@Caland Als Dirk daar ook al zinnige dingen zou vertellen en niet zo schreeuwt als Mulder of Van Halst ben ik dik tevreden.quote:
Als hij puur spelsituaties/voetbal gaat analyseren vond ik hem echt prima. Voor alles daarbuiten blijft het een wandelend clichéboek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Caland Als Dirk daar ook al zinnige dingen zou vertellen en niet zo schreeuwt als Mulder of Van Halst ben ik dik tevreden.
Ik zou het verder wel leuk vinden als je @Erasmus uit de op zou halenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat jij vindt is niet zo rullevant
Je dikke moeder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou het verder wel leuk vinden als je @:erasmus uit de op zou halen
ja dat maakt mij ook weinig uitquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou het verder wel leuk vinden als je @:erasmus uit de op zou halen
Jammer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vals alarm allen
@:zipportal
We mogen ook NIKS meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-gebieden-dicht.html
Was er al bewijs voor besmetting in de buitenlucht? @cor dollehond.gifquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We mogen ook NIKS meer.
Ik haat overigens kou en ging toch niet schaatsen, maar ik ben woedend.
@:maxi-mus
Geen idee. Ik haal even wat experts erbij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was er al bewijs voor besmetting in de buitenlucht? @:cor dollehond.gif
https://www.volkskrant.nl(...)-het-virus~ba32ab64/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ik haal even wat experts erbij.
@:capricia @:zipportal @:miss_sly
Bedankt. Expertrol bevestigdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-het-virus~ba32ab64/
Klopt. Niet nihil dus en de maatregelen, zoals afstand houden, blijven ook buiten van belang om besmetting te voorkomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Expertrol bevestigd
Kan dus ongeveer 20x kleiner om in de buitenlucht besmet te raken.
Dus van 0,01 procent naar?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Expertrol bevestigd
Kan dus ongeveer 20x kleiner om in de buitenlucht besmet te raken.
Ik heb een pittige mening over mensen die zeggen ergens een mening over te hebben zonder deze mening te delen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier een zeer uitgesproken mening over!
Ik heb ook een pittige mening over mensen die zeggen een mening over mensen te hebben die zeggen een zeer uitgesproken mening te hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die zeggen ergens een mening over te hebben zonder deze mening te delen.
Ook over 'mensenmelk'?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier een zeer uitgesproken mening over!
God ja, dat was van de week ook een dingetje.quote:
Dit soort idioterie neemt steeds extremere vormen aan, daarom moet je ze ook geen vinger geven want dan nemen ze je hand.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God ja, dat was van de week ook een dingetje.
Dat stukje wereld is echt helemaal doorgedraaid he.
Zijn dit mensen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensenmelk?
[ afbeelding ]
@:rambodirk
Jezus lennyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensenmelk?
[ afbeelding ]
@:rambodirk
Meetingcultuurquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb VIER Teams-meetings deze ochtend.
Dravrijdag.
Gewoon bij een hoop niet aansluiten dan. Teveel meetings hebben is voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Dravrijdag.
Ik haat dagen waarbij ik veel meetings heb. 3 over de gehele dag is genoeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Dravrijdag.
Ik vind 1 al voldoende.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haat dagen waarbij ik veel meetings heb. 3 over de gehele dag is genoeg.
Ter info.
Gadverdamme.quote:
Scrummie kan je nog heel even je rp sturen op de meeting-uitnodiging van as maandag? We gaan vergaderen of de nieuwe Teams Channel blauw of groen wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 1 al voldoende.
Als je zoveel meetings moet hebben als bedrijf doe je iets anders niet goed. Daar zijn wij als volkje volgens mij echt kampioen in, vergaderen over de achterlijkste dingen.
Mja, maar ik heb niet maar 1 project lopen. Vind schakelen en afspraken maken wat makkelijker in meetings dan per mail waar je pas na een paar dagen antwoord krijgt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 1 al voldoende.
Als je zoveel meetings moet hebben als bedrijf doe je iets anders niet goed. Daar zijn wij als volkje volgens mij echt kampioen in, vergaderen over de achterlijkste dingen.
Benieuwd of er nog wat moraalridders hier op af komen om je te vertellen dat je zo’n plaatje posten als mod toch echt niet kunt maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Degene die dit heeft bedacht.. daar is maar 1 oplossing voor.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zojuist een like ontvangen van een opmerking uit 2020.
Dit is de dag goed beginnen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef Buitendam het volgende:
Nu één uit 2015 van een gulle liker.
Da’s handel, Barend!
Mysterie like gezet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef Buitendam het volgende:
Da’s handel, Barend!
Ik doe niet echt aan lievelingsgifjes, maar dit is ‘m.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VOLG DE ZENDING VAN SHOERAMA
ONDERWEG MET DE BEZORGER
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 12 FEBRUARI
10:35 - 12:30
@:caland
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:40 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig Chinees nieuwjaar @:onlogisch
Ik heb een pittige mening over users die lukraak likes uitdelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef Buitendam het volgende:
Da’s handel, Barend!
Bewust niet gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-V-VIER OP EEN RIJ is NIET geclaimd door user @:coco
Check dit @:lange_lans @:onlogisch
Jezus doe je dit nou nog steeds fout? Dat is al de honderdste keer ofzo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Buitendam het volgende:
Wel godverdomme. Waar is @:Coco. gebleven.
Wil je stoppen de naam van de Heer keer op keer ijdel te gebruiken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus doe je dit nou nog steeds fout? Dat is al de honderdste keer ofzo.
Je zou toch denken dat er op een gegeven moment een keer een kwartje zou moeten vallen, maar blijkbaar is dit oprecht heel lastig voor jou.
Ik vind je toon héél passief agressief en ik zou het fijn vinden als je dit voor mij zou willen aanpassen. Gaan we allemaal toch met een goed gevoel het weekend inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus doe je dit nou nog steeds fout? Dat is al de honderdste keer ofzo.
Je zou toch denken dat er op een gegeven moment een keer een kwartje zou moeten vallen, maar blijkbaar is dit oprecht heel lastig voor jou.
Dat was niet mijn bedoelingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind je toon héél passief agressief en ik zou het fijn vinden als je dit voor mij zou willen aanpassen. Gaan we allemaal toch met een goed gevoel het weekend in
Ik was gewoon grondig met beide Coco's.
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Ik weet dat er maar 1 coco is. Daarom bracht ik het als een grapje omdat het vroeger nogal eens misging met de punt erachter. Kijk maar:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoelingMijn bedoeling was om je gewoon direct voor dom varken uit te maken. Mijn excuses als het passief-agressief overkwam.
Er is maar één coco. Goed onthouden.
Vanaf nu geen moeilijke grapjes meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Buitendam het volgende:
User @:Coco @:Coco. is vandaag vol principes opgestaan.
Er moest ook niemand om lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet dat er maar 1 coco is. Daarom bracht ik het als een grapje omdat het vroeger nogal eens misging met de punt erachter. Kijk maar:
[..]
Vanaf nu geen moeilijke grapjes meer.
Dat doe ik in de zomervakantie altijd. Of is die boeking voor over een paar maanden?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Caland het volgende:
Weekendje centerparcs geboekt met wat vrienden
Dit even ter info
Nee over 2 weken al, kost nu letterlijk geen drol omdat er toch niks open is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat doe ik in de zomervakantie altijd. Of is die boeking voor over een paar maanden?
Oneens met de stelling. Die week is ieder jaar weer te omschrijven als KNOTSGEKquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Naar center parcs gaan na je 15e is voor tokkies.
90 euro de neus voor een lang weekend met sauna, jacuzzi. Je mot wat in deze tijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:27 schreef fetX het volgende:
Centerparcs![]()
Jullie hebben zeker ook tattoos?
Met een groep vrienden wel ja, met een gezin kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Naar center parcs gaan na je 15e is voor tokkies.
Kan je nog 3 dagen van genieten voordat je ze weer 5 jaar niet gebruikt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb mijn schaatsen binnen
Als het niet langer is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je nog 3 dagen van genieten voordat je ze weer 5 jaar niet gebruikt.
Grote klasse.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
daar ben ik net voor de kerst ook geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:20 schreef Caland het volgende:
Kempervennen, geloof dat dat bij mijn grote vriend @:lange_lans in de buurt is.
En toen bleken ze niet goed te passenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je zal zijn familie wel bedreigd hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:Frankeren’s Tweets. Learn more
Erg raar weer, ken heel die gozer niet. @:ggmm
Geen aziatenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-politieke-partijen/
Vanavond uiers @:coco
Top. Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ze hebben in Engeland ook door hoe ze Ziyech aan moeten pakken. Toch goed gekeken hoe een matige voetballer als Hendrix dat bij hem deed.
Gast raakt geen pepernoot meer.
zulke mensen gun je wel een faillissementquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik had net een gesprek met iemand die wel 25 minuten aan het uiteenzetten was waarom hij het wel goed had aangepakt in zijn leven en al die andere ondernemers die nu flink last hadden van corona niet.
Echt extreem vermoeiend.
Kut ondernemers.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik had net een gesprek met iemand die wel 25 minuten aan het uiteenzetten was waarom hij het wel goed had aangepakt in zijn leven en al die andere ondernemers die nu flink last hadden van corona niet.
Echt extreem vermoeiend.
Vaak juist lui die het niet eens écht gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zulke mensen gun je wel een faillissement
wat is echt gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak juist lui die het niet eens écht gemaakt hebben.
Nee, anders hoef je niet 25 minuten lang een wildvreemde te overtuigen hoe goed je bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel verreweg de leukste klantengroep hoor, maar je hebt er ook wel eens lui tussen die denken dat ze een kruising tussen de twee JC's zijn.quote:
Dit doe je caland niet aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest.
Even de meme van user @:caland gejat.
Klootzak.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest.
Even de meme van user @:caland gejat.
als ze met jou aan de telefoon zitten hebben ze het sowieso niet echt gemaakt tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee elongodquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:23 schreef aTypisch het volgende:
weet je wie het echt heeft gemaakt?
ted
Mwah zo nu en dan kom je wel redelijk leuke ondernemingen tegen hoor, ik doe grofweg gezegd financieringen tussen 2 ton en een miljoen. Dus wel kleinbedrijf ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze met jou aan de telefoon zitten hebben ze het sowieso niet echt gemaakt toch
omzet zegt ook niet alles inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah zo nu en dan kom je wel redelijk leuke ondernemingen tegen hoor, ik doe grofweg gezegd financieringen tussen 2 ton en een miljoen. Dus wel kleinbedrijf ja.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Echt extreem vermoeiend.
Dit zijn doorgaans lui die nooit een fooi geven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Echt extreem vermoeiend.
op je schaatsen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
door mijn enkel gegaan
einde tijdperk
Gekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8070485_95b0cb50
stukje gescheurde enkelband
die zijn ook van de shoedrama zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8070485_95b0cb50
stukje gescheurde enkelband
Niet geklikt. Er staat nog een mention voor je open.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
Hier moest ik wel om lachen
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8070785_7d56c790
Ohhh OE!
Die heb ik al weggeklikt sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet geklikt. Er staat nog een mention voor je open.
Yes.quote:
Ha ha ha!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
Hier moest ik wel om lachen
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8070785_7d56c790
Ohhh OE!
Heb je een tia ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Wat fine jo derfan dat Lasse wer thús is yn Fryslân? Trouwens, hy wie by de 1e oefening op reedriden kaam. Moaie keardel!
Met melk en suuker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Wat fine jo derfan dat Lasse wer thús is yn Fryslân? Trouwens, hy wie by de 1e oefening op reedriden kaam. Moaie keardel!
watquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Heel erg mooi.quote:
Nu is het hier niet boven -5 geweest de laatste week maar dat viel in de randstad toch ook wel mee?quote:
Hier is het -3,5 max volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is het hier niet boven -5 geweest de laatste week maar dat viel in de randstad toch ook wel mee?
Goed nummer welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Onlogisch @:Wereldgozer
DSIGoden.
Niet geklikt.quote:
Nee nee, ik heb zojuist als een varken zitten vreten. Een compleet gevuld Turks brood weggewerkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook een flinke vrijdagmiddag borrel achter de rug, poh
Het heeft met het weer te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een arbeideristische maaltijd voor iemand die Big 4-aspiraties heeft.
Louter en alleen patat??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet patat. Zo dan, ik ben bijna thuis!
Dan is het goed, eetsmakelijk!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee nee, mexicano en kaassoufle erbij.
Walgelijk dikke bigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een kaassoufle is echt een vrouwensnack.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind het de meest mannelijke, dappere snack mits je gewoon blind begint te happen met de kans dat je aan de kokende kaas kant begint.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een kaassoufle is echt een vrouwensnack.
Dank je wel maat. Jij ook!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed, eetsmakelijk!
Merk je niks van hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een kaassoufle is echt een vrouwensnack.
Ik ben benieuwd naar het kaassoufleverslag van @Scrummie straks.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het de meest mannelijke, dappere snack mits je gewoon blind begint te happen met de kans dat je aan de kokende kaas kant begint.
Zal meevallen mij iets teveel laten meeslepen in het drinken van bier op kantoor. Geen moeite is het devies.quote:
Gelukkig chinees nieuwjaar Nielsie ouwe reusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het kaassoufleverslag van @:Scrummie straks.
Tering, wat een schele.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dit ademt ook nog. Erg jammer. @:Caland
pics?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef onlogisch het volgende:
Viesdik vandaag @:Drizzt
Pizza (uiteraard van de New York Pizza @:Caland )
Morgen weer de rijst afwegen @:AFCNiels
Ik sla over, nieuwe MM is érg kort.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
User @:maxi-mus boft maar dat hij die docu op Videoland kan kijken.
[ twitter ]
Schele teringaapquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ja, die ga ik vanavond bekijken. 37 minuten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla over, nieuwe MM is érg kort.
Wel een rijke papzak.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Muskgod is een papzak.
Lekker wijf.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk gaan zowel Tesla en Bitcoin spoedig naar de tering.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Muskgod is een papzak.
Jij ook Roland, dat het maar een jaar vol met Aziaten voor je mag worden!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig chinees nieuwjaar Nielsie ouwe reus
Was die niet ergens op een gesloten afdeling beland?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Voel je niets vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze kijkt je alleen nooit recht aan tijdens het pijpen, dat is wel jammer.
Ja. Een hoop onderliggend lijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was die niet ergens op een gesloten afdeling beland?
Wat ontzettend ordinair!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze kijkt je alleen nooit recht aan tijdens het pijpen, dat is wel jammer.
Klopt. Ik bied mijn verontschuldigingen aan aan een ieder die mogelijk gekwetst is. Ik wilde het niveau hier niet omlaag halen nu @Caland er even niet is.quote:
Even wat plaatjes maat, wat is jouw type?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niets voor mij, niet mijn type
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even wat plaatjes maat, wat is jouw type?
Zo eentje met spleetogenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even wat plaatjes maat, wat is jouw type?
vooral de mexicano ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Allen, ik toon u hier:
[ afbeelding ]
de pizza van @:onlogisch
Ik negeerde je post al want ik dacht 'waar gaat dit over'.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
vooral de mexicano ziet er lekker uit.
Edit: oh er stond tekst bij
Dat je er helemaal niks van begreep ligt niet geheel aan mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik negeerde je post al want ik dacht 'waar gaat dit over'.
Eens, schuld van @KingRolandquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je er helemaal niks van begreep ligt niet geheel aan mij.
Huh jij zou toch friet eten, kaassouflé en een mexicano?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Allen, ik toon u hier:
[ afbeelding ]
de pizza van @:onlogisch
Dit doe je expres. Toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh jij zou toch friet eten, kaassouflé en een mexicano?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga nu aflevering 10 van Mr. Robot seizoen 3 kijken.
Is Elliot al dood?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga nu aflevering 10 van Mr. Robot seizoen 3 kijken.
Ik verwacht een stevige Schmidt bash.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga mij mentaal voorbereiden op VI zo.
Overweeg ik ook voor het eerst in wat zal het zijn, 8 jaar? op te zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga mij mentaal voorbereiden op VI zo.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Weer even een rondje op Dumpert maken. Ter info.
:boos:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen is gelijk maar BLM-ers en schaatsers zijn iets gelijker dan anderen
[ afbeelding ]
Kijk hem huilen danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Mimimimiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel ons er eens meer over maat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimi
Uurtje gesport trouwens.
@:onlogisch @:caland @:oriente @:jojoortje
Toevallig zeg, ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimi
Uurtje gesport trouwens.
@:onlogisch @:caland @:oriente @:jojoortje
Thuisgym of hardlopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik ook@:onlogisch @:knetterkrankjorum
Thuisgymquote:
Geen enkel probleem!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels je kunt voor de tweede week oprij naar Under Siege 2 kijken.
Ik kijk uit naar de scène waar hij door de schouder wordt geschoten door een sniper en er vervolgens niet meer aan denkt of voelt.quote:
Dan ben je een hele grote hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de scène waar hij door de schouder wordt geschoten door een sniper en er vervolgens niet meer aan denkt of voelt.
Had jij dat zelfinzicht maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Een log varken. Daar missen we niks aan.
NWS / Vermist: Ichelle uit Oostburg (29)
@:Nober
Zo wordt er met de FOK influencer omgesprongen. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had jij dat zelfinzicht maar.
Daar is het schouderschot. Bizar gewoon hoe hij er mee omgaat vanaf nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
BOEM Even iemand met zijn eigen pistool afgemaakt!
Wat een GOD, hij lacht er gewoon omquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is het schouderschot. Bizar gewoon hoe hij er mee omgaat vanaf nu
Beetje peperspray in je eigen ogen spuiten als echte manquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo wordt er met de FOK influencer omgesprongen. @:lenny_leonard
Gewoon bij het maken van bommen nog een grappig afscheidstekstje bedenken voor de ontvangerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje peperspray in je eigen ogen spuiten als echte man
Lolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
Iedereen die tijd heeft zou dit stuk moeten lezen. Hardop gelachen.
Grausgod.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
tijd niet geweest dus geen ideequote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:55 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado zometeen even langs nieuwmarkt om wat chinese ingrindienten te kopen(ik eet bij vrienden vandaag). Hopelijk is het niet te druk
Wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
Jammer dat de laatste ridder van Limburg zo door het slijk gehaald wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
Mooi excuus toch, het is geen verkrachting, het is gewoon goed voor je.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wtf![]()
Stukje Eiwitsplitsende enzymen
heb je al naar de nieuwe joe rogan geluisterd met elon musk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi excuus toch, het is geen verkrachting, het is gewoon goed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |