Tjah. Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed dat het kabinet wel iets gaat verzinnen om dit toch te kunnen behouden.
In Engeland willen ze social distancing permanent maken. Dat zal hier ook wel gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Blij dat die avondklok eraf is. Begin van het einde van deze pandemie en de bijbehorende maatregelen.
Lente is incoming, vanaf nu wordt het alleen maar beter. Nog even de huidige maatregelen langzaam afschalen en dan een zomer die minder maatregelen kent dan 2020 en einde zomer iedereen gevaccineerd en is het leven weer normaal. Ik zeg 5 mei bevrijdingsfestival 2.0.
Dat ziet er inderdaad niet best uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Daarom maakt dat artikel https://news-sky-com.cdn.(...)&utm_medium=referral
Me dus bang, hoezo houden voor de Foreseeable future??? Wat???
Als iedereen gevaccineerd is en genoeg ziekenhuis wordt voorkomen dat die het aankunnen, moet de vrijheid terug en de maatregelen weg! Ik hoop echt dat Johnson de juiste beslissing maakt, alles normaal na iedereen een vaccin, wat hij in het verleden samen met hancock ook steeds zei. Ik ben doodsbang dat wij anders hier het verkeerde voorbeeld volgen... 😬
Daar willen ze het dus permanent maken, lees maar, dat wil je toch niet, de rest van je leven 1.5m???
Maar goed, dan kunnen we beargumenteren bij de rechter dat het geen noodsituatie meer is...
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In Engeland willen ze social distancing permanent maken. Dat zal hier ook wel gebeuren.
Daar is nu al weinig van over (zie supermarkten, schaatsers afgelopen weekend, op het werk). Een grote flopshow.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In Engeland willen ze social distancing permanent maken. Dat zal hier ook wel gebeuren.
https://news.sky.com/stor(...)able-future-12219223quote:
Voor dat soort sluitingen zijn tijdens de eerste golf al tig rechtszaken geweest die allemaal verloren zijn. Ik geef ze weinig kans dat ze nu wel gelijk gaan krijgen, vooral nu er een coronawet is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:24 schreef eragon2890 het volgende:
Maar uh, volgens omt konden restaurants ook open blijven.
Zowieso, de lockdown, winkels dicht, contactberoepen verboden etc waren ook gebaseerd op "maar Britse variant", en de cijfers dalen al weken. Er kon *oneindig* meer met dezelfde cijfers vorig jaar.
Als dat argument niet goed is voor de avondklok, waarom dan wel daar voor?
Wedden dat dat de volgende zaal wordt? En ik geef ze wel kans 😈
Dan neem je toch gewoon verkering met wildvreemden en maak je het 10 minuten later weer uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Tijdens het laatste debat werden al vragen gesteld over het gebruik van de WBBG en dat werd weggewuifdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:28 schreef Gretzl het volgende:
Ernstige fail van het kabinet Rutte III dat ze de invoering van de avondklok niet beter hebben voorbereid. Had al vanaf medio september uitgebreid de tijd om de wetgeving in orde te maken (evt. het aannemen van een nieuwe wet). Hadden echt moeten kunnen voorzien dat de rechter ze zou terugfluiten bij het onjuist gebruik van de Wbbbg
https://www.volkskrant.nl(...)ekomstplan~b4c1aa0c/quote:Opinie: Met groene zones zijn landelijke lockdowns voorbij (want Europa als een zee van zones, dát is ons toekomstplan)
Een eind aan de covid-pandemie gaat in 2021 nog niet lukken, gelet op de varianten die er ontstaan en het vaccinatietempo. Er is een andere denkrichting nodig, bepleit een groep van wetenschappers.
inderdaad van staaij, uitte die zorgen en vragen. Maar blijkbaar neemt Hugo en Mark die man niet serieus..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
Tijdens het laatste debat werden al vragen gesteld over het gebruik van de WBBG en dat werd weggewuifd
Nou ja, dat zijn de wetenschappers die het adviseren, daar zal en het publiek en de regering echt niet in mee gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat Rutte, De Jonge, Grapperhaus en consorten feitelijk al een jaar doen als er terechte kritiek komt op hun dramatische coronabeleid. Ongelofelijk dat ze al die tijd op dezelfde voet verder konden gaan. Maar ja, het grootste deel van de oppositiepartijen bestaat uit make schoothondjes die niet eens het verschil kennen tussen mitigatie en eliminatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
Tijdens het laatste debat werden al vragen gesteld over het gebruik van de WBBG en dat werd weggewuifd
KeesGod is sowieso de beste parlementarier allertijden. Altijd enorm jammer gevonden dat hij lid is van zo'n tot in haar vezels enge partij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
inderdaad van staaij, uitte die zorgen en vragen. Maar blijkbaar neemt Hugo en Mark die man niet serieus..
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
JAAA FEEST!!!
#WILLEMENGEL4PRESIDENT
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-kamer-verkiezingenquote:Voorman Willem Engel van actiegroep Viruswaarheid staat niet langer op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer. In de partij Vrij en Sociaal Nederland was ruzie ontstaan over zijn kandidatuur.
Willen is een groot woord. Hangt van de situatie af in combinatie met nieuwe varianten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Kumbaya ritmisch klappen op pannen en potten.
Het is jammer dat ik al iets heb maar anders ging ik wel even meedansen a la Penny.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-kamer-verkiezingen
Die man is nog steeds een wappie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef aTypisch het volgende:
voor iedereen die willem engel ooit een wappie noemde:
COR / Excuses aan Willem Engel topic
Dat artikel wat verzamelaar net ook linkt aan je. Hoe moet ik dat anders lezen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:28 schreef falling_away het volgende:
[..]
https://news.sky.com/stor(...)able-future-12219223
zoals ik al eerder zei: met zulke nieuwsberichten heb je geen conspiracies meer nodig
Maar het probleem is wel dat we verder ook geen alternatieven hebben van mensen of organisaties die eigenlijk kritisch kijken naar de maatregelen. Ben het niet eens met Willem Engel, maar dit is toch wel prima verder.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die man is nog steeds een wappie.
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag op tijd.
Sander Dekker, een totaal politiek lichtgewicht. Het moet niemand verbazen dat deze man voor Rechtsbescherming de plank totaal heeft misgeslagen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef RipCity het volgende:
Minister Dekker: ‘Vonnis avondklok niet zo fraai’
https://www.ad.nl/politie(...)t-zo-fraai~a3c0d9da/
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef RipCity het volgende:
Je zou van een minister rechtsbescherming toch echt verwachten dat hij niet zoiets erbij trekt dat compleet irrelevant is in deze kwestie.quote:Dekker benadrukt daarnaast dat veel andere landen ook een avondklok kennen in de strijd tegen het coronavirus.
Nou inderdaad zeg. Beetje van het niveau van 'als een ander in de sloot springt, spring jij dan ook?'.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Je zou van een minister rechtsbescherming toch echt verwachten dat hij niet zoiets erbij trekt dat compleet irrelevant is in deze kwestie.
De tering zeg.
Ja maar in Myanmar schieten ze ook mensen neer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Je zou van een minister rechtsbescherming toch echt verwachten dat hij niet zoiets erbij trekt dat compleet irrelevant is in deze kwestie.
De tering zeg.
Tranen springen in mijn ogen. Jezus wat erg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
De tering zeg.
Toch is het wel ironisch dat die 'wappies' dit wel mede mogelijk hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die man is nog steeds een wappie.
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag op tijd.
Leuke science fictionquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Beste opiniestuk dat ik vandaag las(klik op de link voor het hele stuk)
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ekomstplan~b4c1aa0c/
Onzin. Alsof je de motivatie niet moet meewegen?quote:
Alles is politiek. In Den Haag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Rutte vond het gedoe om de salarissen in de zorgsector te groot voor een demissionair kabinet. Ben benieuwd of hij er nu ook zo over denkt.
Beter stappen ze heel snel af van dat idee want het is geen leven om in een 1.5 meter samenleving te leven. Dan moeten we de prioriteiten maar verzetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:32 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Willen is een groot woord. Hangt van de situatie af in combinatie met nieuwe varianten.
Niemand wil echt een 1,5M samenleving. Maar in sommige situaties is het nodig (denken ze dat het nodig is).
Gewoon genieten van de komende zomer Verzamelaar! Van het weekend 15 graden met zon, DAAAAG VIRUS.
Zien we in de loop van het zomer halfjaar wel hoe het zich allemaal verder ontwikkeld.
De overheid luistert tot nu toe steeds naar de virologen etc. Andere wetenschappers die waarschuwen voor de gevolgen van de maatregelen worden genegeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:34 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat artikel wat verzamelaar net ook linkt aan je. Hoe moet ik dat anders lezen?
Ik accepteer gewoon niet dat ik m'n vrijheid niet terug zou krijgen als iedereen gevaccineerd is. Dat wordt al een jaar beloofd en is het enige lichtpuntje waardoor ik nog niet uit het raam ben gesprongen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:32 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Willen is een groot woord. Hangt van de situatie af in combinatie met nieuwe varianten.
Niemand wil echt een 1,5M samenleving. Maar in sommige situaties is het nodig (denken ze dat het nodig is).
Gewoon genieten van de komende zomer Verzamelaar! Van het weekend 15 graden met zon, DAAAAG VIRUS.
Zien we in de loop van het zomer halfjaar wel hoe het zich allemaal verder ontwikkeld.
quote:Ministers zitten bij elkaar
Het is nog niet helemaal duidelijk wat de gevolgen van het vonnis zijn en of het kabinet in hoger beroep gaat. Het ministerie van Justitie en Veiligheid bestudeert de uitspraak nog en overlegt met de landsadvocaat, zegt een woordvoerder van het departement.
Momenteel zitten de meest betrokken ministers bij elkaar op het ministerie van Algemene Zaken om over de corona-aanpak te praten.
Politiebond: nog veel vragen
De uitspraak van de rechtbank zorgt ook voor veel vragen bij de politie. "We weten nog niet wat dit betekent voor het handhaven van de avondklok", zegt voorzitter Jan Struijs van de Nederlandse Politiebond (NPB), "maar we houden ons aan rechterlijke uitspraken".
Het is nog niet bekend wat het vonnis betekent voor de agenten die ingeroosterd zijn om de avondklok dinsdagavond te handhaven. "Het vonnis negeren kan niet." Dat betekent dat de politie naar alle waarschijnlijkheid geen boetes meer kan uitschrijven, 'tenzij er andere wettelijke mogelijkheden zijn'.
Verder vraagt Struijs zich af wat voor invloed het heeft op de tienduizenden boetes die al uitstaan. "En wat het betekent voor de bestrijding van de gezondheidscrisis." Hij benadrukt dat het vonnis het vertrouwen van de burgers in de aanpak van de coronacrisis aantast.
https://www.omroepgelderl(...)haffen-van-avondklok
Alleen nog je gemeente in of uit met een pasje gekoppeld aan een elektronisch volgsysteem, omdat je gemeente een rode zone is. Dit is voor sommige mensen echt een natte droom.quote:
23 februari: Doordat de avondklok niet langer mag hebben we ervoor moeten kiezen dat u niemand meer thuis mag ontvangen. Groetjes Mark en Hugoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef Tijn het volgende:
Ik ging er vanuit dat dit weinig directe gevolgen zou hebben, omdat de regering natuurlijk in beroep zou gaan. Maar ik lees op nos.nl:
[..]
Beter had het imo niet verwoord kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef Gretzl het volgende:
Beste opiniestuk dat ik vandaag las(klik op de link voor het hele stuk)
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ekomstplan~b4c1aa0c/
Avondklok weg: wat kan het kabinet nu?quote:
De pest anno nu is dat je of het met alles eens bent of een wappie voor een groot deel van de bevolking. Dat ben ik wel met hem eens.quote:
Hoezo zou je erop voorbereid moeten zijn? Alles wordt (hopelijk) weer als vanouds, dat moet toch wel zonder slag of stoot lukken?quote:
Je reageert op jezelf?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beter had het imo niet verwoord kunnen worden![]()
[ afbeelding ]
Het is dan ook geen bijster goede minister.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
De tering zeg.
Maar hullie doen het ook....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:33 schreef RipCity het volgende:
quote:
Hahahahahahahah... ha.....ha......quote:Hij benadrukt dat het vonnis het vertrouwen van de burgers in de aanpak van de coronacrisis aantast.
Rooster technisch denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:44 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Waar zouden ze zich op voor moeten bereiden?
Dat is echt een kneus. Heeft de hele rechtsbescherming verkracht in een aantal jaren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:45 schreef Faraday01 het volgende:
DekkerHij heeft helemaal niet door lijkt het dat om het gebrek aan een deugdelijk wetgevingstraject gaat en niet zo zeer om de maatregel.
“Aiming for zero Covid-19: Europe needs to take action”quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beter had het imo niet verwoord kunnen worden![]()
Dit voorstel is vrijwel volledig in lijn met het succesvolle, duurzame coronabeleid dat Oost-Aziatische en Oceanische landen al vanaf het begin voeren.
[ afbeelding ]
Je kan posts gewoon editten hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
“Aiming for zero Covid-19: Europe needs to take action”
http://www.zerocovid-greenzone.eu
In lijn met wat onafhankelijke wetenschappers als Tomas Pueyo en Yaneer Bar-Yam al ruim een jaar verkondigen. Die zijn vaak voor gek versleten door mensen hier en daarbuiten, maar gezien de hevigheid van de coronapandemie momenteel in Europa en Amerika lijken ze toch gelijk te krijgen.
Ja, want als ik m'n post later edit zullen de meeste mensen de edit niet meer lezen.quote:
Ja i know, maar deze reeks gaat overdag zo snel dat ik daar niet altijd voor verkies. Op een rustiger tijdstip zou ik waarschijnlijk wel edittenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:49 schreef Noppie2000 het volgende:
J
[..]
Je kan posts gewoon editten he
Als mensen nu al klagen over de beperkte maatregelen en velen zich er al niet aan houden, lijkt het je dan echt realistisch dat de maatregelen die nodig zijn voor Zero-Covid hier afgedwongen kunnen gaan worden en effectief zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In lijn met wat onafhankelijke wetenschappers als Tomas Pueyo en Yaneer Bar-Yam al ruim een jaar verkondigen. Die zijn vaak voor gek versleten door mensen hier en daarbuiten, maar gezien de hevigheid van de coronapandemie momenteel in Europa en Amerika lijken ze toch gelijk te krijgen.
Zo goed als nieuw. Slechts paar weken gebruikt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb nog een avondklok te koop, iemand interesse? Het is een analoge klok, past goed bij een landelijk interieur.
Echt het niveau van een kleuter "Maar hij deed het ookquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
De tering zeg.
Zou jij niet eens een afspraak maken met een psycholoog? Dit is niet gezond hoor......quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:39 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik accepteer gewoon niet dat ik m'n vrijheid niet terug zou krijgen als iedereen gevaccineerd is. Dat wordt al een jaar beloofd en is het enige lichtpuntje waardoor ik nog niet uit het raam ben gesprongen.
Lees dat sky artikel, Dat gajes wilt de voor eeuwig social distancing omdat "geen vaccin 100% werkt". Als de ziekenhuizen het aankunnen, accepteer ik dat niet, dan is het klaar.
Ik wil niet "leven" permanent in een wereld waar ik afstand moet houden, looplijnen volgend, bekappen op moet, als single geen seks mag hebben, niet mag contactsporten, niet mag dansen in een club, geen bordspellen mag spelen met mensen op een event omdat we dan binnen 1.5m aan een tafel moeten zitten, niemand mag knuffelen etc.
Dan ga ik liever letterlijk dood ipv alleen geestelijk en sociaal.
Als iedereen gevaccineerd is en de ziekenhuizen overspelen niet meer, moeten gewoon alle vrijheidsbeperkingen weg, anders is het tijd voor dit:
Waarschijnlijk heeft Engel het wel verteld in zijn videoblog op facebook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:51 schreef bloodymary1 het volgende:
![]()
Ik blijf hier maar dubbel liggen van het lachen. Had hem ook helemaal niet aan zien komen. Was dat eigenlijk bekend dat vandaag die rechtszaak zou zijn?
Het mooie van Zero-Covid is nog steeds dat het op de lange termijn juist voor de minst beperkende maatregelen zorgt. Bij lage aantallen is het immers veel makkelijker om de controle te houden (R < 1). Dat inzicht zou eindelijk eens moeten indalen in Europa.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Als mensen nu al klagen over de beperkte maatregelen en velen zich er al niet aan houden, lijkt het je dan echt realistisch dat de maatregelen die nodig zijn voor Zero-Covid hier afgedwongen kunnen gaan worden en effectief zijn?
quote:Het is belangrijk dat dit gepaard gaat met heldere, samenhangende en transparante communicatie.
Denk dat de economische belangen daar veel te groot voor zijn. Denk er ook even aan dat er nog ski-gebieden open zijn midden in deze ellende.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
Mag hopen dat dit niet straks voor heel Europa gaat gelden.
[ twitter ]
Ik snap dat het beter is, maar ik zie deze strategie in dit land gewoon niet effectief uitgerold kunnen gaan worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het mooie van Zero-Covid is nog steeds dat het op de lange termijn juist voor de minst beperkende maatregelen zorgt. Bij lage aantallen is het immers veel makkelijker om de controle te houden (R < 1). Dat inzicht zou eindelijk eens moeten indalen in Europa.
Om terug te gaan richting de nul zullen bepaalde strenge maatregelen helaas nog wel een tijdje nodig zijn. Maar beter effectief corona terugdringen dan het op een voortdurend hoog niveau houden zoals nu, enkel gericht op de maximale zorgcapaciteit.
Het VK-opiniestuk beschrijft dat de communicatiestrategie van overheden wel essentieel is. Anders krijg je inderdaad niet voldoende mensen mee.
[..]
Zero-Covid gaat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het mooie van Zero-Covid is nog steeds dat het op de lange termijn juist voor de minst beperkende maatregelen zorgt. Bij lage aantallen is het immers veel makkelijker om de controle te houden (R < 1). Dat inzicht zou eindelijk eens moeten indalen in Europa.
Om terug te gaan richting de nul zullen bepaalde strenge maatregelen helaas nog wel een tijdje nodig zijn. Maar beter effectief corona terugdringen dan het op een voortdurend hoog niveau houden zoals nu, enkel gericht op de maximale zorgcapaciteit.
Het VK-opiniestuk beschrijft dat de communicatiestrategie van overheden wel essentieel is. Anders krijg je inderdaad niet voldoende mensen mee.
[..]
Dat is wel een naar scenario, ben je al 1,5 jaar braaf alle maatregelen aan het opvolgen, in principe om de kwetsbare groep te beschermen en dan kan die groep massaal op vakantie in de zomer, terwijl het grootste gedeelte nog niet eens de mogelijkheid heeft gehad zich te laten vaccineren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Dat zit er toch wel aan te komen want als dit een vlucht neemt wil niemand achter blijven en je wil als je de situatie onder controle hebt dat zou houden om de ellende na vorige zomer te voorkomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Zou zomaar kunnen. Maar het kan ook zijn dat ze het weer intrekken als de besmettingen net zoals vorig jaar zo laag zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Niks science-fiction, in het dichtbevolkte Oost-Azië is het ook gelukt, in een veel eerder stadium van de pandemie. Ik moet de eerste steekhoudende argumenten nog lezen waarom het in Europa niet mogelijk zou zijn om terug te gaan naar lage aantallen en uiteindelijke groene zones.quote:
Maar hoe zie je voor je dat dit gaat gebeuren? Er wordt gezegd dat Covid-19 niet meer weggaat, dat het rond zal blijven gaan (in mindere mate). Als het nooit meer weggaat, of 50 jaar oid gaat duren kun je toch niet 50 jaar lang op deze voet verder?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Reken daar maar wel op. Landen willen voorkomen dat reizigers mutanten meenemen en het feest weer van vooraf aan begint.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Omdat ze in china doodleuk je deur dicht lassen en daar kan je niks tegenin brengen. HIer krijgen we een avondklok al niet voor elkaar. Dus tja zie het verschil.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niks science-fiction, in het dichtbevolkte Oost-Azië is het ook gelukt, in een veel eerder stadium van de pandemie. Ik moet de eerste steekhoudende argumenten nog lezen waarom het in Europa niet mogelijk zou zijn om terug te gaan naar lage aantallen en uiteindelijke groene zones.
[ afbeelding ]
Helaas denk ik dat dit in elk land gaat gelden. Complete onzin natuurlijk. Ze kunnen ook een uitzondering maken voor mensen met een negatieve test. Dit gaan veel mensen niet pikken imo. Zelfs vorige zomer waren vakanties mogelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Weet je nog, dat je naar BNW werd gestuurd als je in oktober praatte over dit soort plannen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Het zou mooi zijn meegenomen, maar je moet het niet als doel willen hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zero-Covid gaat nooit gebeuren
Ga er maar vanuit dat zeker voor 2021 en 2022 dat de stelregel gaat worden voor veel landen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |