Ik had het ook aan Zoey gevraagd, hij weet dat zij met hem meelult. En dan aan Jill en Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:14 schreef BB-King het volgende:
Jerrel aan de anderen zodra hij het huis binnen loopt:
"Ben ik een stoorzender in het huis?"
En hij wilde net dat Michel het gesprek voor zich hield.
Dat is mooi. Die moet blijvenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:15 schreef danilel het volgende:
ik word echt kotsmisselijk van jerrel
Yep, ik wacht op Nickquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
Gaat hij nou iedereen bij langs?
hij gaat er alleen maar mee bereiken dat michel uit zijn vel springt en dat hoop ik niet want dan zie ik hem naar huis gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:14 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Maar het gesprek blijft wel tussen ons.
Harryquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:16 schreef Harry het volgende:
BB MOET hier ingrijpen. Dit kan niet!!
Ja kijk dit maakt BB leukquote:
michel ook niet dat hij een stoorzender isquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:18 schreef suzi1 het volgende:
jerrel heeft niet gezegt dat iedereen nep is
Wist dat het vroeger of later ging gebeuren. Zo snel niet gedachtquote:
gewoon terechtquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Toen Patrick gisteren begon te schreeuwen tegen Jerrel, werd iedereen boos op Patje.
En nu Michel net heeft geschreeuwd tegen Jerrel, ben ik benieuwd naar de reacties
LOLquote:
biachquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:21 schreef Fikkert2 het volgende:
Girl will je geen gay quotes gebruiken![]()
![]()
![]()
Die proberen extra zendtijd vrij te krijgen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:19 schreef Tamiro het volgende:
Wat denken ze bij de redactie?
Zijn ze aan het lachen of met de handen in de haren?
Twee dagen geleden zei hij en Patrick net hetzelfde als Michel. Nu hebben ze zijn stem nodig. Heel laf.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat Thomas lopen hem verdedigen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die proberen extra zendtijd vrij te krijgen!
Absurd inderdaad. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Niemand die Michel bijspringt, dat is wel heul zwak
wat een debiel is het ook he die faggotquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Niemand die Michel openlijk durft bijspringen, dat is wel heul zwak
Denken dat ze meer kans hebben met Jerell zijn stem er bij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:22 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Absurd inderdaad. Hoe komt dat?
Triestig dit what the fuck. Allemaal zonder ruggengraat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Goed punt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Denken dat ze meer kans hebben met Jerell zijn stem er bij.
dit jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick gaat de hottub uitquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:23 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Triestig dit what the fuck. Allemaal zonder ruggengraat.
Goh.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:23 schreef Ebinas het volgende:
Julie valt voor een 2e keer michell bij
3e keer nu
valt me mee
Nee joh dat is leuk. Hij doet het erom.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jerrel gooit lekker z'n eigen glazen in, hij kan beter direct naar huis
die zal het wel eerlijk zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick gaat de hottub uit
Julie, de enige die Michel bijvalt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:24 schreef Ireth het volgende:
Aan wie zit Jerrel vast? Die moet snel kunnen loskomen in geval van nood
Die geilt op Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:25 schreef Toweler het volgende:
Ow wow hoor die julie opeens die hoor je de hele dag niet en nu wel
fixedquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
afweermechanisme dikke stalen plaat voor zijn kop
wij een afkeer
c'est simple
snap echt Mies nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Eerste ergerde ik me aan Jerrel, inmiddels ben ik het stadium voorbij.
En lig nu in een deuk.
Zou michel ook moeten doen
Geeft niet.quote:
Als ze dit doen neem ik alle kritiek terug die ik op big brother heb gehad. Dit zou echt geweldige tv zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:25 schreef cvketeltje89 het volgende:
Als de productie Big Brother nu alles van de afgelopen weken goed wil maken doen ze het volgende. Vanavond in de live show een 'roll the tapes' scene met al het gestook van Jerrel, live in de uitzending met reactie van de bewoners.
Jammer voor hem, zou hem nl nog sterker to Jerrel makenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap echt Mies niet
al die energie verspille aan dat ding
hij is een gestoorde DIVAquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Jerrel moet echt naar een psychiater hoor.
Laat nIemand uitpraten en eist vervolgens dat de rest hem wel laat uitpraten.
Bahbah.
En zo knap hoe hij altijd zo ver krijgt dar mensen tegen heem gaan schreeuwen.
Hij is gewoon smerig.
Die homofobe mopjes mag je weglatenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:28 schreef danilel het volgende:
jerrel 99,9 % van de kijkers willen jou weg................als jij buiten komt val je in een diep gat
nee, ik weet dat niet iedere gay dit gedrag heeft, dit is zijn persoon, heeft niks met gay zijn te makenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
Gay acceptatie keldert in Nederland door dit walgelijke mannetje
Daar heeft hij geen elektra of gas voor nodigquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
omg Michel..
gaat es ff een eibakken oid
alsof hij spreekmeester is voor allemaal pfffquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
ik heb nog wel contacten met Boelsquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we niet met een hoogwerker een spandoek bij de tuin laten zien met "Go Michel!"
Is eik overal hetzelfde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel dat de rest van de bewoners schijnheilig zijn want ze houden nu allemaal hun kop behalve julie die springt wel bij
Zou het jaloers zijn? Op Michelquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
door deze dwaasquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die homofobe mopjes mag je weglaten
Wat is daar homofoob aan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die homofobe mopjes mag je weglaten
Waarom? Dit is wat mensen willenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big brother mag wel eens een sanctie uitvinden voor Jerrel.
Is ook weer duidelijkquote:
Heeft geen donder met gay/homo zijn te maken. Het is gewoon een belachelijk egocentrisch karakterquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
Welnee, laten gaan dit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big brother mag wel eens een sanctie uitvinden voor Jerrel.
En dat is leuk in BB, ipv puzzelenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft geen donder met gay/homo zijn te maken. Het is gewoon een belachelijk egocentrisch karakter
precies zei ik ook! * boks *quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft geen donder met gay/homo zijn te maken. Het is gewoon een belachelijk egocentrisch karakter
Heeft Michel toch gelijk......quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Ben ik een stoorzender geweest Nick, ja.
Liese ja
Julie ja
dat vind ik heel eerlijk
Dat vind ik lief.
Hij heeft zijn record al verbrokenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat zo huilen, dat kan niet anders.
klopt toch ook gewoon ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij zei Michel buiten toch wel dat iedereen hem een stoorzender vindt?
Linkje ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:15 schreef Harry het volgende:
Ik ga het nog eens rustig terugkijken......
Oh kom op, wat moet je anders. Hij trekt het bloed uit heel je lijf waar je bij zitquote:
99.99 % van de mensen vinden hem een stoorzender.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Heel eerlijk... VOrige week dacht ik nog "Mag prima zo blijven". Prima BB zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat is leuk in BB, ipv puzzelen
en jerrol is de irritante bitch prinses in huis met een psychisch probleem.quote:
Klopt, maar dat is nu zijn enige punt waar hij gelijk in heeft en daar houdt hij zich nu aan vastquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:34 schreef Tamiro het volgende:
Jerrel gaat vanavond 100% naar huis. Gedwongen of niet.
Anders gaat het helemaal naar de klote en gaan er gewonden vallen.
Nick is een prachtige mens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je alleen maar wil praten in de DBK moet je je bed maar daar zetten
heb jij wel gekeken?quote:
Bekijken wij dezelfde (live) beeldenquote:
No way dat Jerrel zelf vertrektquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:34 schreef Tamiro het volgende:
Jerrel gaat vanavond 100% naar huis. Gedwongen of niet.
Anders gaat het helemaal naar de klote en gaan er gewonden vallen.
HUILEN !quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
alsof michel dat gesprek onder hun zou houden. dit komt hem wel heel goed uit
Nee maar go Jerry past welquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef Ireth het volgende:
Als gij zo graag in de dagboekkamer zit moet gij uw bed daar neerzetten![]()
Past er "Go Michel! Go Nick!" op die banner?
Terror Jaap was op hem gaan zitten:quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een stress, nu dit en straks Terror Jaap naar huis...
Ben een vrouw.. Michel is een grote homofoob die probeert het alpha mannetje uit te hangen. Dit is net zoals op de basisschool dat ze ellende maken.. zeer sneuquote:
Yuuupquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer dat ze het fluiten even vergeten zijn
Doe maar geen spiegel, wordt nog meer egocentrischquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
goeie nick
bed in dbk
makeupdoos mee
hopelijk hangt er een spiegel
Zusje van Jerrel? Nichtje? schoonzusje?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Ben een vrouw.. Michel is een grote homofoob die probeert het alpha mannetje uit te hangen. Dit is net zoals op de basisschool dat ze ellende maken.. zeer sneu
wat dacht je van het boeren dan ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer dat ze het fluiten even vergeten zijn
Het is al een klein mirakel dat Mies en Nick zo rustig blijven. Zonder camera's waren ze al lang de vuist op gegaan.quote:
ja zijn ze vergeten op het moment zo jammerquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill wordt in haar oor gefloten, in haar gezicht geboerd, en ze vindt dat blijkbaar allemaal normaal en niet erg.
complete onzinquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Ben een vrouw.. Michel is een grote homofoob die probeert het alpha mannetje uit te hangen. Dit is net zoals op de basisschool dat ze ellende maken.. zeer sneu
Ja te schattigquote:
Ownedquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef Hznootje het volgende:
Jerrell: Het is hier niet de Jerrel show he
Michel: Blij dat je dat weet
Wanneer moet jij weer naar specsavers?quote:
Hoezo moet ik familie zijn van iemand om voor iemand op te komen? Laat alleen zien dat je vet laag bent.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zusje van Jerrel? Nichtje? schoonzusje?
Dat is er al he....die Drag show op MTVquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik zou eens een BB seizoen willen zien met 16 bewoners die allemaal type Jerrel zijn
Gewoon om te kijken wat er gebeurd.
Groot verschil met Nickquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:38 schreef Ebinas het volgende:
Michel kan niet meer, die vreet zich helemaal op
Nee joh, vind ik ook weer onzin dat laatste.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Het is al een klein mirakel dat Mies en Nick zo rustig blijven. Zonder camera's waren ze al lang de vuist op gegaan.
Misschien zelf even terug naar school om uitleg over het woord homofoob?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:33 schreef NLBBkijker18 het volgende:
Jerrel kwam binnen als een relschopper maar blijkt nu al een van de eerlijke mensen.
de enige persoon die laag is is jerrol zelf.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:38 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Hoezo moet ik familie zijn van iemand om voor iemand op te komen? Laat alleen zien dat je vet laag bent.
Thomas en Jill zijn pro Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat Jill en Thomas Michel niet bijvielen, tegenvallertje.
jij hebt volgens mij de streams niet gezien, als dat wel zo is dan zou ik toch eens willen adviseren nog eens goed te kijken, je ziet hoe iedereen in de Cos en op de MSM op Jerrel reageert........quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |