abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:20:16 #1
62913 Blik
The one and Only!
pi_197945320

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 15:28:04 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197945472
TT _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197945639
Mensen die nog steeds in VET zitten :')

Michael Saylor, Elon Musk en Jack god miljarden aan bitcoin zien kopen en stug blijven vol houden bij de chinese verificatie coin.
pi_197945723
Paypal die bitcoin gaat accepteren als merchant payment, en nu ook: "Mastercard Will Let Merchants Accept Payments in Crypto This Year"

Het hele "bitcoin is te duur om je koffie te kopen" wordt kei hard omver geworpen door deze twee bedrijven.

Dit zijn slechts de eerste bedrijven die zwichten voor de kracht achter crypto. Bizar om te zien dat in 2020/2021 bitcoin eigenlijk al gewonnen heeft. Op naar de 6/7 figures! *O*
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:47:31 #5
62913 Blik
The one and Only!
pi_197945838
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:37 schreef Piva het volgende:

Michael Saylor, Elon Musk en Jack god miljarden aan bitcoin zien kopen en stug blijven vol houden bij de chinese verificatie coin.
Ik heb de afgelopen maanden een prima rendement gedraaid met Vechain (en ja, als ik volledig in btc had gezeten had ik meer gehad, maar uiteindelijk sta ik vanaf inleg tot aan nu op 320% in de plus vs. 400% in de plus bij btc-only)
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:52:49 #6
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197945915
Ik maak de post niet omdat ik een gat in de lucht spring om +150$ :')

Mijn portfolio schommelt soms 2-5k daar hoor je mij niet over. Vind het leuk om te zien dat zo'n muntje 6x over de kop gaat. Daarom als je 300 euro hebt en je koopt 10 "shitcoins" dan is het toch mooi als er eentje gaat knallen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197946183
Alts zijn net chicks, zodra ze beginnen te bloeden kick je ze eruit. En niet verliefd worden op je alts.

Ik heb een onderbuikgevoel dat Bitcoin binnenkort op een verschrikkelijke run upwards gaat (ja nog meer) waarbij alts echt keihard afgeslacht gaan worden. Ik ben absoluut geen maxi en heb mijn meeste ROI aan alts te danken.

Wat ik zie is dat Binance Smart Chain projecten nu nog even een paar uur runnen. DeFi heeft zijn laatste stoten omhoog, maar de serieuzere alts lijken het niet te redden tegen Bitcoin qua prijs. Ik heb lang in Chainlink gezeten en zelfs met het BlockFi en Grayscale nieuws pending ziet het er somber uit qua prijsactie. Mijns inziens was een 0.001 BTC een kwestie van tijd, maar ieder moment kan een nieuwe institutionele partij opstaan om publiekelijk Bitcoin te omarmen en dan zijn alts het haasje. Vergeet ook niet dat al die aankondigingen vaak een effect hebben over maanden. Zie bijvoorbeeld de BNY Mellon aankondigin zojuist. Dit gaat maanden zo niet jaren de prijs omhoog drukken.

Ik verwacht 6 figure Bitcoin dit jaar.
pi_197946357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Alts zijn net chicks, zodra ze beginnen te bloeden kick je ze eruit.
Hihi
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_197946731
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:41 schreef Piva het volgende:
Paypal die bitcoin gaat accepteren als merchant payment, en nu ook: "Mastercard Will Let Merchants Accept Payments in Crypto This Year"

Het hele "bitcoin is te duur om je koffie te kopen" wordt kei hard omver geworpen door deze twee bedrijven.

Dit zijn slechts de eerste bedrijven die zwichten voor de kracht achter crypto. Bizar om te zien dat in 2020/2021 bitcoin eigenlijk al gewonnen heeft. Op naar de 6/7 figures! *O*
VeChain and Mastercard Back Australia-China Supply Chain Consortium

VeChain and Mastercard are among the heavy hitters backing the new APAC Provenance Council, focused on Australia’s $76 billion of exports to China.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 16:44:31 ]
pi_197947400
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:47 schreef Blik het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden een prima rendement gedraaid met Vechain (en ja, als ik volledig in btc had gezeten had ik meer gehad, maar uiteindelijk sta ik vanaf inleg tot aan nu op 320% in de plus vs. 400% in de plus bij btc-only)
Grappige manier om te zeggen dat je geld verloren hebt.
pi_197947716
quote:
dit voelt echt een beetje als iemand die een Albert Heijn bonuskaart token koopt en dan blij is als de supermarkt of Ahold weer een nieuwe deal binnen harkt

dit soort deals kunnen ook zonder verhandelbare token :)
pi_197948107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:21 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Grappig om te zien hoe de doelpalen steeds verschoven worden.
  donderdag 11 februari 2021 @ 18:09:46 #14
62913 Blik
The one and Only!
pi_197948816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Dit soort bijdragen kunnen we missen als kiespijn, voegt echt niks toe behalve negativiteit
pi_197949001
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
pi_197949053
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Gehrman het volgende:
The Graph doet het momenteel ook lekker. Dit is zo'n project die ik in de top 10 zie eindigen omdat het een fundamenteel stuk infrastructuur biedt waar veel projecten gebruik van maken.
Sorry hoor, maar zo hoor ik iedereen lullen over z’n “eigen” coin
pi_197949062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zo hoor ik iedereen lullen over z’n “eigen” coin
Ok
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 februari 2021 @ 18:30:12 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197949216
Ben ik al rijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197949239
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ok
Ja het is gewoon gelul in de ruimte. Of zit ik er totaal naast?
pi_197949575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja het is gewoon gelul in de ruimte. Of zit ik er totaal naast?
Er zijn tal van grote projecten die bouwen op The Graph zoals Chainlink, Uniswap, Synthetix en AAVE. En ik geloof dat CoinmarketCap er ook gebruik van maakt. Het project bestaat al een aantal jaar, ze hebben alleen onlangs pas het mainnet gelanceerd.
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:27:25 #21
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_197950759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:16 schreef Piva het volgende:

[..]

Winst is winst? :)
Begrijp deze opmerking niet... pak UTK.. jammer dat alle bitcoinhouders afgelopen jaar verlies hebben gehad.. like wtf? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_197950797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef LorenzoVonMatterhorn het volgende:
Alts zijn net chicks, zodra ze beginnen te bloeden kick je ze eruit. En niet verliefd worden op je alts.

Ik heb een onderbuikgevoel dat Bitcoin binnenkort op een verschrikkelijke run upwards gaat (ja nog meer) waarbij alts echt keihard afgeslacht gaan worden. Ik ben absoluut geen maxi en heb mijn meeste ROI aan alts te danken.

Wat ik zie is dat Binance Smart Chain projecten nu nog even een paar uur runnen. DeFi heeft zijn laatste stoten omhoog, maar de serieuzere alts lijken het niet te redden tegen Bitcoin qua prijs. Ik heb lang in Chainlink gezeten en zelfs met het BlockFi en Grayscale nieuws pending ziet het er somber uit qua prijsactie. Mijns inziens was een 0.001 BTC een kwestie van tijd, maar ieder moment kan een nieuwe institutionele partij opstaan om publiekelijk Bitcoin te omarmen en dan zijn alts het haasje. Vergeet ook niet dat al die aankondigingen vaak een effect hebben over maanden. Zie bijvoorbeeld de BNY Mellon aankondigin zojuist. Dit gaat maanden zo niet jaren de prijs omhoog drukken.

Ik verwacht 6 figure Bitcoin dit jaar.
Zou mij inderdaad niet verbazen als het zo zal gaan. De VS kent een heleboel tech miljardairs met hele diepe zakken. Straks haken types als Jeff Bezos nog aan en pompt de btc zo naar 100k.

Ik hoop dat dat nog ff duurt tot na de zomer, nu nog even cashen met het altseason zonder dat ik heel erg naar de btc koers kijk.

Maar goed het feest kan ook ineens voorbij zijn zoals met de 2018 bullrun.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:56:36 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197951831
quote:

Te blind zijn om te zien dat VET op weg is naar World Domination :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door fathank op 11-02-2021 20:15:20 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 20:42:23 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197953020
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Te blind zijn om te zien dat VET op weg is naar World Domination :s)

[ afbeelding ]
4045
onlogisch
pi_197953059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Er zijn tal van grote projecten die bouwen op The Graph zoals Chainlink, Uniswap, Synthetix en AAVE. En ik geloof dat CoinmarketCap er ook gebruik van maakt. Het project bestaat al een aantal jaar, ze hebben alleen onlangs pas het mainnet gelanceerd.
dus het werkte al prima zonder te verhandelen token?
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:55:56 #26
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_197953286
quote:
Waarom is geld verdienen zo makkelijk tegenwoordig
Ik had 200 linkies gedropt op the graph toen het 0,70 was
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:00:46 #27
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_197953385
Overigens is GRT en LINK een killercombi

Om blockchain data off chain te krijgen heb je een oracle nodig die api's met elkaar verbinden. Maar ja hoe maak je een API op blockchain? GRT maakt het net zo easy als Wordpress.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_197953516
Don’t Play Shitcoin Gambling Games

quote:
This one goes out to the precoiners and newcoiners who think “it’s too expensive to buy a whole bitcoin so I’ll buy this shitcoin instead”.
This is a very ill-thought-out strategy.
In your mind you think it's easy to make money coming off a low base, right? It takes less as a percentage to move up, and I might get lucky! Wrong. Once you really peer deep into this, you see bitcoin as the future monetary unit of the world.

If you accept that vision, holding even a tiny piece of a bitcoin will be worth so much more than holding shitcoins. Zoom out and think about the longer term here. Shitcoins may well go up in the immediate future in terms of fiat, but they will lose value compared to bitcoin in the long run. Longtime bitcoiners value their net worth in bitcoin. They’re not as interested in fiat-denominated gains as they are in bitcoin gains. Fiat dollar values are just what we use to communicate purchasing power to normies.
_O_
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 21:10:01 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197953661
4045
onlogisch
pi_197954004
quote:
Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_197954127
Nieuwkomers willen snel geld verdienen en geven niets om de lange termijn.

Stop $1000 in BTC. Je zult het binnen enkele maanden hoogstens verdubbelen naar $2000.

Stop $1000 in een random shitcoin die nog niet heeft gevlogen. Je zult het 20X'en en je eindigt met $20.000 waarmee je tijdens het dieptepunt van de aankomende bearmarkt een halve Bitcoin van kunt kopen. Dan ben je nog beter af in de toekomst dan met je 0,02 BTC als je er nu $1000 in stopt.

Dit is de slechtste tijd om Bitcoin-maximalisme te preken aan nieuwkomers tenzij je denkt dat BTC $1 miljoen waard is over enkele maanden.

Deze bullmarkt zal sneller voorbij zijn dan velen denken. Shitcoins zullen grote hoogtes bereiken, maar dit houden ze een paar dagen vast en dan gaan ze weer naar beneden.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197954209
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Bitcoin heeft toch heel wat negatieve kanten. Enorme rekentijden, enorme milieuvervuiling. Eén bitcointransactie schijnt 695 kWh te kosten. Er zijn ook heel wat andere coins op de markt die dat in feite gewoon heel veel beter doen en waar technologisch gezien ook veel meer achter zit dan achter de bitcoin. Natuurlijk zijn er ook genoeg shitcoins, maar dat betekent niet dat de bitcoin alles is.
Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.

In tijden van deflatie houden mensen hun fiat al op de knip. Waarom zouden mensen überhaupt al met btc betalen gezien de koersstijgingen? Sowieso de stappen fiat -> btc -> consumeren slaat al nergens op.

Tegen de tijd dat de betaling bevestigd is is je koffie al koud ook trouwens (lol).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 21:30:34 ]
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:30:06 #33
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197954229
Van die figuren die komen zeuren over het milieu mbt Bitcoins :')

Weet je wat pas milieuvervuiling is. Oerwouden kappen en katoenplantages voor geprint geld. Flink wat zilver of andere metalen delven voor wat muntjes die waardeloos zijn (wat kan je met 1/2centen?) Allemaal energie voor niets verspild.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_197954331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bitcoin is simpelweg een ponzi, de btc maxi's zijn gewoon bezig met het shillen van hun coin om dan weer door te verkopen voor een hogere prijs aan the next greater fool. Mensen die denken dat bitcoin als betaalmiddel kan fungeren hebben sowieso wat lesjes algemene economie nodig.

In tijden van deflatie houden mensen hun fiat al op de knip. Waarom zouden mensen überhaupt al met btc betalen gezien de koersstijgingen? Sowieso de stappen fiat -> btc -> consumeren slaat al nergens op.

Tegen de tijd dat de betaling bevestigd is is je koffie al koud ook trouwens (lol).
Ik denk ook wel dat in deze tijden waarin mensen hun geld niet aan vakanties en winkelen uit kunnen geven mensen het dan eerder maar gaan beleggen in bitcoins. Ik ben helemaal niet tegen crypto- of altcoins, ik denk zelfs dat dat de toekomst is. Maar voor de bitcoin zijn er gewoon allang betere alternatieven.
pi_197954392
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die komen zeuren over het milieu mbt Bitcoins :')

Weet je wat pas milieuvervuiling is. Oerwouden kappen en katoenplantages voor geprint geld. Flink wat zilver of andere metalen delven voor wat muntjes die waardeloos zijn (wat kan je met 1/2centen?) Allemaal energie voor niets verspild.
Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:40:14 #36
157922 fathank
pi_197954532
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dimitri.gif
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:49:19 #37
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197954744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook niet mee eens. Wat mij betreft mag het allemaal digitaal. Maar één transactie die zoveel energie kost als twee maanden lang mijn hele huishouden verbruikt, dat vind ik wel erg extreem. Het is ook niet houdbaar. Ik las dat in Teheran de smog boven de stad hangt en de mensen geen stroom meer hebben omdat de ayatollahs hebben besloten dat ze maar bitcoins moeten minen om sancties te kunnen omzeilen. Het schijnt dat bitcoin alleen de temperatuur op aarde met 2 graden omhoog kan drukken.

Tja een containerschip stoot net zoveel uit als 100.000 auto's. Met alle smerige ruwe olie en honderden containers die jaarlijks overboord slaan, dat ook maar verbieden?

Het delven naar goud of cobalt waarbij hele rivieren vergiftigd worden voor mens en dier, ook alle electrische autos en telefoons dan maar verbieden?

Zo valt er op alles wel wat te zeggen.

Bitcoin is een extreem goed beveiligd netwerk, dat is ook wat waard.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 22:07:17 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197955105
Oei. User @aTypisch heeft een hoop om op te reageren nu er aan zijn Bitcoinhuisje getornd wordt.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 22:46:47 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197955898
4045
onlogisch
pi_197956003
quote:
Meld!

De alts groeien momenteel sneller dan bitcoin in m'n portfoliio.
Bitcoin was >50% tot begin deze week maar er komt wss wel weer een inhaalslag.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 11-02-2021 23:10:54 ]
pi_197956764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:49 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Tja een containerschip stoot net zoveel uit als 100.000 auto's. Met alle smerige ruwe olie en honderden containers die jaarlijks overboord slaan, dat ook maar verbieden?

Het delven naar goud of cobalt waarbij hele rivieren vergiftigd worden voor mens en dier, ook alle electrische autos en telefoons dan maar verbieden?

Zo valt er op alles wel wat te zeggen.

Bitcoin is een extreem goed beveiligd netwerk, dat is ook wat waard.
als je hier op het forum een gaming rig van 3k koopt en daar heel de dag op zit te fokken ben je een baas

gebruik je die hardware om bitcoin te minen denk je niet aan het MiLiEu

genot
pi_197956765
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Oei. User @:aTypisch heeft een hoop om op te reageren nu er aan zijn Bitcoinhuisje getornd wordt.
nee joh
pi_197956796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

_O-

het schijnt dat de machine elves stiekem onszelf zijn in de vierde dimensie en wij slechts een projectie van hun zijn in de 3d werkelijkheid

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 23:32:06 ]
pi_197956834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Meld!

De alts groeien momenteel sneller dan bitcoin in m'n portfoliio.
Bitcoin was >50% tot begin deze week maar er komt wss wel weer een inhaalslag.

[ afbeelding ]
oef, pittig

hopelijk schakel je op tijd weer om naar een grote percentage bitcoin :)
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 23:33:56 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197956840
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O-

het schijnt dat de machine elves stiekem onszelf zijn in de vierde dimensie en wij slechts een projectie van hun zijn in de 3d werkelijkheid
*opgeslagen in een databaseje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 23:34:16 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197956844
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oef, pittig

Geen Vechain, spijtig :{
4045
onlogisch
pi_197956845
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat in deze tijden waarin mensen hun geld niet aan vakanties en winkelen uit kunnen geven mensen het dan eerder maar gaan beleggen in bitcoins. Ik ben helemaal niet tegen crypto- of altcoins, ik denk zelfs dat dat de toekomst is. Maar voor de bitcoin zijn er gewoon allang betere alternatieven.
dan gebruik je die toch?
pi_197956852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*opgeslagen in een databaseje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google it :)
pi_197956857
quote:

[..]

dan gebruik je het niet
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 23:35:43 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197956861
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

google it :)
Done.
4045
onlogisch
pi_197956872
quote:
80s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Done.
ik klikt niet op scamsites

scam!!
pi_197956930
twitter

(lol)
pi_197957000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen Vechain, spijtig :{
Nee, liever niets waar de Chinese overheid de stekker uit kan trekken.
Evengoed wel een mooi project, wel overwogen.
pi_197957061
twitter

_O_
pi_197957063
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oef, pittig

Het zijn de altcoins die besloten hebben om het grootste percentage over te nemen in m'n portfolio.
Het is aan bitcoin om dat recht te trekken.

Ze vechten het zelf maar uit.
pi_197957139

Hmm?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 00:00:14 ]
pi_197957143
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het zijn de altcoins die besloten hebben om het grootste percentage over te nemen in m'n portfolio.
Het is aan bitcoin om dat recht te trekken.

Ze vechten het zelf maar uit.
fair enough

waar bewaar je die coins? aangezien je net zegt bij VeChain weg te blijven wegens Chinese overheid invloeden :+
pi_197957148
quote:
gaaf!!
pi_197957253
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]

fair enough

waar bewaar je die coins? aangezien je net zegt bij VeChain weg te blijven wegens Chinese overheid invloeden :+
Papier.

Kan niet met zekerheid stellen dat het niet uit China komt.
pi_197957270
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

(lol)
Wat een loze woorden. Een hub voor wat precies? De internetkabel tussen Amerika en Europa komt daar al aan land dus alles wat je nodig hebt is er.
What Would Goku Do
pi_197957351
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:08 schreef viagraap het volgende:

[..]

Wat een loze woorden. Een hub voor wat precies? De internetkabel tussen Amerika en Europa komt daar al aan land dus alles wat je nodig hebt is er.
misschien kan hij beginnen met opzeggen van de bitlicense daar, die is echt bijzonder streng en zorgt niet voor een klimaat waren bitcoin bedrijven graag in zitten :+
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 00:20:48 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197957429
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

gaaf!!
Jaaaaaa

Een Big Mac in de database _O_

@fathank
@Wereldgozer
4045
onlogisch
pi_197957579
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jaaaaaa

Een Big Mac in de database _O_

@:fathank
@:wereldgozer
ongelofelijk wat een innovatie daaro

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  vrijdag 12 februari 2021 @ 05:21:58 #65
157922 fathank
pi_197958765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, liever niets waar de Chinese overheid de stekker uit kan trekken.
Evengoed wel een mooi project, wel overwogen.
Vechain is Singapore-based en de Authority Nodes wereldwijd verspreid.

De Chinese overheid heeft vrij weinig in te brengen.

[ Bericht 8% gewijzigd door fathank op 12-02-2021 05:38:49 ]
pi_197958857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De AOL/Yahoo onder de crypto's. Leuk als gateway, om bekend te worden met crypto. Mensen die net beginnen, en buiten crypto denken op dit moment nog vaak crypto = btc. 4 jaar dacht ik ook nog "dit is de toekomst". :')

Totdat je er echt gebruik van maakt en er meer over weet.
pi_197959216
Het kan hard gaan in ~8 uurtjes in crypto:

Gisteravond:

Vanochtend:

Tevens 1 rebrand (MFT naar Hifi)
pi_197959405
quote:
[ twitter ]

(lol)
Die weet niet eens hoe je t schrijft, bitcoin
pi_197959408
Database muntje knalt lekker
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 08:38:50 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197959578
4045
onlogisch
pi_197960498
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Miners gebruiken het liefst zoveel mogelijk hernieuwbare energie en zijn grotendeels te vinden op plekken met een energieoverschot. Bijv. in Sichuan tijdens regenseizoen. Of in Oekraïne met overtollige kernernergie. Of in Rusland (hydrocentrale/kernenergie of door het verbranden van bijproducten van olieboren). Ze moeten ook wel, anders is minen niet rendabel. Miners moeten zo efficiënt mogelijk werken en zullen inefficiënte miners de markt uit werken.

Bovendien zorgt de investeringen van energie voor de veiligheid van het netwerk. En om mijn vermogen te beschermen tegen o.a. geldprinterij mag er best wat geïnvesteerd worden.
:O
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197960520
quote:
[ twitter ]

(lol)
twitter

En deze baas dan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197960732
Het houdt echt niet op vandaag, Zero Exchange kondigt Tridex aan en direct 40% erbij :)
pi_197961254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het houdt echt niet op vandaag, Zero Exchange kondigt Tridex aan en direct 40% erbij :)
ik heb net 3 keer op rood gegokt en gewonnen
pi_197961957
-nvm-

[ Bericht 26% gewijzigd door TheFreshPrince op 12-02-2021 11:47:51 ]
pi_197962007
Stijging genot *O*

vrijdag 12 februari 2021 @ 11:48:00 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197962331
Ik heb laatst voor de lol een inieminieminieminie beetje BTC gekocht. Gewoon, zodat ik ook BTC heb :P. Maar het heeft mijn interesse in crypto wel aangewakkerd en ik lees hier graag mee. Dus ik wil jullie vooral bedanken voor de informatie zover! *gaat terug in lurkstand*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197962454
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stijging genot *O*

[ afbeelding ]
Wel een fijne lay-out. Welk platform is dit?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197962473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef Hineni het volgende:

[..]

Wel een fijne lay-out. Welk platform is dit?
Coingecko

Portfolio op site en in app zijn gekoppeld.
pi_197962476
Dit weekend maar eens instappen, heb nog een potje liggen en verwacht eigenlijk wel binnen 2 maanden 100K, eind van jaar miljoen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197962576
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Dit weekend maar eens instappen, heb nog een potje liggen en verwacht eigenlijk wel binnen 2 maanden 100K, eind van jaar miljoen :)
Ik help het je hopen, maar dat vind ik wel heel optimistisch. Ik hou rekening met een ATH range dit jaar tussen $80k en $250k.
pi_197962596
Ik krijg zwakke handjes.
pi_197962607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, maar dat vind ik wel heel optimistisch. Ik hou rekening met een ATH range dit jaar tussen $80k en $250k.
Het is voor mij een lange termijn keuze, dus een daling voorlopig zou ik niet zo mee zitten, sterker nog zou ik alleen maar fijn vinden om bij te kopen :)
pi_197962610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stijging genot *O*

[ afbeelding ]
Grappig, die VNLA heb ik ook. Ik vond het al heel wat om daar een paar ETH in te stoppen maar dat pakt in ieder geval voor vandaag goed uit.
pi_197962621
Overigens voor wie VNLA wil kopen en foutmeldingen krijgt op Uniswap: vul eens een geheel aantal VNLA in.
pi_197962629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:05 schreef recursief het volgende:

[..]

Grappig, die VNLA heb ik ook. Ik vond het al heel wat om daar een paar ETH in te stoppen maar dat pakt in ieder geval voor vandaag goed uit.
Hehe, ja, zijn ook maar heel weinig coins in circulatie (700.000 ongveer) en de samenwerking met Matic (Polygon) is natuurlijk wel echt goed nieuws want dat betekent low fees.

Ik heb er ruim 20.000 gekocht begin deze week, dus wel tevreden.
pi_197962644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hehe, ja, zijn ook maar heel weinig coins in circulatie en de samenwerking met Matic (Polygon) is natuurlijk wel echt goed nieuws want dat betekent low fees.

Ik heb er ruim 20.000 gekocht begin deze week, dus wel tevreden.
Ook en ze burnen er vrolijk op los. 20.000 is wel lekker :) Dat is 2% van de totale supply.
pi_197962661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef recursief het volgende:

[..]

Ook en ze burnen er vrolijk op los.
Klopt, het doel is uiteindelijk 100.000 VNLA overhouden, dan heb ik 1/5e van het totaal :+
pi_197962663
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef recursief het volgende:

[..]

Ook en ze burnen er vrolijk op los. 20.000 is wel lekker :) Dat is 2% van de totale supply.
Klopt, 2,8% van circulating supply ongeveer.

Weet nog niet wat ze waard kunnen worden, voorlopig is de marketcap nog laag en hou ik ze wel even.
pi_197962692
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb laatst voor de lol een inieminieminieminie beetje BTC gekocht. Gewoon, zodat ik ook BTC heb :P. Maar het heeft mijn interesse in crypto wel aangewakkerd en ik lees hier graag mee. Dus ik wil jullie vooral bedanken voor de informatie zover! *gaat terug in lurkstand*
Welkom. _O_

Bitcoin is wat anders dan crypto tho, pas op voor scams :)
pi_197962709
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Welkom. _O_

Wat?
pi_197962719
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat?
Bitcoin is een crypto, Niet elke crypto is bitcoin.

Dat bedoeld die denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197962724
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat?
je hebt bitcoin en dan een andere categorie

vechain en ethereum kan je bijvoorbeeld prima in een groep zetten, het is immers nagenoeg hetzelfde
pi_197962738
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

vechain en ethereum kan je bijvoorbeeld prima in een groep zetten, het is immers nagenoeg hetzelfde
Je hoeft mij niet te vertellen wat een cryptocoin is :)
Ging om er om dat jij zegt dat Bitcoin geen crypto is ;)
pi_197962751
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Welkom. _O_

Tering. :')
pi_197962758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te vertellen wat een cryptocoin is :)
Ging om er om dat jij zegt dat Bitcoin geen crypto is ;)
oke
pi_197962779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, het doel is uiteindelijk 100.000 VNLA overhouden, dan heb ik 1/5e van het totaal :+
Kijk maar uit dat je de liquidity op Uniswap daar niet mee om zeep helpt, want dan schiet je als whale vooral jezelf in de voet. Ik zie zo snel geen grote exchanges deze token listen.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:19:36 #98
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197962799
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Zo, lekker welkom met meteen dit geneuzel in de marge. Ik weet dat bitcoin de origin story is en de rest alts. Toch bedankt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197962807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:17 schreef recursief het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat je de liquidity op Uniswap daar niet mee om zeep helpt, want dan schiet je als whale vooral jezelf in de voet. Ik zie zo snel geen grote exchanges deze token listen.
Met 2,8% van het totaal valt dat nog wel te overzien ;)
En ze burnen ook weer niet zo snel dat ik over een maand al in de problemen kom.
Slippage was niet extreem hoog ook trouwens, dus blijkbaar wel liquiditeit.
pi_197962828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Met 2,8% van het totaal valt dat nog wel te overzien ;)
Slippage was niet extreem hoog.
Ik bedoel meer wanneer je in de situatie zit dat je 20% van de tokens hebt. Wie moet dan voor liquiditeit gaan zorgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')