Een van de weinige Russen waar ik wel enige sympathie voor heb. Hoop alleen dat ze niet in de snoeppot zit, dat is altijd de vraag met Russen natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef Aguero het volgende:
Mooie rit toch van Voronina, volle bak en kijken waar het schip strandt.
Tegen slotronden van 31 is niet op te vechten, maar vorig jaar werd Voronina ook al vroegtijdig afgeschreven. Dat is een harde.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef Aguero het volgende:
Mooie rit toch van Voronina, volle bak en kijken waar het schip strandt.
Ja, die ondeugende Russen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de weinige Russen waar ik wel enige sympathie voor heb. Hoop alleen dat ze niet in de snoeppot zit, dat is altijd de vraag met Russen natuurlijk.
Inderdaad, dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef franklop het volgende:
Wel mooi dat de 5.000m dames tegenwoordig bijna niet meer hoeven onder te doen qua spanning dan de 10km
Maar goed, dat Sablikova tijdens de race wel onder Wiklund zou duiken was toch wel te zien aan de rondetijden?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar die 6:48 was gewoon heel sterk. Daar zag ik haar niet aankomen.
De eerste wereldkampioen!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Janneke141 het volgende:
En dan nu in de baan, de voormalig wereldkampioen op deze afstand. Van 1996
Mjaquote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Ergens wel pijnlijk voor de sport dat een 48e jarige prima meekan op dit niveau.
Dat geldt voor de Nederlanders natuurlijk net zo goedquote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de weinige Russen waar ik wel enige sympathie voor heb. Hoop alleen dat ze niet in de snoeppot zit, dat is altijd de vraag met Russen natuurlijk.
Ikquote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie is er hier eigenlijk langer dan 1.88m?
Nee, dat is wel duideliijk dat je dat niet lekker zit.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Max23 het volgende:
Snap niet waarom je een enigszins redelijke voorspelling vóór de race daar bij moet halen
Er zijn zat sympathieke Russen en Russinnen... de vraag blijft altijd: wat maken hun begeleiders hen wijs? Moet je bij ieder energiedrankje of herstelmiddel aan je eigen coaches gaan vragen: weet je zeker dat hier geen doping in zit?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |