Ik vind er heel wat lekkerder spul tussen rijden hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bowe is toch gewoon een mooie schaatster los van HET VLAGGETJE?
De norm voor het voetvolk allicht ja, het is een onzinterm om het aan te duiden en slaat nergens op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Over het algemeen moedigen mensen landgenoten aan ja, dat is zeg maar de norm in sporten waar je landgenoten mee doen om de prijzen.
Ik heb er weinig moeite mee verder hoor, maar tegendraads is een prima term om het aan te duiden.
Dat mag jij vinden hoor. Geen probleem verder.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De norm voor het voetvolk allicht ja, het is een onzinterm om het aan te duiden en slaat nergens op.
Oh oké bedankt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden hoor. Geen probleem verder.
Wel met Jutta?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik niet eens, maar ik heb niet zoveel met Bowe op de één of andere manier.
Nog ongeslagen op 1000/1500 dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sinds wanneer is Bowe weer goed dan? Ik herinner me vooral heel vee stervende zwaan acties.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef BasEnAad het volgende:
Zo leuk dat de commentatoren ook de socials bijhouden
Wat vind je van die plakplaatjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die bovenbenen. Poeheey, daar wil ik mijn hoofd tussen stoppen.
Bij de sprint afstanden kun je er niet om heen dat de loting eigenlijk te bepalend is voor het eindresultaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:03 schreef Nober het volgende:
Met Jutta in de binnenbaan wint Bowe niet.
Dat wordt geen sinecure.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag snel door naar de mannen dan kunnen we naar Mont Ventoux
Dat vind ik jammer. Maar je proeft er niks van en eerlijk gezegd denk ik dat me dat op dat moment niet echt zal afleiden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van die plakplaatjes?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag snel door naar de mannen dan kunnen we naar Mont Ventoux
Geen spoilers gaarnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |