Het kutte is dat dit pas na het weekend op tv zal komen. Dan zijn we ook al 3 (Je)rrelen verderquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef Tamiro het volgende:
Dit krijg je toch nooit meer gespind in een uitzending? Klasbakken bij productie anders.
Jill is dom, en Thomas drukt zijn snor. Die is genomineerd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat Jill en Thomas Michel niet bijvielen, tegenvallertje.
Na de moeder van rene ook de moeder van jerrel op fok ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Ben een vrouw.. Michel is een grote homofoob die probeert het alpha mannetje uit te hangen. Dit is net zoals op de basisschool dat ze ellende maken.. zeer sneu
Dat waren ze de eerste twee dagen ook niet. Tot ze het aantal stemmen zijn gaan tellen. Heel jammer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas en Jill zijn pro Jerrel
Wat ik echt niet kan begrijpen.
Welkom back. Heb je gemisrquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill is dom, en Thomas drukt zijn snor. Die is genomineerd.
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef Tamiro het volgende:
Dit krijg je toch nooit meer gespind in een uitzending? Klasbakken bij productie anders.
Nee overmorgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kutte is dat dit pas na het weekend op tv zal komen. Dan zijn we ook al 3 (Je)rrelen verder
Nee dit kan nog wel mee in de uitzending van morgenavond hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kutte is dat dit pas na het weekend op tv zal komen. Dan zijn we ook al 3 (Je)rrelen verder
Net te laat eigenlijk maar ze zijn nog bezig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Kom ik op het juist moment binnen enz?
Ik denk niet dat Jerry kan schaatsenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:42 schreef danilel het volgende:
dankjwel soury voor het kapen, was er mee bezig
@:Benny kun je de TT "wijzigen naar Jerry zakt door het ijs"
Nee maar daarom dat ik zeg gedwongen.quote:
Het is wat fel nu dus wat tempo is wel gewenstquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:42 schreef danilel het volgende:
dankjewel soury voor het kapen, was er mee bezig
@:Benny kun je de TT "wijzigen naar Jerry zakt door het ijs"
vervelend als je prinsesje word aangesproken hequote:
ja ik vind dat schijtvervelend!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vervelend als je prinsesje word aangesproken he
Bij mij niet hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie stijgt in mijn lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Laat 'goed' maar weg.quote:
Wil ik wel eens zien/horen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef BBguy het volgende:
Hopelijk heeft iemand het gesprek buiten opgenomen tussen Michel en Jerrel
Het uurtje is alweer bijna omquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel en Julie zitten ook nog eens vast...topshow!
We zijn allemaal gekquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef danilel het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij de streams niet gezien, als dat wel zo is dan zou ik toch eens willen adviseren nog eens goed te kijken, je ziet hoe iedereen in de Cos en op de MSM op Jerrel reageert........
DGK tegengas vast wel, maar michel heeft idd gezegd de hele groep vindt jou een stoorzender... misschien weet hij dat niet meer(lijkt me sterk) aangezien michel behoorlijk ging koken, tekkel daarentegen ontkent heel vaak dat hij bepaalde dingen heeft gezegdquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef BBguy het volgende:
Ik vind ook niet dat je deze discussie op punten en komma's moet voeren. Het gaat gewoon over kut gedrag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
DGK tegengas vast wel, maar michel heeft idd gezegd de hele groep vindt jou een stoorzender... misschien weet hij dat niet meer(lijkt me sterk) aangezien michel behoorlijk ging koken, tekkel daarentegen ontkent heel vaak dat hij bepaalde dingen heeft gezegd
Jill is een naar mens of dom. Ik hou niet van dat soortquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:45 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Jill toch zon top meid Ze kan naïef zijn maar echt lekker weg bij dat geruzie. Is toch ook de moeite niet waard
Hoe blijft die Liese zo bruin ??? Kan bijna een bondje me Snapje vormen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen op stream 2
zit toch geen kracht in dat watje, ik denk dat julie hem afmaaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:45 schreef suzi1 het volgende:
jerrel moet nou toch een ruk geven aan die badjasriem en dan slide julie zo over de tafel
Die zegt nooit iets in groep.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is Zoey eigenlijk, luistert die ook mee?
Ja ik hou van hemquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
In en week tijd is het Jerrel gelukt om die soos aan te pakken
Daar heb je wel gelijk in Hij heeft iedereen bijna op stang gejaagdquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
In en week tijd is het Jerrel gelukt om die soos aan te pakken
Ze smeren spul op zich waar ze bruiner door worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe blijft die Liese zo bruin ??? Kan bijna een bondje me Snapje vormen.
Nick is de enige die 100% eerlijk is.....zijn gedrag kan gewoon niet vanaf dag 1quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Julie: ik heb niets tegen u
NIck: ik heb wel iets tegen uw gedrag
Dat denk ik niet. Julie heeft ook nog nooit gesport. Ja afgelopen week omdat Michel dat doet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zit toch geen kracht in dat watje, ik denk dat julie hem afmaakt
Dat is een beetje triestquote:
En heel rustig brengt hij de boodschappenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Nick is de enige die 100% eerlijk is.....zijn gedrag kan gewoon niet vanaf dag 1
dan nog.....zit geen kracht in dat prinsesje johquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Julie heeft ook nog nooit gesport. Ja afgelopen week omdat Michel dat doet.
Perfectquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in Hij heeft iedereen bijna op stang gejaagd
Nick blijft puur Nick. Ik ken hem via via.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Nick is de enige die 100% eerlijk is.....zijn gedrag kan gewoon niet vanaf dag 1
Die gast zorgt voor TV.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is een beetje triest, ik vind het ook wel leuk dat hij er nu is hoor, mooie streams... maar een walgelijke gladjanus is het
Ik heb redelijk meegetypt om het Streamverslagquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef BBguy het volgende:
Daar gaat het om sukkelquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is een beetje triest, ik vind het ook wel leuk dat hij er nu is hoor, mooie streams... maar een walgelijke gladjanus is het
als bokszak ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
iedereen zou een jerrel als vriend moeten hebben
neeeheeee.....die kerel spoort niet psychischquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Ebinas het volgende:
Hij vind het raar dat niemand zegt dat ze hem geloven.
Gaat er dan geen lampje boven branden
nee idd, die heeft behoorlijke issuesquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
neeeheeee.....die kerel spoort niet psychisch
brrrr nee dank uquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
iedereen zou een jerrel als vriend moeten hebben
ik.ik.ik.ik.ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef suzi1 het volgende:
op mij kan je bouwen
ik ben oprecht
mij kun je vertrouwen
michel in een dopje
Mooi toch. Hij brengt leven in die saaie bendequote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Sestra666 het volgende:
man man wat een relnicht
hij geniet hiervan
niks oprecht
Ik weet niet of je sarcastisch bent.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef suzi1 het volgende:
op mij kan je bouwen
ik ben oprecht
mij kun je vertrouwen
michel in een dopje
vreselijk figuurquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Sestra666 het volgende:
man man wat een relnicht
hij geniet hiervan
niks oprecht
verloren zaak......hahahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zullen de psychologen al lootjes aan het trekken zijn wie deze keer met Jerrel moet praten.
dit is een spel he, geen dienstquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent.
Maar anyway, Michel komt uit de militaire dienst waar vertrouwen in je teamgenoten van absoluut levensbelang is.
Dus als ie dit zegt, meent ie het ook, dat geloof ik oprecht.
Waarom geergerd, mooie tv tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:54 schreef Sangha het volgende:
Ik raak hier best wel geërgerd door en ben blij dat ik hier een flinke bokszak heb hangen!
Lol, goed idee!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:55 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we geen crowdfunding opstarten? Als Michel hem aanvliegt ligt hij er uit. Zorgen we met crowdfunding voor een potje voor Mich als beloning...
jill kan dit niet handel, dit is net als scheldende ouders en dan als kind met de vingers in de oren een liedje in jezelf zingenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen op stream 2
Ach kom op, dit is toch super. Dit willen we toch zienquote:
Altijd aan het luistervinken. Zo zie ik het.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:54 schreef Tourniquet het volgende:
Ah, Zoey zit dus wel in de woonkamer.
Het is begonnen op het plaatsje waar Jerrel toevallig zatquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef Windhapper het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over? Waar is het begonnen vandaag?
Een potje voor de advocaat nadat hij vol op zijn gezicht veegtquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:55 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we geen crowdfunding opstarten? Als Michel hem aanvliegt ligt hij er uit. Zorgen we met crowdfunding voor een potje voor Mich als beloning...
Ergens verwacht ik dat hij eruit gezet word,maar misschien valse hoopquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Twist in coming vanavond. Of Jerrel mag vanavond vrijwillig vertrekken, of de eliminatie gaat gewoon door zoals gepland....
Ja dat zeker, maar dat vervelende irritante geëtter van die Jerrol, daar heb ik wat moeite mee. Maar van me af laten glijden, zennnn...quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom geergerd, mooie tv toch
Theo had hem allang verbouwd ....1000% zeker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel is militair geweest, die weet zich wel te beheersen
Zet hem op 2, hoor je hem wel, zie je hem nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar dat vervelende irritante geëtter van die Jerrol, daar heb ik wat moeite mee. Maar van me af laten glijden, zennnn...
Laat haar praatventje inderdaad in de steek natuurlijk. Anders weet K6 dat zij ook hem zou verdedigen. Nu moet het doek vallen bij K6 en bij Jerrel.quote:
Uhm wil je dat we nu een hele COS gaan overtypen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef Windhapper het volgende:
Jerrel en Michel gingen een gesprekje houden om het hottub/hometrainer incidentje van 2 dagen geleden uit te praten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef Windhapper het volgende:
en wat hij zegt niks natuurlijk hequote:
Streamverslagquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef Windhapper het volgende:
Durft hij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk valt jerrel Michel aan. zo ligt hij eruit![]()
Dit is Michels zwaarste missie ooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gaat nooit gebeuren, zo dom kan ie niet zijn, toch ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zie ik 'm niet doen. Hij heeft wel de capaciteit om rustig te blijven (helaasquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Idd, nog ergerlijkerder dan dat gedrag van jerrel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:57 schreef Juan_Roman het volgende:
Bah hoe Thomas en Zoëy daar op de achtergrond zitten te lachen.
Achter mensen hun rug durven praten maar nu zwijgen
ja heeft een vrindquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maar eh
woond Tarrel met een mens samen ???
,, oh verder over Trekken op een Rat
Straks krijgt hij nog heimwee naar de Somalische waterenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dit is Michels zwaarste missie ooit
Ja dat doe ik ook, lekker in de cos met audio aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zet hem op 2, hoor je hem wel, zie je hem niet
logisch als je je als een fucking prinses gedraagd in het huis he.....quote:
in de kelder vastgebonden ofzo ?quote:
Dat ook maar dat was het punt nietquote:
Wat een gelulquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
DJ Jerryquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer krijgen ze Jerrel een keer over de rooie .. hij weet wel precies op welke knopjes hij bij Michel moet drukken
Jerrol en iets doen ? als prinses ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
jerrel al met eten begonnen
narcissistic supply in overvloed
thanks homeys
Wat was de aanleiding? En kom niet aan met "Jerrel", want dat lijkt me evidentquote:
morgen weer........julie heeft gelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Jerrel wil helemaal niets uitspreken, hij wil rellen
Duurt nog wel eventjes zo te horen.quote:
daar is ie goed inquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Jerrel wil helemaal niets uitspreken, hij wil rellen
En dat is leukquote:
Hij doet het perfect, maar de cos soos snapt niet dat hij nu voor mooie tv zorgt.quote:
Theo had 'm allang aangevallenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef Predator40 het volgende:
Wat is het toch jammer dat Theo er niet meer inzit, dan was dit allang opgelost![]()
De hele cos wilde hem eruit dus!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef Predator40 het volgende:
Wat is het toch jammer dat Theo er niet meer inzit, dan was dit allang opgelost![]()
De rapen zijn in ieder geval wel gaar!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Lasagne moet toch bijna klaar zijn
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Theo had 'm allang aangevallen
Hij wilde sowieso al weg als z'n kleinkind geboren zou wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef Yolk het volgende:
Misschien is deze sfeer wel de druppel voor Patje.
Verbaal slachten is toch wel toegestaan daar?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
ja die snap ik ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey gaat Jerrel weer verdedigen.
Doe eens effe slim, Zoey, en kies het juiste kamp
Verbaal welquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Verbaal slachten is toch wel toegestaan daar?
Benjij stenograaf?quote:
ik zou er denk ik op zijn plaats nu ook uit gaan/willen, wat is je het waard om daar tussen te zitten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij wilde sowieso al weg als z'n kleinkind geboren zou worden
Normaal ben ik gek op elementen die de groep irriteren, maar hij is ook in staat om mij te irriteren. En dat is een collateral damage die voor mij een brug te ver gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij doet het perfect, maar de cos soos snapt niet dat hij nu voor mooie tv zorgt.
was dat maar zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Net zoals de hele COS nu een missie is gestart om Jerrel 'kalt te stellen'quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De hele cos wilde hem eruit dus!!!
lol, Jerrol had de hele dag huilend in een hoekje in de DBK gezeten hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het geld is voor veel mensen motivatie. Maar al zou ik 1 miljoen krijgen zou ik er nog niet zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ik zou er denk ik op zijn plaats nu ook uit gaan/willen, wat is je het waard om daar tussen te zitten?
Pas geboren baby's zijn lelijk. Leuker na 2 maandenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hij wilde sowieso al weg als z'n kleinkind geboren zou worden
Die van Zoey niet. Wie dan nog ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel gaat minstens 8 van de 11 stemmen binnen halen
als er nu geen oogkleppen afgaan bij K3 snap ik het niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt zeg, gaat ze die Jerrel nog helpen ook!
Respect voor de "alfa" manquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft wel een gigantische zelfbeheersing
Dan is hij goed bezig toch? Ik houd wel van rellen. Hij mag van mij tot het eind blijven, levert mooie streams op.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Normaal ben ik gek op elementen die de groep irriteren, maar hij is ook in staat om mij te irriteren. En dat is een collateral damage die voor mij een brug te ver gaat.
Theo is een wegloper. Veel geschreeuw, weinig wol.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
missie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals de hele COS nu een missie is gestart om Jerrel 'kalt te stellen'
Ik had allang "flaske" naar zijn hoofd gegooidquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft wel een gigantische zelfbeheersing
denk het niet.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Theo is een wegloper. Veel geschreeuw, weinig wol.
Denk Jill en Thomas als hij erin blijftquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die van Zoey niet. Wie dan nog ?
Komt weer een twistje aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:08 schreef danilel het volgende:
aha er zijn nog geen koffers geleverd, ik denk dat er echt niemand weg gaat
Ik snap dat niet. Ze willen allemaal rellen op de streams, nu hebben ze dat en is het een eikel. Ze moeten hem juist dankbaar zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit zich geruwelijk te verbijten,is al bij 1000 met tellen denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:08 schreef cobain1994 het volgende:
Dit bekijk ik even aan de binnenkant van mijn ogen..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:08 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ze willen allemaal rellen op de streams, nu hebben ze dat en is het een eikel. Ze moeten hem juist dankbaar zijn.
Kinderen worden pas leuk vanaf een jaar of 4, dan gaan ze een beetje praten en vragen stellen en worden het échte mensen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas geboren baby's zijn lelijk. Leuker na 2 maanden
We hebben het gezien toch?quote:
Je denkt een beetje zoals Jerrel : 'iedereen is tegen mij'quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat tongentje van je.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Michel heeft wel een heel andere blik als ie boos is
ik vond t vorige week leuker toen er een goeie sfeer was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ze willen allemaal rellen op de streams, nu hebben ze dat en is het een eikel. Ze moeten hem juist dankbaar zijn.
Ik irriteer me soms ook behoorlijk aan hem, maar zou niet graag willen dat hij weggaat, het is zoveel spannender sinds hij erbij zit. Actie in de tent!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Normaal ben ik gek op elementen die de groep irriteren, maar hij is ook in staat om mij te irriteren. En dat is een collateral damage die voor mij een brug te ver gaat.
@Benny heeft het denk ik niet gelezenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:42 schreef danilel het volgende:
dankjewel soury voor het kapen, was er mee bezig
@:Benny kun je de TT wijzigen naar "Jerry zakt door het ijs"
Kumbaya...quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vond t vorige week leuker toen er een goeie sfeer was.
Serieus?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vond t vorige week leuker toen er een goeie sfeer was.
Hij is gewoon zijn woede aan het beheersen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:08 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft tot een triljoen zitten tellen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:08 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, actie in de toko!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef kuijken16 het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Tarrel naar huis sturen vanavond?
had hem hoger ingeschatquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is gewoon zijn woede aan het beheersen.
NEEN!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef kuijken16 het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Tarrel naar huis sturen vanavond?
Theo ging echt wel in de aanval, die had 'm waarschijnlijk allang écht zo ver gekregen dat hij zijn koffers had gepakt.quote:
En wij zijn idioten die er naar kijken en het cirkeltje is rondquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
had hem hoger ingeschat
o toch niet
idiot om in BB te gaan
Beide kan ook he, ik vind hem een eikel en toch wil ik hem erbij houden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar om te etteren. Hij zorgt voor spanning in die groep. Houd ervanquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja vreselijk ventje vind ik het. Hoe hij communiceert, walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |