Dat is een vieze tegenvaller idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat die mafklapper dit gewonnen heeft.
Waar volg je dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:14 schreef mazaru het volgende:
Advocaat Engel "Mag ik hier wat van vinden?"
Rechter: "Nee! Dat mag u niet!"
Die lui moeten allemaal hun smoel houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef mazaru het volgende:
Maatje van Engel moet ook zijn muil houden![]()
![]()
ik heb hem geprobeerd op de hoek van een muurtje. een heel stuk baksteen eruit!quote:
Ik hoop dat hij er zo uit gezet wordtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:17 schreef mazaru het volgende:
Maatje van Engel moet ook zijn muil houden![]()
![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/285850/(...)-in-stand-houdt.html
Die 2 halve zolen hebben de rechter gewraakt dus wordt de zitting geschorstquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef Dotteke het volgende:
O is live te zien dank je Maz wist ik niet
Ja, dat is het zekerquote:
Ja ik hoorde het. Ze had ze er eerder uit moeten kukkelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die 2 halve zolen hebben de rechter gewraakt dus wordt de zitting geschorst
Lang niet gezien idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Hoe lang schorsten ze? schakel weer net te laat in!
Ben wel benieuwd of het goed gaat met schakeltopia... en eigenlijk ook hoe het met kree gaat?
Werd niet gezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Ben wel benieuwd of het goed gaat met schakeltopia... en eigenlijk ook hoe het met kree gaat?
zooo big brother begint zijn naam eer aan te doen, de deelnemers worden steeds biggerquote:
Volgens mij moet er nu een andere rechter komen toch?quote:
Kree heeft zijn eigen topique hier in ONZ over zijn herstel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef Maanvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |