Op dit moment is het nog steeds hetzelfde, weinig producten, veel praatjes, weinig echte implementatie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef raptorix het volgende:
@:thefreshprince als je de parallel trekt met de .COM bubbel dan zou ik eerder de paralel trekken dat het een winners take all markt is kortom (en ik vond dit al 5 jaar terug) er is maar markt voor een beperkt aantal spelers, zelf zie ik 3 categorrieen, en ook maar 3 spelers:
-Een coin voor store of value, dit zal Bitcoin zijn, de kans is NIHIL dat dit zal veranderen
-General purpose: Ethereum (zou nog kunnen veranderen
-Enkele kleinere niche coins, geen honderden zoals nu, ik schat 5-10 spelers die langzaam de markt zullen domineren
Als je destijds naar de markt keek dan waren veel bedrijven helemaal niet bezig met hun product: OF
-Waren bezig met het ophalen en vullen van eigen zakken (shitcoins!)
-Hadden een product, maar geen verhaaal! (hoop zweverige whitepapers!)
Daarom zie ik Bitcoin als enige volwaardige cryptocurrency, de rest is spielerij waar je leuk op kunt speculeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Op dit moment is het nog steeds hetzelfde, weinig producten, veel praatjes, weinig echte implementatie.
Een Hont in de top15 zegt genoeg.
Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom zie ik Bitcoin als enige volwaardige cryptocurrency, de rest is spielerij waar je leuk op kunt speculeren.
Nee de adoptie is zo hoog omdat het de eerste cryptocoin is, daarnaast is het 1 van de weinige coins die qua protocol geen grote flaws kent en bovendien echt onafhankelijk is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.
In 2017 had je de ICOs en de cryptokitties, nu heb je doge en wordt je overal doodgegooid met DeFis.
NFT's zijn trouwens helemaal hot. Die cryptokitties waren wel de aanloop naar iets.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat maakt bitcoin anders, de interesse is er vooral omdat het "zo hoog staat". Nu instappen, omdat het morgen nog hoger kan zijn. Niet omdat de adoptie zo hoog is.
In 2017 had je de ICOs en de cryptokitties, nu heb je doge en wordt je overal doodgegooid met DeFis.
Ben je bekend met VulcanForged?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
NFT's zijn trouwens helemaal hot. Die cryptokitties waren wel de aanloop naar iets.
Bondly doet het niet voor niets zo goed in m'n portfolio
ik heb nog steeds cryptokittiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog met mij Ethereum bagholder wasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alts blijven groeien t.o.v. bitcoin in m'n portfolio.
(en nee, ik heb geen btc verkocht, die staan in m'n hodl wallet)
[ afbeelding ]
Hoe kan je nu Ethereum bagholder zijn. Het staat op athquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog met mij Ethereum bagholder was
Heb alles verspreid over 3 exchanges al trade ik nog maar zelden. Als je het bij de serieuze exchanges houdt kan dat prima. De cowboytijden van mt gox zijn wel voorbijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:02 schreef tgev het volgende:
Hoe doen jullie het als jullie aan het traden gaan? Ik heb al mijn coins in cold wallets staan. Brengen jullie deze steeds heen en weer of nemen jullie het risico om 10-duizenden euro's op een binance/bittrex te laten staan?
Een gedeelte staat verspreid over 2 exchanges, maar dat zijn met name coins waar ik mee wil handelen. Dat gaat een beetje lastig als ze niet op een exchange staan. Voor de coins waar ik niet mee handel, heb ik een hardware wallet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:02 schreef tgev het volgende:
Hoe doen jullie het als jullie aan het traden gaan? Ik heb al mijn coins in cold wallets staan. Brengen jullie deze steeds heen en weer of nemen jullie het risico om 10-duizenden euro's op een binance/bittrex te laten staan?
Eens een bagholder, altijd een bagholder.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kan je nu Ethereum bagholder zijn. Het staat op ath
Bitgrailtje is nog niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb alles verspreid over 3 exchanges al trade ik nog maar zelden. Als je het bij de serieuze exchanges houdt kan dat prima. De cowboytijden van mt gox zijn wel voorbij
Wat doe je ermee?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:13 schreef Oscar. het volgende:
Ik
[..]
ik heb nog steeds cryptokitties
Ik had nog wat op Bittrex staan wat ik wilde staken op Binance.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb alles verspreid over 3 exchanges al trade ik nog maar zelden. Als je het bij de serieuze exchanges houdt kan dat prima. De cowboytijden van mt gox zijn wel voorbij
En nog steeds maar een $1,8M marketcap.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
UBIX schiet ook omhoog vandaag. Marketcap van ~ $1,2 miljoen en ~40 miljard tokens in circulatie.
Maandag wss de launch van hun eigen exchange, er komen dapps aan, etc.
Moet nog wel x10 kunnen zonder probleem zou je zeggen.
* dit is geen advies, doe je eigen onderzoek, resultaten uit het verleden zijn soms een Nattekat voor de toekomst
Is toch ook al weer van begin 2018?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bitgrailtje is nog niet zo lang geleden.
Dat is nog 1 van de 2 exchanges die ik gebruik. Enige probleem dat ik met Bittrex heb is dat als ik de desktopsite op mijn laptop open, ik een leeg scherm krijg als ik een markt open.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had nog wat op Bittrex staan wat ik wilde staken op Binance.
Toen het versturen al 2 uur duurde ging ik even Googlen hoe lang de verwachtte tijden waren en kwam ik dit tegen:
https://www.trustpilot.com/review/bittrex.com?page=
Toen kreeg ik het toch even warm
Maar nadat alles netjes binnen was toch maar gelijk de rest er ook afgehaald
*even kijktquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nog 1 van de 2 exchanges die ik gebruik. Enige probleem dat ik met Bittrex heb is dat als ik de desktopsite op mijn laptop open, ik een leeg scherm krijg als ik een markt open.
Ja, ik kan alle pagina's zen, totdat ik een markt open. Die zie ik laden en dan gaat het scherm op grijs (of zwart in nachtmodus)... op pc werkt het wel gewoon.quote:
Dat zijn flinke groene kaarsenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En nog steeds maar een $1,8M marketcap.
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren nog zitten kruizen tussen twee kittes. Maar eigelijk geen reet.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
dit is geen advies, doe je eigen onderzoek, resultaten uit het verleden zijn soms een Nattekat voor de toekomst
VNLA heeft mijn portefeuille vandaag over een magische grens (in USD) heen geholpenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, lekker, en ook daar is MC nog steeds laag van.
vaporware waar je mee kunt speculerenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat is VNLA en waarom zit ik er niet in
Omdat je alleen al $40 aan gas fees betaalt voor een buy order op Uniswap.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef Nattekat het volgende:
Lol alsof je naar het grenswisselkantoor gaat om je Zwitserse Franken om te wisselen naar guldens.quote:Op zondag 14 februari 2021 02:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Omdat je alleen al $40 aan gas fees betaalt voor een buy order op Uniswap.
VNLA is een grote gok, letterlijk. Het plan is om dmv betting dApps vraag te genereren. De opbrengsten van alle bets gaan naar staking. Van iedere transactie wordt 5% geburned. Het is nu een extreem volatiele token, VNLA kan morgen 200% up gaan of 90% naar beneden. Daarom geef ik geen advies.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:28 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef F.Sinatra het volgende:
@:thefreshprince ben jij Bondly VIP?
Ben benieuwd of de 4 andere grote namen naast Logan al bekend zijn daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bocaj van de foks vindt dat de rijkste man op aarde zijn mond moet houdenquote:Op zondag 14 februari 2021 09:00 schreef Bocaj het volgende:
Is er al eens een discussie gevoerd of Elon nu wel of niet de markt heeft verstoord?
Overal waar hij geld in stopt en erover twittert breekt de hel los... Hij zou eigenlijk zijn mond moeten houden!
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bocaj van de foks vindt dat de rijkste man op aarde zijn mond moet houden
Uh, oke
*echt bitcoinquote:Op zondag 14 februari 2021 13:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
De yearly candles van Bitcoin zijn echt goud.
Ik zou het heel tof vinden als Chamath Palihapitiya bij 1 van de namen hoort.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef F.Sinatra het volgende:
@:thefreshprince ben jij Bondly VIP?
Ben benieuwd of de 4 andere grote namen naast Logan al bekend zijn daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |