Daarom dat ze niet meer kunt gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is het niet hartstikke dooi op de meeste plekken?
Ze moeten nog wel een goed plekje opzoeken inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat geroeptoeter over Poetin e.d. puur gebaseerd op westerse anti-Rusland/NOS verslaggeving, terwijl men geen idee heeft hoe het precies zit in Rusland en wat er daadwerkelijk speelt. Daar laat ik het bij, dit is geen politiek forum.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij bent een aanhanger van Poetin?
Op naar Milaan - San Remo!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoveel zin in.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
12 deelnemers bij de mannen, 10 man onder <13 als PR
Ik ben niet anti-Rusland, maar al decennialang zwaar anti-Poetin. Je bent niet de eerste die daar geïrriteerd op reageert. Ik heb ruzie-achtige discussies gehad met vrienden en familieleden, maar ook kennissen gehad die destijds in Moskou woonden en mij niet helemaal ongelijk gaven.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat geroeptoeter over Poetin e.d. puur gebaseerd op westerse anti-Rusland/NOS verslaggeving, terwijl men geen idee heeft hoe het precies zit in Rusland en wat er daadwerkelijk speelt. Daar laat ik het bij, dit is geen politiek forum.
Lollo had het net vandaag verbeterd met 2 secondenquote:
En dan ontbreekt Fish ook nog eens.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
12 deelnemers bij de mannen, 10 man onder <13 als PR
dit vraagt om de KLB smileyquote:Op zondag 14 februari 2021 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat geroeptoeter over Poetin e.d. puur gebaseerd op westerse anti-Rusland/NOS verslaggeving, terwijl men geen idee heeft hoe het precies zit in Rusland en wat er daadwerkelijk speelt. Daar laat ik het bij, dit is geen politiek forum.
met 10 cm ijs kun je echt nog wel een dag of 2 prima schaatsen in lichte dooiquote:Op zondag 14 februari 2021 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morgen wordt het plus 5, dan is het rap gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met 10 cm ijs kun je echt nog wel een dag of 2 prima schaatsen in lichte dooi
mijn record is bijna een week, (maar dat was dan wel met nog flink dikker ijs)
Met regen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen wordt het plus 5, dan is het rap gedaan.
Hij heeft zijn eigen mening en dat mag.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dit vraagt om de KLB smiley
![]()
en daar laat ik het bij
Jazeker.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Zeg, wisten jullie dat Herbert Dijkstra Russisch spreekt?
ja, maar het hangt er ook vanaf hoe koud het nog in de nacht is,. En het helpt als de ijsvloer overdag in de schaduw is, bv omdat er grote bomen naast staanquote:Op zondag 14 februari 2021 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen wordt het plus 5, dan is het rap gedaan.
даquote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
O daarom versta ik hem zo moeilijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Bij de Elfstedentocht van 1985 was het zelfs +2.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met 10 cm ijs kun je echt nog wel een dag of 2 prima schaatsen in lichte dooi
1986 toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij de Elfstedentocht van 1985 was het zelfs +2.
Koop een VPN.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Interviews terwijl de eerste rit al bezig isGa weg.
Nee, 1986 was knap koud. 1985 ging het onverwacht dooien in de nacht voor de tocht.quote:
Zweedse bossenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef Toby56 het volgende:
Gustafson was ook een ultra-runner, als ik het me goed herinner. Die verdwaalde zelfs bijna in de onmetelijke Zweedse bossen.
Het is wel een aparte kwibus inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Van der Poel een beetje vaag... normaal hebben Scandinavische gasten iets sympathieks maar hij heeft ook wat arrogants ofzo...
dat zijn de Nederlandse genenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Van der Poel een beetje vaag... normaal hebben Scandinavische gasten iets sympathieks maar hij heeft ook wat arrogants ofzo...
"Gewoon zitten en je bek houwe"quote:
Dat arrogante komt van de Nederlandse voorouders.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |