Gaat ze niet reddenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik hoop echt datstein hier 7:15 rijdt en eindelijk denkt , ok ik kap er mee
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt ja, misschien is het niet netjes om het de sporters zelf aan te rekenen. Alsnog zie ik liever iemand met een andere nationaliteit winnen doorgaans.
Waarom niet met Marchetto?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.
Doe gewoon even normaal man.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze voorkeuren, dat is normaal. En zolang die zak zand van een Poetin (plus zijn kontlikkers) nog in het Kremlin zit, en zijn tegenstanders hardhandig en ondemocratisch bestrijdt, zie ik de Russische houding (helaas) niet veranderen. Ik heb zelf bijv. de meeste problemen met Poltavets, die zou veel beter moeten weten. Maar hij krijgt waarschijnlijk uitstekend betaald.
Nee?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:28 schreef -XOR- het volgende:
Pechstein nog altijd onder het italiaans record
Ik zou hier een WW2-grap kunnen maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:28 schreef -XOR- het volgende:
Pechstein nog altijd onder het italiaans record
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |