Nee, anders hoef je niet 25 minuten lang een wildvreemde te overtuigen hoe goed je bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak juist lui die het niet eens cht gemaakt hebben.
Wel verreweg de leukste klantengroep hoor, maar je hebt er ook wel eens lui tussen die denken dat ze een kruising tussen de twee JC's zijn.quote:
Dit doe je caland niet aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest.
Even de meme van user @:caland gejat.
Klootzak.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest.
Even de meme van user @:caland gejat.
als ze met jou aan de telefoon zitten hebben ze het sowieso niet echt gemaakt tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak juist lui die het niet eens cht gemaakt hebben.
Nee elongodquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:23 schreef aTypisch het volgende:
weet je wie het echt heeft gemaakt?
ted
Mwah zo nu en dan kom je wel redelijk leuke ondernemingen tegen hoor, ik doe grofweg gezegd financieringen tussen 2 ton en een miljoen. Dus wel kleinbedrijf ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze met jou aan de telefoon zitten hebben ze het sowieso niet echt gemaakt toch
omzet zegt ook niet alles inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah zo nu en dan kom je wel redelijk leuke ondernemingen tegen hoor, ik doe grofweg gezegd financieringen tussen 2 ton en een miljoen. Dus wel kleinbedrijf ja.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik had net een gesprek met iemand die wel 25 minuten aan het uiteenzetten was waarom hij het wel goed had aangepakt in zijn leven en al die andere ondernemers die nu flink last hadden van corona niet.
Echt extreem vermoeiend.
Dit zijn doorgaans lui die nooit een fooi geven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik had net een gesprek met iemand die wel 25 minuten aan het uiteenzetten was waarom hij het wel goed had aangepakt in zijn leven en al die andere ondernemers die nu flink last hadden van corona niet.
Echt extreem vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |