SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik schold vroeger regelmatig best heftig, ook op livestreams. Praat ik over 4-5 jaar geleden, maar dat zit ze schijnbaar niet lekker + Dat ik volgens hun onterecht een uitkering ontvang. Dus ze willen me gewoon kapot maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Maar je weet echt niet waarom ze jou moeten hebben?![]()
Ipoquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja hij. Maar dit gebeurd wel vaker hoor. Dan is hij er echt een tijdje niet en dan is hij er weer in een marathon van dagen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:59 schreef shiitake het volgende:
@:Schakeltopia al een hele tijd niet meer gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pffff iemand zo stalken om wat online gescheld?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik schold vroeger regelmatig best heftig, ook op livestreams. Praat ik over 4-5 jaar geleden, maar dat zit ze schijnbaar niet lekker + Dat ik volgens hun onterecht een uitkering ontvang. Dus ze willen me gewoon kapot maken.![]()
![]()
Maar hij is nu al maanden niet meer geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij. Maar dit gebeurd wel vaker hoor. Dan is hij er echt een tijdje niet en dan is hij er weer in een marathon van dagen.![]()
Ik vraag mij altijd af hoe een buitenstaander daar over kan oordelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik schold vroeger regelmatig best heftig, ook op livestreams. Praat ik over 4-5 jaar geleden, maar dat zit ze schijnbaar niet lekker + Dat ik volgens hun onterecht een uitkering ontvang. Dus ze willen me gewoon kapot maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoelang precies geen idee. dus even gekeken en jij isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar hij is nu al maanden niet meer geweest volgens mij.
54 dagen en 19 uur niet geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast het mantra «als je online kan zijn kan je ook echt werk doen» oid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe een buitenstaander daar over kan oordelen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is echt heel knap hoe die dat kunnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe een buitenstaander daar over kan oordelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schakeltopiaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:59 schreef shiitake het volgende:
@:Schakeltopia al een hele tijd niet meer gezien.
Schakeltopia heeft een FOK!full account.
ondertitel: Schakelen
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Niet ingevuld
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 54 dagen, 19 uur geleden.![]()
Om iets van 4-5 jaar geleden ja.. En het hebben van een uitkering.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Pffff iemand zo stalken om wat online gescheld?![]()
Ah gelukkig, ik sta nog steeds op 5![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Begrijp ik dus ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe een buitenstaander daar over kan oordelen.![]()
Slaat nergens op, ik kan er over meepraten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast het mantra «als je online kan zijn kan je ook echt werk doen» oid.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja, beetje de standaard KLB mening zeg maarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast het mantra «als je online kan zijn kan je ook echt werk doen» oid.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Schakeltopia
Schakeltopia heeft een FOK!full account.
ondertitel: Schakelen
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Niet ingevuld
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 54 dagen, 19 uur geleden.![]()
![]()
Dom denken van sommigequote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast het mantra «als je online kan zijn kan je ook echt werk doen» oid.
Ik zie er hier sowieso al twee( waarvan ik het weet) die veel online zijn maar absoluut niet kunnen werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jaloezie over het hebben van een uitkering (arbeidsongeschiktheid in mijn geval) kan ik meepraten, maar gelukkig lang niet zo extreem.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Om iets van 4-5 jaar geleden ja.. En het hebben van een uitkering.![]()
Ja echt he, ze weten het zelfs beter dan de artsen en zoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt heel knap hoe die dat kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet mijn mening, een ding hangt helemaal niet samen met het andere. Maar veel mensen kunnen/willen dat niet snappen en dan is het makkelijk oordelen van achter een scherm.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaat nergens op, ik kan er over meepraten.I'm surrounded by morons!
Ze moeten toch te pakken zijn met wat social engineering ergens heen lokken. Of hun computer hacken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Wat een stief hondjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal dan wel autistisch zijn maar ik vind dit geniaal
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Net zoals wat jaren geleden op tv was; iemand zat zwaar depressief thuis en haar psychiater zei dat ze moest proberen om meer geluksmomenten in haar leven te krijgen; depressie komt vaak voort uit het ontbreken van geluk i.p.v. het hebben van kutmomenten. Dat was bij haar in ieder geval wel zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, ze weten het zelfs beter dan de artsen en zo
Een paar vriendinnen hadden haar toen overtuigd om mee naar een concert te gaan.
Heeft ze gedaan en ze heeft een foto ervan online gezet.
Haar uitkering werd acuut stopgezet omdat ze op die foto DUIDELIJK niet depressief was!![]()
Dan ben je zelf strafbaar bezig. Volgens mij zijn de namen al wel bekend.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Maanvis het volgende:
Ze moeten toch te pakken zijn met wat social engineering ergens heen lokken. Of hun computer hacken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon de FOK! knokploeg inhuren en uitvinden waar ze wonen. Dan is de wereld meteen verlost van zequote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Maanvis het volgende:
Ze moeten toch te pakken zijn met wat social engineering ergens heen lokken. Of hun computer hacken.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zou heel simpel aan te vechten zijn. Uitkeringsinstanties zijn geen artsen of psychiaters dus hebben ze geen recht om een diagnose te stellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zoals wat jaren geleden op tv was; iemand zat zwaar depressief thuis en haar psychiater zei dat ze moest proberen om meer geluksmomenten in haar leven te krijgen; depressie komt vaak voort uit het ontbreken van geluk i.p.v. het hebben van kutmomenten. Dat was bij haar in ieder geval wel zo.
Een paar vriendinnen hadden haar toen overtuigd om mee naar een concert te gaan.
Haar uitkering werd acuut stopgezet omdat ze op die foto DUIDELIJK niet depressief was!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou en? Ik ben niet bang.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je zelf strafbaar bezig. Volgens mij zijn de namen al wel bekend.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Moet ook te doen zijn.. Maar ja he, hoe?!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Maanvis het volgende:
Ze moeten toch te pakken zijn met wat social engineering ergens heen lokken. Of hun computer hacken.
Als zelfs de recherche zegt dat ze weinig kunnen doen![]()
O wat erg dit, dus je moet als je depressief bent er altijd depressief uitzien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zoals wat jaren geleden op tv was; iemand zat zwaar depressief thuis en haar psychiater zei dat ze moest proberen om meer geluksmomenten in haar leven te krijgen; depressie komt vaak voort uit het ontbreken van geluk i.p.v. het hebben van kutmomenten. Dat was bij haar in ieder geval wel zo.
Haar uitkering werd acuut stopgezet omdat ze op die foto DUIDELIJK niet depressief was!
Te triest voor woorden helemaal van de instantiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja geen idee hoe dat verder is afgelopen, maar ik heb zelf meegemaakt (en kennissen ook) dat het UWV zich weinig tot niets aantrekt van wat je zwart op wit hebt staan van artsen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou heel simpel aan te vechten zijn. Uitkeringsinstanties zijn geen artsen of psychiaters dus hebben ze geen recht om een diagnose te stellen
Bij mij is het gelukkig uiteindelijk goed afgelopen. Bij anderen helaas weer niet.![]()
LOL Die Engel moet zijn muil houden van de rechter
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:13 schreef mazaru het volgende:
LOL Die Engel moet zijn muil houden van de rechter![]()
Advocaat Engel "Mag ik hier wat van vinden?"
Rechter: "Nee! Dat mag u niet!"Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ken ook wel mensen die er misbruik van maken; mensen die lichamelijk versleten zouden zijn maar wel loodzwaar werk privé verrichten enzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat erg dit, dus je moet als je depressief bent er altijd depressief uitzien.
Te triest voor woorden helemaal van de instanties![]()
die kunnen niet uitlokken. je moet iemand hebben die die groep joint en dan een pestactie mee opzet, vertrouwen wint en daarmee de echte identiteit van de daders achterhaalt. vervolgens lokken we ze ergens heen en sla ik hun knieschijven kapot met een zware wielmoersleutel die ik speciaal voor dit doeleinde thuis heb liggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Moet ook te doen zijn.. Maar ja he, hoe?!
Als zelfs de recherche zegt dat ze weinig kunnen doenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:13 schreef mazaru het volgende:
LOL Die Engel moet zijn muil houden van de rechterZat die in de rechtszaal te roeptoeteren dan?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:14 schreef mazaru het volgende:
Rechter: "Nee! Dat mag u niet!"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:14 schreef mazaru het volgende:
Rechter: "Nee! Dat mag u niet!"!
![]()
Jammer dat die mafklapper dit gewonnen heeft.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]Zat die in de rechtszaal te roeptoeteren dan?
Kan je Alex Soze niet vragen om een video gericht aan die pesters te maken? Hij komt wel beangstigend over, heeft ook in de bak gezeten. Als hij aan je kant staat bereik je misschien meer.
https://www.youtube.com/channel/UC14x_Ev3d3d-90dUsJ6kXFATrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen niet uitlokken. je moet iemand hebben die die groep joint en dan een pestactie mee opzet, vertrouwen wint en daarmee de echte identiteit van de daders achterhaalt. vervolgens lokken we ze ergens heen en sla ik hun knieschijven kapot met een zware wielmoersleutel die ik speciaal voor dit doeleinde thuis heb liggen.![]()
![]()
Dat is een vieze tegenvaller idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat die mafklapper dit gewonnen heeft.![]()
Waar volg je dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:14 schreef mazaru het volgende:
Rechter: "Nee! Dat mag u niet!"Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
O is live te zien dank je Maz wist ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die lui moeten allemaal hun smoel houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef mazaru het volgende:
Maatje van Engel moet ook zijn muil houden![]()
![]()
![]()
ik heb hem geprobeerd op de hoek van een muurtje. een heel stuk baksteen eruit!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik hoop dat hij er zo uit gezet wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef mazaru het volgende:
Maatje van Engel moet ook zijn muil houden![]()
![]()
De zitting is geschorstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/285850/(...)-in-stand-houdt.htmlTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die 2 halve zolen hebben de rechter gewraakt dus wordt de zitting geschorstquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef Dotteke het volgende:
O is live te zien dank je Maz wist ik nietIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, dat is het zekerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe lang schorsten ze? schakel weer net te laat in!
Ben wel benieuwd of het goed gaat met schakeltopia... en eigenlijk ook hoe het met kree gaat?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja ik hoorde het. Ze had ze er eerder uit moeten kukkelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die 2 halve zolen hebben de rechter gewraakt dus wordt de zitting geschorstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang niet gezien idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Ben wel benieuwd of het goed gaat met schakeltopia... en eigenlijk ook hoe het met kree gaat?![]()
Werd niet gezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Ben wel benieuwd of het goed gaat met schakeltopia... en eigenlijk ook hoe het met kree gaat?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
zooo big brother begint zijn naam eer aan te doen, de deelnemers worden steeds biggerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Volgens mij moet er nu een andere rechter komen toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kree heeft zijn eigen topique hier in ONZ over zijn herstel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Ben wel benieuwd of het goed gaat met schakeltopia... en eigenlijk ook hoe het met kree gaat?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hopelijk verliest het kabinet. Zal wel niet. Nederland is dan definitief faillietZonder wrijving geen glans![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Volgens mij moet er eerst gekeken worden of er enige aanleiding is dat de rechter partijdig is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nu een andere rechter komen toch?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
USHHHH.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn ze er weer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is wel een slim trucjequote:Zonder wrijving geen glans![]()
Dat houdt wel lekker op, hebben ze slim bekeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij moet er eerst gekeken worden of er enige aanleiding is dat de rechter partijdig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen als het terecht is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nu een andere rechter komen toch?
Het aantal wrakingen is tussen 2005 en 2009 met 88% gestegen. In 2009 is in Nederland 346 maal een verzoek tot wraking ingediend, waarvan er 15 zijn toegewezen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wel een zooitje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was te verwachten met die viruswaanzinnigenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die rechter bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was te verwachten met die viruswaanzinnigen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, die zullen zich nu wel op de borst kloppen dat ze gewraakt hebben en de zaak niet verder kan gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was te verwachten met die viruswaanzinnigenJa echt wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sluwe vossen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat houdt wel lekker op, hebben ze slim bekeken.![]()
Dit juich ik wel toe. Weg met die avondklok. Neem je verlies nav de uitspraak van vanochtend.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Die rechter deed toch niets verkeerd?quote:
Ze had hem na die waarschuwing en toen hij door ging er gelijk uit moeten laten zetten.
Is makkelijk als je niet wil dat een zaak doorgaat maar roepen dat je gaat wraken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan de zaak niet inhoudelijk behandelen,zucht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou haast zeggen meer vieze h.....quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Turbo spoed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben benieuwd hoe deze rechters gaan oordelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit juich ik wel toe. Weg met die avondklok. Neem je verlies nav de uitspraak van vanochtend.![]()
![]()
De avondklok werkt. In combinatie met de maatregel van maximaal één bezoeker per huishouden per dag scheelt de spertijd 10 procent aan nieuwe coronabesmettingen en opnames op de intensive care, schat RIVM-topvrouw Aura Timen dinsdag in gesprek met NU.nl.
https://www.nu.nl/coronav(...)uidelijk-effect.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha.![]()
![]()
Gewoon van tafel ermee. Het is ongekend met welke middelen ze nu strooien. Zelfs het rivm herhaalt zijn stokpaardje weer met dat het wel werkt, terwijl ze dat niet weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe deze rechters gaan oordelen.Zonder wrijving geen glans![]()
Denk niet dat het vandaag nog iets gaat worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is geen herhaling. Dat zeggen ze nu voor het eerst omdat ze het nog niet wisten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon van tafel ermee. Het is ongekend met welke middelen ze nu strooien. Zelfs het rivm herhaalt zijn stokpaardje weer met dat het wel werkt, terwijl ze dat niet weten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: