Volgens mij moet er eerst gekeken worden of er enige aanleiding is dat de rechter partijdig is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nu een andere rechter komen toch?
USHHHH.quote:
Zijn ze er weer?quote:
Dit is wel een slim trucjequote:
Dat houdt wel lekker op, hebben ze slim bekeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij moet er eerst gekeken worden of er enige aanleiding is dat de rechter partijdig is.
Alleen als het terecht is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nu een andere rechter komen toch?
Was te verwachten met die viruswaanzinnigenquote:
Die rechter bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was te verwachten met die viruswaanzinnigen
Ja, die zullen zich nu wel op de borst kloppen dat ze gewraakt hebben en de zaak niet verder kan gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was te verwachten met die viruswaanzinnigen
Ja echt wel.quote:
Sluwe vossen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat houdt wel lekker op, hebben ze slim bekeken.
Dit juich ik wel toe. Weg met die avondklok. Neem je verlies nav de uitspraak van vanochtend.quote:
Die rechter deed toch niets verkeerd?quote:
Ik zou haast zeggen meer vieze h.....quote:
Ik ben benieuwd hoe deze rechters gaan oordelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit juich ik wel toe. Weg met die avondklok. Neem je verlies nav de uitspraak van vanochtend.
Gewoon van tafel ermee. Het is ongekend met welke middelen ze nu strooien. Zelfs het rivm herhaalt zijn stokpaardje weer met dat het wel werkt, terwijl ze dat niet weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe deze rechters gaan oordelen.
Denk niet dat het vandaag nog iets gaat worden.quote:
Dat is geen herhaling. Dat zeggen ze nu voor het eerst omdat ze het nog niet wisten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon van tafel ermee. Het is ongekend met welke middelen ze nu strooien. Zelfs het rivm herhaalt zijn stokpaardje weer met dat het wel werkt, terwijl ze dat niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |