Dan moet ze zowat richting 31.0/30.x straksquote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef -XOR- het volgende:
Sablikova kan prima een aflopend schema rijden als ze wil.
Ja, maar ze puft er nu al op los... daar is iets mis.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef -XOR- het volgende:
Ja, dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ze zowat richting 31.0/30.x straks
Afbouwen naar 32 laag kan ze wel eens maar niet zo'n eindsprint als Schouten.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef -XOR- het volgende:
Er zijn voorbeelden die nog veel langer bij de wereldtop horen..quote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook eigenlijk een beetje tegen haar begin te worden. Niets persoonlijks, maar het is gewoon slecht voor de sport als iemand zo lang bij de wereldtop hoort.
Als je Pechstein bedoelt, die is al jaren een doorn in mijn oog ja. Niet alleen omdat ze stokoud is trouwens.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn voorbeelden die nog veel langer bij de wereldtop horen..
Benieuwd of je daar ook tegen bent dan
Dat is voor iedereen herkenbaar, meestal ga je er dan maar vanuit dat de stopwatch kapot isquote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Montov het volgende:
Dat kijken naar de stopwatch!
Hopende dat het toch sneller was?
Als er nou maar iemand was die net zo mooi kon rijden als zij... maar ook al is ze uit vorm, ik kan altijd van Martina genieten... als schaatsliefhebber.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook eigenlijk een beetje tegen haar begin te worden. Niets persoonlijks, maar het is gewoon slecht voor de sport als iemand zo lang bij de wereldtop hoort.
Ik denk dat ie meer denkt aan lieden zoals Federerquote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je Pechstein bedoelt, die is al jaren een doorn in mijn oog ja. Niet alleen omdat ze stokoud is trouwens.
Ze heeft natuurlijk wel een goede techniek ja, dat is waar. Vooral als ze net uit de bocht komt. Ik snap je punt.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als er nou maar iemand was die net zo mooi kon rijden als zij... maar ook al is ze uit vorm, ik kan altijd van Martina genieten... als schaatsliefhebber.
Tennis vind ik sowieso geen fuck aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer denkt aan lieden zoals Federer
Doelde vooral op Wüst, die won al eerder grote titels dan Sablikovaquote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je Pechstein bedoelt, die is al jaren een doorn in mijn oog ja. Niet alleen omdat ze stokoud is trouwens.
Longoquote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer denkt aan lieden zoals Federer
Aldus Max23 die dacht dat Sabllikova heel dicht bij Schouten ging komen en zelfs sneller zou kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:09 schreef Max23 het volgende:
Ze pakt wiklund makkelijk, maar dat heeft herbert niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |