream2 |:( |:( |:( |:(
voor elk wat wils.......wil iik ook hahahaha
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:18:18 #49
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_198053580
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als Team Thomas eensgezind op Michel en Nick is gegaan zijn zij de twee genomineerden, de rest heeft er nooit meer dan 5 namelijk. Er heeft dus iemand afgeweken van dat plan, anders was Zoey niet nodig voor die call.

De meest logische gegadigde voor de afwijkende stem lijkt me Mike, die of twee keer neutraal heeft gestemd (waardoor Jill/Jerrel/Michel/Nick) allemaal 5 stemmen hebben. Of Mike heeft één stem op Jerrel/Jill/Michel/Nick uitgebracht en de ander neutraal, waardoor Zoey moest kiezen uit 3 voor de 2e nominatieplek.
Ik ga voor scenario B, Mike kan Michel niet luchten dus wss michel + ?
pi_198053600
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Harry het volgende:

Vaag antwoord, als ze daar gewoon ja had geantwoord was het voor Thomas duidelijk geweest. Ik denk dat ze vooral benieuwd is wie zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Misschien is er dan toch een 6e stem op Jerrel uitgebracht. Zou wel haar emoties van gisteren verklaren, of het is een fucking goede actrice _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')