abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198031353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bekken zullen schuimen in Den Haag.
_O_ _O_
pi_198031354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Blij dat die avondklok eraf is. Begin van het einde van deze pandemie en de bijbehorende maatregelen.

Lente is incoming, vanaf nu wordt het alleen maar beter. Nog even de huidige maatregelen langzaam afschalen en dan een zomer die minder maatregelen kent dan 2020 en einde zomer iedereen gevaccineerd en is het leven weer normaal. Ik zeg 5 mei bevrijdingsfestival 2.0.
Lees dit: https://news-sky-com.cdn.(...)&utm_medium=referral

Ze willen het permanent maken als je dat leest, want gaat nooit helemaal weg en geen vaccinatie werkt 100%. HELP!
#WeesGeenWhales
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:26:08 #203
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_198031362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed dat het kabinet wel iets gaat verzinnen om dit toch te kunnen behouden.
Tjah. Dat zou kunnen.
Maar het heeft elk geval geen enkele democratische waarde meer.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_198031370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Blij dat die avondklok eraf is. Begin van het einde van deze pandemie en de bijbehorende maatregelen.

Lente is incoming, vanaf nu wordt het alleen maar beter. Nog even de huidige maatregelen langzaam afschalen en dan een zomer die minder maatregelen kent dan 2020 en einde zomer iedereen gevaccineerd en is het leven weer normaal. Ik zeg 5 mei bevrijdingsfestival 2.0.
In Engeland willen ze social distancing permanent maken. Dat zal hier ook wel gebeuren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198031375
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Daarom maakt dat artikel https://news-sky-com.cdn.(...)&utm_medium=referral

Me dus bang, hoezo houden voor de Foreseeable future??? Wat???

Als iedereen gevaccineerd is en genoeg ziekenhuis wordt voorkomen dat die het aankunnen, moet de vrijheid terug en de maatregelen weg! Ik hoop echt dat Johnson de juiste beslissing maakt, alles normaal na iedereen een vaccin, wat hij in het verleden samen met hancock ook steeds zei. Ik ben doodsbang dat wij anders hier het verkeerde voorbeeld volgen... 😬

Daar willen ze het dus permanent maken, lees maar, dat wil je toch niet, de rest van je leven 1.5m???

Maar goed, dan kunnen we beargumenteren bij de rechter dat het geen noodsituatie meer is...
Dat ziet er inderdaad niet best uit.
Boris is alvast aan het voorsorteren op de aanname dat het virus jaarlijks in nieuwe varianten terugkeert.
Gelukkig hebben we hier een meerpartijenstelsel.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:26:59 #207
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_198031382
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

In Engeland willen ze social distancing permanent maken. Dat zal hier ook wel gebeuren.
Heb je daar een bron van?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:27:16 #208
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198031393
Allemaal avondklokhonden op marktplaats straks.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_198031413
quote:

[..]

Daar is nu al weinig van over (zie supermarkten, schaatsers afgelopen weekend, op het werk). Een grote flopshow.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198031415
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

https://news.sky.com/stor(...)able-future-12219223

zoals ik al eerder zei: met zulke nieuwsberichten heb je geen conspiracies meer nodig
Alpha kenny one
pi_198031416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:24 schreef eragon2890 het volgende:
Maar uh, volgens omt konden restaurants ook open blijven.

Zowieso, de lockdown, winkels dicht, contactberoepen verboden etc waren ook gebaseerd op "maar Britse variant", en de cijfers dalen al weken. Er kon *oneindig* meer met dezelfde cijfers vorig jaar.

Als dat argument niet goed is voor de avondklok, waarom dan wel daar voor?

Wedden dat dat de volgende zaal wordt? En ik geef ze wel kans 😈
Voor dat soort sluitingen zijn tijdens de eerste golf al tig rechtszaken geweest die allemaal verloren zijn. Ik geef ze weinig kans dat ze nu wel gelijk gaan krijgen, vooral nu er een coronawet is.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:28:40 #212
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198031422
quote:

[..]

Dan neem je toch gewoon verkering met wildvreemden en maak je het 10 minuten later weer uit.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:28:40 #213
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_198031423
Ernstige fail van het kabinet Rutte III dat ze de invoering van de avondklok niet beter hebben voorbereid. Had al vanaf medio september uitgebreid de tijd om de wetgeving in orde te maken (evt. het aannemen van een nieuwe wet). Hadden echt moeten kunnen voorzien dat de rechter ze zou terugfluiten bij het onjuist gebruik van de Wbbbg
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_198031431
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

https://news-sky-com.cdn.(...)&utm_medium=referral
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198031443
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:28 schreef Gretzl het volgende:
Ernstige fail van het kabinet Rutte III dat ze de invoering van de avondklok niet beter hebben voorbereid. Had al vanaf medio september uitgebreid de tijd om de wetgeving in orde te maken (evt. het aannemen van een nieuwe wet). Hadden echt moeten kunnen voorzien dat de rechter ze zou terugfluiten bij het onjuist gebruik van de Wbbbg
Tijdens het laatste debat werden al vragen gesteld over het gebruik van de WBBG en dat werd weggewuifd
Alpha kenny one
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:29:53 #216
473584 Gretzl
pi_198031446
Beste opiniestuk dat ik vandaag las :) (klik op de link voor het hele stuk)

quote:
Opinie: Met groene zones zijn landelijke lockdowns voorbij (want Europa als een zee van zones, dát is ons toekomstplan)

Een eind aan de covid-pandemie gaat in 2021 nog niet lukken, gelet op de varianten die er ontstaan en het vaccinatietempo. Er is een andere denkrichting nodig, bepleit een groep van wetenschappers.
https://www.volkskrant.nl(...)ekomstplan~b4c1aa0c/
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
pi_198031449
Ik ben niet zo blij met die gewonnen rechtszaak. Krijgt die teringdebiel Engel nog meer grootheidswaanzin ideeën.
pi_198031458
JAAA FEEST!!!

#WILLEMENGEL4PRESIDENT
pi_198031459
voor iedereen die willem engel ooit een wappie noemde:

COR / Excuses aan Willem Engel topic
pi_198031464
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef falling_away het volgende:

[..]

Tijdens het laatste debat werden al vragen gesteld over het gebruik van de WBBG en dat werd weggewuifd
inderdaad van staaij, uitte die zorgen en vragen. Maar blijkbaar neemt Hugo en Mark die man niet serieus..
pi_198031486
quote:

[..]

Nou ja, dat zijn de wetenschappers die het adviseren, daar zal en het publiek en de regering echt niet in mee gaan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:31:45 #222
473584 Gretzl
pi_198031490
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:29 schreef falling_away het volgende:

[..]

Wat Rutte, De Jonge, Grapperhaus en consorten feitelijk al een jaar doen als er terechte kritiek komt op hun dramatische coronabeleid. Ongelofelijk dat ze al die tijd op dezelfde voet verder konden gaan. Maar ja, het grootste deel van de oppositiepartijen bestaat uit make schoothondjes die niet eens het verschil kennen tussen mitigatie en eliminatie.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:31:54 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198031495
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

inderdaad van staaij, uitte die zorgen en vragen. Maar blijkbaar neemt Hugo en Mark die man niet serieus..
KeesGod is sowieso de beste parlementarier allertijden. Altijd enorm jammer gevonden dat hij lid is van zo'n tot in haar vezels enge partij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 11:31:55 #224
236264 crew  capricia
pi_198031496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
JAAA FEEST!!!

#WILLEMENGEL4PRESIDENT
quote:
Voorman Willem Engel van actiegroep Viruswaarheid staat niet langer op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer. In de partij Vrij en Sociaal Nederland was ruzie ontstaan over zijn kandidatuur.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-kamer-verkiezingen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198031502
quote:

[..]

Willen is een groot woord. Hangt van de situatie af in combinatie met nieuwe varianten.

Niemand wil echt een 1,5M samenleving. Maar in sommige situaties is het nodig (denken ze dat het nodig is).

Gewoon genieten van de komende zomer Verzamelaar! Van het weekend 15 graden met zon, DAAAAG VIRUS.

Zien we in de loop van het zomer halfjaar wel hoe het zich allemaal verder ontwikkeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')