Leek me wel toepasselijkquote:
Ik snap dat je het niet snaptquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef suzi1 het volgende:
op hoeren is het denk, op hoeren moet je stemmen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
En Jerrel zegt tegen Naomi dat ie denkt dat het nog wel goed komt tussen hem en Michel. Nou ik ben benieuwd daar naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die live uitzending is nog meer nep dan de streams die je mag zien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet wachten op de live uitzending, en dst er dam van die knellende vragen gesteld gaan worden en zo.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, alle drie de delen, ga nu het gesprek buiten vooraf monteren .....![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
![]()
En Jerrel zegt tegen Naomi dat ie denkt dat het nog wel goed komt tussen hem en Michel. Nou ik ben benieuwd daar naar.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Er staat een fout in te TT...
ER STAAT EEN SPATIE OP D3 VERKEERDE PLEK.
shame.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, alle drie de delen, ga nu het gesprek buiten vooraf monteren .....
Jij bent mvp van deze bb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De rest van wat hij probeert heeft ook weinig kans van slagen..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn zelfoverschatting lukte niet lang.
Wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Er staat een fout in te TT...
ER STAAT EEN SPATIE OP D3 VERKEERDE PLEK.
shame.
Oh, samen in de hottub zie ik wel gebeuren. Hoop dat tekkel zijn adem lang kan inhouden...quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Morgen saampies in de hottub volgens Jerrel![]()
Ja gaat hem niet worden, denk dat Michel erin gaat blijven hangen, dat ie Jerrel niet mot.
Heb je mijn overdaad aan puntjes en overdaad aan caps gemist met je bold maak actiequote:
Staat zich nou af te beren in een wc hokjequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef juul. het volgende:
Zou Matt daar nou met een stjjf piemeltje staan, creep
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, samen in de hottub zie ik wel gebeuren. Hoop dat tekkel zijn adem lang kan inhouden...
Waarom Creep? Jill loopt hem uit te dagenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef juul. het volgende:
Zou Matt daar nou met een stjjf piemeltje staan, creep
Morgen saampies in de hottub volgens Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Michel: Mijn stem heb je vanaf nu. In ELKE stemronde.
Ja... komt helemaal goed
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je mijn overdaad aan puntjes en overdaad aan caps gemist met je bold maak actie
Was een sarcastische post namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ow en een niet bedoelde fout.. Een t op de plek van de d.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je mijn overdaad aan puntjes en overdaad aan caps gemist met je bold maak actie
Hij zat wel aan d'r tieten. Da's Thomas en Matt nog niet geluktquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Jerrel zegt tegen Jill dat het wel heel kort is. Echt Jill, ja we zien alles bijna.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dit komt wel heel aanvallend over !
Ja jezus jij begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Oh wat grappig jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
wat heeft hij verwacht?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dus dan is iedereen tegen mij en dan voel ik mij alleen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef Mickytjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Sarcasme?quote:
Dat schilderij van Jowie is creepyquote:
Je sarcasme is niet grappig, lees dit als waarquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sarcasme?
(lees dit in Sheldon Cooper stijl)
Jill ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is nu dus bezig met stemmen husselen
zij zei niets hoorquote:
Het is opdonderdagquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wtf is er allemaal gebeurt weer..
Wie is Cheryl?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:49 schreef odie22 het volgende:
wat zei cheryl over het mannengroepje ?
Patrick moet blijven !quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:49 schreef JimLaFleur het volgende:
Bij mij is de spanning niet een of Patrick wel wint, maar meer of Patrick zichzelf op gaat offeren...
Waarom?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Patrick moet blijven !
Jerrel style: Het gedrag van BEPAALDE mensen in het BB huis leid ook tot BEPAALD gedrag van BEPAALDE mensen hier in COS, dat als gevolg heeft dat BEPAALD taalgebruik een BEPAALDE TT tot gevolg had. En meer ga ik niet zeggen, want dan wordt alles weer verdraaid terwijl IK gewoon helemaal oprecht ben en miet IEDEREEN hier een goede klik heb!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wtf is er allemaal gebeurt weer..
Ik vind die man en zijn relaxte gedrag een mooi stukje evenwicht daarquote:
Jerrel kan er niet eens uit gestemd wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef puzziepie het volgende:
De mannen zijn tegen Jerrel , ze willen hem wegstemmen
Jerrel hoopt dat hij een oproep mag doen , en dan gaan we het zien![]()
Wie de baal kaatst ... maar is goed hoor
jill wilt mooi voor thomas gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
Jill weet niet wat ze aan moet, ze gaat nu verschillende dingen aan Thomas laten zien.
Weet ik veel iets van samenspannen tegen hem... blablabla heteromannen hequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:49 schreef odie22 het volgende:
wat zei cheryl over het mannengroepje ?
Elkaar gewoon respecteren wie we zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel style: Het gedrag van BEPAALDE mensen in het BB huis leid ook tot BEPAALD gedrag van BEPAALDE mensen hier in COS, dat als gevolg heeft dat BEPAALD taalgebruik een BEPAALDE TT tot gevolg had. En meer ga ik niet zeggen, want dan wordt alles weer verdraaid terwijl IK gewoon helemaal oprecht ben en miet IEDEREEN hier een goede klik heb!
Ofzo.
Whahha niet teveel inleven in tarrel he ..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel style: Het gedrag van BEPAALDE mensen in het BB huis leid ook tot BEPAALD gedrag van BEPAALDE mensen hier in COS, dat als gevolg heeft dat BEPAALD taalgebruik een BEPAALDE TT tot gevolg had. En meer ga ik niet zeggen, want dan wordt alles weer verdraaid terwijl IK gewoon helemaal oprecht ben en miet IEDEREEN hier een goede klik heb!
Ofzo.
Denk het niet. De rimmer Peter zal alles weer te mooi voorstellen. Hopelijk is Lotte Vanwezemael daar om nog een leuke toets toe te voegen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet wachten op de live uitzending, en dst er dam van die knellende vragen gesteld gaan worden en zo.
Dat weet hij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jerrel kan er niet eens uit gestemd worden
Herkenbaarquote:
Zodat er geen bal meer aan is?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel volgende week huismeester!
Jekkyl eruit en dan weer rust in de tent.
Jill gedraagt zich als een verwende puberquote:
ze hadden het toch over Rico Verhoeven ? , of betrekt kwaller dat ook al op hemzelfquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Weet ik veel iets van samenspannen tegen hem... blablabla heteromannen he
Welke kont heeft hij gelikt dan, heb ik iets gemist?quote:
Lol ja en Jill is nu helemaal in het roze. En haar kast was een zooitje, camera mocht niet kijken van haar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jill wilt mooi voor thomas gaan
en dan draagt hij dat lelijke groene blouse
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk het niet. De rimmer Peter zal alles weer te mooi voorstellen. Hopelijk is Lotte Vanwezemael daar om nog een leuke toets toe te voegen.
Zijn droge gezever is idd iets leuker dan dat van die saaie Thomas. Zijn gezever over wielrennen enzoquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind die man en zijn relaxte gedrag een mooi stukje evenwicht daar
Weet je hoe handig een bliksemafleider is?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Jerrel: ik klik het beste met Patje... Ook Jerrel: Thomas ik hoop echt dat jij blijft! Whaaaaat?
Behalve tegen Michel is iedereen zijn favoriet op het moment dat je tegen hem praatquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Jerrel: ik klik het beste met Patje... Ook Jerrel: Thomas ik hoop echt dat jij blijft! Whaaaaat?
Hij bedoelt een andere vorm van klikken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Echt ja, bij alles wat ze doet weet ze gewoon dat ze door de camera's word gevolgd en gaat ze een bepaald typetje neerzetten, echt jammer. Dat leuke naïeve ontwapenende deerntie is niet meer...quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
overacting in roze zuurstokoutfitje
Ben bang dat n.a.v. Cupcakes nu Jerrel door Big Brother tot huismeester wordt gemaakt, zodat hij volgende week er niet uit kan. Ze konden met de cupcakes wat moois winnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel volgende week huismeester!
Jekkyl eruit en dan weer rust in de tent.
Heb jij een andere ervaring?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Jerrel heeft wel geluk gehad met zijn maagverkleining en de gevolgen trouwens.
Totaal geen hangend vel of zo.
Was wel beter voor de FoK database... die kraakt nu onder het COSgeweld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef odie22 het volgende:
ik denk met weemoed terug aan een week geleden, toen het nog gezellig was in het huis
Op zich zou dat kunnen als je tactiek meeneemt in het verhaal.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Geen Tarrel huismeester en ook geen Michel .. alstublieftquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Ben bang dat n.a.v. Cupcakes nu Jerrel door Big Brother tot huismeester wordt gemaakt, zodat hij volgende week er niet uit kan. Ze konden met de cupcakes wat moois winnen
Ja logisch toch? Hoe oud was hij en zoveel overgewicht was het toch niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Gelukkig had Jerrel absoluut niet de mooiste.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Ben bang dat n.a.v. Cupcakes nu Jerrel door Big Brother tot huismeester wordt gemaakt, zodat hij volgende week er niet uit kan. Ze konden met de cupcakes wat moois winnen
Het is nu toch gezellig?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef odie22 het volgende:
ik denk met weemoed terug aan een week geleden, toen het nog gezellig was in het huis
Het is één groot hangend velquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij kan ze toch allebei mogen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef Sangha het volgende:
[..]
Op zich zou dat kunnen als je tactiek meeneemt in het verhaal.
Precies het begint nu op vroege dementie te lijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt ja, bij alles wat ze doet weet ze gewoon dat ze door de camera's word gevolgd en gaat ze een bepaald typetje neerzetten, echt jammer. Dat leuke naïeve ontwapenende deerntie is niet meer...
Daarom haddie ook geluk dat hij überhaupt een verkleining kreeg al op dat moment.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja logisch toch? Hoe oud was hij en zoveel overgewicht was het toch niet?
Zoëy voor huismeesterquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelukkig had Jerrel absoluut niet de mooiste.
Jill en Zoey hadden hele mooie en dan waren er nog een paar met een mooi verhaal.
Huisregels van Michel:quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen Tarrel huismeester en ook geen Michel .. alstublieft
Ja dat bedoel ik, maar dan moet je er toch 1 wegstemmen.quote:
Dat wijf is zo onzichtbaarquote:
Dat ja .. die mag ervan mij eerst uit..quote:
Mee eens, laten we terrel opstoken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ja .. die mag ervan mij eerst uit..
Laat Tarrel de boel nog maar ff opsteuken
Zit nie veel vleis aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens, laten we terrel opstoken.
je vergeet nog:quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
huisregels:
slapen tot 11 uur
smiddags middagdutje om 3 uur
savonds op de bank met een dekentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Van 11 tot 15 uur elkaar negerenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
huisregels:
slapen tot 11 uur
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste deel van het gesprek dat aan de ruzie vooraf ging, audio loopt niet synchroon, in deel twee wel ....![]()
Gesprek Michel en Jerrel - deel 1yessss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat is nu al zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
huisregels:
slapen tot 11 uur
Ohh jééquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoey noemt Matt een meeloper
Hij loopt idd de hele dag mee met Jill. Heeft die Zoey goed gezienquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoey noemt Matt een meeloper
Zoey is anders wel degene die het meeste in het huishouden doet. Dat kan je van Michel en zijn K3 niet zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
huisregels:
slapen tot 11 uur
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste deel van het gesprek dat aan de ruzie vooraf ging, audio loopt niet synchroon, in deel twee wel ....![]()
Gesprek Michel en Jerrel - deel 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jill loopt met haar dikke kont ook te loeren naar Matquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij loopt idd de hele dag mee met Jill. Heeft die Zoey goed gezien
Kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill loopt met haar dikke kont ook te loeren naar Mat
Heeft hij nu verf in zijn haar of is dat zijn eigen rooie bakkus?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:05 schreef puzziepie het volgende:
Matt weer aan het zeveren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe tegen Matt
ik heb de indruk dat u de meerderheid van de groep mening volgt
Pat ; a jah hij is nog pas 19 jr he
Zoe verder ; hmmm mm Hmmm
Matt ; ik wilde juist toegeven ik heb geen problemen met jerrel
Zoe ; hmm hm jmm
ik stoor me niet aan hem. Hij is toch altijd bij Jill en die heb ik al verbannen in mijn hoofd. Dan ga ik naar een andere stream. Heb hem misschien 3keer gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef Sangha het volgende:
Echt ik word zo gek van die Matt Ducttape, misschien dat Jerrol met hem maar eens een fittie moet gaan bouwen!
Als je 24 uur naar puzzelen wil kijken we er ook. M.a.w. log uitquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef Juan_Roman het volgende:
Als ze Jerrel zijn matras nu nog in de voorraadkamer zetten en de deur sluiten zijn we er.
En wat vind je ervan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:09 schreef D. het volgende:
Even tot rust komen, dan kijk ik deel 3 van de ruzie
Ik zou het wel een goed plan vinden. Dan zien we weer verderquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef bodemeijer het volgende:
Alsjeblieft Michel niet als huismeester zeg. Dan zit hij precies waar hij wil, op de troon. Spreekt altijd "voor de groep" zonder dat de groep daarom vraagt. Zo legt hij ongemerkt zijn wil op en kan zijn mening geven zonder erop afgerekend te geven. Heel uitgekookt. Rat?
Zou me niks verbazen dat volgende week inderdaad Michel vs Jerrel wordt als ze geen van beide immuniteit hebben. Zijn nu al meerdere in de groep die aangegeven hebben Michel ook een beetje zat te zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef bodemeijer het volgende:
Alsjeblieft Michel niet als huismeester zeg. Dan zit hij precies waar hij wil, op de troon. Spreekt altijd "voor de groep" zonder dat de groep daarom vraagt. Zo legt hij ongemerkt zijn wil op en kan zijn mening geven zonder erop afgerekend te geven. Heel uitgekookt. Rat?
Maar je genietquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die pro-Ferrel is ook een nominatie mag krijgen
Eigen kleur zei hij, maar ziet er neppig uit!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft hij nu verf in zijn haar of is dat zijn eigen rooie bakkus?
Het zou best wel leuk worden als Michel het gaat worden. Voor de kijkersquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:10 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat volgende week inderdaad Michel vs Jerrel wordt als ze geen van beide immuniteit hebben. Zijn nu al meerdere in de groep die aangegeven hebben Michel ook een beetje zat te zijn.
Al BB wat creatief is dan bestookt hij hun met genoeg (geheime) opdrachten om tv te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je 24 uur naar puzzelen wil kijken we er ook. M.a.w. log uit
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het wel top dat Jerrel er in zit. We willen toch spraakmakende tv? Nou,we worden op onze wenken bediend
kijk je niet veel de streams ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het wel top dat Jerrel er in zit. We willen toch spraakmakende tv? Nou,we worden op onze wenken bediend
Ditquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ja hoor ga je gangquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef odie22 het volgende:
kunnen we hier in Cos ook mensen nomineren en wegstemmen ?
Ja dat is wel een slimme ja, wil je Matt vermijden dan moet je gewoon Jill ontlopen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik stoor me niet aan hem. Hij is toch altijd bij Jill en die heb ik al verbannen in mijn hoofd. Dan ga ik naar een andere stream. Heb hem misschien 3keer gezien.
Precies. Geen saaie puzzelstreamsquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Dat vraag ik me nu ook al de hele tijd af.. het lijkt me zijn eigen haar kleur.. maar het klopt niet bij zijn gezichtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Eigen kleur zei hij, maar ziet er neppig uit!
Bang om door het publiek er uit te worden gestemdquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Daan en Nat, we missen ze nog elke dag, waarom moesten zij nou gaan? waarom?!
Dat wilde 'we' helemaal nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je bent pas net weer terug.
Prima !quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die pro-Ferrel is ook een nominatie mag krijgen
ja maar jill vind ik wel leuk en matt nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:13 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat is wel een slimme ja, wil je Matt vermijden dan moet je gewoon Jill ontlopen!
Precies dit, eindelijk weg met die saaiheid en dat geschaak en gehang!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Dus je kijkt ook liever naar puzzelenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik wind mezelf op, da's niet hetzelfde
Was het maar zo'n feest!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef odie22 het volgende:
Jill is een allemans vriendje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar jill vind ik wel leuk en matt niet
Gebeurt toch al? Sommige users zitten klaar met hun vingers op de TR knop. Maken er een hobby van. Kunnen niet tegen kritiek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef odie22 het volgende:
Nee, ik had verwacht dat als de 'nieuwen' er niet bijgekomen waren er binnen de bestaande groep ook wel iets zou gaan broeien, en dat vind ik leuker dan zo'n relnicht waar duidelijk meerdere steekjes bij los zittenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook liever naar puzzelen
Open een topicquote:
Da's niet liefquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef odie22 het volgende:
Is volgens mij gewoon een kleurverfquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook al de hele tijd af.. het lijkt me zijn eigen haar kleur.. maar het klopt niet bij zijn gezicht
Dan weet ik er ook wel 1 .. maar dat is er dan ook een waarvan ik weet dat de meerderheid zich daaraan ergertquote:
Daar komen we deze week dan wel achter.. dan zullen we uitgroei gaan zienquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon een kleurverf
Jawel hoor en ik vind het eigenlijk nu eindelijk wat leuker worden. Al dat zoetsappige gedoe weten we nu wel. Maar dat is mijn mening maar.quote:
Zeg iets of zeg niets.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet ik er ook wel 1 .. maar dat is er dan ook een waarvan ik weet dat de meerderheid zich daaraan ergert
Mijn 'oprechte' excusesquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet ik er ook wel 1 .. maar dat is er dan ook een waarvan ik weet dat de meerderheid zich daaraan ergert
Heb het niet over jou.. jij doet geen racistische uitspraken en diegene welquote:
We willen tering op de streams, nu is er een teringventje ingeflikkerd en is het nog niet goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik had verwacht dat als de 'nieuwen' er niet bijgekomen waren er binnen de bestaande groep ook wel iets zou gaan broeien, en dat vind ik leuker dan zo'n relnicht waar duidelijk meerdere steekjes bij los zitten
Wil je nou horen dat jij dat niet bent. HAHAHAHAHAquote:
Die meiden weet ze van dat ze haar er op een gegeven moment uitstemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als Zoey zo'n gehaaide gameplayer is, is het toch stom om in zee te gaan met zo'n loose canon.
Ze offert dan haar bondje met de meiden op voor een stel kleuters die ze wel kan manipuleren, maar nooit helemaal onder controle kan houden.
Ik deel die meningquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor en ik vind het eigenlijk nu eindelijk wat leuker worden. Al dat zoetsappige gedoe weten we nu wel. Maar dat is mijn mening maar.
Zeg dan niksquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het niet over jou.. jij doet geen racistische uitspraken en diegene wel
Primaquote:
Daarom: kattenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Ik laat even de hond uit en we zijn weer een half feest verder
Nu is iedereen zich maar aan het klaarmaken voor de liveshow
Was ook even mijn eigen leven aan het lijden en er gebeurt weer van alles..quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Dat duurt uren dus loop nog een rondje. En dan kan ik iedereen verrot scheldenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Ik probeer ook al terug te lezen, ook hond hierquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Dat denk ik ook ja!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens afgevraagd. Het lijkt soms wel zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijden nog welquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was ook even mijn eigen leven aan het lijden en er gebeurt weer van alles..
Lijden zelfsquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan morgenochtend deze polonaise door het huisquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef suzi1 het volgende:
op hoeren is het denk, op hoeren moet je stemmen
Ja, kan hij de macht over Jerrel nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou best wel leuk worden als Michel het gaat worden. Voor de kijkers
Serieus als ik zo gewekt wordt gaan er mensen sneuvelenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan morgenochtend deze polonaise door het huis![]()
OMG...quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens afgevraagd. Het lijkt soms wel zo![]()
Maar ik herinner me en gesprekje tussen Matt en Jill over zijn haarkleur, en of hij ook rood schaamhaar had
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat duurt uren dus loop nog een rondje. En dan kan ik iedereen verrot schelden
Tief opquote:
Zijn gezicht is niet in verhouding met zijn haarkleur.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens afgevraagd. Het lijkt soms wel zo![]()
Maar ik herinner me en gesprekje tussen Matt en Jill over zijn haarkleur, en of hij ook rood schaamhaar had
Sorry.. ja soms lijd ik.. over het algemeen leid ikquote:
Niks gastquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
Als je eronder lijd, zou ik maar niet meer kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope het klopt gewoon nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn gezicht is niet in verhouding met zijn haarkleur.
Regulier Dwars.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Da's oneerlijk, Ferrel hoort niet bij NL, die leeft in zijn eigen wereld
Daarom vind ik dit ook de meest meesterlijke huismeesterregel tot nu toe. Die sjaggo gezichtjes iedere morgen zijn pricelessquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus als ik zo gewekt wordt gaan er mensen sneuvelen
Dies druk met zijn eigen meesterwerkquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:24 schreef Benny het volgende:
Nou kan de make-up artist zijn werk doen. Is-ie d'r niet
Jij vindtdt alles beter, goed en best aan Liese, dat is duidelijk!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese is een veel beter kapper dan Jowie.![]()
[ afbeelding ]
Ze zullen altijd eerst Jerrel eruit stemmen dan de konijntjes van Jill en dan zullen ze moeten kiezen tussen Zoey en Jill maar dat is nog zo'n eind weg.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die meiden weet ze van dat ze haar er op een gegeven moment uitstemmen
Ligt niet aan jou soury heeft zijn dag niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
We gaan het vanzelf zien als hij langer blijft ivm uitgroei.quote:
Die is al een tijdje niet meer op fokquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou sourcy heeft zijn dag niet.
Ik lijd wel eens onder mijn eigen leven.. gelukkig hebben we dan nog de cos .. tenzij alle taalnazis opstaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je eronder lijd, zou ik maar niet meer kijken
Moet je ook mee oppassen, niet iedereen waardeert een leiderquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry.. ja soms lijd ik.. over het algemeen leid ik
Zei ik net ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf zien als hij langer blijft ivm uitgroei.
Ik zie het aan dat pispottenkapsel van Nick. Ow wacht, dat had hij al.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese is een veel beter kapper dan Jowie.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dag?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou sourcy heeft zijn dag niet.
Ik spreek gelukkig alleen uit eigen naam..quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je ook mee oppassen, niet iedereen waardeert een leider
Sex in de bejaardenflat is nog beter.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus als ik zo gewekt wordt gaan er mensen sneuvelen
Er zit wat op mijn lipquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn dag?
Toch maar eens naar de opticien
Dat waarderen wequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik spreek gelukkig alleen uit eigen naam..
Ervaring?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Sex in de bejaardenflat is nog beter.
Okquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat Soury zulke taal tegen mij aanslaat is prima, maar jij.....
Hoeveel kapsels heeft Jowie daar naar de vaantjes geholpen en hoeveel Liese?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jij vindtdt alles beter, goed en best aan Liese, dat is duidelijk!
Is hij nog steeds bezig??quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:26 schreef odie22 het volgende:
wat kan die skwerrel liegen , verdraaien en manipuleren zeg
Ja dat is dan ook weer zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel kapsels heeft Jowie daar naar de vaantjes geholpen en hoeveel Liese?
IRMC
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deel twee, nu met betere audio .....
Filmpje nog eens gekeken en inderdaad michel zei niet dat de hele groep tekkel een stoorzender vindt, de hele groep opmerking ging ergens anders over.... roll the tapeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |