Misplaatste politieke correctheid. De Russische sportcultuur is in de basis wel een stuk suspecter. Al kun je ook voor niemand de handen in het vuur steken nee.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt voor de Nederlanders natuurlijk net zo goed
ik ben 1.89quote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie is er hier eigenlijk langer dan 1.88m?
Ik ook, maar het wordt met het jaar sneuer.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kan er wel lachen dat schaatsoma er nog steeds is.
goed antwoordquote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is wel duideliijk dat je dat niet lekker zit.
Hier heb je wel een punt ja, misschien is het niet netjes om het de sporters zelf aan te rekenen. Alsnog zie ik liever iemand met een andere nationaliteit winnen doorgaans.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zijn zat sympathieke Russen en Russinnen... de vraag blijft altijd: wat maken hun begeleiders hen wijs? Moet je bij ieder energiedrankje of herstelmiddel aan je eigen coaches gaan vragen: weet je zeker dat hier geen doping in zit?
Het is een lastig dilemma.
Olga Fatkulina is door haar dopingverleden een besmette naam, maar iedereen in het schaatswereldje vindt haar ontzettend sympathiek.
Schaatst die ook nogquote:
Dat is het zeker. Tweeledig natuurlijk. Enerzijds is Pechstein een topsporter van de buitencategorie die, op wat doping na, goed voor haar lijf heeft gezorgd.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Ergens wel pijnlijk voor de sport dat een 48e jarige prima meekan op dit niveau.
rijdt in hogere sferen nog altijd zijn rondjes samen met clas thunberg en leo visser.quote:
Gaat ze niet reddenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik hoop echt datstein hier 7:15 rijdt en eindelijk denkt , ok ik kap er mee
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt ja, misschien is het niet netjes om het de sporters zelf aan te rekenen. Alsnog zie ik liever iemand met een andere nationaliteit winnen doorgaans.
Waarom niet met Marchetto?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |