Jup, bij de 500 en 1000 dames ook omdat Schulting in de eerste rit zatquote:Op zondag 14 februari 2021 14:43 schreef AgnesGru het volgende:
Waren ze nu wel op tijd begonnen omdat er een Nederlandse in de eerste rit zat
Oh wowquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup, bij de 500 en 1000 dames ook omdat Schulting in de eerste rit zat
En als ze eerder was begonnen met versnellen, maar daardoor instortte in de slotronde, was het beter geweest om een ronde later te versnellenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Toby56 het volgende:
Je zou het bijna jammer gaan vinden dat ze niet een rondje eerder extra gas is gaan geven... hopelijk is het toch genoeg voor goud.
Schouten had 31.0 als laatste ronde hè.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef Montov het volgende:
Wiklund wordt wel erg snel afgeschreven. Net als De Streep en de tijdverschillen tijdens de ronde wil de NOS wel alle spanning uit een race halen.
Ze zagen het gewoon op het goede moment aankomen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef Montov het volgende:
Wiklund wordt wel erg snel afgeschreven. Net als De Streep en de tijdverschillen tijdens de ronde wil de NOS wel alle spanning uit een race halen.
Tuurlijk niet, dat schema is echt belachelijk. Alles voor de circus nummers.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Marcoss het volgende:
Om deze reden moet je ook de 1500 en 5000 niet zo kort achter elkaar doen op dezelfde dag
Het lijkt me in ieder geval uitgesloten dat hij Van der Poel verslaat. Denk dat alle anderen voor zilver rijden, Roest dus ook. 1500m of geen 1500m.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat leert dit ons voor de rit van Roest straks?... Met zijn huidige vorm ook nog eens
Bij hoeveel Noren hebben we dit nu al gedacht?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu nog een degelijke 500 en de wereldtitel ligt voor het grijpen.
Yep, met een lage 39'er is ze topfavoriet voor de allround titel.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu nog een degelijke 500 en de wereldtitel ligt voor het grijpen.
Nee hoor, die gaat dat niet halen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef Max23 het volgende:
Sablikova gaat straks gewoon alleen maar 32,2 rijden of zo en dan gaat ze Schouten voorbij
Sablikova is wel een fenomeen met schema's.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef Max23 het volgende:
Sablikova gaat straks gewoon alleen maar 32,2 rijden of zo en dan gaat ze Schouten voorbij
Zou inderdaad wel eens zien wat iemand als Roest zou doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:51 schreef DeeBee het volgende:
Lollobrigida.
Wordt tijd dat echte toppers eens die mass start gaan rijden, dan kunnen deze nobuddies thuis blijven.
Denk dat zijn huidige vorm ook weer niet zo dramatisch is, hij is alleen niet net wat minder dan een paar weken geleden, terwijl de rest piekt naar dit toernooi..quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat leert dit ons voor de rit van Roest straks?... Met zijn huidige vorm ook nog eens
Ja, maar waarom na 1 ronde al harde conclusies trekken?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Schouten had 31.0 als laatste ronde hè.
hm, ik schat de Jong toch nog net wat hoger in. In 2023 wellichtquote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, met een lage 39'er is ze topfavoriet voor de allround titel.
Vroeg harde conclusies trekken is Herberts unique selling point.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, maar waarom na 1 ronde al harde conclusies trekken?
Bij de vrouwen is er niemand zo goed geweest en Bokko stuitte op Kramer.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij hoeveel Noren hebben we dit nu al gedacht?
Ze hebben een nieuwe sanctie aan de broek gekregen omdat ze de geen verantwoording nemen voor hun dopingzondesquote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom mogen Russen eigenlijk nog steeds niet onder hun eigen vlag rijden? Dit is vast al eens gevraagd dit weekend maar was er toen niet bij
Die wordt gedubbeld straks met haar 7:44 PRquote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef franklop het volgende:
Op basis waarvan mocht Grigoreva meedoen?
Geen idee, maar kan gunstig zijn als Achtereekte iemand kan lappen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef franklop het volgende:
Ervik, Pedersen, Spieler Nilsen, allemaal talenten die een aanvankelijk opwaartse curve niet door konden trekkenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de vrouwen is er niemand zo goed geweest en Bokko stuitte op Kramer.
Plek van Lalenkova denk ikquote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef franklop het volgende:
Is ze wel aan het verbeterenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die wordt gedubbeld straks met haar 7:44 PR
Zie je toch zelden gebeuren bij de 5000m .quote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan gunstig zijn als Achtereekte iemand kan lappen.
Pedersen heeft best een mooi palmares opgebouwd anders. Maar ook best vaak gechoket natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ervik, Pedersen, Spieler Nilsen, allemaal talenten die een aanvankelijk opwaartse curve niet door konden trekken
en pas 19quote:Op zondag 14 februari 2021 14:59 schreef VoMy het volgende:
Grigoreva rijdt goed voor iemand met een 7.44 PR.
Gezien je toevoeging "nog steeds" wist je wel waarom ze het in verleden niet mochten, dat is niet veranderdquote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom mogen Russen eigenlijk nog steeds niet onder hun eigen vlag rijden? Dit is vast al eens gevraagd dit weekend maar was er toen niet bij
Dat zou wel spannend zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:00 schreef Max23 het volgende:
Ik denk echt dat Sabllikova heel dicht bij Schouten gaat komen en zelfs sneller
Zou cool zijn, stabiel rondjes 32,3-32,4quote:Op zondag 14 februari 2021 15:00 schreef Max23 het volgende:
Als je het zo zegt klinkt het haalbaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou cool zijn, stabiel rondjes 32,3-32,4
Ik niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:00 schreef Max23 het volgende:
Ik merk dat ik ook eigenlijk een beetje tegen haar begin te worden. Niets persoonlijks, maar het is gewoon slecht voor de sport als iemand zo lang bij de wereldtop hoort.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:04 schreef vaarsuvius het volgende:
sablikova wordt ook een dagje ouder, die gaat het niet meer volhouden
Als 10 jarige?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Grigoreva heeft een PR van 59,50 op de 500 meter volgens de ISU.
Dan moet ze zowat richting 31.0/30.x straksquote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef -XOR- het volgende:
Sablikova kan prima een aflopend schema rijden als ze wil.
Ja, maar ze puft er nu al op los... daar is iets mis.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef -XOR- het volgende:
Ja, dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ze zowat richting 31.0/30.x straks
Afbouwen naar 32 laag kan ze wel eens maar niet zo'n eindsprint als Schouten.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef -XOR- het volgende:
Er zijn voorbeelden die nog veel langer bij de wereldtop horen..quote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook eigenlijk een beetje tegen haar begin te worden. Niets persoonlijks, maar het is gewoon slecht voor de sport als iemand zo lang bij de wereldtop hoort.
Als je Pechstein bedoelt, die is al jaren een doorn in mijn oog ja. Niet alleen omdat ze stokoud is trouwens.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn voorbeelden die nog veel langer bij de wereldtop horen..
Benieuwd of je daar ook tegen bent dan
Dat is voor iedereen herkenbaar, meestal ga je er dan maar vanuit dat de stopwatch kapot isquote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Montov het volgende:
Dat kijken naar de stopwatch!
Hopende dat het toch sneller was?
Als er nou maar iemand was die net zo mooi kon rijden als zij... maar ook al is ze uit vorm, ik kan altijd van Martina genieten... als schaatsliefhebber.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook eigenlijk een beetje tegen haar begin te worden. Niets persoonlijks, maar het is gewoon slecht voor de sport als iemand zo lang bij de wereldtop hoort.
Ik denk dat ie meer denkt aan lieden zoals Federerquote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je Pechstein bedoelt, die is al jaren een doorn in mijn oog ja. Niet alleen omdat ze stokoud is trouwens.
Ze heeft natuurlijk wel een goede techniek ja, dat is waar. Vooral als ze net uit de bocht komt. Ik snap je punt.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als er nou maar iemand was die net zo mooi kon rijden als zij... maar ook al is ze uit vorm, ik kan altijd van Martina genieten... als schaatsliefhebber.
Tennis vind ik sowieso geen fuck aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer denkt aan lieden zoals Federer
Doelde vooral op Wüst, die won al eerder grote titels dan Sablikovaquote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je Pechstein bedoelt, die is al jaren een doorn in mijn oog ja. Niet alleen omdat ze stokoud is trouwens.
Longoquote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer denkt aan lieden zoals Federer
Aldus Max23 die dacht dat Sabllikova heel dicht bij Schouten ging komen en zelfs sneller zou kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Max23 het volgende:
Ze pakt wiklund makkelijk, maar dat heeft herbert niet door
Veel respect voor wat ze heeft bereikt, maar ik vind het niet erg dat die nu ook wat minder wordt ja, en dat de jongere garde het overneemt. Beter voor de sport.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doelde vooral op Wüst, die won al eerder grote titels dan Sablikova
Tsja.quote:
Die 32,3/32,4 constant heeft zo vaak gedaan. Dat was toch totaal niet onrealistisch? of vind jij van wel somsquote:Op zondag 14 februari 2021 15:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aldus Max23 die dacht dat Sabllikova heel dicht bij Schouten ging komen en zelfs sneller zou kunnen.
In haar toptijd reed Sablikova standaard 6.50 of 6.51. Maar zo goed is ze nu niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die 32,3/32,4 constant heeft zo vaak gedaan. Dat was toch totaal niet onrealistisch? of vind jij van wel soms
In goede vorm had Sablikova inderdaad een kans gehad.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die 32,3/32,4 constant heeft zo vaak gedaan. Dat was toch totaal niet onrealistisch? of vind jij van wel soms
Van een sub-4 minuten Sablikova mag je wel een ~6:50 5 kilometer verwachten ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik hier al.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
de vraag is of ze voorbij haar 'houdbaarheidsdatum' is . Kramer en Wust zijn dat bijvoorbeeld wel als je het mij vraagt.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
want fantastisch geweldig van je. gelukkig ben je de enige hier die het onrealistisch vind, zeker op basis van haar 3kmquote:
vindtquote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
want fantastisch geweldig van je. gelukkig ben je de enige hier die het onrealistisch vind, zeker op basis van haar 3km
Vrij sneu ja. Tenslotte wel de dame met WR op haar naamquote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef BasEnAad het volgende:
Haha dat commentaar, steeds Voronina downplayen
Hierom:quote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
want fantastisch geweldig van je. gelukkig ben je de enige hier die het onrealistisch vind, zeker op basis van haar 3km
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
de vraag is of ze voorbij haar 'houdbaarheidsdatum' is .
Naja effectief niet meer zo heel rap.quote:
En het dan weer heel spannend maken als al duidelijk is dat het echt totaal niet spannend meer isquote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef BasEnAad het volgende:
Haha dat commentaar, steeds Voronina downplayen
Nee, maar die 6:48 was gewoon heel sterk. Daar zag ik haar niet aankomen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
haar 3km was op zich niet heel slecht toch?
Weidemann kan nog wel spannend worden voor plek 3quote:Op zondag 14 februari 2021 15:18 schreef franklop het volgende:
En dan eindigen met Pechstein - Weidemann.
Drama
Een van de weinige Russen waar ik wel enige sympathie voor heb. Hoop alleen dat ze niet in de snoeppot zit, dat is altijd de vraag met Russen natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef Aguero het volgende:
Mooie rit toch van Voronina, volle bak en kijken waar het schip strandt.
Tegen slotronden van 31 is niet op te vechten, maar vorig jaar werd Voronina ook al vroegtijdig afgeschreven. Dat is een harde.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef Aguero het volgende:
Mooie rit toch van Voronina, volle bak en kijken waar het schip strandt.
Ja, die ondeugende Russen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de weinige Russen waar ik wel enige sympathie voor heb. Hoop alleen dat ze niet in de snoeppot zit, dat is altijd de vraag met Russen natuurlijk.
Inderdaad, dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef franklop het volgende:
Wel mooi dat de 5.000m dames tegenwoordig bijna niet meer hoeven onder te doen qua spanning dan de 10km
Maar goed, dat Sablikova tijdens de race wel onder Wiklund zou duiken was toch wel te zien aan de rondetijden?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar die 6:48 was gewoon heel sterk. Daar zag ik haar niet aankomen.
De eerste wereldkampioen!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Janneke141 het volgende:
En dan nu in de baan, de voormalig wereldkampioen op deze afstand. Van 1996
Mjaquote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Ergens wel pijnlijk voor de sport dat een 48e jarige prima meekan op dit niveau.
Dat geldt voor de Nederlanders natuurlijk net zo goedquote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de weinige Russen waar ik wel enige sympathie voor heb. Hoop alleen dat ze niet in de snoeppot zit, dat is altijd de vraag met Russen natuurlijk.
Ikquote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie is er hier eigenlijk langer dan 1.88m?
Nee, dat is wel duideliijk dat je dat niet lekker zit.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Max23 het volgende:
Snap niet waarom je een enigszins redelijke voorspelling vóór de race daar bij moet halen
Er zijn zat sympathieke Russen en Russinnen... de vraag blijft altijd: wat maken hun begeleiders hen wijs? Moet je bij ieder energiedrankje of herstelmiddel aan je eigen coaches gaan vragen: weet je zeker dat hier geen doping in zit?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misplaatste politieke correctheid. De Russische sportcultuur is in de basis wel een stuk suspecter. Al kun je ook voor niemand de handen in het vuur steken nee.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt voor de Nederlanders natuurlijk net zo goed
ik ben 1.89quote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie is er hier eigenlijk langer dan 1.88m?
Ik ook, maar het wordt met het jaar sneuer.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kan er wel lachen dat schaatsoma er nog steeds is.
goed antwoordquote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is wel duideliijk dat je dat niet lekker zit.
Hier heb je wel een punt ja, misschien is het niet netjes om het de sporters zelf aan te rekenen. Alsnog zie ik liever iemand met een andere nationaliteit winnen doorgaans.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zijn zat sympathieke Russen en Russinnen... de vraag blijft altijd: wat maken hun begeleiders hen wijs? Moet je bij ieder energiedrankje of herstelmiddel aan je eigen coaches gaan vragen: weet je zeker dat hier geen doping in zit?
Het is een lastig dilemma.
Olga Fatkulina is door haar dopingverleden een besmette naam, maar iedereen in het schaatswereldje vindt haar ontzettend sympathiek.
Schaatst die ook nogquote:
Dat is het zeker. Tweeledig natuurlijk. Enerzijds is Pechstein een topsporter van de buitencategorie die, op wat doping na, goed voor haar lijf heeft gezorgd.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Ergens wel pijnlijk voor de sport dat een 48e jarige prima meekan op dit niveau.
rijdt in hogere sferen nog altijd zijn rondjes samen met clas thunberg en leo visser.quote:
Gaat ze niet reddenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik hoop echt datstein hier 7:15 rijdt en eindelijk denkt , ok ik kap er mee
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt ja, misschien is het niet netjes om het de sporters zelf aan te rekenen. Alsnog zie ik liever iemand met een andere nationaliteit winnen doorgaans.
Waarom niet met Marchetto?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.
Doe gewoon even normaal man.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.
Nee?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:28 schreef -XOR- het volgende:
Pechstein nog altijd onder het italiaans record
Ik zou hier een WW2-grap kunnen maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:28 schreef -XOR- het volgende:
Pechstein nog altijd onder het italiaans record
Wereldkampioene biatlon Tiril Eckhoff was tenminste duidelijk toen ze met de kerstperiode even de bubbel uit konden: "Ik ga naar m'n vriend en we gaan de liefde bedrijven."quote:
Is het niet hartstikke dooi op de meeste plekken?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:31 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk niet dat zij nog naar natuurijs gaat.
Daarom dat ze niet meer kunt gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is het niet hartstikke dooi op de meeste plekken?
Ze moeten nog wel een goed plekje opzoeken inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat geroeptoeter over Poetin e.d. puur gebaseerd op westerse anti-Rusland/NOS verslaggeving, terwijl men geen idee heeft hoe het precies zit in Rusland en wat er daadwerkelijk speelt. Daar laat ik het bij, dit is geen politiek forum.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij bent een aanhanger van Poetin?
Op naar Milaan - San Remo!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoveel zin in.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
12 deelnemers bij de mannen, 10 man onder <13 als PR
Ik ben niet anti-Rusland, maar al decennialang zwaar anti-Poetin. Je bent niet de eerste die daar geïrriteerd op reageert. Ik heb ruzie-achtige discussies gehad met vrienden en familieleden, maar ook kennissen gehad die destijds in Moskou woonden en mij niet helemaal ongelijk gaven.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat geroeptoeter over Poetin e.d. puur gebaseerd op westerse anti-Rusland/NOS verslaggeving, terwijl men geen idee heeft hoe het precies zit in Rusland en wat er daadwerkelijk speelt. Daar laat ik het bij, dit is geen politiek forum.
Lollo had het net vandaag verbeterd met 2 secondenquote:
En dan ontbreekt Fish ook nog eens.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
12 deelnemers bij de mannen, 10 man onder <13 als PR
dit vraagt om de KLB smileyquote:Op zondag 14 februari 2021 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat geroeptoeter over Poetin e.d. puur gebaseerd op westerse anti-Rusland/NOS verslaggeving, terwijl men geen idee heeft hoe het precies zit in Rusland en wat er daadwerkelijk speelt. Daar laat ik het bij, dit is geen politiek forum.
met 10 cm ijs kun je echt nog wel een dag of 2 prima schaatsen in lichte dooiquote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morgen wordt het plus 5, dan is het rap gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met 10 cm ijs kun je echt nog wel een dag of 2 prima schaatsen in lichte dooi
mijn record is bijna een week, (maar dat was dan wel met nog flink dikker ijs)
Met regen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen wordt het plus 5, dan is het rap gedaan.
Hij heeft zijn eigen mening en dat mag.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dit vraagt om de KLB smiley
![]()
en daar laat ik het bij
Jazeker.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Zeg, wisten jullie dat Herbert Dijkstra Russisch spreekt?
ja, maar het hangt er ook vanaf hoe koud het nog in de nacht is,. En het helpt als de ijsvloer overdag in de schaduw is, bv omdat er grote bomen naast staanquote:Op zondag 14 februari 2021 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen wordt het plus 5, dan is het rap gedaan.
даquote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
O daarom versta ik hem zo moeilijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Bij de Elfstedentocht van 1985 was het zelfs +2.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met 10 cm ijs kun je echt nog wel een dag of 2 prima schaatsen in lichte dooi
1986 toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij de Elfstedentocht van 1985 was het zelfs +2.
Koop een VPN.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Interviews terwijl de eerste rit al bezig isGa weg.
Nee, 1986 was knap koud. 1985 ging het onverwacht dooien in de nacht voor de tocht.quote:
Zweedse bossenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef Toby56 het volgende:
Gustafson was ook een ultra-runner, als ik het me goed herinner. Die verdwaalde zelfs bijna in de onmetelijke Zweedse bossen.
Het is wel een aparte kwibus inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Van der Poel een beetje vaag... normaal hebben Scandinavische gasten iets sympathieks maar hij heeft ook wat arrogants ofzo...
dat zijn de Nederlandse genenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Van der Poel een beetje vaag... normaal hebben Scandinavische gasten iets sympathieks maar hij heeft ook wat arrogants ofzo...
"Gewoon zitten en je bek houwe"quote:
Dat arrogante komt van de Nederlandse voorouders.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat arrogante zelfbewuste komt van de Nederlandse voorouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |