Goeie wel.quote:
Het vertrouwen in de USD neemt in rap tempo af. Ik ben benieuwd wanneer de VS crypto gaat verbieden om hun USD shitcoin te redden. Yellen had niet geheel toevallig al van de week uitgesproken dat crypto vooral voor illegale doeleinden wordt gebruikt.quote:
Iets zoals Ethereum kan wat bieden, maar puur en alleen een blockchain zie ik niets in. Er moet wat bij zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een oplossing zou nog kunnen, persoonlijk zou ik het onhandig vinden.
Eens, tegenover ons betaalnetwerk zitten er nu weinig voordelen behalve dat je niet eerst je bitcoin om hoeft te zetten naar euro's als je ermee wil betalen. En daar zit ook meteen het grote pluspunt voor de toekomst, ik hoef dan niet mijn kostelijke bitcoin om te zetten naar euro's als ik wat wil kopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dit meer hacks omdat Amerikanen geen fatsoenlijk betaal/bank systeem hebben
Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef raptorix het volgende:
BTC als betaalmiddel is een achterhaalt idee en onzin.
Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het uiteindelijke doel van de ontwikkelaars is nog altijd dat het een goed betaalmiddel wordt voor alledaags gebruik. Alleen staat veiligheid voorop en is het qua prijsschommelingen en technische ontwikkeling er nog niet klaar voor op echt grote schaal. Logisch, want het is een decentraal systeem dat het als betaalmiddel moet opboksen tegen centrale systemen. Dat is een wereld van verschil. Tegen de tijd dat de prijsschomelingen afnemen zullen de technische ontwikkelingen ook wel zo ver zijn dat het echt een alledaags betaalmiddel kan worden wereldwijd. Het is heel moeilijk in te schatten wanneer dat is. Het kan zomaar nog 10+ jaar duren. In de tussentijd is het waardevoller als digitaal goud of als censuurbestendig betaalmiddel, maar nog niet voor alledaagse aankopen of om de munt van een land te vervangen.
Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaarsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Reken jezelf niet te snel rijk. Het kan ook op een gegeven moment uit zijn met de pret zijn, als een grote groep papieren miljonairs wil cashen bijv., of als overheden het als een te grote bedreiging zien, of als de milieulobby aan de deur klopt, of als tether opgedoekt wordt, of als een beter alternatief (3e /4e generatie crypto) meer tractie krijgt, of als het schaalprobleem niet wordt opgelost.
Mensen stappen op dit moment in BTC met het idee maximaal rijk te worden, als dat trucje niet meer opgaat moeten we nog maar eens zien waar het allemaal heen gaat. Het ideaal "decentraal, geld voor de mensen", is leuk voor een wandtegel, maar dat is niet waarom er nu een hype is.
Ik vind deze quote wel toepasselijk voor BTC op dit moment.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik reken mezelf zeker nog niet rijk, maar in de jaren dat ik het volg heeft Bitcoin al zoveel overwonnen en is het al zo ver gekomen dat ik er veel vertrouwen in heb. Maar idd altijd oppassen voor rijk rekenen en arrogantie. Nederig blijven en de beren op de weg blijven tackelen (dat laatste niet ik maar de ontwikkelaars)
Nee, ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
https://enreach.io/
When RFI moon sir?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
@:thefreshprince doe je mee aan de tokensale van Enreach (partner van RFI)?
https://enreach.io/
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waar eindigt dit boys?
in tranen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waar eindigt dit boys?
Als je die piek vergelijkt met de piek in 2018, dan lijkt de bullrun ook bijna op de piek zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waar eindigt dit boys?
Thanks broerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Ronald het volgende:
Gefeliciteerd aan de Vet hodlers, eindelijk de 100 sats gepasseerd.
Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30%quote:
Je kunt TA'en wat je wilt, maar als morgen 1 of andere vuurpijl fabrikant besluit 1.5 miljard te pumpen dan houd je model niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het mooie is dat sommige Twitter guru’s nou posten hoe fantastisch hun TA entry’s waren, terwijl iedere random shitcoin pumpt met 20-30%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |