Dit gaat hier ongeveer hetzelfde eruitzien hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef popje het volgende:
Britse media: pubs open in mei, naar kantoor in juli
De Britse premier Johnson werkt aan een onomkeerbare exit-strategie om uit de lockdown te komen, melden verschillende Britse media. Volgens The Daily Mail mogen hotels vanaf april weer open, gevolgd door de pubs en restaurants in mei. Vanaf juli moet het 'oude' forens- en kantoorleven weer worden opgepakt. Premier Johnson zal de plannen naar verluidt komende maandag bekendmaken.
The Daily Telegraph schrijft dat de lockdown pas versoepeld wordt wanneer het aantal nieuwe besmettingen onder de duizend per dag is gedoken. De afgelopen dagen schommelt dat cijfer rond de 10.000. Ondanks het voortvarende vaccinatieprogramma behoort het Verenigd Koninkrijk tot de zwaarst getroffen landen van Europa. Bijna 120.000 Britten zijn overleden aan de gevolgen van het coronavirus.
Minister Raab van Buitenlandse Zaken zei vanochtend dat "vaccins, medicijnen en massatesten" de sleutels zijn om uit de coronacrisis te komen.
Bron: Nos.nl
Als dit straks al in de UK kan, waarom zouden wij dan hardvochtig vasthouden aan de avondklok tot Sint Juttemis?
Het is gewoon lastige materie, @popje . Ondersteuning helpt misschien wel wat, maar het blijft moeilijk voor mensen om blijvend af te vallen. En dan kun je je ogen daarvoor sluiten door te zeggen dat die mensen eenvoudigweg eens met hun luie kont van de bank moeten komen, of je kunt proberen te begrijpen waarom het zo moeilijk is er verandering in aan te brengen en om van daaruit mensen te helpen. Dat zijn zeer trage processen waarmee je de huidige pandemie niet bestrijdt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:29 schreef popje het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook geen campagne met leuke spotjes op tv, maar geld vrijmaken voor ondersteuning om mensen blijvend te helpen om gezonder te leven, af te vallen, meer te sporten etc. Ik zeg niks over dat het voor sommige mensen moeilijk is om te vallen.
Of ze thuiswerken daadwerkelijk in juli al loslaten lijkt me sterk, maar inderdaad, ik verwacht wel dat tegen die tijd zo'n beetje alles weer open is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit gaat hier ongeveer hetzelfde eruitzien hoor.
100% en ook onomkeerbaar zolang de ziekenhuizen het aan kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf op z'n vroegst in het najaar weer naar kantoor gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of ze thuiswerken daadwerkelijk in juli al loslaten lijkt me sterk, maar inderdaad, ik verwacht wel dat tegen die tijd zo'n beetje alles weer open is.
Het gaat niet om iemands uiterlijk, het gaat om iemands levensstijl, ik denk dat iemand als Bruls een mooi voorbeeld had kunnen geven om de strijd tegen obesitas een gezicht te geven, zeker om geloofwaardig over te komen. Nu ben ik niet heilig, en ook nog druk bezig met afvallen, maar als ik op deze manier mijn beperkte bijdrage kan doen, dan is dat slechts een klein offer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Zullen we iemands uiterlijk (man en vrouw) buiten de discussie houden?
Ja eens. Al zou ik het niet onverstandig vinden het thuiswerken, in mindere mate, ook gewoon door te zetten zonder pandemie. Niet opleggen uiteraard, maar je zou het kunnen motiveren op een of andere manier.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of ze thuiswerken daadwerkelijk in juli al loslaten lijkt me sterk, maar inderdaad, ik verwacht wel dat tegen die tijd zo'n beetje alles weer open is.
Grapperhaus kan er anders ook wat van met zijn kortademigheid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat niet om iemands uiterlijk, het gaat om iemands levensstijl, ik denk dat iemand als Bruls een mooi voorbeeld had kunnen geven om de strijd tegen obesitas een gezicht te geven, zeker om geloofwaardig over te komen. Nu ben ik niet heilig, en ook nog druk bezig met afvallen, maar als ik op deze manier mijn beperkte bijdrage kan doen, dan is dat slechts een klein offer.
Ik denk dat ondersteuning helpt voor mensen die het willen, maar het gros van de mensen met overgewicht doet het denk ik verder ook niet zoveel. Vinden het wel prima zo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is gewoon lastige materie, @:popje . Ondersteuning helpt misschien wel wat, maar het blijft moeilijk voor mensen om blijvend af te vallen. En dan kun je je ogen daarvoor sluiten door te zeggen dat die mensen eenvoudigweg eens met hun luie kont van de bank moeten komen, of je kunt proberen te begrijpen waarom het zo moeilijk is er verandering in aan te brengen en om van daaruit mensen te helpen. Dat zijn zeer trage processen waarmee je de huidige pandemie niet bestrijdt.
Daarom doen we de scholen maar dicht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zijn pas symbolische acties die je noemt. Overgewicht pak je niet even aan met een paar campagnes. Als zelfs mensen die de dienst uitmaken en volkomen doordrongen zijn van de risico's van overgewicht zwaarlijvig zijn, dan zou dat je ook te denken kunnen geven: misschien is het wel niet zo eenvoudig voor iedereen om blijvend een gezond gewicht te hebben. Maar nee, het is eenvoudiger om te roepen dat de overheid gewoon een programma op moet zetten.
Weet je wat: ik pleit voor een campagne tegen kortzichtigheid.
Ja mooi, *MAAR*, gaat die 1-meter-plus regel er dan ook af? Want wat ik las in de kranten daar is dat de experts, iig een kennelijk vrijheidshatend tuig deel daarvan, de overheid adviseren om "voor de foreseeable future 1meter plus social distancing restrictions te houden".quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef popje het volgende:
De Britse premier Johnson werkt aan een onomkeerbare exit-strategie om uit de lockdown te komen, melden verschillende Britse media. Volgens The Daily Mail mogen hotels vanaf april weer open, gevolgd door de pubs en restaurants in mei. Vanaf juli moet het 'oude' forens- en kantoorleven weer worden opgepakt. Premier Johnson zal de plannen naar verluidt komende maandag bekendmaken.
The Daily Telegraph schrijft dat de lockdown pas versoepeld wordt wanneer het aantal nieuwe besmettingen onder de duizend per dag is gedoken. De afgelopen dagen schommelt dat cijfer rond de 10.000. Ondanks het voortvarende vaccinatieprogramma behoort het Verenigd Koninkrijk tot de zwaarst getroffen landen van Europa. Bijna 120.000 Britten zijn overleden aan de gevolgen van het coronavirus.
Minister Raab van Buitenlandse Zaken zei vanochtend dat "vaccins, medicijnen en massatesten" de sleutels zijn om uit de coronacrisis te komen.
Als dit straks al in de UK kan, waarom zouden wij dan hardvochtig vasthouden aan de avondklok tot Sint Juttemis?
Iemand persoonlijk bijv een 'wandelende welvaartsziekte' noemen oid gaat die discussie niet verder brengen. Het heeft namelijk ook met de toon te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat niet om iemands uiterlijk, het gaat om iemands levensstijl, ik denk dat iemand als Bruls een mooi voorbeeld had kunnen geven om de strijd tegen obesitas een gezicht te geven, zeker om geloofwaardig over te komen. Nu ben ik niet heilig, en ook nog druk bezig met afvallen, maar als ik op deze manier mijn beperkte bijdrage kan doen, dan is dat slechts een klein offer.
hijgen als een molenpaardquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Grapperhaus kan er anders ook wat van met zijn kortademigheid.
Dat had je kunnen schrijven in plaats van:quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf een rolmodel zijn, je een beetje fatsoenlijk gedragen op een forum en bezittelijk voornaamwoorden op een juiste manier gebruiken. Een betere wereld begint bij jezelf. Dit was een bericht van uw overheid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat word een kabinet later, ze moeten eerst nog het binnenhof verbouwen voordat ie met ze vette pens door de poort kan.
Dr is ook zo'n filmpje dat Rutte staat te hijgen. Geen idee of je daar veel waarde aan moet hechten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Grapperhaus kan er anders ook wat van met zijn kortademigheid.
Dat gaat ook wel gebeuren, denk ik. Zeker bij de wat grotere bedrijven, die waarschijnlijk zien dat ze flink wat kosten kunnen besparen zonder dat het een enorme invloed heeft op de omzet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens. Al zou ik het niet onverstandig vinden het thuiswerken, in mindere mate, ook gewoon door te zetten zonder pandemie. Niet opleggen uiteraard, maar je zou het kunnen motiveren op een of andere manier.
Ik vind het ook niet zo nodig om iemand belachelijk te maken om zijn uiterlijk, ik heb zelf keihard moeten vechten om op mijn intelligentie aangenomen te worden, en niet op mijn looks, heel frustrerend kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Iemand persoonlijk bijv een 'wandelende welvaartsziekte' noemen oid gaat die discussie niet verder brengen. Het heeft namelijk ook met de toon te maken.
Sturen op <1.000 besmettingen per dag met de bevolking van het VK is wel behoorlijk laag trouwens. Zeker in combinatie met antigen sneltesten die ze daar op grote schaal willen uitrollen, gaan die dan ook meetellen? Dan kunnen ze lang wachten op enige versoepeling. Je hebt geen enkele garantie dat je in april inderdaad op zo'n laag aantal zit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef popje het volgende:
Dan zou het fijn zijn om daar binnenkort eens een plan van te vernemen. In Nederland zou dit plan betekenen: totale lockdown en avondklok tot er minder dan 250 besmettingen per dag zijn, dan kun je ook lang wachten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als je je modellen aanpast dan zullen ze wel ergens de waarheid vertellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is onjuist,ver wordt gewerkt met modellen waarin de actuele gegevens worden ingevuld en als die gegevens binnen de marges van het model vallen kun je concluderen dat het model klopt.
[..]
Cijfers zijn dalende, ziekenhuizen stromen leeg, in GB zijn de besmettingen ook aan het minderen.quote:Nee, zij zien een noodzaak in de maatregel, dus als die volgens de verkeerde procedure is ingevoerd gaan ze vervolgens deze opnieuw invoeren via een andere procedure.
De noodzaak valt niet opeens weg.
[..]
Komt doordat er geen plan, strategie of gedachte is. Ook geen transparantie of perspectief. 'aankomende 2 weken het belangrijkste en cruciaal', die wordt kun je niet eeuwig blijven bezigen. En als maatregelen zo worden geïmplementeerd als nu kan je beter spreken van een bananen republiek of dictatuur. Management by fear, vermoedens en schattingen.quote:Ja, voorlopig verdwijnt het virus niet.
En ondertussen vallen wij steeds meer elkaar aan, ipv tegen het virus te strijden.
PAS OP, IK MAAK SOMS EEN GRAP, IK ZAL HET VOLGENDE KEER IN EENquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had je kunnen schrijven in plaats van:
[..]
Je kunt ook zelf een rolmodel zijn, je een beetje fatsoenlijk gedragen op een forum en bezittelijk voornaamwoorden op een juiste manier gebruiken. Een betere wereld begint bij jezelf. Dit was een bericht van uw overheid.
Grote corporates gaan het stimuleren (deden het al) maar alles daaronder met een dga die vaak ook ''meedoet'' zal er weinig sprake zijn van thuiswerken gok ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren, denk ik. Zeker bij de wat grotere bedrijven, die waarschijnlijk zien dat ze flink wat kosten kunnen besparen zonder dat het een enorme invloed heeft op de omzet.
Al kan ik zelf niet wachten om weer eens ergens anders te werken dan thuis eerlijk gezegd
Heb je gezien hoe klein dat torentje is, ze vergaderen daar verticaal, als je 2 uur onderop ligt ben je de sjaak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dr is ook zo'n filmpje dat Rutte staat te hijgen. Geen idee of je daar veel waarde aan moet hechten.
Opzich kan het al heel erg helpen door het te stimuleren. Al het groente en fruit bijvoorbeeld volledig BTW-vrij oid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ondersteuning helpt voor mensen die het willen, maar het gros van de mensen met overgewicht doet het denk ik verder ook niet zoveel. Vinden het wel prima zo.
En daarom denk ik dat je zoiets meer moet zoeken in het veranderen van het aanbod in supermarkten en winkels. Al vind ik dat ook weer vrij rigoureus want ik wil ook weer niet dat een overheid bepaalt of ik bepaalde producten met suiker wel of niet moet kopen. Wat je zegt; lastige materie.
Zit achter een betaalwandquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed artikel in de Volkskrant over de 170.000 per dag:
https://www.volkskrant.nl(...)24981461ef6b2843860b
Terwijl Hancock 3 dagen terug juist zij dat "we later dit jaar hopen te leven met dit virus net als de griep, waar alles weer gwoon doorgaat in ons leven en het zorgsysteem het afhandelt elk jaar met vaccins voor kwetsbaren"...quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Sturen op <1.000 besmettingen per dag met de bevolking van het VK is wel behoorlijk laag trouwens. Zeker in combinatie met antigen sneltesten die ze daar op grote schaal willen uitrollen, gaan die dan ook meetellen? Dan kunnen ze lang wachten op enige versoepeling. Je hebt geen enkele garantie dat je in april inderdaad op zo'n laag aantal zit.
In dit verhaal van VK zit in ieder geval een tijdspad, perspectief en nadrukkelijk benoemd dat het onomkeerbaar is. Maar het aansturen op een laag aantal asymptomatische besmettingen, zelfs als er door de vaccins weinig mensen ziek worden, de ziekenhuizen leeg zijn en er niemand meer overlijdt, is toch een behoorlijke concessie aan de Zero Covid club.
[..]
Dan zou het fijn zijn om daar binnenkort eens een plan van te vernemen. In Nederland zou dit plan betekenen: totale lockdown en avondklok tot er minder dan 250 besmettingen per dag zijn, dan kun je ook lang wachten.
Bij ieder perspectief tot normaal zit een enorme blokkade in. Bij iedere belofte kunnen ze aan vlak voor het ingaan zeggen dat ze het niet gaan doen want besmettingen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Sturen op <1.000 besmettingen per dag met de bevolking van het VK is wel behoorlijk laag trouwens. Zeker in combinatie met antigen sneltesten die ze daar op grote schaal willen uitrollen, gaan die dan ook meetellen? Dan kunnen ze lang wachten op enige versoepeling. Je hebt geen enkele garantie dat je in april inderdaad op zo'n laag aantal zit.
In dit verhaal van VK zit in ieder geval een tijdspad, perspectief en nadrukkelijk benoemd dat het onomkeerbaar is. Maar het aansturen op een laag aantal asymptomatische besmettingen, zelfs als er door de vaccins weinig mensen ziek worden, de ziekenhuizen leeg zijn en er niemand meer overlijdt, is toch een behoorlijke concessie aan de Zero Covid club.
[..]
Dan zou het fijn zijn om daar binnenkort eens een plan van te vernemen. In Nederland zou dit plan betekenen: totale lockdown en avondklok tot er minder dan 250 besmettingen per dag zijn, dan kun je ook lang wachten.
Nouja, dat zou best een prima actie zijn ja. Zodra het ons in de portemonnee gaat raken zijn we ineens een heel flexibel volkje volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Opzich kan het al heel erg helpen door het te stimuleren. Al het groente en fruit bijvoorbeeld volledig BTW-vrij oid.
Omdat je nou eenmaal niet kan beloven dat het allemaal gaat lukken. Het is een crisis, dingen kunnen tegenvallen.quote:
Wat een blamage! Wat mij betreft rest er niets anders dan dat men opstapt! Deze regering is toch niet meer te vertrouwen in het goed aanpakken van deze crisis??quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed artikel in de Volkskrant over de 170.000 per dag:
https://www.volkskrant.nl(...)24981461ef6b2843860b
Dit is trouwens wel eem belangrijk stuk verduidelijking:quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:47 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Terwijl Hancock 3 dagen terug juist zij dat "we later dit jaar hopen te leven met dit virus net als de griep, waar alles weer gwoon doorgaat in ons leven en het zorgsysteem het afhandelt elk jaar met vaccins voor kwetsbaren"...
Maar zie ook mijn post hierboven, krijgt het anti-vrijheidskamp hun zin met voor eeuwig 1 meter+ afstandsregels en dus nooit meer normaal gezellig leven, dansen, feestjes, etc hierna, of mag de bevolking in UK weer gewoon in vrijheid normaal leven aan het einde van deze roadmap? Daar maak ik me het meest zorgen om, dat als het anti-vrijheidkamp wint, dat wij dat misschien volgen omdat andere Europese landen een paar maanden achter lopen...
https://www.dailymail.co.(...)ed-drop-tenfold.htmlquote:Mr Raab was asked this morning on LBC Radio if it was his understanding that daily cases would need to be below 1,000 before a major reopening of society is given the green light.
He replied: 'No, there are always these snippets in the lead up to a key moment like next Monday.
'The number of cases is important, so is the R level, it is good to see the R level is now below one.
'There is the pressure on the NHS, there is the roll-out of the vaccine and actually there are some important indicators that we will look at but you have to take a rounded judgement on it.'
He added: 'There is no single cast-iron formula or one particular indicator that above all other considerations can decide this.
'So we will look at all of the indicators, all of the evidence. We know that the vaccine has had a significant role.
'You can see from the seven day data on cases, hospital admissions and fatalities that we are in the right direction and the PM will set the roadmap out on Monday.'
Juist de mix van thuis werken en op kantoor werkt echt heerlijk. Laatste maanden voor dit geswitched van baan en had ik die combi. Heb echt genoten van werk.. raar maar waar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:41 schreef Tijn het volgende:
Al kan ik zelf niet wachten om weer eens ergens anders te werken dan thuis eerlijk gezegd
Ja ik ook. Ik zou wel weer 's gewoon normaal op kantoor willen werken met wat collega's, werkt veel fijner als je wil brainstormen of iets uit wil tekenen. Ben de Teams/Skype/Zoom calls de hele dag wel zat ondertussen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren, denk ik. Zeker bij de wat grotere bedrijven, die waarschijnlijk zien dat ze flink wat kosten kunnen besparen zonder dat het een enorme invloed heeft op de omzet.
Het ging toch om de overflow van ziekenhuizen te voorkomen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat je nou eenmaal niet kan beloven dat het allemaal gaat lukken. Het is een crisis, dingen kunnen tegenvallen.
Je kan het virus niet pletten, enkel vertragen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:52 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat het ook niet meer gaat lukken om beneden de 1000 per dag te komen oid. Mensen houden zich echt niet meer zo goed aan de regels. Je kan maatregelen invoeren wat je wil, maar op een gegeven moment bereik je gewoon een treshold. Daar zul je mee moeten leven.
Vorig jaar in mei kon het nog wel, maar nu echt niet meer denk ik.
Omdat demissionair iets ongeschrevens is, volgens mij is het geen officiële status ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:53 schreef mir1986 het volgende:
Waarom kan het demissionaire kabinet nog een spoedwet invoeren trouwens?
Zal vast wel ergens een loophole zijn waarin je nieuwe dingen mag doen bij open dossiers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:53 schreef mir1986 het volgende:
Waarom kan het demissionaire kabinet nog een spoedwet invoeren trouwens?
Ik heb juist wat moeite met concentratie thuis. Snel afgeleid, even nieuws checken, etc.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:51 schreef Red_85 het volgende:
Moet je wat uitwerken? Lekker thuis waar je je kunt concentreren.
Demissionair houdt toch niets meer in dan dat de tweede kamer kan bepalen welke onderwerpen controversieel zijn en dus niet meer door het demissionaire kabinet behandeld kunnen worden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat demissionair iets ongeschrevens is, volgens mij is het geen officiële status ofzo.
Wat ik begrijp is dat het meer ongeschreven regel is dan dat er echt regelgeving voor is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Demissionair houdt toch niets meer in dan dat de tweede kamer kan bepalen welke onderwerpen controversieel zijn en dus niet meer door het demissionaire kabinet behandeld kunnen worden?
Nee, het gaat ook om de ziekenhuizen. Maar die zijn niet zomaar leeg. Het aantal besmettingen daalt harder dan de bezetting aldaar. Bovendien is er nog veel uitgestelde zorg die moet worden ingehaald. Dus het duurt wel even voordat daar weer wat ademruimte is. Je moet dus wat marge inbouwen voordat je overgaat tot versoepelingen, want als het weer misgaat worden de problemen in de zorg alleen maar groter terwijl ze al op hun tandvlees lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het ging toch om de overflow van ziekenhuizen te voorkomen?
Er is toch bewijs en vertrouwen dat de vaccins zware covid dus ziekenhuis opnames voorkomen?
Of worden de doelpalen opeens verschoven naar besmettingen?
Werkt voor iedereen anders denk ik ook hoor. Kan me voorstellen dat anderen wat meer moeite hebben, want thuis heb je inderdaad sneller afleiding van thuis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb juist wat moeite met concentratie thuis. Snel afgeleid, even nieuws checken, etc.
En ik heb moeite met het afsluiten na werktijd. Te snel 'nog even dit of dat', of dat ik er in mijn hoofd nog mee bezig ben terwijl ik al lang wat anders aan het doen ben wat niets met werk te maken heeft. Dat vind ik toch wat makkelijker als ik er een ritje naar huis bij heb.
Nee, zo bedoelde ik het ook niet. Was puur eigen ervaring als reactie op jouw eigen ervaring.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkt voor iedereen anders denk ik ook hoor. Kan me voorstellen dat anderen wat meer moeite hebben, want thuis heb je inderdaad sneller afleiding van thuis.
Wat ik net beschreef is ook mijn ervaring, hoeft niet voor een ander te zijn
Zie ik eerlijk gezegd ook al steeds meer mensen weer doen. Inclusief mezelf overigens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik zou wel weer 's gewoon normaal op kantoor willen werken met wat collega's, werkt veel fijner als je wil brainstormen of iets uit wil tekenen. Ben de Teams/Skype/Zoom calls de hele dag wel zat ondertussen.
Afentoe een dagje naar kantoor zou die sleur heel erg doorbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |