Mensen niet aankijken tijdens het praten.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
• Boeren in iemand zijn gezicht
• Fluiten in iemand zijn oren en zeggen dat hij iemand kent die daardoor doof is geworden
• Zeggen dat iemand een rattenkop heeft
• Fysieke neukbewegingen maken tegen zijn "vrienden"
• Niet meedoen aan opdrachten want hij laat niet over zich heenlopen
• Zijn gedrag goedpraten door op een bepaalde manier mishandeld te zijn door hetero mannen
• Manipulatief mensen onwaarheden vertellen om ze aan hun kant te krijgen
• Elke discussie vermelden "ik ben de meest oprechte persoon in dit huis"
• Heel de tijd schelden "fuck, kanker, teringlijer" en verbogen middelvingers naar de camera
Wie vult aan na een week Jerrel
Schijnen stalkers wel vaker te doen..ondergoed jattenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:03 schreef cheanny het volgende:
De zwarte BH van Jill in laatje van Matt
Heb jij een mail gestuurdquote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
• Fluiten in iemand zijn oren en zeggen dat hij iemand kent die daardoor doof is geworden
• Zijn gedrag goedpraten door op een bepaalde manier mishandeld te zijn door hetero mannen
• Heel de tijd schelden "fuck, kanker, teringlijer" en verbogen middelvingers naar de camera
kan kalinka hopak dansen op hakkenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
Ik heb daar begrip voor.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:04 schreef Windhapper het volgende:
Matt wordt ook gewoon zwaar in de zeik genomen op de kinderkamer waar hij zelf bij ligt.
Mensen in een discussie niet uit laten praten en dat zelf wel de anderen eisenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
Vind wel sneu. Ventje doet op zich geen vlieg kwaad maar heeft gewoon niks in dat programma (of wat voor setting buiten de middelbare school) te zoeken.quote:
Hey topper, voor mij hoeft het niet. Vond het gezwetsquote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan die complimenten sessies in de badkamer ?
Heb je het fragment van Liese die vanochtend aan het huilen was toevallig ook opgenomen? Was rond 11:00. Weet alleen niet welke streamquote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je somt een heel opstel op van Jerrel, wat hij allemaal misdaan heeft, dan stel ik de vraag aan jou, heb jij een mail gestuurd naar de redactie om te klagen over Jerrel. Zal het maar even in Jip en Janneke taal formuleren.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:10 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Wat mail, naar wie mail? Wat? Waar heb je het over? Waarom?
Als je stoer doet moet je stoer blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:07 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind wel sneu. Ventje doet op zich geen vlieg kwaad maar heeft gewoon niks in dat programma (of wat voor setting buiten de middelbare school) te zoeken.
Ongetwijfeld, heb beide streams vandaag vrijwel compleet. Weet jij in welke ruimte dat was ?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef AliensExist182 het volgende:
Heb je het fragment van Liese die vanochtend aan het huilen was toevallig ook opgenomen? Was rond 11:00. Weet alleen niet welke stream
Wat doe jij toch altijd onaardigquote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je somt een heel opstel op van Jerrel, wat hij allemaal misdaan heeft, dan stel ik de vraag aan jou, heb jij een mail gestuurd naar de redactie om te klagen over Jerrel. Zal het maar even in Jip en Janneke taal formuleren.
Was in de badkamer!quote:Op maandag 15 februari 2021 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, heb beide streams vandaag vrijwel compleet. Weet jij in welke ruimte dat was ?
quote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je somt een heel opstel op van Jerrel, wat hij allemaal misdaan heeft, dan stel ik de vraag aan jou, heb jij een mail gestuurd naar de redactie om te klagen over Jerrel. Zal het maar even in Jip en Janneke taal formuleren.
Je bent er weerquote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren zat Matt nog aan Jill te friemelen, vandaag is het Thomas zijn beurt.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
gaat thomas voor het eerste honk vannacht?
Nee ik heb geen mail naar de redactie gestuurd maar heb er wel alle begrip voor als mensen dat zouden doenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar gaat dooien deze week. Er is hoopquote:
Vind het ook sneu voor hem. Maar hij voegt voor mij gewoon op dit moment niets toe vergeleken met de andere bewoners. En het feit dat hij dat zelf ook zo voelt helpt ook niet mee. Je ziet hem gewoon ongemakkelijk zijn. Ga lekker naar huis denk ik dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:07 schreef Windhapper het volgende:
Vind wel sneu. Ventje doet op zich geen vlieg kwaad maar heeft gewoon niks in dat programma (of wat voor setting buiten de middelbare school) te zoeken.
Jill houdt van afwisselingquote:Op maandag 15 februari 2021 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren zat Matt nog aan Jill te friemelen, vandaag is het Thomas zijn beurt.
Klopt!quote:Op maandag 15 februari 2021 00:04 schreef Windhapper het volgende:
Matt wordt ook gewoon zwaar in de zeik genomen op de kinderkamer waar hij zelf bij ligt.
Ik heb daar helemaal geen begrip voor. Het is een TV programma, waarin gevraagd word om TV te maken, dan word er TV gemaakt en dan is het nog niet goed. Gescript rellen, snap je. Maar Jerrel zijn riol is uitgespeeld, dankzij diezelfde gasten die het concept niet snappen. Nee dus geen begrip.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:16 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee ik heb geen mail naar de redactie gestuurd maar heb er wel alle begrip voor als mensen dat zouden doen
Heb je iemand in gedachte?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat er morgen toch nog iemand van Team Thomas gaat verzaken
Was zijn verfspullen kwijt en vond ze uiteindelijk in zijn eigen jaszak, keek onder ieders matras maar beschuldigde niemand hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
Jonge heeft het ook erg zwaar. Nick ja, Nick nee. Moeilijk moeilijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:20 schreef Toweler het volgende:
Matt hoopt dat jill nu ook naar hem toe komt let maar op
Wat een kut tekst is dat! "Als je stoer doet moet je stoer blijven" Niemand daarover nagedacht dat dit hele jonge meisjes kan gaan schaden?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als je stoer doet moet je stoer blijvenzeggen ze daar toch?
.
Kan er echt geen medelijden hebben, ze hebben zichzelf toch opgeven omdat zonodig aandacht willen/beroemd willen worden.? Jammer dan dat je jezelf volledig overschat blijkt te hebben.
Matje komt niet eens in de buurt van Patje!!quote:
Niet de enige die dat denkt dusquote:Op maandag 15 februari 2021 00:23 schreef Joyce-43 het volgende:
nieuwe manier om aandacht te proberen trekken van jill dit
Hebben we het over jonge meisjes in het algemeen of hebben we het over Jillquote:Op maandag 15 februari 2021 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat een kut tekst is dat! "Als je stoer doet moet je stoer blijven" Niemand daarover nagedacht dat dit hele jonge meisjes kan gaan schaden?
Ik ben blij met Big Brother Doordat ik kijk leer ik toch hele andere kijk wijzes op het l;even ... en dat is voor iedereen anders ...
quote:Op maandag 15 februari 2021 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Matt gaat even alleen zitten zuchten, mooi tv momentje, hij heeft het er zo moeilijk mee dat ie morgen op Nick moet gaan stemmen Thomas Djill zat te kriebelen
Hij bedoeld een andere patje van een andere RLS.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:23 schreef cheanny het volgende:
[..]
Matje komt niet eens in de buurt van Patje!!
HIj heeft het nu al moeilijk, wordt nog wat als hijzelf in de gevarenzone zit of als er weer een klotesfeer hangt in het huis. Gaat hij vast niet trekken!
Daar heeft hij zijn excuses toch voor aangeboden? Dan is het toch ook klaar?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Matt heeft het er moeilijk mee omdat hij zich goed heeft ingelezen voor hij in het huis ging. Hij weet dondersgoed dat het publiek niet van bondjes houdt. En hij wilde the good guy spelen of zoals hij zelf aangaf dat hij er in zit om de goede sfeer te behouden voor het groepsgevoel.. en meteen met de eerste nominatie gaat het al misquote:Op maandag 15 februari 2021 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Matt gaat even alleen zitten zuchten, mooi tv momentje, hij heeft het er zo moeilijk mee dat ie morgen op Nick moet gaan stemmen
ik stuur je een lijntje en dan krijgen we ditquote:Op maandag 15 februari 2021 00:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij bedoeld een andere patje van een andere RLS.
Matt, die wil het risico vermijden dat Jill op de bank komt naast Michel. Die zie ik nog wel richting Jerrel switchenquote:
ahhhh... ik doe geen andere RLS dus ben onwetendquote:Op maandag 15 februari 2021 00:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij bedoeld een andere patje van een andere RLS.
Ik hoor het primaquote:Op maandag 15 februari 2021 00:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Met en Thomas check die kut zender van jullie.
Die gingen slapen zei Thomasquote:Op maandag 15 februari 2021 00:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
ik zie nu thomas en matt,
mike nu bij jill in bed of heeft jill eindelijk even een moment voor haarzelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vertelquote:Op maandag 15 februari 2021 00:31 schreef Joyce-43 het volgende:
dit is niet het fluisteren wat ze normaal doen ik hoor het ook goed
Beetje moeite mee wel. Kan hem niet helemaal voor vol aannemen. Zat verveelt thuis en leek het wel tof om eraan mee te doen zonder de volledige consequenties daarvan te overzien. Dat soort mensen moeten soms een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen worden maar blijkbaar heeft hij dat sociale netwerk ook niet thuis. Blijf me ook sterk afvragen hoe de screening bij dat programma is.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als je stoer doet moet je stoer blijvenzeggen ze daar toch?
.
Kan er echt geen medelijden hebben, ze hebben zichzelf toch opgeven omdat zonodig aandacht willen/beroemd willen worden.? Jammer dan dat je jezelf volledig overschat blijkt te hebben.
Hebben we het hier over Jerrel? En of hij wat toe voegt ! Hij zet Mich aan en zijn kuikens die hem klakkeloos volgen ... Michel wist al dat hij erin ging en als een macho gast verwacht hij al vele vrouwelijke stemmen ...quote:Op maandag 15 februari 2021 00:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vind het ook sneu voor hem. Maar hij voegt voor mij gewoon op dit moment niets toe vergeleken met de andere bewoners. En het feit dat hij dat zelf ook zo voelt helpt ook niet mee. Je ziet hem gewoon ongemakkelijk zijn. Ga lekker naar huis denk ik dan.
quote:Op maandag 15 februari 2021 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Complimenten Michel en Julie ......
Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het nominatiegesprekje van een klein uurtje terug de moeite waard?
Met Thomas, Jill, Matt en Mike in de keuken waar Matt zijn twijfels uit.
Misschien dat anderen dat graag terug zien? Mensen houden wel van geroddel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Wat zijn 9/10 schoenen?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is die Thomas toch een ranzig ventje. 9/10 gewoon met schoenen aan in bed.
Neeee zeker niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:33 schreef snetje het volgende:
Hebben we het hier over Jerrel? En of hij wat toe voegt ! Hij zet Mich aan en zijn kuikens die hem klakkeloos volgen ... Michel wist al dat hij erin ging en als een macho gast verwacht hij al vele vrouwelijke stemmen ...
Mijn voorkeur gaat dan toch echt naar Jer ...ik vindt hem meer echt! ...
Uhm ja ... Euh... Zucht ...quote:Op maandag 15 februari 2021 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben we het over jonge meisjes in het algemeen of hebben we het over Jill
Gescript rellen =/= het gedrag van een persoon die vinkjes scoort bij tig mentale issues alsof het bingo isquote:Op maandag 15 februari 2021 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen begrip voor. Het is een TV programma, waarin gevraagd word om TV te maken, dan word er TV gemaakt en dan is het nog niet goed. Gescript rellen, snap je. Maar Jerrel zijn riol is uitgespeeld, dankzij diezelfde gasten die het concept niet snappen. Nee dus geen begrip.
Wat ik begrepen heb zijn deze mensen (de laatste 3) eigenlijk afvallers en niet bedoeld voor 't echiequote:Op maandag 15 februari 2021 00:33 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Beetje moeite mee wel. Kan hem niet helemaal voor vol aannemen. Zat verveelt thuis en leek het wel tof om eraan mee te doen zonder de volledige consequenties daarvan te overzien. Dat soort mensen moeten soms een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen worden maar blijkbaar heeft hij dat sociale netwerk ook niet thuis. Blijf me ook sterk afvragen hoe de screening bij dat programma is.
Mooi verhaal, maar ouwe koekquote:Op maandag 15 februari 2021 00:39 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Gescript rellen =/= het gedrag van een persoon die vinkjes scoort bij tig mentale issues alsof het bingo is![]()
Iemand is letterlijk bijna doof gefloten en die persoon beseft dat zoiets tot gehoorschade kan leiden. Die neukbewegingen van gisterenavond is ook gewoon aanranding als een hetero dat doet. Er zijn toch wel wat grenzen overschreden in één week tijd. Zoals Michel het zei: ik moet er van kotsen. Ver buiten concept hoor, vriend. Sociale media ging voor minder op zwart.
Dat is die gewoonquote:
Faal casting. Wat mij betreft Matt en Jerrel op de bank, en dan Matt lekker naar huisje toe...quote:Op maandag 15 februari 2021 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Serieuze ouwe lul die Matt, zit geen sprankje humor in, en zo slooooooommm allemaal![]()
zwaarmoedig redefinedquote:Op maandag 15 februari 2021 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Serieuze ouwe lul die Matt, zit geen sprankje humor in, en zo slooooooommm allemaal![]()
Dan zal het Jerry zijn, men wil saaie Matt.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faal casting. Wat mij betreft Matt en Jerrel op de bank, en dan Matt lekker naar huisje toe...![]()
In een RLSquote:
Jerrel gaat nergens heen. Die had er anders al lang uit gelegen. Die is een godsgeschenk voor dit programma.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan zal het Jerry zijn, men wil saaie Matt.
Thomas is een dikke goedzak die graag het spelletje speelt.quote:
Ik vind Thomas nog de minst ergerlijke van het kinderclubje.quote:
Insta is al afgeslotenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jerrel gaat nergens heen. Die had er anders al lang uit gelegen. Die is een godsgeschenk voor dit programma.
Dit dus!quote:Op maandag 15 februari 2021 00:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind Thomas nog de minst ergerlijke van het kinderclubje.
Al gaat hij momenteel over lijken om hem en zijn Jill veilig te stellen.
Arme Matt is niks meer dan een speelbal voor dit moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Schei toch uitquote:
Wat mij betreft blijft hij erinquote:Op maandag 15 februari 2021 00:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jerrel gaat nergens heen. Die had er anders al lang uit gelegen. Die is een godsgeschenk voor dit programma.
Zijn al weer open, 'gek genoeg' op Valentijnsdag. Puur gepland allemaal, publiciteit...quote:Op maandag 15 februari 2021 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Insta is al afgeslotenZonder Socials, lijkt mij goed
Zoey heeft muziek afgedwongen bij het half uurtje schoonmaken na het eten.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit terug te kijken, hadden ze vanavond nu weer muziek ?
Klopt, er kwam muziek tijdens het etentje van Mike en Naomi.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit terug te kijken, hadden ze vanavond nu weer muziek ?
en stond als een echte meesteres te controleren of iedereen wel goed aan het schoonmaken wasquote:Op maandag 15 februari 2021 00:50 schreef Windhapper het volgende:
Zoey heeft muziek afgedwongen bij het hal uurtje schoonmaken na het eten.
Samengevat: hij vertrouwt Mike nietquote:Op maandag 15 februari 2021 01:26 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft 7x precies hetzelfde gezegd en ik weet nog steeds niet waar hij het over heeft.
Maar dat zegt hij niet. Hij is eigenlijk pissed dat Mike al een aantal keer grappen heeft gemaakt over zijn verliefdheid op Jill maar dat zegt hij ook niet. Maar hij is wel gewoon eerlijk tegen mensen ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Samengevat: hij vertrouwt Mike niet
Mike heeft in beide clubjes evenveel kans. Hij is 1 van de eerste die wordt genomineerd als het andere clubje leeg is.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:34 schreef BB-King het volgende:
Mike zegt dat hij gaat meestemmen (Michel en Nick) omdat hij weet dat hij anders overblijft met mensen die hem eruit gaan knikkeren. Als één iemand van hun groepje eruit ligt blijven er te weinig over. Hij geeft aan dat hij met Matt, Thomas en Jill wil overblijven want dat is zijn clubje. De anderen komen er dan inderdaad achter dat ze op Nick hebben gestemd maar dan moeten ze verder spelen. Volgens hem de enige manier voor de nieuwelingen om een kans in de finale te komen.
Hij hoopt echter wel dat Nick het overleeft.
Absoluut, dat lijkt mij niks.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar stel je voor, Michel en Nick op de bank, dan moet er echt wel ingegrepen gaan worden door de FEBO ...
FEBO (waar is het de afkorting voor precies) gaat nog iets uit zijn grote hoed toveren, wacht maarquote:Op maandag 15 februari 2021 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar stel je voor, Michel en Nick op de bank, dan moet er echt wel ingegrepen gaan worden door de FEBO ...
Team Belgie is wel hechter. Team NL is Jill en Thomas en 3 losse elementen, makkelijker om tegen die tijd een bondje binnen het bondje te doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:39 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Mike heeft in beide clubjes evenveel kans. Hij is 1 van de eerste die wordt genomineerd als het andere clubje leeg is.
Thomas tegen Jill op de bank zullen ze dan net zo goed willen voorkomen, me dunkt.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:43 schreef Tamiro het volgende:
[..]
FEBO (waar is het de afkorting voor precies) gaat nog iets uit zijn grote hoed toveren, wacht maar
Hun kijkcijferhaantjes gaan ze echt niet samen op de slachtbank gooien in de helft van het programma.
Zoals al eens in de COS gezegd gaat het anders ook te prijzig worden voor de aan te rukken catering![]()
Nick zie ik nog vertrekken als ze Michel er tegen hem zouden uitstemmen. Is héél kritisch tegenover FEBO laatste tijd.
Blijft er een kinderclub over... mogen ze al direct het concept terug in de vriezer steken voor nog eens tien jaar![]()
Wie gaat, naast Jerrel, Team Belgie nomineren?quote:Op maandag 15 februari 2021 01:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Team Belgie is wel hechter. Team NL is Jill en Thomas en 3 losse elementen, makkelijker om tegen die tijd een bondje binnen het bondje te doen.
Inderdaad en zo is de redactie zich stilletjes aan het vastrijden in hun eigen manipulatie en slechte castingsquote:Op maandag 15 februari 2021 01:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
Thomas tegen Jill op de bank zullen ze dan net zo goed willen voorkomen, me dunkt.
Waarschijnlijk Jill.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wie gaat, naast Jerrel, Team Belgie nomineren?
AliensExist182 op pagina 1 van dit topic.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liese huilt gevonden, weet niet wie er om gevraagd had ...
Ja of Michel en Nick een dubbele stem geven.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er moet de komende week een vrijstellling worden verdiend of de token moet terug, anders is het gedaan vrees ik ...
Ik zie Michel (en Julie) ook nog steeds als nieuwe die ik het niet gun te winnen. Gewoon 100 dagen en anders niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 02:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet wat ze willen, maar Nick of Michel er uit lijkt mij de doodsteek voor dit programma ....![]()
En dat door drie Fokking nieuwe bewoners, ik hoop het niet toch ...
Dan maken enkel Thomas, Liese en Naomi bij jou een kans.quote:Op maandag 15 februari 2021 02:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zie Michel (en Julie) ook nog steeds als nieuwe die ik het niet gun te winnen. Gewoon 100 dagen en anders niet.
Nick is mijn favoriet maar 1 van die 3 zou ik ook niet erg vinden.quote:Op maandag 15 februari 2021 02:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dan maken enkel Thomas, Liese en Naomi bij jou een kans.
quote:Op maandag 15 februari 2021 02:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Matt als eerste eruit lijkt mij de beste oplossing ...
Dat is gewoon het spel zoals het gepland was hoor. Drie die vrijwillig naar huis gingen hadden ze niet voorzien.quote:Op maandag 15 februari 2021 02:09 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik zie Michel (en Julie) ook nog steeds als nieuwe die ik het niet gun te winnen. Gewoon 100 dagen en anders niet.
quote:Op maandag 15 februari 2021 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op verzoek, een mooi moment en Michel relativeert weer ....![]()
Liese huilt en wordt getroostLiese smeert dagelijks een kilo aan chemische producten op haar huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En schrikt dat ze nu oncontroleerbare huiduitslag begint te krijgen
Hoi ik ben Miep
Liese heeft al twee keer op de bank gezeten?quote:Op maandag 15 februari 2021 07:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat komende week Matt en Jerrel op de bank komen. Ik begrijp niet waarom Liese Naomi Julie en Zoey nog niet op de bank hebben gezeten alle 4 voegen 0,0 toe daar .
Niet genomineerdquote:Op maandag 15 februari 2021 07:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liese heeft al twee keer op de bank gezeten?
Liese 2x en Noami 1x dus ja. Matt is alleen maar hopen dat die zo snel mogelijk er weer uit kan. Die is ongeschikt en zit daar alleen voor Jill te stalken.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat komende week Matt en Jerrel op de bank komen. Ik begrijp niet waarom Liese Naomi Julie en Zoey nog niet op de bank hebben gezeten alle 4 voegen 0,0 toe daar .
Wie zouden er op Matt gaan stemmen denk je?quote:Op maandag 15 februari 2021 07:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Toen was ze samen met Naomi genomineerd, terwijl Rene een automatische nominatie van de voorgaande week had. De groep (Daan) heeft toen besloten om Rene niet te redden met de knikker.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wel toch? Eerst met Ziko en de tweede weet ik niet meer...
En dit is wat ik niet leuk vind, ze mochten nooit eerder praten over nomineren met BB.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:48 schreef Whuzz het volgende:
K3+Mies ging toch Jerrel+Jill stemmen? Waarom zou Matt op de bank komen?
Inderdaad jammer dat ze dat hebben toegelaten. Teveel conversaties gaan over nomineren.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dit is wat ik niet leuk vind, ze mochten nooit eerder praten over nomineren met BB.
Op deze manier krijg je een club waarvan je al weet dat die iedereen eruit kan spelen, dus eigenlijk is al bekend wie de laatste 4 of 5 bewoners zullen zijn in de finale weken.
Michel tegenover Nick is ook slim van de kinderkamer. En ook wel een beetje de doodsteek voor het programma.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Als de kinderkamer slim was zouden ze juist Jill steeds nomineren tegenover iemand die ze er uit willen, al is tegen michel wellicht niet slim.
Ze weten niets van de buitenwereld. Ook de nieuwe niet meer. Opinies veranderen snel.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Als de kinderkamer slim was zouden ze juist Jill steeds nomineren tegenover iemand die ze er uit willen, al is tegen michel wellicht niet slim.
Niet heel slim, want de tegenpartij kan hier roet over in'teten gooienquote:Op maandag 15 februari 2021 08:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Michel tegenover Nick is ook slim van de kinderkamer. En ook wel een beetje de doodsteek voor het programma.
Ik ben het hier volledig mee eens.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dit is wat ik niet leuk vind, ze mochten nooit eerder praten over nomineren met BB.
Op deze manier krijg je een club waarvan je al weet dat die iedereen eruit kan spelen, dus eigenlijk is al bekend wie de laatste 4 of 5 bewoners zullen zijn in de finale weken.
Domme zet gewoon. Daarmee tekenen ze hun eigen doodvonnis.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Michel tegenover Nick is ook slim van de kinderkamer. En ook wel een beetje de doodsteek voor het programma.
Waarom zou dat een domme zet zijn? Ze spelen de game, zoals het zou kunnen, door de meest sterke spelers eruit te stemmen..quote:Op maandag 15 februari 2021 08:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Domme zet gewoon. Daarmee tekenen ze hun eigen doodvonnis.
Zoey moet ook kleur bekennen en zal nooit meer vertrouwd worden door k5. Daar helpen geen krokodillentranen meer tegen.
Er zit pas 25.000 in de pot. Er zijn sterke spelers nodig om dat bedrag te verhogen om te beginnen.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom zou dat een domme zet zijn? Ze spelen de game, zoals het zou kunnen, door de meest sterke spelers eruit te stemmen..
Liefst zou ik willen dat ze Jill erop zetten en dan maar zien hoe populair zij is, maar dat durven ze niet aan..Maar Nick of Michiel, tegenover Jill, dan spelen ze wellicht een sterke speler weg..
Maar het lijkt wel, alsof ze niet op die manier spelen of het spel niet snappen
Welneeeee voor die kleuterspelletjes die ze aan die pot verbinden?? Daarvoor hebben ze die lui niet nodig hoor...quote:Op maandag 15 februari 2021 08:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er zit pas 25.000 in de pot. Er zijn sterke spelers nodig om dat bedrag te verhogen om te beginnen.
Wie gaan de klos zijn? Jerrel en Matt?quote:
Ik denk zelf iedereen behalve Jill.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wie zouden er op Matt gaan stemmen denk je?
Die behoefte aan "fysiek sterke" spelers wordt zwaar overdreven, voor dat ene half uurtje per week dat het verschil zou kunnen maken. "Sterk" is ook tactisch, mentaal en sociaal sterk. En dan komen er andere bewoners aan bod die best tevreden zullen zijn met die 25.000 (er gaan maanden voorbij dat ik dat ook niet verdien).quote:Op maandag 15 februari 2021 08:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er zit pas 25.000 in de pot. Er zijn sterke spelers nodig om dat bedrag te verhogen om te beginnen.
Okay heb ik dat gemistquote:Op maandag 15 februari 2021 07:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wel toch? Eerst met Ziko en de tweede weet ik niet meer...
en dat heeft BB zelf in de hand..Een balans spelletje kunnen ze net zo moeilijk maken, als ze willen..en ik ben het met je eens hoor..25K is een mooi bedrag voor niks doenquote:Op maandag 15 februari 2021 08:39 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die behoeft aan "fysiek sterke" spelers wordt zwaar overdreven, voor dat ene half uurtje per week dat het verschil zou kunnen maken. "Sterk" is ook tactisch, mentaal en sociaal sterk. En dan komen er andere bewoners aan bod die best tevreden zullen zijn met die 25.000 (er gaan maanden voorbij dat ik dat ook niet verdien).
De BH van Jill?quote:Op maandag 15 februari 2021 08:44 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Wat is matt aan het graaien in de wasmand
Ik heb het gevoel dat ze zich in de voet schieten daarmee, want iedereen wil Jerrel weghebben, dus dat zal wel gebeuren ook, maar die kan nog voor opschudding zorgen..Matt schudt alleen Jill haar kussen op..quote:Op maandag 15 februari 2021 08:42 schreef Benny het volgende:
Matt voegt voor de kijker niet zoveel toe. Is in het huis ook niet echt een toevoeging. En het verhaal dat hij tussen Thomas en Jill in zit is eerder irritant dan leuk om naar te kijken.
Het is alleen jammer dat ze zijn stemmen nodig hebben om te overleven in het huis
Strategisch wat minder, maar dat is dan maar zo... Matt moet gewoon weg.
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk zelf iedereen behalve Jill.
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Benny het volgende:
Even teruggespoeld... Maar hij heeft z'n onderbroek gewisseld
Hij loopt eerst naar de kast, pakt daar een onderbroek, gaat naar de wc, vervolgens naar de badkamer en graait wat in de wasmand. Daar zal hij zijn onderbroekje wel ergens onder hebben verstopt.
Die kleine rukkabouter heeft gewoon zijn onderbroekie volgespoten
Een relatie met een lollige BN-er is natuurlijk ook wel het summum in je leven.quote:Op maandag 15 februari 2021 01:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar dat zegt hij niet. Hij is eigenlijk pissed dat Mike al een aantal keer grappen heeft gemaakt over zijn verliefdheid op Jill maar dat zegt hij ook niet. Maar hij is wel gewoon eerlijk tegen mensen ofzo.
Haha dat dus...quote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Benny het volgende:
Even teruggespoeld... Maar hij heeft z'n onderbroek gewisseld
Hij loopt eerst naar de kast, pakt daar een onderbroek, gaat naar de wc, vervolgens naar de badkamer en graait wat in de wasmand. Daar zal hij zijn onderbroekje wel ergens onder hebben verstopt.
Die kleine rukkabouter heeft gewoon zijn onderbroekie volgespoten
Het heeft zijn onderbroek volgeschetenquote:Op maandag 15 februari 2021 08:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gaat hij over zijn natte droom vertellen?
Van angst voor de nominaties zeker!quote:Op maandag 15 februari 2021 09:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Het heeft zijn onderbroek volgescheten
Niet te hopen voor de wasmand 🤮quote:Op maandag 15 februari 2021 09:00 schreef aswesleep het volgende:
Diarree? Nick geeft hem een pilletje.
En dan je onderbroekje in de wasmand verstoppen. Daar gaat degene die de was draait blij mee zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat soort dingen trekt Zoey altijd wel heel goed ja. .... NOTquote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
En dan je onderbroekje in de wasmand verstoppen. Daar gaat degene die de was draait blij mee zijn.
Sssssst.. hij heeft liever niet dat streamers dit wetenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoey heeft daar toch al een beetje een obsessie meequote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
En dan je onderbroekje in de wasmand verstoppen. Daar gaat degene die de was draait blij mee zijn.
Die heeft punten gescoord maar dat zal ironisch voor nog meer nominatie(diarree)stress zorgenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef aswesleep het volgende:
Wel leuk dat het net Nick is die al op was.
En dan niet effe lekker je kont wassen ieuwwquote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien dan ook ff douchen voor je een schone aantrekt?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef Tamiro het volgende:
Het liep door zijn broek heen![]()
Zeg wat je wilt over hem maar hij is wel eerlijk
Dan heb je vast geen streams gekeken de afgelopen dagen.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk zelf iedereen behalve Jill.
Het kan mooi in de afsluitende compilatie, dat loopje op de gang met een volgescheten onderbroek, als hij er over twee weken uitvliegt.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sssssst.. hij heeft liever niet dat streamers dit weten
??quote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef juul. het volgende:
Matt hoopt wel dat het niet op de streams was
Sjonnyquote:Op maandag 15 februari 2021 09:11 schreef Harry het volgende:
Ik vind de naam Mike helemaal niet bij Mike passen. Wie weet er een betere naam voor deze Brabander?
Gerard past wel bij dat foute karakter van hemquote:Op maandag 15 februari 2021 09:11 schreef Harry het volgende:
Ik vind de naam Mike helemaal niet bij Mike passen. Wie weet er een betere naam voor deze Brabander?
Ferry, toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:11 schreef Harry het volgende:
Ronnyquote:Op maandag 15 februari 2021 09:11 schreef Harry het volgende:
dat kann normal niet het zoll geen extrawurst gevenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel gaat weer op z'n eigen toilet in de voorraadkamer ...
Waarom is daar een toilet?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:21 schreef Juan_Roman het volgende:
Jerrel maakt weer gebruik van zijn koninklijk toilet.
Hoe belachelijk.
Omdat ie niet kan poepen als er camera's bij zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft Jerrel een eigen toilet?
Ohquote:Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ie niet kan poepen als er camera's bij zijn
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:22 schreef Tamiro het volgende:
Liese heeft een pyjama van aliexpress denk ik. Hoe hard schijnt dat vodje door
Je maakt me enorm aan het lachen!!quote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : Lekker geslapen?
Mike : Heerlijk, ik voelde gewoon dat je over me hebt gedroomd
Naomi : Nee, ik heb James Bond achtige dingen gedroomd
Mike : Nou, nou, zei ik het nie
Naomi : Nee, er moest iemand gedood worden, en lijken verstopt worden....
Mike
Boos worden dat iemand "homo quotes" gebruikt terwijl het helemaal geen homo quotes zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
Je liegt, het zijn wel homoquotes. "Bitch Roll the Tapes"quote:Op maandag 15 februari 2021 09:34 schreef Shola het volgende:
[..]
Boos worden dat iemand "homo quotes" gebruikt terwijl het helemaal geen homo quotes zijn.
Deze man 😩quote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike
HET IS: "ROLL THE TAPES", BITCH!quote:Op maandag 15 februari 2021 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je liegt, het zijn wel homoquotes. "Bitch Roll the Tapes"
Die laatste blik in de badkamer richting de camera ....quote:Op maandag 15 februari 2021 09:32 schreef woveleed het volgende:
Matt zijn accidentje moest iemand het gemist hebben:
https://streamable.com/258vhw
Van sommige mannen snap je dat ze eeuwig vrijgezel blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike
The clips? Echt? Pfffff.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
CLIPS he ... moet je wel Jerrel goed quoten ... anders gaat ie weer over de zeik...
Haha gadverdamme en dan nog z'n broekje onderin de mand verstoppen in plaats van even een machine op te zettenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:32 schreef woveleed het volgende:
Matt zijn accidentje moest iemand het gemist hebben:
https://streamable.com/258vhw
Nee, je mag sowieso geen gay quotes gebruiken als je niet gay bent, aldus Jerrel.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
CLIPS he ... moet je wel Jerrel goed quoten ... anders gaat ie weer over de zeik...
Weet hij wel hoe een wasmachine werktquote:Op maandag 15 februari 2021 09:40 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Haha gadverdamme en dan nog z'n broekje onderin de mand verstoppen in plaats van even een machine op te zetten![]()
Hij is echt nog veel te kinderlijk voor dit huis. Nick ook tegen hem, zenden ze heul niet uit op de live. Right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |