abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198053331
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Minister Bruls? Is dit een profetie?
sorry, hij is nog maar Burgemeester
pi_198053340
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat Baudet en Wilders nu al smullen van de munitie die ze hebben gekregen voor de aankomende debatten: Mijnheer Rutte, bijstandsmoeders zitten 3 jaar te wachtten tot u eens wat doet aan het gedrag van de belastingdienst, maar een wetje om de mensen na 9 uur binnen te houden heeft u binnen 2 dagen door 2 kamers geloodst, kun u vertellen of u nog denkt dat de burger vertrouwen in u heeft?

Je hoeft geen groot politiek spindokter te zijn om te bedenken wat dit met het stemgedrag van de mensen zal doen.
Jammer dat het zo moet. Ik vind de houding van Kees v/d Staaij veel sympathieker. Met dat geschreeuw in de Tweede Kamer kan ik niet zoveel. Als mijn kinderen het over Wilders hebben, hebben ze het over "die man die altijd boos is".
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198053341
quote:

[..]

Ik denk dat Baudet en Wilders nu al smullen van de munitie die ze hebben gekregen voor de aankomende debatten: Mijnheer Rutte, bijstandsmoeders zitten 3 jaar te wachtten tot u eens wat doet aan het gedrag van de belastingdienst, maar een wetje om de mensen na 9 uur binnen te houden heeft u binnen 2 dagen door 2 kamers geloodst, kun u vertellen of u nog denkt dat de burger vertrouwen in u heeft?

Je hoeft geen groot politiek spindokter te zijn om te bedenken wat dit met het stemgedrag van de mensen zal doen.
Vrij weinig denk ik. FvD en PVV zijn voor veel Nederlanders te extreem. Hun kiezerspotentieel ligt rond de 30 zetels.
pi_198053342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:04 schreef Steven184 het volgende:

[..]

VVD naar 65 zetels?
Is dat wat ze nu roepen in de peilingen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198053348
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:00 schreef THEFXR het volgende:
Gisterenavond nog Op1 teruggekeken en toen zag ik voor het eerst Minister Bruls.
Ik vind die kerel een arrogante en decadente kop hebben. zijn houding is er ook naar, lijkt op iemand die zich tien keer belangrijker vindt dan de burgers van NL. dat daar mensne op gestemd hebben???
Je kan niet stemmen wie de burgemeester van een gemeente wordt
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198053352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik hoop het ook hoor, maar gezien hoe hard ervoor gevochten is terwijl ie er misschien al 23-2 af ging ben ik niet 100% overtuigd dat hij er voor eind maart af is.
ze gaan hem zeker verlengen dat is gisteren duidelijk geworden, en of ze hem dan maar voor 2 weken verlengen is ook erg kort dus grote kans dat het tijdens de verkiezingen nog zal zijn
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:07:04 #157
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198053357
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jammer dat het zo moet. Ik vind de houding van Kees v/d Staaij veel sympathieker. Met dat geschreeuw in de Tweede Kamer kan ik niet zoveel. Als mijn kinderen het over Wilders hebben ze het over "die man die altijd boos is".
Ik zou best op de SGP willen stemmen (komen altijd betrouwbaar over) maar hun visie op zaken als euthanasie en abortus houdt mij tegen.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:07:06 #158
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198053358
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk vooral niet zo goed geinformeerd zijn.
Legio Nederlanders denken dat Wilders een minister is. Of zelfs Joe Biden :+
pi_198053365
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

sorry, hij is nog maar Burgemeester
En ik neem aan dat-ie niet verkozen maar benoemd is.
pi_198053367
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:07 schreef Tijn het volgende:

[..]

Legio Nederlanders denken dat Wilders een minister is. Of zelfs Joe Biden :+
Nou ja, dat dus :o :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198053376
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vrij weinig denk ik. FvD en PVV zijn voor veel Nederlanders te extreem. Hun kiezerspotentieel ligt rond de 30 zetels.
Daar hebben ze nog enigzins geluk, ze hebben de mazzel dat Baudet zich de laatste tijd als een debiel heeft gedragen, anders waren ze heel heel heel erg afgestraft, ik hoor trouwens veel VVD'ers zeggen: Ik stem niet, en ook een deel op Code Oranje.
pi_198053379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ze nu zoveel moeite doen om die avondklok in een noodwet te gieten als ze komende dinsdag gaan aankondigen dat ie stopt. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Stiekem had ik gehoopt dat het voor Rutte een escape zou zijn om er maar mee te stoppen maar helaas.
Ik vermoed ook niet dat we er vanaf zijn voor april.
Er is nog steeds geen enkele beweging richting versoepelingen anders dan mogelijk het voortgezet onderwijs.
Als we 3 maart alles weer open gaan doen moet dat inmiddels toch wel meer klinken.
pi_198053385
quote:

[..]

De meeste mensen volgen het helemaal niet zo als wij hier doen. Die hebben al een idee wat ze gaan stemmen. En gaan echt geen debatten kijken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:09:07 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198053394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Stiekem had ik gehoopt dat het voor Rutte een escape zou zijn om er maar mee te stoppen maar helaas.
Er is nog steeds geen enkele beweging richting versoepelingen anders dan mogelijk het voortgezet onderwijs.
Als we 3 maart alles weer open gaan doen moet dat inmiddels toch wel meer klinken.
Wij zitten straks zo'n beetje in de strengste lockdown van heel Europa :')
pi_198053395
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef capricia het volgende:

[..]

De meeste mensen volgen het helemaal niet zo als wij hier doen. Die hebben al een idee wat ze gaan stemmen. En gaan echt geen debatten kijken.
Ze zullen wel de korte bites horen, en die zullen snoeihard zijn.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:10:11 #166
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198053424
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Minister Bruls? Is dit een profetie?
Justitie in Rutte-IV.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198053429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is dat wat ze nu roepen in de peilingen.
Net boven de 40. Met elk schandaal er weer een paar bij.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_198053441
quote:
6s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Justitie in Rutte-IV.
Dat word een kabinet later, ze moeten eerst nog het binnenhof verbouwen voordat ie met ze vette pens door de poort kan.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:11:56 #169
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198053464
quote:

[..]

Zoals je weet ben ik altijd de grootste voorvechter van het direct openen van scholen, maar als ik afga op wat ze ongeveer van plan zijn dan qua 'veiligheidsmaatregelen' dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in. Versoepel dan maar iets waar we wel wat mee opschieten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:12:13 #170
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198053468
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat word een kabinet later, ze moeten eerst nog het binnenhof verbouwen voordat ie met ze vette pens door de poort kan.
Ze rollen hem gewoon naar binnen
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198053469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:07 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik zou best op de SGP willen stemmen (komen altijd betrouwbaar over) maar hun visie op zaken als euthanasie en abortus houdt mij tegen.
Je schetst aardig het dilemma dat ik bij zo'n beetje elke partij heb. :+

Ik moet zeggen dat ik in de discussies over de avondklok erg de rol van de oude GroenLinks-partij heb gemist. Het opkomen voor persoonlijke vrijheden vormde een deel van de ideologie waar ik me in kon vinden.
pi_198053476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ze zullen wel de korte bites horen, en die zullen snoeihard zijn.
De Forum knip- en plakfilmpjes zijn voor Forum-aanhangers. Niet voor buiten hun achterban.
Idem met Wilders.

Veel NLers kan die toeslagenaffaire niet eens wat schelen. Gezien het feit dat het in de peilingen 0,0 deed.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198053479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

En de zorgtoeslag moet nog omhoog om deze wandelende welvaartsziekte in zijn latere leven in leven te kunnen houden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:14:18 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198053504
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En de zorgtoeslag moet nog omhoog om deze wandelende welvaartsziekte in zijn latere leven in leven te kunnen houden.
Zijn gewicht is een klap in het gezicht van de zorg. Die staan te ploeteren om dikzakken zoals hij in leven te houden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_198053505
Hmm, eigenlijk vind ik Bruls nog wel de minst erge van de figuren die nu constant op tv te zien zijn.
pi_198053507
Zolang partijen elkaar bij voorbaat blijven uitsluiten is de invloed van verkiezingen marginaal.

Of je het nu met Wilders eens bent of niet, er is een significante groep Nederlanders die op hem (of de partij) stemt. Maar bij voorbaat weet je dat een regerings plek er niet zal komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2021 12:16:20 ]
pi_198053509
quote:

[..]

Alleen die twee richt je weinig schade aan, zou mooi zijn als de gehele oppositie eens wat inbrengt, dan heb je tenminste iets boeiends.
pi_198053518
quote:

[..]

Nu niet verder gaan met de avondklok had denk ik veel sympathie opgeleverd. De regering die zegt: Ja meneer de rechter, u heeft gelijk, we hebben ‘m op verkeerde juridische basis ingezet. Kunt u ons helpen de avondklok op een fatsoenlijke manier af te bouwen door ons tot komende vrijdag te geven?

In plaats daarvan gingen ze vol in de aanval tijdens die persco’s. Als je ‘m toch al wilt afschaffen ga je er niet zo hard voor vechten lijkt me.
pi_198053519
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef xpompompomx het volgende:
Hmm, eigenlijk vind ik Bruls nog wel de minst erge van de figuren die nu constant op tv te zien zijn.
:{w Het is een handhavings geilerd.
pi_198053548
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zijn gewicht is een klap in het gezicht van de zorg. Die staan te ploeteren om dikzakken zoals hij in leven te houden.
We weten het wel weer: geen mankement laat de Fok!-er onbenut om iemand te ridiculiseren.

Houd je een beetje in, zeg.
pi_198053561
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zullen we iemands uiterlijk (man en vrouw) buiten de discussie houden?
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:18:25 #182
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198053584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zoals je weet ben ik altijd de grootste voorvechter van het direct openen van scholen, maar als ik afga op wat ze ongeveer van plan zijn dan qua 'veiligheidsmaatregelen' dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in. Versoepel dan maar iets waar we wel wat mee opschieten.
Gewoon winkels, kappers etc weer open met de richtlijnen zoals die tot 15 december golden. Het is allemaal geen rocket science. Laat teamsporters weer trainen, bijvoorbeeld door ze thuis te laten douchen en omkleden.

Intussen keihard doorgaan met vaccineren zodat we in de zomer ook afscheid kunnen nemen van mondkapjes, looproutes, spatschermen etc.
pi_198053611
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nu niet verder gaan met de avondklok had denk ik veel sympathie opgeleverd. De regering die zegt: Ja meneer de rechter, u heeft gelijk, we hebben ‘m op verkeerde juridische basis ingezet. Kunt u ons helpen de avondklok op een fatsoenlijke manier af te bouwen door ons tot komende vrijdag te geven?

In plaats daarvan gingen ze vol in de aanval tijdens die persco’s. Als je ‘m toch al wilt afschaffen ga je er niet zo hard voor vechten lijkt me.
Het is allemaal een principe kwestie geworden, waarin de overheid/rivm/omt altijd gelijk heeft en niet wilt inzien dat ze af en toe ook eens mis hebben, te hoog inschatten of dat het gevaar toch uitbleef.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
pi_198053617
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is wel weer jammer dat het een beetje een taboe heerst op het feit dat mensen met een groot BMI fors meer kans hebben om met Corona op de IC te belanden.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:20:21 #185
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198053618
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoezo? Obesitas is een grote risicofactor voor ziekenhuisopnames, we spreken toch ook feestende jongeren aan op hun verantwoordelijkheid? Dan mag dat ook bij zwaarlijvigen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_198053621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:34 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Gisteren vertelde kuipers anders vol overtuiging dat deze variant niet dodelijker was. Wel besmettelijker, maar hoeveel was niet echt duidelijk. Hij hield het op 30% (om en nabij, plus minus, etc.)
ja of 40-50%... maar dat maakte niet zo heel uit. Hij was besmettelijker _O- Het maakt nogal uit ja. Totaal wereldvreemd die gast. Viel me nog mee dat ie toegaf niks van rechtspraak te weten.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:20:46 #187
3778 popje
pi_198053624
Britse media: pubs open in mei, naar kantoor in juli
De Britse premier Johnson werkt aan een onomkeerbare exit-strategie om uit de lockdown te komen, melden verschillende Britse media. Volgens The Daily Mail mogen hotels vanaf april weer open, gevolgd door de pubs en restaurants in mei. Vanaf juli moet het 'oude' forens- en kantoorleven weer worden opgepakt. Premier Johnson zal de plannen naar verluidt komende maandag bekendmaken.

The Daily Telegraph schrijft dat de lockdown pas versoepeld wordt wanneer het aantal nieuwe besmettingen onder de duizend per dag is gedoken. De afgelopen dagen schommelt dat cijfer rond de 10.000. Ondanks het voortvarende vaccinatieprogramma behoort het Verenigd Koninkrijk tot de zwaarst getroffen landen van Europa. Bijna 120.000 Britten zijn overleden aan de gevolgen van het coronavirus.

Minister Raab van Buitenlandse Zaken zei vanochtend dat "vaccins, medicijnen en massatesten" de sleutels zijn om uit de coronacrisis te komen.

Bron: Nos.nl

Als dit straks al in de UK kan, waarom zouden wij dan hardvochtig vasthouden aan de avondklok tot Sint Juttemis?
pi_198053632
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het was voor mij genoeg geweest als ze hadden gezegd: we nemen wat meer tijd om hier een discussie over te voeren en belangen af te wegen. Ik snap net als veel andere mensen wel dat proportionaliteit niet eenvoudig te bepalen is, zeker niet als omstandigheden voortdurend veranderen. Waar ik geen begrip voor heb, is het wekken van de indruk dat de avondklok erdoorheen wordt gedrukt. Dat past niet in een democratie.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:21:25 #189
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198053635
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef popje het volgende:
De Britse premier Johnson werkt aan een onomkeerbare exit-strategie om uit de lockdown te komen, melden verschillende Britse media. Volgens The Daily Mail mogen hotels vanaf april weer open, gevolgd door de pubs en restaurants in mei. Vanaf juli moet het 'oude' forens- en kantoorleven weer worden opgepakt. Premier Johnson zal de plannen naar verluidt komende maandag bekendmaken.

The Daily Telegraph schrijft dat de lockdown pas versoepeld wordt wanneer het aantal nieuwe besmettingen onder de duizend per dag is gedoken. De afgelopen dagen schommelt dat cijfer rond de 10.000. Ondanks het voortvarende vaccinatieprogramma behoort het Verenigd Koninkrijk tot de zwaarst getroffen landen van Europa. Bijna 120.000 Britten zijn overleden aan de gevolgen van het coronavirus.

Minister Raab van Buitenlandse Zaken zei vanochtend dat "vaccins, medicijnen en massatesten" de sleutels zijn om uit de coronacrisis te komen.

Als dit straks al in de UK kan, waarom zouden wij dan hardvochtig vasthouden aan de avondklok tot Sint Juttemis?
Kijk dat is concreet, wel laat, maar goed.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_198053655
quote:

Omdat zij veel sneller vaccineren?
pi_198053660
quote:

Gebeurt ook niet, enkel uit principe nog 4-6 weken. ^O^
pi_198053662
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoezo? Obesitas is een grote risicofactor voor ziekenhuisopnames, we spreken toch ook feestende jongeren aan op hun verantwoordelijkheid? Dan mag dat ook bij zwaarlijvigen.
Dat is dan hierbij gedaan. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:24:07 #193
3778 popje
pi_198053682
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is dan hierbij gedaan. :D
Ik zou het fijn vinden als het kabinet in plaats van zich bezig te houden met symboolmaatregelen als een avondklok een grootscheeps programma zou lanceren om gezonder te gaan leven, meer te gaan bewegen, gevarieerder te eten, zodat we in de toekomst minder mensen met Corona krijgen.
pi_198053692
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is wel weer jammer dat het een beetje een taboe heerst op het feit dat mensen met een groot BMI fors meer kans hebben om met Corona op de IC te belanden.
Zie je wel in de VS loopt het helemaal uit de hand, zoveel doden, ze pakken het niet goed aan.
:M psst Obesitas
pi_198053700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:00 schreef THEFXR het volgende:
Gisterenavond nog Op1 teruggekeken en toen zag ik voor het eerst Minister Bruls.
Ik vind die kerel een arrogante en decadente kop hebben. zijn houding is er ook naar, lijkt op iemand die zich tien keer belangrijker vindt dan de burgers van NL. dat daar mensne op gestemd hebben???
Hij is geen minister. Is ook niet gekozen. Hij is burgemeester dus heeft gewoon een goede lobby. Daarom moet ie ook niet zo gewichtig doen.
pi_198053712
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:24 schreef alpeko het volgende:

[..]

Hij is geen minister. Is ook niet gekozen. Hij is burgemeester dus heeft gewoon een goede lobby. Daarom moet ie ook niet zo gewichtig doen.
:D gelachen :D
pi_198053741
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

BMI zegt dan ook niet heel veel.
pi_198053750
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:24 schreef popje het volgende:

[..]

Ik zou het fijn vinden als het kabinet in plaats van zich bezig te houden met symboolmaatregelen als een avondklok een grootscheeps programma zou lanceren om gezonder te gaan leven, meer te gaan bewegen, gevarieerder te eten, zodat we in de toekomst minder mensen met Corona krijgen.
Dat zijn pas symbolische acties die je noemt. Overgewicht pak je niet even aan met een paar campagnes. Als zelfs mensen die de dienst uitmaken en volkomen doordrongen zijn van de risico's van overgewicht zwaarlijvig zijn, dan zou dat je ook te denken kunnen geven: misschien is het wel niet zo eenvoudig voor iedereen om blijvend een gezond gewicht te hebben. Maar nee, het is eenvoudiger om te roepen dat de overheid gewoon een programma op moet zetten.

Weet je wat: ik pleit voor een campagne tegen kortzichtigheid.
pi_198053751
quote:

wie zegt dat ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:29:37 #200
3778 popje
pi_198053780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat zijn pas symbolische acties die je noemt. Overgewicht pak je niet even aan met een paar campagnes. Als zelfs mensen die de dienst uitmaken en volkomen doordrongen zijn van de risico's van overgewicht zwaarlijvig zijn, dan zou dat je ook te denken kunnen geven: misschien is het wel niet zo eenvoudig voor iedereen om blijvend een gezond gewicht te hebben. Maar nee, het is eenvoudiger om te roepen dat de overheid gewoon een paar campagnes op moet zetten.

Weet je wat: ik pleit voor een campagne tegen kortzichtigheid.
Ik bedoel dan ook geen campagne met leuke spotjes op tv, maar geld vrijmaken voor ondersteuning om mensen blijvend te helpen om gezonder te leven, af te vallen, meer te sporten etc. Ik zeg niks over dat het voor sommige mensen moeilijk is om te vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')