Mensen niet aankijken tijdens het praten.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
• Boeren in iemand zijn gezicht
• Fluiten in iemand zijn oren en zeggen dat hij iemand kent die daardoor doof is geworden
• Zeggen dat iemand een rattenkop heeft
• Fysieke neukbewegingen maken tegen zijn "vrienden"
• Niet meedoen aan opdrachten want hij laat niet over zich heenlopen
• Zijn gedrag goedpraten door op een bepaalde manier mishandeld te zijn door hetero mannen
• Manipulatief mensen onwaarheden vertellen om ze aan hun kant te krijgen
• Elke discussie vermelden "ik ben de meest oprechte persoon in dit huis"
• Heel de tijd schelden "fuck, kanker, teringlijer" en verbogen middelvingers naar de camera
Wie vult aan na een week Jerrel
Schijnen stalkers wel vaker te doen..ondergoed jattenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:03 schreef cheanny het volgende:
De zwarte BH van Jill in laatje van Matt
Heb jij een mail gestuurdquote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
• Fluiten in iemand zijn oren en zeggen dat hij iemand kent die daardoor doof is geworden
• Zijn gedrag goedpraten door op een bepaalde manier mishandeld te zijn door hetero mannen
• Heel de tijd schelden "fuck, kanker, teringlijer" en verbogen middelvingers naar de camera
kan kalinka hopak dansen op hakkenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
Ik heb daar begrip voor.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:04 schreef Windhapper het volgende:
Matt wordt ook gewoon zwaar in de zeik genomen op de kinderkamer waar hij zelf bij ligt.
Mensen in een discussie niet uit laten praten en dat zelf wel de anderen eisenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:02 schreef Tamiro het volgende:
Vind wel sneu. Ventje doet op zich geen vlieg kwaad maar heeft gewoon niks in dat programma (of wat voor setting buiten de middelbare school) te zoeken.quote:
Hey topper, voor mij hoeft het niet. Vond het gezwetsquote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan die complimenten sessies in de badkamer ?
Heb je het fragment van Liese die vanochtend aan het huilen was toevallig ook opgenomen? Was rond 11:00. Weet alleen niet welke streamquote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je somt een heel opstel op van Jerrel, wat hij allemaal misdaan heeft, dan stel ik de vraag aan jou, heb jij een mail gestuurd naar de redactie om te klagen over Jerrel. Zal het maar even in Jip en Janneke taal formuleren.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:10 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Wat mail, naar wie mail? Wat? Waar heb je het over? Waarom?
Als je stoer doet moet je stoer blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:07 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind wel sneu. Ventje doet op zich geen vlieg kwaad maar heeft gewoon niks in dat programma (of wat voor setting buiten de middelbare school) te zoeken.
Ongetwijfeld, heb beide streams vandaag vrijwel compleet. Weet jij in welke ruimte dat was ?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef AliensExist182 het volgende:
Heb je het fragment van Liese die vanochtend aan het huilen was toevallig ook opgenomen? Was rond 11:00. Weet alleen niet welke stream
Wat doe jij toch altijd onaardigquote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je somt een heel opstel op van Jerrel, wat hij allemaal misdaan heeft, dan stel ik de vraag aan jou, heb jij een mail gestuurd naar de redactie om te klagen over Jerrel. Zal het maar even in Jip en Janneke taal formuleren.
Was in de badkamer!quote:Op maandag 15 februari 2021 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, heb beide streams vandaag vrijwel compleet. Weet jij in welke ruimte dat was ?
quote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je somt een heel opstel op van Jerrel, wat hij allemaal misdaan heeft, dan stel ik de vraag aan jou, heb jij een mail gestuurd naar de redactie om te klagen over Jerrel. Zal het maar even in Jip en Janneke taal formuleren.
Je bent er weerquote:Op maandag 15 februari 2021 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren zat Matt nog aan Jill te friemelen, vandaag is het Thomas zijn beurt.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
gaat thomas voor het eerste honk vannacht?
Nee ik heb geen mail naar de redactie gestuurd maar heb er wel alle begrip voor als mensen dat zouden doenquote:Op maandag 15 februari 2021 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar gaat dooien deze week. Er is hoopquote:
Vind het ook sneu voor hem. Maar hij voegt voor mij gewoon op dit moment niets toe vergeleken met de andere bewoners. En het feit dat hij dat zelf ook zo voelt helpt ook niet mee. Je ziet hem gewoon ongemakkelijk zijn. Ga lekker naar huis denk ik dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:07 schreef Windhapper het volgende:
Vind wel sneu. Ventje doet op zich geen vlieg kwaad maar heeft gewoon niks in dat programma (of wat voor setting buiten de middelbare school) te zoeken.
Jill houdt van afwisselingquote:Op maandag 15 februari 2021 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren zat Matt nog aan Jill te friemelen, vandaag is het Thomas zijn beurt.
Klopt!quote:Op maandag 15 februari 2021 00:04 schreef Windhapper het volgende:
Matt wordt ook gewoon zwaar in de zeik genomen op de kinderkamer waar hij zelf bij ligt.
Ik heb daar helemaal geen begrip voor. Het is een TV programma, waarin gevraagd word om TV te maken, dan word er TV gemaakt en dan is het nog niet goed. Gescript rellen, snap je. Maar Jerrel zijn riol is uitgespeeld, dankzij diezelfde gasten die het concept niet snappen. Nee dus geen begrip.quote:Op maandag 15 februari 2021 00:16 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee ik heb geen mail naar de redactie gestuurd maar heb er wel alle begrip voor als mensen dat zouden doen
Heb je iemand in gedachte?quote:Op maandag 15 februari 2021 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat er morgen toch nog iemand van Team Thomas gaat verzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |