Die heb ik al weggeklikt sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet geklikt. Er staat nog een mention voor je open.
Yes.quote:
Ha ha ha!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
Hier moest ik wel om lachen
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8070785_7d56c790
Ohhh OE!
Heb je een tia ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Wat fine jo derfan dat Lasse wer thús is yn Fryslân? Trouwens, hy wie by de 1e oefening op reedriden kaam. Moaie keardel!
Met melk en suuker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Wat fine jo derfan dat Lasse wer thús is yn Fryslân? Trouwens, hy wie by de 1e oefening op reedriden kaam. Moaie keardel!
watquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
Heel erg mooi.quote:
Nu is het hier niet boven -5 geweest de laatste week maar dat viel in de randstad toch ook wel mee?quote:
Hier is het -3,5 max volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is het hier niet boven -5 geweest de laatste week maar dat viel in de randstad toch ook wel mee?
Goed nummer welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Onlogisch @:Wereldgozer
DSIGoden.
Niet geklikt.quote:
Nee nee, ik heb zojuist als een varken zitten vreten. Een compleet gevuld Turks brood weggewerkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook een flinke vrijdagmiddag borrel achter de rug, poh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |