sorry, hij is nog maar Burgemeesterquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Minister Bruls? Is dit een profetie?
Jammer dat het zo moet. Ik vind de houding van Kees v/d Staaij veel sympathieker. Met dat geschreeuw in de Tweede Kamer kan ik niet zoveel. Als mijn kinderen het over Wilders hebben, hebben ze het over "die man die altijd boos is".quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat Baudet en Wilders nu al smullen van de munitie die ze hebben gekregen voor de aankomende debatten: Mijnheer Rutte, bijstandsmoeders zitten 3 jaar te wachtten tot u eens wat doet aan het gedrag van de belastingdienst, maar een wetje om de mensen na 9 uur binnen te houden heeft u binnen 2 dagen door 2 kamers geloodst, kun u vertellen of u nog denkt dat de burger vertrouwen in u heeft?
Je hoeft geen groot politiek spindokter te zijn om te bedenken wat dit met het stemgedrag van de mensen zal doen.
Vrij weinig denk ik. FvD en PVV zijn voor veel Nederlanders te extreem. Hun kiezerspotentieel ligt rond de 30 zetels.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat Baudet en Wilders nu al smullen van de munitie die ze hebben gekregen voor de aankomende debatten: Mijnheer Rutte, bijstandsmoeders zitten 3 jaar te wachtten tot u eens wat doet aan het gedrag van de belastingdienst, maar een wetje om de mensen na 9 uur binnen te houden heeft u binnen 2 dagen door 2 kamers geloodst, kun u vertellen of u nog denkt dat de burger vertrouwen in u heeft?
Je hoeft geen groot politiek spindokter te zijn om te bedenken wat dit met het stemgedrag van de mensen zal doen.
Je kan niet stemmen wie de burgemeester van een gemeente wordtquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:00 schreef THEFXR het volgende:
Gisterenavond nog Op1 teruggekeken en toen zag ik voor het eerst Minister Bruls.
Ik vind die kerel een arrogante en decadente kop hebben. zijn houding is er ook naar, lijkt op iemand die zich tien keer belangrijker vindt dan de burgers van NL. dat daar mensne op gestemd hebben???
ze gaan hem zeker verlengen dat is gisteren duidelijk geworden, en of ze hem dan maar voor 2 weken verlengen is ook erg kort dus grote kans dat het tijdens de verkiezingen nog zal zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoop het ook hoor, maar gezien hoe hard ervoor gevochten is terwijl ie er misschien al 23-2 af ging ben ik niet 100% overtuigd dat hij er voor eind maart af is.
Ik zou best op de SGP willen stemmen (komen altijd betrouwbaar over) maar hun visie op zaken als euthanasie en abortus houdt mij tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet. Ik vind de houding van Kees v/d Staaij veel sympathieker. Met dat geschreeuw in de Tweede Kamer kan ik niet zoveel. Als mijn kinderen het over Wilders hebben ze het over "die man die altijd boos is".
Legio Nederlanders denken dat Wilders een minister is. Of zelfs Joe Bidenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk vooral niet zo goed geinformeerd zijn.
En ik neem aan dat-ie niet verkozen maar benoemd is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sorry, hij is nog maar Burgemeester
Nou ja, dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Legio Nederlanders denken dat Wilders een minister is. Of zelfs Joe Biden
Daar hebben ze nog enigzins geluk, ze hebben de mazzel dat Baudet zich de laatste tijd als een debiel heeft gedragen, anders waren ze heel heel heel erg afgestraft, ik hoor trouwens veel VVD'ers zeggen: Ik stem niet, en ook een deel op Code Oranje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrij weinig denk ik. FvD en PVV zijn voor veel Nederlanders te extreem. Hun kiezerspotentieel ligt rond de 30 zetels.
Stiekem had ik gehoopt dat het voor Rutte een escape zou zijn om er maar mee te stoppen maar helaas.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ze nu zoveel moeite doen om die avondklok in een noodwet te gieten als ze komende dinsdag gaan aankondigen dat ie stopt. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
De meeste mensen volgen het helemaal niet zo als wij hier doen. Die hebben al een idee wat ze gaan stemmen. En gaan echt geen debatten kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij zitten straks zo'n beetje in de strengste lockdown van heel Europaquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoopt dat het voor Rutte een escape zou zijn om er maar mee te stoppen maar helaas.
Ik vermoed ook niet dat we er vanaf zijn voor april.
Er is nog steeds geen enkele beweging richting versoepelingen anders dan mogelijk het voortgezet onderwijs.
Als we 3 maart alles weer open gaan doen moet dat inmiddels toch wel meer klinken.
Ze zullen wel de korte bites horen, en die zullen snoeihard zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef capricia het volgende:
[..]
De meeste mensen volgen het helemaal niet zo als wij hier doen. Die hebben al een idee wat ze gaan stemmen. En gaan echt geen debatten kijken.
Justitie in Rutte-IV.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Minister Bruls? Is dit een profetie?
Net boven de 40. Met elk schandaal er weer een paar bij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is dat wat ze nu roepen in de peilingen.
Dat word een kabinet later, ze moeten eerst nog het binnenhof verbouwen voordat ie met ze vette pens door de poort kan.quote:
Zoals je weet ben ik altijd de grootste voorvechter van het direct openen van scholen, maar als ik afga op wat ze ongeveer van plan zijn dan qua 'veiligheidsmaatregelen' dan heb ik er eigenlijk al geen zin meer in. Versoepel dan maar iets waar we wel wat mee opschieten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoopt dat het voor Rutte een escape zou zijn om er maar mee te stoppen maar helaas.
Ik vermoed ook niet dat we er vanaf zijn voor april.
Er is nog steeds geen enkele beweging richting versoepelingen anders dan mogelijk het voortgezet onderwijs.
Als we 3 maart alles weer open gaan doen moet dat inmiddels toch wel meer klinken.
Ze rollen hem gewoon naar binnenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat word een kabinet later, ze moeten eerst nog het binnenhof verbouwen voordat ie met ze vette pens door de poort kan.
Je schetst aardig het dilemma dat ik bij zo'n beetje elke partij heb.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou best op de SGP willen stemmen (komen altijd betrouwbaar over) maar hun visie op zaken als euthanasie en abortus houdt mij tegen.
De Forum knip- en plakfilmpjes zijn voor Forum-aanhangers. Niet voor buiten hun achterban.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze zullen wel de korte bites horen, en die zullen snoeihard zijn.
En de zorgtoeslag moet nog omhoog om deze wandelende welvaartsziekte in zijn latere leven in leven te kunnen houden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat word een kabinet later, ze moeten eerst nog het binnenhof verbouwen voordat ie met ze vette pens door de poort kan.
Zijn gewicht is een klap in het gezicht van de zorg. Die staan te ploeteren om dikzakken zoals hij in leven te houden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En de zorgtoeslag moet nog omhoog om deze wandelende welvaartsziekte in zijn latere leven in leven te kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |