Ook prima, maar dan zouden de toppers misschien toch laten lopen omdat het teveel voor ze zou zijn. En dan mis je allicht de dubbelaars op MS en TPquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of je verdeelt het WK over twee weekenden, waarbij je begint met de mass start en pursuit in Olympisch format (en de onvermijdelijke teamsprint).
Zo'n marathonwedstrijd lijkt me toch lastig om ingevuld te krijgen, uitgaande van een maximaal aantal rijders per land.
Kniehoek mag wel wat dieper.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Sven alweer op het ijs
Die wist het wel. Lekker skippen voor familytime op natuurijsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Sven alweer op het ijs
Er reed er net ook al 1 bij de MS, en die rijdt zo ook de finale nog!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef Nober het volgende:
Na Frankrijk nu ook Groot-Brittanië op het ijs.
Dioon had gister al een fillumpje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Sven alweer op het ijs
Toch gaan er een aantal dames niet aan die tijd komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat komt niet eens in buurt van haar tijd van december
Een hele hoop nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toch gaan er een aantal dames niet aan die tijd komen.
Eerder Neetunquote:
De 1000 meter is een beetje het 20 cent muntstuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef VoMy het volgende:
De 1000m is zo'n ontzettende net-niet afstand.
1000 is genoeg hoor, ook voor Russinnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Olga reed gisteren goed, benieuwd naar deze 1009
Er zullen toch wel een paar tegenvallers bij zitten?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk 10e, ze gaan er allemaal onder vanaf nu
Ah daar is er al 1quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er zullen toch wel een paar tegenvallers bij zitten?
Dan had ze zich moeten plaatsenquote:
Het is gewoon tijd om te stoppen met DE STREEP, tussentijden en live snelheid.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:47 schreef VoMy het volgende:
Tenenkrommend commentaar. Rot ook op met die live tussentijden svp.
Sympathieke vrouw die veel tegenslag heeft gehad en het wil vaak niet lukken op het moment supriem, gun het haar wel. Al is fan een groot woord, maar Leerdam vind ik sowieso niets.quote:
Waarom is dat tegendraads?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker tegendraads voor een niet-Nederlander zijn.
Over het algemeen moedigen mensen landgenoten aan ja, dat is zeg maar de norm in sporten waar je landgenoten mee doen om de prijzen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is dat tegendraads?
Alsof je standaard voor een NEDERLANDER moet zijn.
Oh dat bedoelde ik niet eens, maar ik heb niet zoveel met Bowe op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is dat tegendraads?
Alsof je standaard voor een NEDERLANDER moet zijn.
Ik vind er heel wat lekkerder spul tussen rijden hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bowe is toch gewoon een mooie schaatster los van HET VLAGGETJE?
De norm voor het voetvolk allicht ja, het is een onzinterm om het aan te duiden en slaat nergens op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Over het algemeen moedigen mensen landgenoten aan ja, dat is zeg maar de norm in sporten waar je landgenoten mee doen om de prijzen.
Ik heb er weinig moeite mee verder hoor, maar tegendraads is een prima term om het aan te duiden.
Dat mag jij vinden hoor. Geen probleem verder.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De norm voor het voetvolk allicht ja, het is een onzinterm om het aan te duiden en slaat nergens op.
Oh oké bedankt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden hoor. Geen probleem verder.
Wel met Jutta?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik niet eens, maar ik heb niet zoveel met Bowe op de één of andere manier.
Nog ongeslagen op 1000/1500 dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sinds wanneer is Bowe weer goed dan? Ik herinner me vooral heel vee stervende zwaan acties.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef BasEnAad het volgende:
Zo leuk dat de commentatoren ook de socials bijhouden
Wat vind je van die plakplaatjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die bovenbenen. Poeheey, daar wil ik mijn hoofd tussen stoppen.
Bij de sprint afstanden kun je er niet om heen dat de loting eigenlijk te bepalend is voor het eindresultaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:03 schreef Nober het volgende:
Met Jutta in de binnenbaan wint Bowe niet.
Dat wordt geen sinecure.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag snel door naar de mannen dan kunnen we naar Mont Ventoux
Dat vind ik jammer. Maar je proeft er niks van en eerlijk gezegd denk ik dat me dat op dat moment niet echt zal afleiden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van die plakplaatjes?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag snel door naar de mannen dan kunnen we naar Mont Ventoux
Geen spoilers gaarnequote:
Mike Teunissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:06 schreef Nober het volgende:
Wie valt en wie heeft de slechte start?
- Verbij
- Krol
Nee, dit kan echt nietquote:
Fijn voor de mensen in Principe. Wij hebben er niks aan.quote:
Skyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:15 schreef BasEnAad het volgende:
Liever geen Britten in het schaatsen, Britten maken alles lelijk.
Bijna elke keerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ook over Otterspeer als ie de bochten niet kan houden?
Hij heeft wel een oerbritse naam.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:15 schreef BasEnAad het volgende:
Liever geen Britten in het schaatsen, Britten maken alles lelijk.
Deze post is de eerste keer ooit dat ik van die naam hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:19 schreef MyTiredFeet het volgende:
Gaat Dijs dadelijk gelapt worden?
DQ vergeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:06 schreef Nober het volgende:
Wie valt en wie heeft de slechte start?
- Verbij
- Krol
De studio maakt hier zo gehakt van.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:32 schreef wimderon het volgende:
Haha Herbert. De starter is weinig coulant.
Morele winnaar.quote:
Dat zegt hij ook alleen maar omdat het een Nederlander isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:32 schreef wimderon het volgende:
Haha Herbert. De starter is weinig coulant.
Moet ie maar niet vals startenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krol had dit gewonnen met een halve seconde.
Schouteengodin nog.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:36 schreef Zorro het volgende:
Nou dat was het weer. Kort dagje vandaag.
Wat? 5000m is al geweest hoor.quote:
Het is bijna Jos Valentijnsdag.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krol had dit gewonnen met een halve seconde.
Saturday February 13 - 13.45h - 17.45hquote:
Iets waar ze bij de ISU ook wat van kunnen.quote:
Dat bestaat niet. Dat heeft hier niks mee te maken. Anders kunnen ze ook wel wat shortrackunummers doen. Is net zo relevant als die walgelijke marathonschaatsnummers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Saturday February 13 - 13.45h - 17.45h
7. SF-1 Mass start Ladies S
8. SF-2 Mass start Ladies S
9. SF-1 Mass start Men S
10. SF-2 Mass start Men S
11. 1000m Ladies S
12. 1000m Men S
13. Final Mass start Ladies S
14. Final Mass start Men S
Maar daar hoeft ze ons niet mee lastig te vallen? Gewoon opzouten met dat trio.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:55 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig zit Dione's haar weer leuk.
Wereldkampioene circus on icequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
JE BENT WERELDKAMPIOEN MARIJKE
Of geef je er ook helemaal niks om?
Je hoort zelf thuis in het circusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze onzin hoort echt thuis in het circus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |