abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:20:16 #1
62913 Blik
The one and Only!
pi_197945320

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 15:28:04 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197945472
TT _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197945639
Mensen die nog steeds in VET zitten :')

Michael Saylor, Elon Musk en Jack god miljarden aan bitcoin zien kopen en stug blijven vol houden bij de chinese verificatie coin.
pi_197945723
Paypal die bitcoin gaat accepteren als merchant payment, en nu ook: "Mastercard Will Let Merchants Accept Payments in Crypto This Year"

Het hele "bitcoin is te duur om je koffie te kopen" wordt kei hard omver geworpen door deze twee bedrijven.

Dit zijn slechts de eerste bedrijven die zwichten voor de kracht achter crypto. Bizar om te zien dat in 2020/2021 bitcoin eigenlijk al gewonnen heeft. Op naar de 6/7 figures! *O*
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:47:31 #5
62913 Blik
The one and Only!
pi_197945838
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:37 schreef Piva het volgende:

Michael Saylor, Elon Musk en Jack god miljarden aan bitcoin zien kopen en stug blijven vol houden bij de chinese verificatie coin.
Ik heb de afgelopen maanden een prima rendement gedraaid met Vechain (en ja, als ik volledig in btc had gezeten had ik meer gehad, maar uiteindelijk sta ik vanaf inleg tot aan nu op 320% in de plus vs. 400% in de plus bij btc-only)
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:52:49 #6
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197945915
Ik maak de post niet omdat ik een gat in de lucht spring om +150$ :')

Mijn portfolio schommelt soms 2-5k daar hoor je mij niet over. Vind het leuk om te zien dat zo'n muntje 6x over de kop gaat. Daarom als je 300 euro hebt en je koopt 10 "shitcoins" dan is het toch mooi als er eentje gaat knallen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197946183
Alts zijn net chicks, zodra ze beginnen te bloeden kick je ze eruit. En niet verliefd worden op je alts.

Ik heb een onderbuikgevoel dat Bitcoin binnenkort op een verschrikkelijke run upwards gaat (ja nog meer) waarbij alts echt keihard afgeslacht gaan worden. Ik ben absoluut geen maxi en heb mijn meeste ROI aan alts te danken.

Wat ik zie is dat Binance Smart Chain projecten nu nog even een paar uur runnen. DeFi heeft zijn laatste stoten omhoog, maar de serieuzere alts lijken het niet te redden tegen Bitcoin qua prijs. Ik heb lang in Chainlink gezeten en zelfs met het BlockFi en Grayscale nieuws pending ziet het er somber uit qua prijsactie. Mijns inziens was een 0.001 BTC een kwestie van tijd, maar ieder moment kan een nieuwe institutionele partij opstaan om publiekelijk Bitcoin te omarmen en dan zijn alts het haasje. Vergeet ook niet dat al die aankondigingen vaak een effect hebben over maanden. Zie bijvoorbeeld de BNY Mellon aankondigin zojuist. Dit gaat maanden zo niet jaren de prijs omhoog drukken.

Ik verwacht 6 figure Bitcoin dit jaar.
pi_197946357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Alts zijn net chicks, zodra ze beginnen te bloeden kick je ze eruit.
Hihi
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197946731
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:41 schreef Piva het volgende:
Paypal die bitcoin gaat accepteren als merchant payment, en nu ook: "Mastercard Will Let Merchants Accept Payments in Crypto This Year"

Het hele "bitcoin is te duur om je koffie te kopen" wordt kei hard omver geworpen door deze twee bedrijven.

Dit zijn slechts de eerste bedrijven die zwichten voor de kracht achter crypto. Bizar om te zien dat in 2020/2021 bitcoin eigenlijk al gewonnen heeft. Op naar de 6/7 figures! *O*
VeChain and Mastercard Back Australia-China Supply Chain Consortium

VeChain and Mastercard are among the heavy hitters backing the new APAC Provenance Council, focused on Australia’s $76 billion of exports to China.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 16:44:31 ]
pi_197947400
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:47 schreef Blik het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden een prima rendement gedraaid met Vechain (en ja, als ik volledig in btc had gezeten had ik meer gehad, maar uiteindelijk sta ik vanaf inleg tot aan nu op 320% in de plus vs. 400% in de plus bij btc-only)
Grappige manier om te zeggen dat je geld verloren hebt.
pi_197947716
quote:
dit voelt echt een beetje als iemand die een Albert Heijn bonuskaart token koopt en dan blij is als de supermarkt of Ahold weer een nieuwe deal binnen harkt

dit soort deals kunnen ook zonder verhandelbare token :)
pi_197948107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:21 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Grappig om te zien hoe de doelpalen steeds verschoven worden.
  donderdag 11 februari 2021 @ 18:09:46 #14
62913 Blik
The one and Only!
pi_197948816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Dit soort bijdragen kunnen we missen als kiespijn, voegt echt niks toe behalve negativiteit
pi_197949001
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
pi_197949053
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Gehrman het volgende:
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
Sorry hoor, maar zo hoor ik iedereen lullen over z’n “eigen” coin
pi_197949062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zo hoor ik iedereen lullen over z’n “eigen” coin
Ok
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 februari 2021 @ 18:30:12 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197949216
Ben ik al rijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197949239
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ok
Ja het is gewoon gelul in de ruimte. Of zit ik er totaal naast?
pi_197949575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja het is gewoon gelul in de ruimte. Of zit ik er totaal naast?
Er zijn tal van grote projecten die bouwen op The Graph zoals Chainlink, Uniswap, Synthetix en AAVE. En ik geloof dat CoinmarketCap er ook gebruik van maakt. Het project bestaat al een aantal jaar, ze hebben alleen onlangs pas het mainnet gelanceerd.
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:27:25 #21
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_197950759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Winst is winst? :)
Begrijp deze opmerking niet... pak UTK.. jammer dat alle bitcoinhouders afgelopen jaar verlies hebben gehad.. like wtf? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_197950797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Alts zijn net chicks, zodra ze beginnen te bloeden kick je ze eruit. En niet verliefd worden op je alts.

Ik heb een onderbuikgevoel dat Bitcoin binnenkort op een verschrikkelijke run upwards gaat (ja nog meer) waarbij alts echt keihard afgeslacht gaan worden. Ik ben absoluut geen maxi en heb mijn meeste ROI aan alts te danken.

Wat ik zie is dat Binance Smart Chain projecten nu nog even een paar uur runnen. DeFi heeft zijn laatste stoten omhoog, maar de serieuzere alts lijken het niet te redden tegen Bitcoin qua prijs. Ik heb lang in Chainlink gezeten en zelfs met het BlockFi en Grayscale nieuws pending ziet het er somber uit qua prijsactie. Mijns inziens was een 0.001 BTC een kwestie van tijd, maar ieder moment kan een nieuwe institutionele partij opstaan om publiekelijk Bitcoin te omarmen en dan zijn alts het haasje. Vergeet ook niet dat al die aankondigingen vaak een effect hebben over maanden. Zie bijvoorbeeld de BNY Mellon aankondigin zojuist. Dit gaat maanden zo niet jaren de prijs omhoog drukken.

Ik verwacht 6 figure Bitcoin dit jaar.
Zou mij inderdaad niet verbazen als het zo zal gaan. De VS kent een heleboel tech miljardairs met hele diepe zakken. Straks haken types als Jeff Bezos nog aan en pompt de btc zo naar 100k.

Ik hoop dat dat nog ff duurt tot na de zomer, nu nog even cashen met het altseason zonder dat ik heel erg naar de btc koers kijk.

Maar goed het feest kan ook ineens voorbij zijn zoals met de 2018 bullrun.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:56:36 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197951831
quote:

Te blind zijn om te zien dat VET op weg is naar World Domination :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 11-02-2021 20:15:20 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 20:42:23 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197953020
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Te blind zijn om te zien dat VET op weg is naar World Domination :s)

[ afbeelding ]
4045
onlogisch
pi_197953059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Er zijn tal van grote projecten die bouwen op The Graph zoals Chainlink, Uniswap, Synthetix en AAVE. En ik geloof dat CoinmarketCap er ook gebruik van maakt. Het project bestaat al een aantal jaar, ze hebben alleen onlangs pas het mainnet gelanceerd.
dus het werkte al prima zonder te verhandelen token?
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:55:56 #26
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_197953286
quote:
Waarom is geld verdienen zo makkelijk tegenwoordig
Ik had 200 linkies gedropt op the graph toen het 0,70 was
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:00:46 #27
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_197953385
Overigens is GRT en LINK een killercombi

Om blockchain data off chain te krijgen heb je een oracle nodig die api's met elkaar verbinden. Maar ja hoe maak je een API op blockchain? GRT maakt het net zo easy als Wordpress.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_197953516
Don’t Play Shitcoin Gambling Games

quote:
This one goes out to the precoiners and newcoiners who think “it’s too expensive to buy a whole bitcoin so I’ll buy this shitcoin instead”.
This is a very ill-thought-out strategy.
In your mind you think it's easy to make money coming off a low base, right? It takes less as a percentage to move up, and I might get lucky! Wrong. Once you really peer deep into this, you see bitcoin as the future monetary unit of the world.

If you accept that vision, holding even a tiny piece of a bitcoin will be worth so much more than holding shitcoins. Zoom out and think about the longer term here. Shitcoins may well go up in the immediate future in terms of fiat, but they will lose value compared to bitcoin in the long run. Longtime bitcoiners value their net worth in bitcoin. They’re not as interested in fiat-denominated gains as they are in bitcoin gains. Fiat dollar values are just what we use to communicate purchasing power to normies.
_O_
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 21:10:01 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197953661
4045
onlogisch
pi_197954004
quote:
Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_197954127
Nieuwkomers willen snel geld verdienen en geven niets om de lange termijn.

Stop $1000 in BTC. Je zult het binnen enkele maanden hoogstens verdubbelen naar $2000.

Stop $1000 in een random shitcoin die nog niet heeft gevlogen. Je zult het 20X'en en je eindigt met $20.000 waarmee je tijdens het dieptepunt van de aankomende bearmarkt een halve Bitcoin van kunt kopen. Dan ben je nog beter af in de toekomst dan met je 0,02 BTC als je er nu $1000 in stopt.

Dit is de slechtste tijd om Bitcoin-maximalisme te preken aan nieuwkomers tenzij je denkt dat BTC $1 miljoen waard is over enkele maanden.

Deze bullmarkt zal sneller voorbij zijn dan velen denken. Shitcoins zullen grote hoogtes bereiken, maar dit houden ze een paar dagen vast en dan gaan ze weer naar beneden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197954209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.
Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.

In tijden van deflatie houden mensen hun fiat al op de knip. Waarom zouden mensen überhaupt al met btc betalen gezien de koersstijgingen? Sowieso de stappen fiat -> btc -> consumeren slaat al nergens op.

Tegen de tijd dat de betaling bevestigd is is je koffie al koud ook trouwens (lol).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 21:30:34 ]
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:30:06 #33
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197954229
Van die figuren die komen zeuren over het milieu mbt Bitcoins :')

Weet je wat pas milieuvervuiling is. Oerwouden kappen en katoenplantages voor geprint geld. Flink wat zilver of andere metalen delven voor wat muntjes die waardeloos zijn (wat kan je met 1/2centen?) Allemaal energie voor niets verspild.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197954331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.

In tijden van deflatie houden mensen hun fiat al op de knip. Waarom zouden mensen überhaupt al met btc betalen gezien de koersstijgingen? Sowieso de stappen fiat -> btc -> consumeren slaat al nergens op.

Tegen de tijd dat de betaling bevestigd is is je koffie al koud ook trouwens (lol).
Ik denk ook wel dat in deze tijden waarin mensen hun geld niet aan vakanties en winkelen uit kunnen geven mensen het dan eerder maar gaan beleggen in bitcoins. Ik ben helemaal niet tegen crypto- of altcoins, ik denk zelfs dat dat de toekomst is. Maar voor de bitcoin zijn er gewoon allang betere alternatieven.
pi_197954392
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die komen zeuren over het milieu mbt Bitcoins :')

Weet je wat pas milieuvervuiling is. Oerwouden kappen en katoenplantages voor geprint geld. Flink wat zilver of andere metalen delven voor wat muntjes die waardeloos zijn (wat kan je met 1/2centen?) Allemaal energie voor niets verspild.
Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:40:14 #36
157922 fathank
pi_197954532
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dimitri.gif
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:49:19 #37
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197954744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.

Tja een containerschip stoot net zoveel uit als 100.000 auto's. Met alle smerige ruwe olie en honderden containers die jaarlijks overboord slaan, dat ook maar verbieden?

Het delven naar goud of cobalt waarbij hele rivieren vergiftigd worden voor mens en dier, ook alle electrische autos en telefoons dan maar verbieden?

Zo valt er op alles wel wat te zeggen.

Bitcoin is een extreem goed beveiligd netwerk, dat is ook wat waard.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 22:07:17 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197955105
Oei. User @aTypisch heeft een hoop om op te reageren nu er aan zijn Bitcoinhuisje getornd wordt.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 22:46:47 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197955898
4045
onlogisch
pi_197956003
quote:
Meld!

De alts groeien momenteel sneller dan bitcoin in m'n portfoliio.
Bitcoin was >50% tot begin deze week maar er komt wss wel weer een inhaalslag.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 11-02-2021 23:10:54 ]
pi_197956764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:49 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Tja een containerschip stoot net zoveel uit als 100.000 auto's. Met alle smerige ruwe olie en honderden containers die jaarlijks overboord slaan, dat ook maar verbieden?

Het delven naar goud of cobalt waarbij hele rivieren vergiftigd worden voor mens en dier, ook alle electrische autos en telefoons dan maar verbieden?

Zo valt er op alles wel wat te zeggen.

Bitcoin is een extreem goed beveiligd netwerk, dat is ook wat waard.
als je hier op het forum een gaming rig van 3k koopt en daar heel de dag op zit te fokken ben je een baas

gebruik je die hardware om bitcoin te minen denk je niet aan het MiLiEu

genot
pi_197956765
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Oei. User @:aTypisch heeft een hoop om op te reageren nu er aan zijn Bitcoinhuisje getornd wordt.
nee joh
pi_197956796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

_O-

het schijnt dat de machine elves stiekem onszelf zijn in de vierde dimensie en wij slechts een projectie van hun zijn in de 3d werkelijkheid

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 23:32:06 ]
pi_197956834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Meld!

De alts groeien momenteel sneller dan bitcoin in m'n portfoliio.
Bitcoin was >50% tot begin deze week maar er komt wss wel weer een inhaalslag.

[ afbeelding ]
oef, pittig

hopelijk schakel je op tijd weer om naar een grote percentage bitcoin :)
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 23:33:56 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197956840
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O-

het schijnt dat de machine elves stiekem onszelf zijn in de vierde dimensie en wij slechts een projectie van hun zijn in de 3d werkelijkheid
*opgeslagen in een databaseje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 23:34:16 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197956844
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oef, pittig

Geen Vechain, spijtig :{
4045
onlogisch
pi_197956845
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat in deze tijden waarin mensen hun geld niet aan vakanties en winkelen uit kunnen geven mensen het dan eerder maar gaan beleggen in bitcoins. Ik ben helemaal niet tegen crypto- of altcoins, ik denk zelfs dat dat de toekomst is. Maar voor de bitcoin zijn er gewoon allang betere alternatieven.
dan gebruik je die toch?
pi_197956852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*opgeslagen in een databaseje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google it :)
pi_197956857
quote:

[..]

dan gebruik je het niet
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 23:35:43 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197956861
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

google it :)
Done.
4045
onlogisch
pi_197956872
quote:
80s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Done.
ik klikt niet op scamsites

scam!!
pi_197956930
twitter

(lol)
pi_197957000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen Vechain, spijtig :{
Nee, liever niets waar de Chinese overheid de stekker uit kan trekken.
Evengoed wel een mooi project, wel overwogen.
pi_197957061
twitter

_O_
pi_197957063
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oef, pittig

Het zijn de altcoins die besloten hebben om het grootste percentage over te nemen in m'n portfolio.
Het is aan bitcoin om dat recht te trekken.

Ze vechten het zelf maar uit.
pi_197957139

Hmm?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 00:00:14 ]
pi_197957143
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het zijn de altcoins die besloten hebben om het grootste percentage over te nemen in m'n portfolio.
Het is aan bitcoin om dat recht te trekken.

Ze vechten het zelf maar uit.
fair enough

waar bewaar je die coins? aangezien je net zegt bij VeChain weg te blijven wegens Chinese overheid invloeden :+
pi_197957148
quote:
gaaf!!
pi_197957253
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]

fair enough

waar bewaar je die coins? aangezien je net zegt bij VeChain weg te blijven wegens Chinese overheid invloeden :+
Papier.

Kan niet met zekerheid stellen dat het niet uit China komt.
pi_197957270
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

(lol)
Wat een loze woorden. Een hub voor wat precies? De internetkabel tussen Amerika en Europa komt daar al aan land dus alles wat je nodig hebt is er.
What Would Goku Do
pi_197957351
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:08 schreef viagraap het volgende:

[..]

Wat een loze woorden. Een hub voor wat precies? De internetkabel tussen Amerika en Europa komt daar al aan land dus alles wat je nodig hebt is er.
misschien kan hij beginnen met opzeggen van de bitlicense daar, die is echt bijzonder streng en zorgt niet voor een klimaat waren bitcoin bedrijven graag in zitten :+
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 00:20:48 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197957429
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

gaaf!!
Jaaaaaa

Een Big Mac in de database _O_

@fathank
@Wereldgozer
4045
onlogisch
pi_197957579
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jaaaaaa

Een Big Mac in de database _O_

@:fathank
@:wereldgozer
ongelofelijk wat een innovatie daaro

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  vrijdag 12 februari 2021 @ 05:21:58 #65
157922 fathank
pi_197958765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, liever niets waar de Chinese overheid de stekker uit kan trekken.
Evengoed wel een mooi project, wel overwogen.
Vechain is Singapore-based en de Authority Nodes wereldwijd verspreid.

De Chinese overheid heeft vrij weinig in te brengen.

[ Bericht 8% gewijzigd door fathank op 12-02-2021 05:38:49 ]
pi_197958857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De AOL/Yahoo onder de crypto's. Leuk als gateway, om bekend te worden met crypto. Mensen die net beginnen, en buiten crypto denken op dit moment nog vaak crypto = btc. 4 jaar dacht ik ook nog "dit is de toekomst". :')

Totdat je er echt gebruik van maakt en er meer over weet.
pi_197959216
Het kan hard gaan in ~8 uurtjes in crypto:

Gisteravond:

Vanochtend:

Tevens 1 rebrand (MFT naar Hifi)
pi_197959405
quote:
[ twitter ]

(lol)
Die weet niet eens hoe je t schrijft, bitcoin
pi_197959408
Database muntje knalt lekker
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 08:38:50 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197959578
4045
onlogisch
pi_197960498
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Miners gebruiken het liefst zoveel mogelijk hernieuwbare energie en zijn grotendeels te vinden op plekken met een energieoverschot. Bijv. in Sichuan tijdens regenseizoen. Of in Oekraïne met overtollige kernernergie. Of in Rusland (hydrocentrale/kernenergie of door het verbranden van bijproducten van olieboren). Ze moeten ook wel, anders is minen niet rendabel. Miners moeten zo efficiënt mogelijk werken en zullen inefficiënte miners de markt uit werken.

Bovendien zorgt de investeringen van energie voor de veiligheid van het netwerk. En om mijn vermogen te beschermen tegen o.a. geldprinterij mag er best wat geïnvesteerd worden.
:O
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197960520
quote:
[ twitter ]

(lol)
twitter

En deze baas dan?
pi_197960732
Het houdt echt niet op vandaag, Zero Exchange kondigt Tridex aan en direct 40% erbij :)
pi_197961254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het houdt echt niet op vandaag, Zero Exchange kondigt Tridex aan en direct 40% erbij :)
ik heb net 3 keer op rood gegokt en gewonnen
pi_197961957
-nvm-

[ Bericht 26% gewijzigd door TheFreshPrince op 12-02-2021 11:47:51 ]
pi_197962007
Stijging genot *O*

vrijdag 12 februari 2021 @ 11:48:00 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197962331
Ik heb laatst voor de lol een inieminieminieminie beetje BTC gekocht. Gewoon, zodat ik ook BTC heb :P. Maar het heeft mijn interesse in crypto wel aangewakkerd en ik lees hier graag mee. Dus ik wil jullie vooral bedanken voor de informatie zover! *gaat terug in lurkstand*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197962454
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stijging genot *O*

[ afbeelding ]
Wel een fijne lay-out. Welk platform is dit?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197962473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef Hineni het volgende:

[..]

Wel een fijne lay-out. Welk platform is dit?
Coingecko

Portfolio op site en in app zijn gekoppeld.
pi_197962476
Dit weekend maar eens instappen, heb nog een potje liggen en verwacht eigenlijk wel binnen 2 maanden 100K, eind van jaar miljoen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197962576
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Dit weekend maar eens instappen, heb nog een potje liggen en verwacht eigenlijk wel binnen 2 maanden 100K, eind van jaar miljoen :)
Ik help het je hopen, maar dat vind ik wel heel optimistisch. Ik hou rekening met een ATH range dit jaar tussen $80k en $250k.
pi_197962596
Ik krijg zwakke handjes.
pi_197962607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar dat vind ik wel heel optimistisch. Ik hou rekening met een ATH range dit jaar tussen $80k en $250k.
Het is voor mij een lange termijn keuze, dus een daling voorlopig zou ik niet zo mee zitten, sterker nog zou ik alleen maar fijn vinden om bij te kopen :)
pi_197962610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stijging genot *O*

[ afbeelding ]
Grappig, die VNLA heb ik ook. Ik vond het al heel wat om daar een paar ETH in te stoppen maar dat pakt in ieder geval voor vandaag goed uit.
pi_197962621
Overigens voor wie VNLA wil kopen en foutmeldingen krijgt op Uniswap: vul eens een geheel aantal VNLA in.
pi_197962629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:05 schreef recursief het volgende:

[..]

Grappig, die VNLA heb ik ook. Ik vond het al heel wat om daar een paar ETH in te stoppen maar dat pakt in ieder geval voor vandaag goed uit.
Hehe, ja, zijn ook maar heel weinig coins in circulatie (700.000 ongveer) en de samenwerking met Matic (Polygon) is natuurlijk wel echt goed nieuws want dat betekent low fees.

Ik heb er ruim 20.000 gekocht begin deze week, dus wel tevreden.
pi_197962644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hehe, ja, zijn ook maar heel weinig coins in circulatie en de samenwerking met Matic (Polygon) is natuurlijk wel echt goed nieuws want dat betekent low fees.

Ik heb er ruim 20.000 gekocht begin deze week, dus wel tevreden.
Ook en ze burnen er vrolijk op los. 20.000 is wel lekker :) Dat is 2% van de totale supply.
pi_197962661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef recursief het volgende:

[..]

Ook en ze burnen er vrolijk op los.
Klopt, het doel is uiteindelijk 100.000 VNLA overhouden, dan heb ik 1/5e van het totaal :+
pi_197962663
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef recursief het volgende:

[..]

Ook en ze burnen er vrolijk op los. 20.000 is wel lekker :) Dat is 2% van de totale supply.
Klopt, 2,8% van circulating supply ongeveer.

Weet nog niet wat ze waard kunnen worden, voorlopig is de marketcap nog laag en hou ik ze wel even.
pi_197962692
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb laatst voor de lol een inieminieminieminie beetje BTC gekocht. Gewoon, zodat ik ook BTC heb :P. Maar het heeft mijn interesse in crypto wel aangewakkerd en ik lees hier graag mee. Dus ik wil jullie vooral bedanken voor de informatie zover! *gaat terug in lurkstand*
Welkom. _O_

Bitcoin is wat anders dan crypto tho, pas op voor scams :)
pi_197962709
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Welkom. _O_

Wat?
pi_197962719
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat?
Bitcoin is een crypto, Niet elke crypto is bitcoin.

Dat bedoeld die denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197962724
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat?
je hebt bitcoin en dan een andere categorie

vechain en ethereum kan je bijvoorbeeld prima in een groep zetten, het is immers nagenoeg hetzelfde
pi_197962738
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

vechain en ethereum kan je bijvoorbeeld prima in een groep zetten, het is immers nagenoeg hetzelfde
Je hoeft mij niet te vertellen wat een cryptocoin is :)
Ging om er om dat jij zegt dat Bitcoin geen crypto is ;)
pi_197962751
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Welkom. _O_

Tering. :')
pi_197962758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te vertellen wat een cryptocoin is :)
Ging om er om dat jij zegt dat Bitcoin geen crypto is ;)
oke
pi_197962779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, het doel is uiteindelijk 100.000 VNLA overhouden, dan heb ik 1/5e van het totaal :+
Kijk maar uit dat je de liquidity op Uniswap daar niet mee om zeep helpt, want dan schiet je als whale vooral jezelf in de voet. Ik zie zo snel geen grote exchanges deze token listen.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:19:36 #98
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197962799
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Zo, lekker welkom met meteen dit geneuzel in de marge. Ik weet dat bitcoin de origin story is en de rest alts. Toch bedankt.
pi_197962807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:17 schreef recursief het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat je de liquidity op Uniswap daar niet mee om zeep helpt, want dan schiet je als whale vooral jezelf in de voet. Ik zie zo snel geen grote exchanges deze token listen.
Met 2,8% van het totaal valt dat nog wel te overzien ;)
En ze burnen ook weer niet zo snel dat ik over een maand al in de problemen kom.
Slippage was niet extreem hoog ook trouwens, dus blijkbaar wel liquiditeit.
pi_197962828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Met 2,8% van het totaal valt dat nog wel te overzien ;)
Slippage was niet extreem hoog.
Ik bedoel meer wanneer je in de situatie zit dat je 20% van de tokens hebt. Wie moet dan voor liquiditeit gaan zorgen?
pi_197962841
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:21 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik bedoel meer wanneer je in de situatie zit dat je 20% van de tokens hebt. Wie moet dan voor liquiditeit gaan zorgen?
Dan heb ik allang verkocht ;)
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:21:51 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197962843
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:21 schreef recursief het volgende:

[..]

De sellpressure zit dan iig wel snor :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_197962847
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zo, lekker welkom met meteen dit geneuzel in de marge. Ik weet dat bitcoin de origin story is en de rest alts. Toch bedankt.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:23:40 #104
157922 fathank
pi_197962875
quote:

[..]

Hulde.

Zelfs de nieuwkomers vinden atypisch een debiel. Je verwacht het niet :D
pi_197962887
quote:

[..]

Nou bitcoin is de eerste echte crypto op een blockchain, het concept bestond al langer ;)

Sterker nog, het is in Nederland uitgevonden :)

pi_197962913
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Hulde.

Zelfs de nieuwkomers vinden atypisch een debiel. Je verwacht het niet :D
Nou ja, als je iemand welkom heet, en in de eerste zin al een opmerking maakt over door te zeggen dat meeste elementaire cryptocurrency geen crypto is, tjah dat is bijzonder ja ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 februari 2021 @ 12:31:12 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197962998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ja, als je iemand welkom heet, en in de eerste zin al een opmerking maakt over door te zeggen dat meeste elementaire cryptocurrency geen crypto is, tjah dat is bijzonder ja ;)
Dino :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197963073
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou bitcoin is de eerste echte crypto op een blockchain, het concept bestond al langer ;)

Sterker nog, het is in Nederland uitgevonden :)

[ afbeelding ]
Cool. Uit welk boek/blad komt dit? Ik wist niet dat Digicash zijn geboorte in NL had. Woonde Chaum toen in NL?

Hieronder een mooi plaatje over de prehistorie van Bitcoin uit de hoek van de cypherpunks. Bitgold was eigenlijk de echte voorloper van Bitcoin en was het ware al PoW.

[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 12-02-2021 12:44:38 ]
pi_197963133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Cool. Uit welk boek/blad komt dit? Ik wist niet dat Digicash zijn geboorte in NL had. Woonde Chaum toen in NL?

Hieronder een mooi plaatste over de prehistorie van Bitcoin uit de hoek van de cypherpunks. Bitgold was eigenlijk de echte voorloper van Bitcoin en was het ware al PoW.
[ afbeelding ]
Ik vond hem in een Tweet bij Rijkswaterstaat, Chaum heeft in Amsterdam gewerkt, en daar is ook het experiment uit voortgekomen, hij heeft er destijds ook 1 en ander over vertelt in de cryptocast op BNR.
pi_197963137
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dino :W
Wut? Wie ik?
pi_197963232
pi_197963245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

cryptocurrency =/= crypto
crypto =/= bitcoin

crypto is een affinity scam voor alts om mee te liften op het succes en het verhaal van bitcoin, coinmarketcap heeft dat geperfectioneerd door te doen alsof alles in hun lijstje even relevant is :+

je hebt bitcoin en die andere categorie, crypto

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 12:52:52 ]
pi_197963279
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

crypto =/= bitcoin

crypto is een affinity scam voor alts om mee te liften op het succes en het verhaal van bitcoin

Ik weet niet hoe lang je al mee loopt, maar ik heb dit begrip nog nooit horen gebruiken, dit noem je doorgaans gewoon shitcoins.
pi_197963291
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang je al mee loopt, maar ik heb dit begrip nog nooit horen gebruiken, dit noem je doorgaans gewoon shitcoins.
als ik shitcoins zeg dan worden mensen verdrietig en krijg ik weer een ban :{

daarom alts/crypto :)
pi_197963324
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

crypto =/= bitcoin

crypto is een affinity scam voor alts om mee te liften op het succes en het verhaal van bitcoin, coinmarketcap heeft dat geperfectioneerd door te doen alsof alles in hun lijstje even relevant is :+

Je doet ook niet meer dan BTC shillen. :7

Ik heb nog een tip om veel dikkere winsten te maken, een echt BTC killer.

SPOILER
pi_197963326
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Altcoins is inderdaad de generieke term waar shitcoins onder kunnen vallen.
pi_197963331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Je doet ook niet meer dan BTC shillen. :7

Ik heb nog tip om veel dikere winsten te maken, een echt BTC killer.

SPOILER
:? van mij hoef je bitcoin niet te kopen hoor
pi_197963341
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:53 schreef aTypisch het volgende:

[..]

bitcoin = shitcoin!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:57:37 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197963347
Wat ik trouwens wel lastig/jammer vind: er is momenteel geen potje om goed in te stappen. Dus voor nu gooi ik er wat tientjeswerk in, wat natuurlijk geen zoden aan de dijk zet maar iets is beter dan niets. Wat is het favo platform hier dat mensen gebruiken? Ik ben ingestapt via Blox wat voor nu prima lijkt, maar wel een 1% fee heeft die me aan de hoge kant lijkt te zijn.
pi_197963355
pi_197963371
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik vind dit zo'n leuke rubriek
ik kan geen genoeg krijgen van boze boomers
pi_197963380
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Wat ik trouwens wel lastig/jammer vind: er is momenteel geen potje om goed in te stappen. Dus voor nu gooi ik er wat tientjeswerk in, wat natuurlijk geen zoden aan de dijk zet maar iets is beter dan niets. Wat is het favo platform hier dat mensen gebruiken? Ik ben ingestapt via Blox wat voor nu prima lijkt, maar wel een 1% fee heeft die me aan de hoge kant lijkt te zijn.
Blox is gevaarlijk, je kunt daar namelijk nooit je bitcoin af halen. Bitonic kan ik aanraden, of op zijn minst een beurs als Bitvavo waar je wel gewoon je geld op kunt nemen.

En tientjeswerk is the way to go, gewoon lekker langzaam sparen/inleggen. Dan kun je ook beter tegen de volatiliteit.

time in the market beats timing the market enzo
pi_197963385
Shitcoin zou ik alles onder scharen waar:

-Misbruik is gemaakt van pre-mining
-Geen sprake is van een neutrale-decentrale ledger
-Protocol zich niet bewezen heeft in bruikbaarheid of veiligheid
-Stable coins waarbij geen betrouwbare audit plaatsvind.
pi_197963406
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef raptorix het volgende:
Shitcoin zou ik alles onder scharen waar:

-Misbruik is gemaakt van pre-mining
-Geen sprake is van een neutrale-decentrale ledger
-Protocol zich niet bewezen heeft in bruikbaarheid of veiligheid
-Stable coins waarbij geen betrouwbare audit plaatsvind.
pas maar op met deze heftige meningen hier

coins als vechain zijn hier erg populair en die scoren niet best in dit lijstje! :)
pi_197963414
quote:
Ik vergroot elke week mijn stack bitcoin door te kopen. De ene keer is dat 150 euro, de andere keer 50. Je hoeft geen grote bedragen te investeren. Als je dit over een langere periode doet kun je daar aardig wat mee sparen. Je kan dit handmatig doen (met Bitonic.nl bijv.) en over maken naar je eigen wallet, maar je hebt er ook tools als Relai voor.

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door dimmak op 12-02-2021 13:11:06 ]
pi_197963426
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:01 schreef aTypisch het volgende:

[..]

pas maar op met deze heftige meningen hier

coins als vechain zijn hier erg populair en die scoren niet best in dit lijstje! :)
Je kunt prima handelen in shitcoins, als speculatief middel is er zelfs niet op tegen, sterker nog het merendeel van de normale aandelenhandel kun je op de zelfde manier waarderen :)
pi_197963436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

ik kan geen genoeg krijgen van boze boomers
laat maar komen
die generatie heeft genoeg verneukt met hun gratis geld :)
pi_197963452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je kunt prima handelen in shitcoins, als speculatief middel is er zelfs niet op tegen, sterker nog het merendeel van de normale aandelenhandel kun je op de zelfde manier waarderen :)
ja, maar ik heb het over gelovigen die denken dat vechain de concurrentie aangaat met AWS en een toekomstplan is om tot 2025-2030 vast te houden

meedoen in het shitcoin casino is niks mis mee

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 13:05:23 ]
pi_197963476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:01 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik vergroot elke week mijn stack bitcoin door te kopen. De ene keer is dat 100 euro, de andere keer 50. Je hoeft geen grote bedragen te investeren. Als je dit over een langere periode doet kun je daar aardig wat mee sparen. Je kan dit handmatig doen en over maken naar je eigen wallet, maar je hebt er ook tools als Relai voor.
Ik vind de methode die Herbert Blankestijn in de cryptocast doet ook erg grappig met zijn Micro Cash strategie.
pi_197963493
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja, maar ik heb het over gelovigen die denken dat vechain de concurrentie aangaat met AWS en een toekomstplan is om tot 2025-2030 vast te houden

meedoen in het shitcoin casino is niks mis mee
AWS als in Amazon Web Services?
pi_197963502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

AWS als in Amazon Web Services?
jup

ik verzin het niet
pi_197963544
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik vind de methode die Herbert Blankestijn in de cryptocast doet ook erg grappig met zijn Micro Cash strategie.
Als Herbert in 2015 een goed onderbouwd verhaal had gegeven was ik nu miljonair geweest. Was destijds niet te volgen op BNR.
pi_197963547
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jup

ik verzin het niet
Wat hebben die nou te maken met Cryptocurrencies te maken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 februari 2021 @ 13:10:19 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197963555
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wut? Wie ik?
Jij bent de enige dino.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197963566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat hebben die nou te maken met Cryptocurrencies te maken.
geen idee

de hele wereld gaat op vechain draaien zonder dat we het door hebben!
pi_197963568
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Als Herbert in 2015 een goed onderbouwd verhaal had gegeven was ik nu miljonair geweest. Was destijds niet te volgen op BNR.
Jammer, ik vind Herbert wel fijn, luister ook Space cowboys, word eerder een beetje gek van Madelon, die roept echt maar wat met haar lineaaltjes tactiek.
pi_197963569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij bent de enige dino.
Kan er niet wat strenger worden opgetreden tegen al die onzin posts hier?
pi_197963577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij bent de enige dino.
Ik ben oud, maar geen dino!
pi_197963610
"Please don't spend your bitcoin on an Uber. This is just some slick bullshit to separate you from your bitcoin. Let Uber convert their balance sheet like the other big kids. I'll pay for an uber in Doge or better yet....fiat. You want my BITCOIN? Fuck you."

_O-
pi_197963618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Kan er niet wat strenger worden opgetreden tegen al die onzin posts hier?
of je stelt je wat minder aan
  FOK!fotograaf vrijdag 12 februari 2021 @ 13:14:47 #143
364681 over_hedge
pi_197963630
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

of je stelt je wat minder aan
Nouja begint best irritant te worden dan over en weer gezeik tussen een aantal users
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197963661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nouja begint best irritant te worden dan over en weer gezeik tussen een aantal users
iemand maakt een inside joke (? ofzo) naar een ander
scroll er langs en ga door met je leven zou ik zeggen
pi_197963666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jammer, ik vind Herbert wel fijn, luister ook Space cowboys, word eerder een beetje gek van Madelon, die roept echt maar wat met haar lineaaltjes tactiek.
TA guru's :')

En een tweetje van Elon doet +15% (lol)
pi_197963670
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Jed1Gam het volgende:
"Please don't spend your bitcoin on an Uber. This is just some slick bullshit to separate you from your bitcoin. Let Uber convert their balance sheet like the other big kids. I'll pay for an uber in Doge or better yet....fiat. You want my BITCOIN? Fuck you."

_O-
deze persoon heeft er verstand van
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:18:10 #147
157922 fathank
pi_197963676
quote:
Bitvavo is wel een fijne
pi_197963704
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

deze persoon heeft er verstand van
bitcoin hoarders
pi_197963720
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

TA guru's :')

En een tweetje van Elon doet +15% (lol)
die verkoopt lekker haar cursusjes
pi_197963747
De ene shitcoin maxi krijgt een strakke plasser dat je soon™ je koffie met btc kan betalen!!!111!111

De ander propageert dat iemand die niet voor zijn uberritje met btc wil betalen verstandig is.

Heerlijk dit.

SaToShI's ViSiOn.
pi_197963786
BTC als betaalmiddel is een achterhaalt idee en onzin.
pi_197963792
En een derde denkt dat blockchain de oplossing is voor supply chain management :D
pi_197963819
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef Scorpie het volgende:
En een derde denkt dat blockchain de oplossing is voor supply chain management :D
Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.
pi_197963844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdam _O_

All in
pi_197963846
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
De ene shitcoin maxi krijgt een strakke plasser dat je soon™ je koffie met btc kan betalen!!!111!111

De ander propageert dat iemand die niet voor zijn uberritje met btc wil betalen verstandig is.

Heerlijk dit.

SaToShI's ViSiOn.
:') Soms weet ik niet of je nou zo dom bent of dat je gewoon trollt. Het maakt niet uit wat jij met je bitcoin doet, want het is van jou. Wil je ermee betalen? Prima. Wil je sparen? Prima. Wil je ze in je reet drukken? Prima. Money of the people. Het protocol is vrij om te gebruiken. Ik snap dat het lastig is om te begrijpen voor sommige mensen, maar zo moeilijk is het niet.
pi_197963864
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Public blockchain voor supply chain gevoed met muntjes gehold door Jan uit Amsterdam _O_

All in
Decentralised Ledgers zijn niet geheel nieuw natuurlijk :)
pi_197963902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.

Wel mooie oplossing voor een niet bestaand probleem.
pi_197963926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja beetje vreemd dat Uber er over nadenkt om het te accepteren als betaalmiddel. In de praktijk zal het gelijk in cash worden omgezet, dus de dagwaarde van btc maakt weinig uit.

Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed is :D
pi_197963976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Al afgezien dat het traag en duur is, hoe werkt dat dan, moet je in de Taxi blijven zitten tot je transactie confirmed is :D
https://lightning.network/, maar dat is nog niet klaar en wijdverspreid

werkt wel al :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 13:36:02 ]
pi_197963985
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

mijn vriendin kan uber niet gebruiken zonder creditcard

dat is best een probleem die je hiermee op kunt lossen :)

je denkt teveel vanuit je eigen wereldje

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 13:36:35 ]
pi_197964001
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Betalen met layer 2 oplossing Lightning is vrijwel instant. Zou het echter als multinational nog nog niet inzetten voor micropayments. Voor het grote publiek is het nog niet erg gebruiksvriendelijk, al komen er steeds meer oplossing als Muun wallet waar je 1 balans hebt voor on- en offchain. Mijn persoonlijke ervaring is dat het steeds beter werkt.
pi_197964038
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

https://lightning.network/, maar dat is nog niet klaar en wijdverspreid

werkt wel al :)
Ja ik weet hoe lightning werkt, maar het zijn geen echte BC betalingen, dan kun je net zo goed via een cryptobeurs betalen met geloten beurzen.
pi_197964063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Betalen met layer 2 oplossing Lightning is vrijwel instant. Zou het echter als multinational nog nog niet inzetten voor micropayments. Voor het grote publiek is het nog niet erg gebruiksvriendelijk, al komen er steeds meer oplossing als Muun wallet waar je 1 balans hebt voor on- en offchain. Mijn persoonlijke ervaring is dat het steeds beter werkt.
Ik vind dit meer hacks omdat Amerikanen geen fatsoenlijk betaal/bank systeem hebben ;)
pi_197964103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja ik weet hoe lightning werkt, maar het zijn geen echte BC betalingen, dan kun je net zo goed via een cryptobeurs betalen met geloten beurzen.
als jij een betere oplossing ziet en wil gebruiken is dat toch ook goed?

als je iets niet wil/kan gebruiken dan ga je voor wat anders
pi_197964106
quote:
Wie gaat er nou met btc betalen, als deze enkel stijgt.
Numbers go up. _O_

Lightning network heeft tot nu toe ook niet echt de oplossing gebracht wat men voor ogen had.
pi_197964128
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:41 schreef aTypisch het volgende:

[..]

als jij een betere oplossing ziet en wil gebruiken is dat toch ook goed?

als je iets niet wil/kan gebruiken dan ga je voor wat anders
Al laten ze je met pepernoten betalen, maar laten we niet doen of Uber nu iets bijzonders doet.
Overigens leuk allemaaal, maar binnenkort steekt men er waarschijnlijk toch een stokje voor.
pi_197964130
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

mijn vriendin kan uber niet gebruiken zonder creditcard

dat is best een probleem die je hiermee op kunt lossen :)

je denkt teveel vanuit je eigen wereldje

Haha mijn wereldje, zegt diegene met enkel dollartekens in zijn bitcoin-ogen.
pi_197964353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sinds dat de Kale B ermee is gestopt luister ik niet meer naar de Cryptocast.
pi_197964734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:43 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Haha mijn wereldje, zegt diegene met enkel dollartekens in zijn bitcoin-ogen.
:? je stelt iets wat niet klopt dus dat haal ik aan
wat heeft dat met mij te maken?
pi_197964836
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:? je stelt iets wat niet klopt dus dat haal ik aan
wat heeft dat met mij te maken?
Je kan je vriendin ook een prepaid creditcard geven, is je probleem ook opgelost.

Je gaat toch geen taxirit betalen met digitaal goud.
pi_197964891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Je kan je vriendin ook een prepaid creditcard geven, is je probleem ook opgelost.

Je gaat toch geen taxirit betalen met digitaal goud.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

:') Soms weet ik niet of je nou zo dom bent of dat je gewoon trollt.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 februari 2021 @ 14:29:46 #172
364681 over_hedge
pi_197964929
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[..]

pi_197964948
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]

????????????????????????????????????????????????????
pi_197965005
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[..]

Schiet gewoon dwars door de gaten van je shill argumentatie. :7

Ik heb verder niks tegen BTC, heb zelf ook nog wat ervan, maar als speculatieve asset en hedge tegenover de USD, meer is het niet.

En die aankondigen dat bedrijven BTC accepteerden kennen we uit de 2017 bullmarkt ook, bleek 2 jaar later dat er nauwelijks iemand van gebruik maakte.
pi_197965083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:33 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Schiet gewoon dwars door de gaten van je shill argumentatie. :7

Ik heb verder niks tegen BTC, heb zelf ook nog wat ervan, maar als speculatieve asset en hedge tegenover de USD, meer is het niet.

En die aankondigen dat bedrijven BTC accepteerden kennen we uit de 2017 bullmarkt ook, bleek 2 jaar later dat er nauwelijks iemand van gebruik maakte.
ze kondigen het niet aan, ze geven aan dat het een optie is als er vraag naar is

vervolgens kom jij met ''een oplossing voor een probleem die er niet is'', terwijl veel mensen geen toegang hebben tot betaaloplossingen die Uber accepteert

dan is daar toch wat te winnen voor zo'n bedrijf? :D
pi_197965142
Sowieso Uber :') :')
pi_197965191
twitter

dan is dit leuker nieuws
  vrijdag 12 februari 2021 @ 15:37:34 #178
157922 fathank
pi_197966505
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

dan is dit leuker nieuws
Goeie wel.

Die kunnen wel een dosis mensenrechten gebruiken.
pi_197966602
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

dan is dit leuker nieuws
Het vertrouwen in de USD neemt in rap tempo af. Ik ben benieuwd wanneer de VS crypto gaat verbieden om hun USD shitcoin te redden. Yellen had niet geheel toevallig al van de week uitgesproken dat crypto vooral voor illegale doeleinden wordt gebruikt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 februari 2021 @ 15:42:43 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197966604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Iets zoals Ethereum kan wat bieden, maar puur en alleen een blockchain zie ik niets in. Er moet wat bij zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197967245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik vind dit meer hacks omdat Amerikanen geen fatsoenlijk betaal/bank systeem hebben ;)
Eens, tegenover ons betaalnetwerk zitten er nu weinig voordelen behalve dat je niet eerst je bitcoin om hoeft te zetten naar euro's als je ermee wil betalen. En daar zit ook meteen het grote pluspunt voor de toekomst, ik hoef dan niet mijn kostelijke bitcoin om te zetten naar euro's als ik wat wil kopen. :)

Ik zie overigens vooral een groot voordeel voor retailers om betalingen in bitcoin te accepteren en minder voor consumenten. Geen bank of betalingsverwerker die bepaald of jij wel geld mag ontvangen voor het product wat je verkoopt, geen kosten van banken/betalingsverwerkers, geen negatieve rentes voor de cash die je opslaat bij een bank, geen inflatie van je geld. Al het geld wat je ontvangt is ook daadwerkelijk van jezelf.
pi_197967313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197967585
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.
Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.

Mensen stappen op dit moment in BTC met het idee maximaal rijk te worden, als dat trucje niet meer opgaat moeten we nog maar eens zien waar het allemaal heen gaat. Het ideaal "decentraal, geld voor de mensen", is leuk voor een wandtegel, maar dat is niet waarom er nu een hype is.
pi_197967770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.

Mensen stappen op dit moment in BTC met het idee maximaal rijk te worden, als dat trucje niet meer opgaat moeten we nog maar eens zien waar het allemaal heen gaat. Het ideaal "decentraal, geld voor de mensen", is leuk voor een wandtegel, maar dat is niet waarom er nu een hype is.
Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaars :P )
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197967888
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaars :P )
Ik vind deze quote wel toepasselijk voor BTC op dit moment.

Bij 1:24 :7
pi_197968970
@TheFreshPrince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
https://enreach.io/
pi_197969127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
Nee, ik niet ;)
Zit al in zoveel coins nu en die doen het al prima.
pi_197969155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
When RFI moon sir?
pi_197969245
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:15 schreef Gehrman het volgende:

[..]

When RFI moon sir?
mooning as we speak.
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 18:31:35 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197969399

Waar eindigt dit boys?
4045
onlogisch
pi_197969946
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Waar eindigt dit boys?

Waar eindigt dit boys
pi_197970584
quote:
[ afbeelding ]

Waar eindigt dit boys?
in tranen.
pi_197972184
Xrp gaat ook lekker boys. Dat wordt vuurwerk als de SEC straks moet inbinden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197972272
Gefeliciteerd aan de Vet hodlers, eindelijk de 100 sats gepasseerd. :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_197972315
quote:
[ afbeelding ]

Waar eindigt dit boys?
Als je die piek vergelijkt met de piek in 2018, dan lijkt de bullrun ook bijna op de piek zijn.

Maar wat mij betreft gaan we gewoon nog het hele jaar door 8-)
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:55:35 #197
157922 fathank
pi_197973436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Ronald het volgende:
Gefeliciteerd aan de Vet hodlers, eindelijk de 100 sats gepasseerd. :)
Thanks broer

Dit gaat een Rippletje worden
pi_197973500
Allemaal koning in een bullmarkt _O_
pi_197974772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Allemaal koning in een bullmarkt _O_
Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30% 8-)
٩๏̯͡๏)۶
pi_197974892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef Ronald het volgende:

[..]

Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30% 8-)
Je kunt TA'en wat je wilt, maar als morgen 1 of andere vuurpijl fabrikant besluit 1.5 miljard te pumpen dan houd je model niet meer :)
pi_197975041
1inch airdrop jongens, claim je tokens, gratis geld a la uniswap, go go go
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 00:30:25 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197975835
Voor mij nadert er wel een moment dat ik een flinke lading winst ga pakken en de gigantische implosie ga afwachten. Nu nog niet, maar misschien rond de 55k. Hopelijk is Ether dan weer een beetje hersteld tov Bitcoin.

Met enkel hodlen bereik je zo weinig :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197976443
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij nadert er wel een moment dat ik een flinke lading winst ga pakken en de gigantische implosie ga afwachten. Nu nog niet, maar misschien rond de 55k. Hopelijk is Ether dan weer een beetje hersteld tov Bitcoin.

Je kan heel veel bereiken met HODLEN. Gewoon jaren laten staan en vanzelf een keertje tikt ie de 100K of 200K aan.
pi_197976627
quote:

Als je je ETH van 2017 had gehodled had je er waarschijnlijk nog beter voorgestaan |:)
pi_197976714
quote:

Het hangt van je doel en je gemoedsrust af, je kunt ook bijvoorbeeld een deel laten staan, ik zou je dat zeker adviseren, al was het maar 20 procent, en dan met het idee: ik kijk over 5 jaar eens hoe we er voor staan.
pi_197977519
Zelfs die shitcoin Neo's zijn weer geld waard. Die had ik al afgeschreven als waardeloos, tijd om ze weg te doen. :')
  zaterdag 13 februari 2021 @ 07:51:27 #207
157922 fathank
pi_197977543
Lol vtho

Lekker zo'n gratis token die overbodig is _O_
  zaterdag 13 februari 2021 @ 09:17:14 #208
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_197978080
En die UTK gaat maar.
ETH en BTC is er niks bij! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_197978157
UBIX schiet ook omhoog vandaag. Marketcap van ~ $1,2 miljoen en ~40 miljard tokens in circulatie.
Maandag wss de launch van hun eigen exchange, er komen dapps aan, etc.

Moet nog wel x10 kunnen zonder probleem zou je zeggen.

* dit is geen advies, doe je eigen onderzoek, resultaten uit het verleden zijn soms een Nattekat voor de toekomst
pi_197978281
Zelfst ultra-shitcoin FUN is 4,5 cent waard. Die gasten hebben in de laatste 4 jaar echt 0,0 bereikt.
_O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 09:39:32 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197978295
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 02:46 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Als je je ETH van 2017 had gehodled had je er waarschijnlijk nog beter voorgestaan |:)
Grootste deel heb ik nog ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 09:43:03 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197978339
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 03:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het hangt van je doel en je gemoedsrust af, je kunt ook bijvoorbeeld een deel laten staan, ik zou je dat zeker adviseren, al was het maar 20 procent, en dan met het idee: ik kijk over 5 jaar eens hoe we er voor staan.
Ik ben er praktisch van overtuigd dat het nog een keer in elkaar stort. Als ie gaat terwijl ik er nog in zit, heb ook weer helemaal niks voor de komende paar jaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 13 februari 2021 @ 10:35:03 #213
157922 fathank
pi_197979006
Dan moet je verkopen hè.
pi_197979020
Waarom heb ik niet meer VTHO ;(
pi_197979174
VNLA blijft ook maar gaan.
pi_197979213
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Zelfst ultra-shitcoin FUN is 4,5 cent waard. Die gasten hebben in de laatste 4 jaar echt 0,0 bereikt.
_O-
Haha, inderdaad zeg. Ik heb er nog wat van zie ik :P gratis geld. Waarom schiet het omhoog dan?
pi_197979248
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:46 schreef recursief het volgende:
VNLA blijft ook maar gaan.
Ja :')

Heb er nog steeds ~20k dus dat begint al een redelijk percentage van m'n portfolio te worden.
pi_197979274
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja :')

Heb er nog steeds ~20k dus dat begint al een redelijk percentage van m'n portfolio te worden.
Is er een coin waar jij niet in zit? :D
pi_197979314
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:51 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Is er een coin waar jij niet in zit? :D
Valt mee, stuk of 16 + bitcoin.

UBIX gaat ook als de brandweer vandaag (platform van het geswapte SNTR).
pi_197979381
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

SNTR had ik destijds ook gekocht, weet alleen niet meer hoe en/of waar :D Misschien ook wel weer verkocht trouwens.
pi_197979427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:56 schreef xaban06 het volgende:

[..]

SNTR had ik destijds ook gekocht, weet alleen niet meer hoe en/of waar :D Misschien ook wel weer verkocht trouwens.
Je kon ze swappen naar SNTR, daar kwam ik nog net voor de deadline van de "extended swap" periode achter.

Maar het is 20:1 naar UBX dus blijft weinig van over.
Heb daarna wel weer bakken UBX gekocht dus al met al prima winst.
pi_197979451
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je kon ze swappen naar SNTR, daar kwam ik nog net voor de deadline van de "extended swap" periode achter.

Maar het is 20:1 naar UBX dus blijft weinig van over.
Heb daarna wel weer bakken UBX gekocht dus al met al prima winst.
Ik zit ook naar UBIX te kijken, maar kennelijk moet je eerst bij KuCoin kopen, vervolgens overzetten naar een Ubikiri wallet?

Via Google op "ubikiri" kom ik 2 links tegen, beide doen het niet...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 11:01:08 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197979454
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:35 schreef fathank het volgende:
Dan moet je verkopen hè.
Nu nog een leuk moment. Ethereum heeft nog niet echt een gigantische moon zoals Bitcoin gehad, die is gewoon rustig aan het stijgen, dus voorlopig nog hodlen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197979489
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik zit ook naar UBIX te kijken, maar kennelijk moet je eerst bij KuCoin kopen, vervolgens overzetten naar een Ubikiri wallet?

Via Google op "ubikiri" kom ik 2 links tegen, beide doen het niet...
De Ubikiri wallet ligt er vandaag even uit omdat ze de exchange aan het integreren zijn.
Gisteren kon ik er nog wel bij.

Je ontvangt 0,1% rente per dag als je ze in een Ubikiri wallet houdt.

- account + wallet aanmaken
- klik UNWRAP
- stuur vanaf KuCoin naar het ETH adres dat je te zien krijgt (ieder adres kan je 1x gebruiken)
- Ubikiri zet ze vervolgens om naar echte UBX tokens (dus niet langer op ETH chain)

Wil je ze eventueel terug omzetten dan kan je ze weer "wrappen" en naar een exchange sturen.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 11:14:48 #225
157922 fathank
pi_197979667
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Knap hoe je dat allemaal bij kunt houden. Je wil toch op de hoogte blijven wat er bij die projecten gebeurd. Van 1 coin op de hoogte blijven kost me al meer tijd dan goed voor me is soms :X
pi_197979669
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben er praktisch van overtuigd dat het nog een keer in elkaar stort. Als ie gaat terwijl ik er nog in zit, heb ook weer helemaal niks voor de komende paar jaar.
Ik vind de les van Doyle Brunson (poker) super mooi: You can't loose what you don't throw in the middle.
Kortom als je er blij mee bent: Doen!

Ik ben van plan om morgen voor een substantieel bedrag te kopen, ik twijvel alleen nog over moment, nu volledig kopen, of wellicht de helft en wachten tot een daling (die ik ook nog wel reeel acht), echter als je kijkt naar de geschiedenis van Bitcoin, dan is het risico dat naar voorloop wel weer een hoger punt word behaald :)
pi_197979700
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Knap hoe je dat allemaal bij kunt houden. Je wil toch op de hoogte blijven wat er bij die projecten gebeurd. Van 1 coin op de hoogte blijven kost me al meer tijd dan goed voor me is soms :X
Heb de tijd :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 11:32:13 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197979922
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik vind de les van Doyle Brunson (poker) super mooi: You can't loose what you don't throw in the middle.
Kortom als je er blij mee bent: Doen!

Ik ben van plan om morgen voor een substantieel bedrag te kopen, ik twijvel alleen nog over moment, nu volledig kopen, of wellicht de helft en wachten tot een daling (die ik ook nog wel reeel acht), echter als je kijkt naar de geschiedenis van Bitcoin, dan is het risico dat naar voorloop wel weer een hoger punt word behaald :)
Ik zie Bitcoin ook echt nog wel richting de 80-90k gaan. We zitten nu nog redelijk vroeg in de bubbel, en die bubbels worden iedere iteratie over een grotere tijdspanne verdeeld.

Het is alleen lastig om zonder emotie te blijven spelen als je portfolio langzaam richting een heel jaarsalaris kruipt :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197979973
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zie Bitcoin ook echt nog wel richting de 80-90k gaan. We zitten nu nog redelijk vroeg in de bubbel, en die bubbels worden iedere iteratie over een grotere tijdspanne verdeeld.

Het is alleen lastig om zonder emotie te blijven spelen als je portfolio langzaam richting een heel jaarsalaris kruipt :P
Nou ja, het voordeel is dat ik en een redelijk goed inkomen heb, en in een jaartje of 10 hypotheek vrij ben met eeen huis van een half miljoen. Kortom als lange termijn investering boeit het me niet zo als bitcoin weer een tijdje richting de 20 zou gaan, graag zelfs want dan zou ik juist weer zoveel mogelijk bij kopen :)
pi_197979981
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat het niet echt een "bubbel" is en dat we (afgezien van correcties) in een stijgende trend blijven de komende jaren.

We hebben ook de dot.com bubble gehad in 1999 en het zou voorbij zijn.
Maar als je er nu op terugkijkt was dat een speldenprikje t.o.v. van het internet nu.
pi_197980066
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat het niet echt een "bubbel" is.

Maar als je er nu op terugkijkt was dat een speldenprikje t.o.v. van het internet nu.
Niet helemaal waar, ik heb hem bewust meegemaakt, en durf gerust te zeggen dat het echt een bubble was die op niets gebaseerd was, dat had ook niets meer te maken met investeren maar puur met hebzucht.

Net zoals de vorige grote stijging van bitcoin prijs van 2017.
De situatie vind ik om deze redenen anders:

-De markt is op dit moment rustiger, gestegen maar op een volwassener manier
-Mensen zijn op dit moment juist aan bijkopen, belangrijke indicator!
-Voorlopig overspannen aandelen markt
-Toekomst van monetaire stelsel staat onder druk

En belangrijkste: De eerste serieuse spelers stappen in, op dit moment kunnen grote fondsen nog lastig instappen, maar ze staan te popelen om hard erin te gaan in een markt waar weinig aanbod is, dit zou op korte termijn een enorme boost kunnen geven, anderzijds zijn dit partijen die het geen probleem vinden om geld te stoppen in iets wat kan groeien in 20 jaar, kortom zowel op middellang als lang staan indicatoren op groen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 11:42:28 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197980078
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat het niet echt een "bubbel" is en dat we (afgezien van correcties) in een stijgende trend blijven de komende jaren.

Korte termijn is een bubbel. Na 2017 duurde het ook weer bijna 3 jaar voordat de markt uit het dal kroop. Dus met verkopen tijdens de gekte en genoeg geduld kan je er een hoop uit slepen.

Als ik deze strategie in 2017 had toegepast, ook al was het ruim voor de piek, had ik nu minstens het driedubbele gehad. Soms moet je gewoon je winst nemen en niet te gretig worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197980179
@TheFreshPrince als je de parallel trekt met de .COM bubbel dan zou ik eerder de paralel trekken dat het een winners take all markt is kortom (en ik vond dit al 5 jaar terug) er is maar markt voor een beperkt aantal spelers, zelf zie ik 3 categorrieen, en ook maar 3 spelers:

-Een coin voor store of value, dit zal Bitcoin zijn, de kans is NIHIL dat dit zal veranderen
-General purpose: Ethereum (zou nog kunnen veranderen
-Enkele kleinere niche coins, geen honderden zoals nu, ik schat 5-10 spelers die langzaam de markt zullen domineren

Als je destijds naar de markt keek dan waren veel bedrijven helemaal niet bezig met hun product: OF

-Waren bezig met het ophalen en vullen van eigen zakken (shitcoins!)
-Hadden een product, maar geen verhaaal! (hoop zweverige whitepapers!)
pi_197980229
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Korte termijn is een bubbel. Na 2017 duurde het ook weer bijna 3 jaar voordat de markt uit het dal kroop. Dus met verkopen tijdens de gekte en genoeg geduld kan je er een hoop uit slepen.

Als ik deze strategie in 2017 had toegepast, ook al was het ruim voor de piek, had ik nu minstens het driedubbele gehad. Soms moet je gewoon je winst nemen en niet te gretig worden.
Je kunt ook volledig uitstappen en een deel van je geld aanwenden voor iets nuttigs (huis/investering), en bijvoorbeeld zeggen ik reserveer een deel van het geld om later weer in te stappen, ik zou overigens adviseren om het laatste ook even fysiek op een aparte rekening te doen, en goed voor je zelf vasts stelllen: Bij welk bedrag ga ik weer instappen.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 11:55:01 #235
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_197980321
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb dat nu dus ook gedaan onlangs.
Nog steeds vanalles wat staan tho, maar ik had een spaardoel, voor verbouwing aan het huis, en deze is nu behaald :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 11:58:15 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197980395
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je kunt ook volledig uitstappen en een deel van je geld aanwenden voor iets nuttigs (huis/investering), en bijvoorbeeld zeggen ik reserveer een deel van het geld om later weer in te stappen, ik zou overigens adviseren om het laatste ook even fysiek op een aparte rekening te doen, en goed voor je zelf vasts stelllen: Bij welk bedrag ga ik weer instappen.
Voor mij is het ook een beetje een kwestie van er iets life-changing uit slepen. Zo'n extra zak geld is wel leuk, maar uiteindelijk zal het gewoon op mijn spaarrekening belanden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197980540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor mij is het ook een beetje een kwestie van er iets life-changing uit slepen. Zo'n extra zak geld is wel leuk, maar uiteindelijk zal het gewoon op mijn spaarrekening belanden.
Als je iets life-changing wilt, en het geld niet nodig hebt zou ik niet te veel kijken of je het nu nodig hebt, maar lekker wachten, ik acht de kans dat Bitcoin over 5 jaar boven het miljoen staat groter dan dat het onder de 20K staat.
pi_197980596
BOGGED
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 12:18:28 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197980706
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 12:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je iets life-changing wilt, en het geld niet nodig hebt zou ik niet te veel kijken of je het nu nodig hebt, maar lekker wachten, ik acht de kans dat Bitcoin over 5 jaar boven het miljoen staat groter dan dat het onder de 20K staat.
Daarom zal ik ook eerder uit de bubbel springen om later weer laag in te kopen dan om het naar mijn rekening te sluisen. Uiteindelijk blijft het een gok, maar dat hoort er bij. Pieken en dalen zullen altijd blijven. Ethereum is ook binnen een paar weken verdubbeld, dat kan gewoon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197980723
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 12:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daarom zal ik ook eerder uit de bubbel springen om later weer laag in te kopen dan om het naar mijn rekening te sluisen. Uiteindelijk blijft het een gok, maar dat hoort er bij. Pieken en dalen zullen altijd blijven. Ethereum is ook binnen een paar weken verdubbeld, dat kan gewoon.
Ik zou het een educated guess noemen ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 12:22:36 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197980763
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 12:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zou het een educated guess noemen ;)
Net zoals kopen tijdens een Tesla pump :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197980797
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Net zoals kopen tijdens een Tesla pump :P
Tesla is een kleine jongen, wacht maar 2 maandjes als de volwassen jongens instappen :)
pi_197980942
Time in the market > timing the market.
pi_197981175
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 12:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Tesla is een kleine jongen, wacht maar 2 maandjes als de volwassen jongens instappen :)
2017 flashbacks - allemaal papieren miljonairs. _O_
pi_197981184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:01 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

2017 flashbacks - allemaal papieren miljonairs. _O_
Als die 3 jaartjes vast hadden gehouden ;)
pi_197981492
twitter
pi_197981524
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:28 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Kud, naar verkeerde wallet overgemaakt :(
pi_197981682
twitter
pi_197981794
De volatiliteit is vandaag echt enorm op alle crypto
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 14:33:51 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197982322
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:43 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ik snap deze tweet niet. Het ging naar exchanges, dus prima toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 13 februari 2021 @ 15:31:24 #251
157922 fathank
pi_197983133
pi_197983631
Alts blijven groeien t.o.v. bitcoin in m'n portfolio.
(en nee, ik heb geen btc verkocht, die staan in m'n hodl wallet)

pi_197983872
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef raptorix het volgende:
@:thefreshprince als je de parallel trekt met de .COM bubbel dan zou ik eerder de paralel trekken dat het een winners take all markt is kortom (en ik vond dit al 5 jaar terug) er is maar markt voor een beperkt aantal spelers, zelf zie ik 3 categorrieen, en ook maar 3 spelers:

-Een coin voor store of value, dit zal Bitcoin zijn, de kans is NIHIL dat dit zal veranderen
-General purpose: Ethereum (zou nog kunnen veranderen
-Enkele kleinere niche coins, geen honderden zoals nu, ik schat 5-10 spelers die langzaam de markt zullen domineren

Als je destijds naar de markt keek dan waren veel bedrijven helemaal niet bezig met hun product: OF

-Waren bezig met het ophalen en vullen van eigen zakken (shitcoins!)
-Hadden een product, maar geen verhaaal! (hoop zweverige whitepapers!)
Op dit moment is het nog steeds hetzelfde, weinig producten, veel praatjes, weinig echte implementatie.
Een Hont in de top15 zegt genoeg.
pi_197983904
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Op dit moment is het nog steeds hetzelfde, weinig producten, veel praatjes, weinig echte implementatie.
Een Hont in de top15 zegt genoeg.
Daarom zie ik Bitcoin als enige volwaardige cryptocurrency, de rest is spielerij waar je leuk op kunt speculeren.
pi_197983958
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daarom zie ik Bitcoin als enige volwaardige cryptocurrency, de rest is spielerij waar je leuk op kunt speculeren.
Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.

In 2017 had je de ICOs en de cryptokitties _O- , nu heb je doge en wordt je overal doodgegooid met DeFis.
pi_197984010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:17 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.

In 2017 had je de ICOs en de cryptokitties _O- , nu heb je doge en wordt je overal doodgegooid met DeFis.
Nee de adoptie is zo hoog omdat het de eerste cryptocoin is, daarnaast is het 1 van de weinige coins die qua protocol geen grote flaws kent en bovendien echt onafhankelijk is.
pi_197984014
quote:

[..]

NFT's zijn trouwens helemaal hot. Die cryptokitties waren wel de aanloop naar iets.
Bondly doet het niet voor niets zo goed in m'n portfolio ;)
pi_197984762
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

NFT's zijn trouwens helemaal hot. Die cryptokitties waren wel de aanloop naar iets.
Bondly doet het niet voor niets zo goed in m'n portfolio ;)
Ben je bekend met VulcanForged?
  Eindredactie Games zaterdag 13 februari 2021 @ 18:13:04 #259
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_197986062
Ik
quote:

[..]

ik heb nog steeds cryptokitties :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 18:32:41 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197986482
Oja, cryptokitties O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 18:34:25 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197986517
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alts blijven groeien t.o.v. bitcoin in m'n portfolio.
(en nee, ik heb geen btc verkocht, die staan in m'n hodl wallet)

[ afbeelding ]
Ik dacht dat je nog met mij Ethereum bagholder was :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197987028
Hoe doen jullie het als jullie aan het traden gaan? Ik heb al mijn coins in cold wallets staan. Brengen jullie deze steeds heen en weer of nemen jullie het risico om 10-duizenden euro's op een binance/bittrex te laten staan?
pi_197987083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nog met mij Ethereum bagholder was :{
Hoe kan je nu Ethereum bagholder zijn. Het staat op ath
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197987130
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:02 schreef tgev het volgende:
Hoe doen jullie het als jullie aan het traden gaan? Ik heb al mijn coins in cold wallets staan. Brengen jullie deze steeds heen en weer of nemen jullie het risico om 10-duizenden euro's op een binance/bittrex te laten staan?
Heb alles verspreid over 3 exchanges al trade ik nog maar zelden. Als je het bij de serieuze exchanges houdt kan dat prima. De cowboytijden van mt gox zijn wel voorbij
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:20:21 #265
42184 crew  DaMart
pi_197987455
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:02 schreef tgev het volgende:
Een gedeelte staat verspreid over 2 exchanges, maar dat zijn met name coins waar ik mee wil handelen. Dat gaat een beetje lastig als ze niet op een exchange staan. Voor de coins waar ik niet mee handel, heb ik een hardware wallet.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 19:20:59 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197987469
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoe kan je nu Ethereum bagholder zijn. Het staat op ath
Eens een bagholder, altijd een bagholder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197987559
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heb alles verspreid over 3 exchanges al trade ik nog maar zelden. Als je het bij de serieuze exchanges houdt kan dat prima. De cowboytijden van mt gox zijn wel voorbij
Bitgrailtje is nog niet zo lang geleden.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:40:17 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197987947
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:13 schreef Oscar. het volgende:
Ik
[..]

ik heb nog steeds cryptokitties :Y
Wat doe je ermee?
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:41:52 #269
18653 crew  D.
pi_197987983
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik had nog wat op Bittrex staan wat ik wilde staken op Binance.

Toen het versturen al 2 uur duurde ging ik even Googlen hoe lang de verwachtte tijden waren en kwam ik dit tegen:

https://www.trustpilot.com/review/bittrex.com?page=

Toen kreeg ik het toch even warm :P
Maar nadat alles netjes binnen was toch maar gelijk de rest er ook afgehaald :P
pi_197988248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
UBIX schiet ook omhoog vandaag. Marketcap van ~ $1,2 miljoen en ~40 miljard tokens in circulatie.
Maandag wss de launch van hun eigen exchange, er komen dapps aan, etc.

Moet nog wel x10 kunnen zonder probleem zou je zeggen.

* dit is geen advies, doe je eigen onderzoek, resultaten uit het verleden zijn soms een Nattekat voor de toekomst
En nog steeds maar een $1,8M marketcap.

pi_197988366
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Bitgrailtje is nog niet zo lang geleden.
Is toch ook al weer van begin 2018?
٩๏̯͡๏)۶
pi_197988444
Neo gaat ook lekker laatste tijd :)
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 20:24:33 #273
42184 crew  DaMart
pi_197988836
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:41 schreef D. het volgende:

[..]

Ik had nog wat op Bittrex staan wat ik wilde staken op Binance.

Toen het versturen al 2 uur duurde ging ik even Googlen hoe lang de verwachtte tijden waren en kwam ik dit tegen:

https://www.trustpilot.com/review/bittrex.com?page=

Toen kreeg ik het toch even warm :P
Maar nadat alles netjes binnen was toch maar gelijk de rest er ook afgehaald :P
Dat is nog 1 van de 2 exchanges die ik gebruik. Enige probleem dat ik met Bittrex heb is dat als ik de desktopsite op mijn laptop open, ik een leeg scherm krijg als ik een markt open.
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 20:27:56 #274
18653 crew  D.
pi_197988937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:24 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat is nog 1 van de 2 exchanges die ik gebruik. Enige probleem dat ik met Bittrex heb is dat als ik de desktopsite op mijn laptop open, ik een leeg scherm krijg als ik een markt open.
*even kijkt

Hier doet ie het gewoon :Y
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 20:29:36 #275
42184 crew  DaMart
pi_197988972
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef D. het volgende:

[..]

*even kijkt

Hier doet ie het gewoon :Y
Ja, ik kan alle pagina's zen, totdat ik een markt open. Die zie ik laden en dan gaat het scherm op grijs (of zwart in nachtmodus)... op pc werkt het wel gewoon.
pi_197989029
VNLA :D
Die jakkert ook maar door!
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 20:31:49 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197989032
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En nog steeds maar een $1,8M marketcap.

[ afbeelding ]
Dat zijn flinke groene kaarsen :)
4045
onlogisch
pi_197989111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:31 schreef recursief het volgende:
VNLA :D
Die jakkert ook maar door!
Ja, lekker, en ook daar is MC nog steeds laag van.
  Eindredactie Games zaterdag 13 februari 2021 @ 21:06:59 #279
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_197989803
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat doe je ermee?
Ik heb gisteren nog zitten kruizen tussen twee kittes. Maar eigelijk geen reet.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 februari 2021 @ 21:41:20 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197990606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
dit is geen advies, doe je eigen onderzoek, resultaten uit het verleden zijn soms een Nattekat voor de toekomst
}:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197992314
V
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, lekker, en ook daar is MC nog steeds laag van.
VNLA heeft mijn portefeuille vandaag over een magische grens (in USD) heen geholpen :o :D *O* 8)7
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 februari 2021 @ 00:28:02 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197993689
Wat is VNLA en waarom zit ik er niet in
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197993805
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef Nattekat het volgende:
vaporware waar je mee kunt speculeren :)
pi_197994398
quote:
Omdat je alleen al $40 aan gas fees betaalt voor een buy order op Uniswap.
  zondag 14 februari 2021 @ 03:36:19 #285
157922 fathank
pi_197994581
quote:
9s.gif Op zondag 14 februari 2021 02:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Omdat je alleen al $40 aan gas fees betaalt voor een buy order op Uniswap.
Lol alsof je naar het grenswisselkantoor gaat om je Zwitserse Franken om te wisselen naar guldens.
pi_197994924
quote:
VNLA is een grote gok, letterlijk. Het plan is om dmv betting dApps vraag te genereren. De opbrengsten van alle bets gaan naar staking. Van iedere transactie wordt 5% geburned. Het is nu een extreem volatiele token, VNLA kan morgen 200% up gaan of 90% naar beneden. Daarom geef ik geen advies.
pi_197995002
gaat lekker vandaag 40k+ euro
Arrr!
pi_197995159
Harmony one kan ook lekker mee cashen zeg.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_197995187
@TheFreshPrince ben jij Bondly VIP?
Ben benieuwd of de 4 andere grote namen naast Logan al bekend zijn daar.
  zondag 14 februari 2021 @ 09:00:05 #290
65846 Bocaj
47th President.
pi_197995386
Is er al eens een discussie gevoerd of Elon nu wel of niet de markt heeft verstoord?
Overal waar hij geld in stopt en erover twittert breekt de hel los... Hij zou eigenlijk zijn mond moeten houden!
pi_197995426
quote:
80s.gif Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef F.Sinatra het volgende:
@:thefreshprince ben jij Bondly VIP?
SPOILER
pi_197995456
Bitcoin moet een aardige inhaalslag in waarde maken om weer 50% van m'n portfolio te worden.

pi_197995517
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:00 schreef Bocaj het volgende:
Is er al eens een discussie gevoerd of Elon nu wel of niet de markt heeft verstoord?
Overal waar hij geld in stopt en erover twittert breekt de hel los... Hij zou eigenlijk zijn mond moeten houden!
Bocaj van de foks vindt dat de rijkste man op aarde zijn mond moet houden

Uh, oke
  zondag 14 februari 2021 @ 09:24:03 #294
65846 Bocaj
47th President.
pi_197995559
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Bocaj van de foks vindt dat de rijkste man op aarde zijn mond moet houden

Uh, oke
:Y :Y
pi_197995583
twitter

saifedeangod
pi_197997816
Bitcoin flink omhoog vandaag, sta zo al bijna 50% winst.
What Would Goku Do
pi_197998696
Ik blijk nog 44 miljoen SNTR te hebben in mij etherwallet. Is die swap nog mogelijk? Zou zonde geld zijn mocht het niet zo zijn.
pi_197999105
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:26 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

saifedeangod
De yearly candles van Bitcoin zijn echt goud.
pi_197999212
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

De yearly candles van Bitcoin zijn echt goud.
*echt bitcoin
pi_197999360
quote:
80s.gif Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef F.Sinatra het volgende:
@:thefreshprince ben jij Bondly VIP?
Ik zou het heel tof vinden als Chamath Palihapitiya bij 1 van de namen hoort.
Die investeert naast bitcoin ook in NFT's tegenwoordig.
pi_197999374
Vandaag 50k? Zeg het maar jongens
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')