Grote klasse.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb mijn schaatsen binnen
@:caland
daar ben ik net voor de kerst ook geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:20 schreef Caland het volgende:
Kempervennen, geloof dat dat bij mijn grote vriend @:lange_lans in de buurt is.
En toen bleken ze niet goed te passenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb mijn schaatsen binnen
@:caland
Je zal zijn familie wel bedreigd hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:45 schreef Caland het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:Frankeren’s Tweets. Learn more
Erg raar weer, ken heel die gozer niet. @:ggmm
Geen aziatenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-politieke-partijen/
Vanavond uiers @:coco
Top. Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ze hebben in Engeland ook door hoe ze Ziyech aan moeten pakken. Toch goed gekeken hoe een matige voetballer als Hendrix dat bij hem deed.
Gast raakt geen pepernoot meer.
zulke mensen gun je wel een faillissementquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik had net een gesprek met iemand die wel 25 minuten aan het uiteenzetten was waarom hij het wel goed had aangepakt in zijn leven en al die andere ondernemers die nu flink last hadden van corona niet.
Echt extreem vermoeiend.
Kut ondernemers.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik had net een gesprek met iemand die wel 25 minuten aan het uiteenzetten was waarom hij het wel goed had aangepakt in zijn leven en al die andere ondernemers die nu flink last hadden van corona niet.
Echt extreem vermoeiend.
Vaak juist lui die het niet eens écht gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zulke mensen gun je wel een faillissement
wat is echt gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak juist lui die het niet eens écht gemaakt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |