Het kutte is dat dit pas na het weekend op tv zal komen. Dan zijn we ook al 3 (Je)rrelen verderquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef Tamiro het volgende:
Dit krijg je toch nooit meer gespind in een uitzending? Klasbakken bij productie anders.
Jill is dom, en Thomas drukt zijn snor. Die is genomineerd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:39 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat Jill en Thomas Michel niet bijvielen, tegenvallertje.
Na de moeder van rene ook de moeder van jerrel op fok ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Ben een vrouw.. Michel is een grote homofoob die probeert het alpha mannetje uit te hangen. Dit is net zoals op de basisschool dat ze ellende maken.. zeer sneu
Dat waren ze de eerste twee dagen ook niet. Tot ze het aantal stemmen zijn gaan tellen. Heel jammer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas en Jill zijn pro Jerrel
Wat ik echt niet kan begrijpen.
Welkom back. Heb je gemisrquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill is dom, en Thomas drukt zijn snor. Die is genomineerd.
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef Tamiro het volgende:
Dit krijg je toch nooit meer gespind in een uitzending? Klasbakken bij productie anders.
Nee overmorgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kutte is dat dit pas na het weekend op tv zal komen. Dan zijn we ook al 3 (Je)rrelen verder
Nee dit kan nog wel mee in de uitzending van morgenavond hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kutte is dat dit pas na het weekend op tv zal komen. Dan zijn we ook al 3 (Je)rrelen verder
Net te laat eigenlijk maar ze zijn nog bezig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Kom ik op het juist moment binnen enz?
Ik denk niet dat Jerry kan schaatsenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:42 schreef danilel het volgende:
dankjwel soury voor het kapen, was er mee bezig
@:Benny kun je de TT "wijzigen naar Jerry zakt door het ijs"
Nee maar daarom dat ik zeg gedwongen.quote:
Het is wat fel nu dus wat tempo is wel gewenstquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:42 schreef danilel het volgende:
dankjewel soury voor het kapen, was er mee bezig
@:Benny kun je de TT "wijzigen naar Jerry zakt door het ijs"
vervelend als je prinsesje word aangesproken hequote:
ja ik vind dat schijtvervelend!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vervelend als je prinsesje word aangesproken he
Bij mij niet hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie stijgt in mijn lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Laat 'goed' maar weg.quote:
Wil ik wel eens zien/horen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef BBguy het volgende:
Hopelijk heeft iemand het gesprek buiten opgenomen tussen Michel en Jerrel
Het uurtje is alweer bijna omquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel en Julie zitten ook nog eens vast...topshow!
We zijn allemaal gekquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef danilel het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij de streams niet gezien, als dat wel zo is dan zou ik toch eens willen adviseren nog eens goed te kijken, je ziet hoe iedereen in de Cos en op de MSM op Jerrel reageert........
DGK tegengas vast wel, maar michel heeft idd gezegd de hele groep vindt jou een stoorzender... misschien weet hij dat niet meer(lijkt me sterk) aangezien michel behoorlijk ging koken, tekkel daarentegen ontkent heel vaak dat hij bepaalde dingen heeft gezegdquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:43 schreef BBguy het volgende:
Hopelijk heeft iemand het gesprek buiten opgenomen tussen Michel en Jerrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |