Leek me wel toepasselijkquote:
Ik snap dat je het niet snaptquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef suzi1 het volgende:
op hoeren is het denk, op hoeren moet je stemmen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
En Jerrel zegt tegen Naomi dat ie denkt dat het nog wel goed komt tussen hem en Michel. Nou ik ben benieuwd daar naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die live uitzending is nog meer nep dan de streams die je mag zien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet wachten op de live uitzending, en dst er dam van die knellende vragen gesteld gaan worden en zo.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, alle drie de delen, ga nu het gesprek buiten vooraf monteren .....![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
![]()
En Jerrel zegt tegen Naomi dat ie denkt dat het nog wel goed komt tussen hem en Michel. Nou ik ben benieuwd daar naar.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Er staat een fout in te TT...
ER STAAT EEN SPATIE OP D3 VERKEERDE PLEK.
shame.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, alle drie de delen, ga nu het gesprek buiten vooraf monteren .....
Jij bent mvp van deze bb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De rest van wat hij probeert heeft ook weinig kans van slagen..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn zelfoverschatting lukte niet lang.
Wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Er staat een fout in te TT...
ER STAAT EEN SPATIE OP D3 VERKEERDE PLEK.
shame.
Oh, samen in de hottub zie ik wel gebeuren. Hoop dat tekkel zijn adem lang kan inhouden...quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Morgen saampies in de hottub volgens Jerrel![]()
Ja gaat hem niet worden, denk dat Michel erin gaat blijven hangen, dat ie Jerrel niet mot.
Heb je mijn overdaad aan puntjes en overdaad aan caps gemist met je bold maak actiequote:
Staat zich nou af te beren in een wc hokjequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef juul. het volgende:
Zou Matt daar nou met een stjjf piemeltje staan, creep
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, samen in de hottub zie ik wel gebeuren. Hoop dat tekkel zijn adem lang kan inhouden...
Waarom Creep? Jill loopt hem uit te dagenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef juul. het volgende:
Zou Matt daar nou met een stjjf piemeltje staan, creep
Morgen saampies in de hottub volgens Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Michel: Mijn stem heb je vanaf nu. In ELKE stemronde.
Ja... komt helemaal goed
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je mijn overdaad aan puntjes en overdaad aan caps gemist met je bold maak actie
Was een sarcastische post namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ow en een niet bedoelde fout.. Een t op de plek van de d.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je mijn overdaad aan puntjes en overdaad aan caps gemist met je bold maak actie
Hij zat wel aan d'r tieten. Da's Thomas en Matt nog niet geluktquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Jerrel zegt tegen Jill dat het wel heel kort is. Echt Jill, ja we zien alles bijna.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dit komt wel heel aanvallend over !
Ja jezus jij begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Oh wat grappig jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
wat heeft hij verwacht?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dus dan is iedereen tegen mij en dan voel ik mij alleen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef Mickytjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Sarcasme?quote:
Dat schilderij van Jowie is creepyquote:
Je sarcasme is niet grappig, lees dit als waarquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sarcasme?
(lees dit in Sheldon Cooper stijl)
Jill ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is nu dus bezig met stemmen husselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |